Chat
Online
Chat now
594 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Diablo 2
502 hozzászólás
Elsősegély
197 hozzászólás
Az utolsó remény
170 hozzászólás
Diablo Hungary
215 hozzászólás
Diablo 1
18 hozzászólás
Három szavas történet
249 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
92 hozzászólás
Diablo 3
1959 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Demon Hunter
96337 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
95007 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
94823 megtekintés
 
Diablo III - Monk
86181 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
74941 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
73867 megtekintés
 
 
Mi az a Diablo?
43802 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
43530 megtekintés
 
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
114 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
72 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

drkbl hozzászólt a(z) Véres Aratás /Act III./ című cikkhez. 11 órája
 
 

Friss Diablo hírek

 
Általános 2013. október 12. 21 hozzászólás
 

Hadd idézzem Fitomi kollégám: "A fiúk a bányában dolgoznak!" Ahogy eddig már megszokhattuk heti rendszerességgel érkeznek az újabbnál újabb információmorzsák a kiegészítővel kapcsolatban. A héten kasztváltozásokról, passzív tulajdonságokról, új grafikákról, stat capek törléséről, Torment nehézségi fokról és még sok másról olvashattok.

 

Azok számára akik most csatlakoznak a témához meg kell jegyeznem, hogy az itt említett információk nem véglegesek, hiszen még nagyon korai fázisban járunk. Ennek ellenére érdemes figyelemmel kisérni, hogy a Blizzard csapata milyen öltetekkel, változtatásokkal próbálkozik. Ezeket főleg még vállalaton belüli csoportok tesztelik, elemzik az eredményeket és ahol szükséges változtatnak rajta.

 

Új grafikák:

Passzív tulajdonság-változások:

DiabloFans

  • ItemPassive_Unique_Ring_523_x1 - Summon a Fetish Army after you kill 2 Elites. (Previously 20 Elites)
  • ItemPassive_Unique_Ring_618_x1 - Locust Swarm lasts almost forever. (Previously doubled the duration)
  • ItemPassive_Unique_Ring_619_x1 - Amíg a Town Portal varászlatot kasztolod egy védő bubit kapsz, ami megvég a beszakítástól és elnyeli a sebzések 50%-át. (Eddig 100%-át nyelte el, ami valójában halhatatlanságot biztosított.)
  • ItemPassive_Unique_Ring_644_x1 - When you kill an enemy, it explodes for 500% of your Life per Kill as damage to all enemies within 20 yards. You no longer benefit from your Life per Kill. (Previously increased chance to find Health Globes by 100%)
  • ItemPassive_Unique_Ring_648_x1 - Enemies slain while Feared die in a bloody explosion and cause other nearby enemies to flee in Fear. (New)

 

Life Steal, Adventure Mód és még sok más új bejegyzés:

DiabloFans

HeroDetails.txt
  • Az életlopás kevésbbé lesz hatékony magasabb szinten.
  • 60-as szinten 0,10-es szorzót kap, míg
  • 70-es szinten már nem működik ez a tulajdonság!
MonsterAffixNames.txt
  • Wormhole - Wormhole
GameOptions.txt
  • ItemTagsAsIconsTooltip - When checked, icons on the ground display icons instead of text.
ItemSets.txt
  • Ninja_Set_x1 - Ninja Set
  • Thorns_Set_x1 - Thorns Set
LoadscreenTips.txt
  • TIP024 - Toughness is a measure of how much damage heroes can sustain from full health to death.
Messages.txt
  • ChallengeZapperBonus_OneRitual - You collected {Param1} Nephalem Orb.
  • ChallengeZapperBonus - You collected {Param1} Nephalem Orbs!
Tutorials.txt
  • AdventureMode_WaypointMap - Left-click ({icon:lmb}) on a Waypoint to display the Adventure Mode map.
  • AdventureMode_WaypointMap_title - Adventure Mode
  • AdventureMode_WaypointMap_Using - Left-click ({icon:lmb}) on a location name to travel there. Icons indicate what can be found there.
  • AdventureMode_WaypointMap_Using_title - Waypoint Map
WaypointMap.txt
  • Rewards - Rewards: Coming Soon
  • A1 - Act I: New Tristram
  • A2 - Act II: Caldeum
  • A3 - Act III: Bastion's Keep
  • A4 - Act IV: High Heavens
  • A5 - Act V: Westmarch
  • RewardsText - Complete all the bounties to earn a bonus reward.
X1_Challenge.txt
  • ChallengeTypeWave Fight - Earn 50 Time Bonus to earn a Resplendent Chest!
  • ChallengeTypeHorde - Slay 150 enemies to earn a Resplendent Chest!
  • ChallengeTypeZapper - Collect 25 Orbs to earn a Resplendent Chest!
Gizmos.txt
  • X1_ChALLENGE_LURE_PEDESTAL_CUPCAKE - [temp] Nephalem Orb
  • x1_Bog_Barrel_Water - Barrel
  • x1_Catacombs_Breakable_Containers_A - Pots
  • a5_Id_All_Book_Of_Cain_B - Book of Cain
  • x1_Catacombs_Breakable_Containers_B - Pots
  • x1_Catacombs_Breakable_Containers_D - Pots
  • x1_Catacombs_Breakable_Containers_C - Pots
  • x1_Catacombs_Breakable_Containers_E - Pots
  • x1_Catacombs_Breakable_Containers_F - Pots
  • x1_Catacombs_Breakable_Containers_G - Distraught Bench
  • x1_Catacombs_Breakable_Containers_H - Distraught Bench
  • Highlander_Altar - Nephalem Altar
  • x1_Lore_PlagueTunnels - The Plague Tunnels
  • x1_Pand_demonTrooper_A_clickable_corpse_01 - Slain Demon
  • x1_Pand_demonFlyer_B_clickable_corpse_01 - Slain Demon
  • x1_Catacombs_Barricade_Breakable - Barricade
  • x1_temp_fortress_soulgrinder - [temp] Soul Grinder
ItemFlavor.txt
  • HealthPotionLegendary_06 - Oh Yeah!
  • Unique_Shield_102_x1 - When their caravans are threatened, the Vecin will supplement their meager weapons and armor with whatever materials they have on hand. This unremarkable wooden shield has been adorned with countless charms and enchantments meant to protect its wielder, from the magical silk that has been wrapped around its surface to the glowing pendants and jingling mystical trinkets that dangle from the shield's rim.
  • Unique_Polearm_101_x1 - This polearm was crafted by the finest ungulate smiths — its blade fired in the Hellforge, quenched in the rancid milk of the Cow King, and enchanted by that selfsame monarch. In addition to its significant martial benefits, the Bovine Bardiche may also summon forth a veritable army of cows to fight on its wielder’s behalf.
  • Unique_Shield_103_x1 - Legend has it that the parma was crafted by the god Hefaetrus himself and that it is his unparalleled artifice that grants it power. This shield was the prize awarded to the victor of the Philios Games, held every four years in the shadow of Mount Karcheus. In these games, Amazonian competitors tested their strength, agility, and cunning.
  • Unique_Shield_101_x1 - This aged, wolf-crested shield bears scars from hundreds of battles. It was presented to the original Knight Commander of Westmarch by King Korsikk as the first official act after his coronation. Since then, it has been borne by many of the order’s greatest heroes, and its bearer is accorded all the respect such a badge of honor deserves.
  • Unique_Xbow_102_x1 - Because of the consummate skill required to construct them, Wojahnni heavy crossbows are reserved for the officer class. As the Assaulter’s effectiveness is essential to the nation’s military superiority, they are seldom found intact outside of Wojahn since there is a simple peg inserted in the weapon that, when pulled, causes it to fall to pieces.
  • Unique_Xbow_101_x1 - The gross ornamentation of this crossbow belies the solid construction and powerful draw weight that make it a deadly weapon. As bowyer to King Leoric, Chanon was ordered to produce a crossbow capable of defeating the forces of Westmarch or watch his family be put to the sword. Chanon complied, creating this masterpiece, which the mad king promptly tested on the hapless craftsman.
  • Unique_Polearm_102_x1 - Commissioned by Emperor Hakan II to outfit his imperial guard, the Foushee weaponsmiths involved in the creation of this ceremonial polearm made every effort to ensure the voulge would be as effective in combat as on the parade grounds, and it shows. Well balanced, sturdy, and razor sharp, this weapon was instrumental in maintaining order during Caldeum’s siege.
  • Unique_Mace_1H_102_x1 - This mace once belonged to a holy man who reluctantly took up arms against a demon invasion. As a worshiper of the sun, Graham called his weapon Solanium, meaning "bearer of the sun's light". The longer Graham struggled against the forces of darkness, the more his faith grew infused within the mace, until the mundane object became an item of immense righteous power.
  • Unique_Axe_2H_101_x1 - This two-handed axe was once an ornate, exquisite weapon, until it fell into the hands a murderous clan of goatmen. Years of misuse and crude modifications have marred the original beauty of the axe, but the deadly effectiveness of its martial enchantments remain as strong as ever.
  • Unique_Sword_1H_106_x1 - After slaying many a traveler, the Ghoul King was at last dethroned by an adventurer in search of hidden nephalem artifacts. The monster’s sword vanished after the fatal encounter, but it was recently discovered tangled in the roots of a sickly tree in the Festering Woods. The wicked blade still shares its late master’s hunger for living flesh.
  • Unique_Sword_1H_103_x1 - Silaria, a renowned explorer, traveled the length and breadth of Sanctuary in search of adventure. This sword was designed with her compact build and lethally efficient fighting style in mind, and it is reputed to imbue its wielder with Silaria's prowess.
  • Unique_Sword_1H_102_x1 - In days long past, the now-ruined city of Khamhalla was ruled by a wise nephalem king. The symbol of his authority was the sword Exarian, gifted to him by the Lady of Light. Legend has it that, though betrayed and gravely wounded during Khamhalla’s fall, the king did not die, but was borne away across the sea to return when Sanctuary needs him again. The reappearance of Exarian heralds his return.
  • Unique_Sword_1H_101_x1 - This ancient blade, imbued with unpredictable elemental energies, crossed vast universes and hidden dimensions before arriving in Sanctuary. Thunderfury seeks the hand of a true hero, one capable of safely wielding its awesome power.
  • Unique_Dagger_102_x1 - The notorious criminal Prowl terrorized Kingsport for years, her calling card a single stab wound directly to the base of the skull. Contemptuous of both the city watch and the thieves’ guild, Prowl was finally stopped through the unprecedented cooperation of both, but not before she’d fatally stabbed a dozen of those sent to end her reign of terror.
  • Unique_Shield_104_x1 - The demon smith Vo'Toyias designed this shield to inflict great injury upon those daring to attack its bearer. The wicked brass spikes that bristle along the shield's surface make it a formidable weapon in its own right, however, allowing its wielder to make deadly counterattacks.
  • Unique_Dagger_101_x1 - This elegantly curved dagger infused with subtle magic was stolen from the Sisterhood of the Sightless Eye by the dark ranger Coldcrow, who would use the blade's keen edge to finish off her foes. Visions gleaned from staring into the dagger’s mirror finish would lead Coldcrow to her victims’ most prized possessions, no matter how well hidden.
LevelAreaNames.txt
  • x1_MALTHAEL_trout_Tristram_TEST - New Tristram Under Attack
  • X1_EventStrikeTeam - Event Strike Team
  • X1_EventStrikeTeam1 - The Harvest
  • X1_EventStrikeTeam2 - It's a Trap
  • X1_EventStrikeTeam3 - Fire Ambush 2
  • X1_EventStrikeTeam5 - Fire External Event #2b
  • X1_EventStrikeTeam4 - The Swarm
  • X1_fortress_malthael_entrance - [temp] Path to Malthael
  • x1_Catacombs_FakeRuins_02 - Passage to Corvus
  • x1_Catacombs_FakeRuins_03 - Passage to Corvus
  • x1_Catacombs_FakeRuins_04 - Passage to Corvus
  • X1_Westm_Cellar_Kids - [temp] Orphanarium
  • X1_Westm_Cellar_Ruffians - [temp] Ransacked Dwelling
  • X1_LR_Tileset_Abattoir - The Plague Tunnels Level 1
  • x1_LR_Tileset_BogCave - Perilous Cave Level 1
  • X1_LR_Tileset_Catacombs - Passage to Corvus

 

Stat capeket törölték!

A Critical Hit Chance, Critical Hit Damage és Attack Speed tulajdonságok tárgyakból elérhető felső határát törölték! A többi tulajdonságnál mint például a Magic Findnál nem változott.

Új nehézségi fok?

Az achievementek között érdekes dolgokra leltek a fiúk, ahol egy új nehézségi fok jelent meg, a Torment!

DiabloFans

Achievements.txt
  • X1_Butcher_No_Hits_Description_Tag - Kill the Butcher without being burned by floor fires or being grabbed by Ancient Spear on Torment difficulty or higher.
  • X1_Butcher_Timed_Description_Tag - Kill the Butcher in under 2 minutes on Torment difficulty or higher.
  • X1_Butcher_Stun_Kill_Description_Tag - Kill the Butcher while he is stunned by his own charge attack on Torment difficulty or higher.
  • X1_Belial_Snakemen_Description_Tag - Kill 10 Veiled Sentinels in the first 30 seconds of starting the fight with Belial on Torment difficulty or higher.
  • X1_Belial_Breath_Description_Tag - Kill Belial without getting hit by his breath attack on Torment difficulty or higher.
  • X1_Demon_Troopers_Description_Tag - Destroy the Demon Gates before any Demon Troopers can spawn while fighting Azmodan on Torment difficulty or higher.
  • X1_Demonic_Ground_No_Damage_Description_Tag - Kill Azmodan without walking over the bloody demonic ground on Torment difficulty or higher.
  • X1_Azmodan_No_Fireball_Description_Tag - Kill Azmodan without getting hit by a fireball on Torment difficulty or higher.
  • X1_Azmodan_Adds_Description_Tag - Kill Azmodan without killing any of his minions on Torment difficulty or higher.
  • X1_Diablo_Bone_Cage_Description_Tag - Kill Diablo without getting trapped in a spike trap and without dying on Torment difficulty or higher.
  • X1_Shadow_Realm_Clone_Killer_Description_Tag - Fight and kill 5 clones of yourself in Diablo's Realm of Terror on Torment difficulty or higher.
  • X1_Diablo_no_Help_Description_Tag - Kill Diablo without using any health globes or healing wells on Torment difficulty or higher.

Érdekesség továbbá, hogy a "Normal nehézségi fok legyőzése megnyitja a következő nehézségi fokot, a Nightmare-t" már nem szerepel a játék fájlaiban.

LoadscreenTips.txt
  • TIP024 - Defeating Normal difficulty will unlock the next difficulty setting, Nightmare. (THIS TIP IS NO LONGER IN THE GAME FILES)
Monsters.txt
  • x1_MonsterAffix_Turret - Turret
  • X1_MonsterAffix_BooGhost - [TEMP] Skeleton

 

Kasztváltozások:

DiabloFans

Barbarian
  • DiabloWiki.com - RevengeRevenge
    • DiabloWiki.com - Blood LawBlood Law : Gain 5 Fury and heal for 8% of your maximum Life for each enemy hit. (Renamed from Vengeance is Mine)
Demon Hunter
  • DiabloWiki.com - Numbing TrapsNumbing Traps Enemies you Slow or hit with Fan of Knives, Spike Trap, Caltrops, Grenades, and Sentry fire have their damage reduced by 20% for 3 seconds.
  • DiabloWiki.com - Vengeance Is MineVengeance Is Mine Vengeance is Mine
    • DiabloWiki.com - HatredHatred : Gain 18 Hatred per second. (Was previously a placeholder)
  • DiabloWiki.com - AmbushAmbush Ambush
    • stat : You deal 30% additional damage to enemies above 80% health.
    • desc : Surprise! - TEMP
Witch Doctor
  • DiabloWiki.com - HauntHaunt
  • DiabloWiki.com - PiranhasPiranhas Cost: 221 Mana / Summons a pool of deadly piranhas that deals 150% weapon damage as Poison per second, causing affected enemies to also take 25% increased damage for 3 seconds. (Mana cost increased from 98)
Wizard
  • DiabloWiki.com - ParalysisParalysis Lightning spells have a 10% chance to Stun all targets hit for 1.5 seconds. ('Every 10th cast' changed to '10% chance')
X1_Crusader
  • DiabloWiki.com - Hold Your GroundHold Your Ground YourYou can no longer dodge, but your block chance is increased by 515%. / Your dodge chance is decreased to 0%.
  • DiabloWiki.com - Against All OddsAgainst All Odds When surrounded by 4 or more enemies within 15 yards, you gainyour Block Amount is increased by 10% Critical Hit Chance for 5 seconds. / Block Amount is granted by Shields.
  • DiabloWiki.com - Wrecking BallWrecking Ball Wrecking BallIron Maiden
  • DiabloWiki.com - BluntBlunt Damage dealt by Justice and Blessed Hammer is increased 12020%.
  • DiabloWiki.com - Sweep AttackSweep Attack Cost: 2515 Wrath / Sweep a mystical flail in a wide arc through enemies 18 yards before you, dealing 200180% weapon damage to all enemies caught in the arc.
    • DiabloWiki.com - Magnetic ArcMagnetic Arc : Increase the range of the arc to 1028 yards. All enemies caught in the arc are pulled toward you.
  • DiabloWiki.com - Fist of the HeavensFist of the Heavens Cost: 2530 Wrath / Call a lightning bolt down from the sky, dealing 220% weapon damage as ligntning to any enemy within 8 yards. When the lightning bolt hits the ground, it splits into 6 piercing charged bolts that fire outward, dealing 55050% weapon damage to enemies they pass through.
    • DiabloWiki.com - RetributionRetribution : Becomes a piercing ranged attack that starts at the Crusader which flies through the air piercing everything 401 yards in front of you.
  • DiabloWiki.com - Blessed ShieldBlessed Shield Cost: 2520 Wrath / Hurl a celestial shield at enemies, dealing 245220% weapon damage and 10% of shield block amount as damage. The shield will ricochet to 3 targets nearby.
  • DiabloWiki.com - Steed ChargeSteed Charge
    • DiabloWiki.com - DragDrag : Pick a random 5 monsters near the location you start riding the steed. Those monsters are dragged behind you, dealing 020% weapon damage per second to them.
  • DiabloWiki.com - Akarat's ChampionAkarat's Champion
    • DiabloWiki.com - <span style='color: #FF8080'><del class='bbc'>This rune is not yet implemented</del></span><span style='color: #80FF80'>Fire StarterThis rune is not yet implementedFire Starter : All damage dealt while in this form also deals 25% weapon damage as fire.
    • DiabloWiki.com - <span style='color: #FF8080'><del class='bbc'>This rune is not yet implemented</del></span><span style='color: #80FF80'>Embodiment of PowerThis rune is not yet implementedEmbodiment of Power : Enemies within 7 yards of you will sometimes be frozen in fear for 3 seconds.
    • DiabloWiki.com - <span style='color: #FF8080'><del class='bbc'>This rune is</del></span><span style='color: #80FF80'>RallyThis rune isRally : Any time you deal damage there is a chance you will reduce the cooldown of your skills by 120 second. Does not yet implementedaffect Akarats Champion.
    • DiabloWiki.com - <span style='color: #FF8080'><del class='bbc'>This rune is not yet implemented.</del></span><span style='color: #80FF80'>ProphetThis rune is not yet implemented.Prophet : Enemies nearby you will occasionally join you and fight for you until they die. Enemies who are fighting for you when Akarats Champion expires will turn on you.
    • DiabloWiki.com - <span style='color: #80FF80'>Cannot FallCannot Fall : If the Crusader goes below zero health while in the form of Akarats Champion, he will instead be restored to full health. This rune is not yet implementedcan only happen once per cast of Akarats Champion.
  • DiabloWiki.com - BombardmentBombardment Cooldown: 60 seconds / Call in an assault from afar, raining balls of burning pitch and stone onto enemies around you, dealing 10310% weapon damage. The bombardment continues on randomly targeted monsters nearby for the next 6 seconds.
    • DiabloWiki.com - <span style='color: #FF8080'><del class='bbc'>Holy Hand Grenade of Akkarat</del></span><span style='color: #80FF80'>Impactful Bombardment</span>Holy Hand Grenade of AkkaratImpactful BombardmentA timed bomb is thrown onReduces thebattlefield which will explode after 5 seconds dealing 250number of impacts to 1. On impact it instantly deals 310% weapon damage inwithin a holy cross formation30 radius.
  • DiabloWiki.com - PunishPunish Generate: 5 Wrath per attack / Smash your enemy for 130150% weapon damage, plus 10% of your shield's block amount as damageHoly. Your strikes heighten your / Your battle senses are hardened, increasing your block chanceamount by 510% for 35 seconds.
    • DiabloWiki.com - RetaliateRetaliate : When you block with Heightened AwarenessHardened Senses active, your attacker takes 10% weapon damage and 10% of your Thorns damage.
    • DiabloWiki.com - CelerityCelerity : When you block with Heightened AwarenessHardened Senses active, your attack speed is increased by 15% for 3 seconds.
    • DiabloWiki.com - RebirthRebirth : When you block with Heightened AwarenessHardened Senses active, your Liferegenerationper Second is increased by 500%413 for 32 seconds.
    • DiabloWiki.com - RoarRoar : When you block with Hardened Senses active, you have a X100% chance to deal Y% Thornsexplode with fury, dealing 10% weapon damage and 10% of your Thorns as damage in ato enemies within 15 yard radius around youyards.
    • DiabloWiki.com - FuryFury : When you block with Hardened Senses active, your critical hit chance will be increased by 50%. This rune is not yet implementedchance will be removed after your next attack.
  • DiabloWiki.com - ProvokeProvoke Generate: 50 Wrath / Cooldown: 20 seconds / Taunt all nearby enemies, causing them to and instantly regenerate 50 Wrath. Taunted enemies will focus their attention on you for 5 seconds.
  • DiabloWiki.com - Shield BashShield Bash Cost: 2530 Wrath / BashCharge at your enemy and bash all enemies in front of you with your shield, dealing 270% weapon damage as holy, plus 270% shield block amount as damage as holy. / Enemies struck have a 20% chance to be stunned, increased by 25% of your shield's block chance. / The skill can also be used to reflect projectiles.
    • DiabloWiki.com - Shattered ShieldShattered Shield : The shield shatters into other smaller fragments, hitting more enemies, dealing 50% weapon damage and 10% of your shield's armor value as damage. / The skill can also be used to reflect projectiles.
    • DiabloWiki.com - Shield CrossShield Cross : Shields erupt from you in a cross formation. Enemies hit by any of the shields will take 40% weapon damage and 10% of your shield's armor value as damage. / The skill can also be used to reflect projectiles.


 

 
Zafirah
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 20 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 

Toldimiki

okt. 16., 22:41
Jó lesz ez csak ki kell várni. Én bízom a Blizzard-ban.
 
 
 
 
noavatar
Falat  Nem értem miért lepődtök meg ezen, tud valaki egy olyan akció rpg-t mondani, amiben a kiegészítő nem hozott új súlycsoportú lootot ? Ez kb a legfontosabb része minden ilyen kiegészítőnek, az addigi cuccaid értéktelenné válnak, és kezdheted újra a loot vadászatot, hiszen az a játék lelke, új loot nélkül meg nem lehet hová folytatni. Ez a világ legtermészetesebb dolga minden ilyen játékban. Hogy nézne ki pl egy WoW kiegészítő új tier nélkül ? :) Nem veszítetek ezzel semmit, egyszerűen csak új célokat kap a játék, mert a jelenlegieket már sokan elérték, vagy nagyon közel vannak hozzá.

Az LS-t meg szerintem csak félreértitek, egyáltalán nem arról van szó, hogy nem fogsz tudni többé HP-t szívni a DH-dal, és használhatatlan lesz miatta a karaktered, hanem hogy a játék olyan jelenleg tök felesleges elemei is szerepet kapnak végre, mint a health globe-ok, vagy a potik, és nem egy semmitmondó, instant 80%-ot ide-oda ugráló valami lesz a hp gömböd, hanem egy emberi reflexekkel követhető, fontos információ, amire majd oda kell figyelned, amikor mondjuk felmerül benned a kérdés : "vajon érdemes-e keresztülfutni ezen a méregtócsán, vagy inkább kerüljem ki ?". Ez nem egy nerf, hanem egy nagy átalakítás része, amit nem lehet a teljes egésze nélkül értékelni, azt meg még nem is ismerjük, csak ezt a kis részletét most éppen kiszedték valami adatbányászok.
 

C55.1mm0rt4l

okt. 16., 21:21
Arról is szó volt h akinek nem kell a kieg,vagy nem veszi meg,vagy akármi,az is megkapja a paragon 2.0-t és a loot 2.0-t,ha jól emlékszem,igazából így már érthető,vis hogy így már jobban elfogadom,hogy ha lesznek jobb cuccok,csak a mostaniakkal kell majd farmolnom eleinte hogy szerezzek újakat,és akkor az nem lesz egyszerű egyik karaterrel sem,talán az új kovács vagy mi fene segít ebben :D,én nem venném ki lifesteal mostani 4 actról,csak azért,hogy tudjak farmolni valami olyat,amivel esetleg az 5. acton már érek valamit,ha bejön a loot 2.0 és Mystic... Igazából csak ezen voltam kiakadva,hogy esélyem sem lesz nekiállni értelmesen farmolni... És felfogtam hogy ez csak egy adatbányász valami,csak belegondoltam éééés.... ajjj... mind1,mindenesetre várom a kieget,érdekesnek hangzik, ja és elolvastam volna amit linkeltél ott lejjebb ha tudnék annyira angolul h meg is értsem :D És nekem hiányozni fog AH is,mire kifarmolok annyi essence-t meg gemet,meg ki tudja még mi kell majd,befonom a hajam :D Nem is az zavar h nem tudok majd fegyót venni pl HBba,hanem hogy majd teljesen saját erőből craftolok... nagyobb lesz a kihívás az biztos... abban viszont nem értek egyet hogy pl állok a tömeg közepén,mert rámjön 140 mob,és majd én azt fogom keresgetni hogy hol a healt globe,az nagyon vicces lesz :D...
 
 
 
 
Falat  Nem értem miért lepődtök meg ezen, tud valaki egy olyan akció rpg-t mondani, amiben a kiegészítő nem hozott új súlycsoportú lootot ? Ez kb a legfontosabb része minden ilyen kiegészítőnek, az addigi cuccaid értéktelenné válnak, és kezdheted újra a loot vadászatot, hiszen az a játék lelke, új loot nélkül meg nem lehet hová folytatni. Ez a világ legtermészetesebb dolga minden ilyen játékban. Hogy nézne ki pl egy WoW kiegészítő új tier nélkül ? :) Nem veszítetek ezzel semmit, egyszerűen csak új célokat kap a játék, mert a jelenlegieket már sokan elérték, vagy nagyon közel vannak hozzá.

Az LS-t meg szerintem csak félreértitek, egyáltalán nem arról van szó, hogy nem fogsz tudni többé HP-t szívni a DH-dal, és használhatatlan lesz miatta a karaktered, hanem hogy a játék olyan jelenleg tök felesleges elemei is szerepet kapnak végre, mint a health globe-ok, vagy a potik, és nem egy semmitmondó, instant 80%-ot ide-oda ugráló valami lesz a hp gömböd, hanem egy emberi reflexekkel követhető, fontos információ, amire majd oda kell figyelned, amikor mondjuk felmerül benned a kérdés : "vajon érdemes-e keresztülfutni ezen a méregtócsán, vagy inkább kerüljem ki ?". Ez nem egy nerf, hanem egy nagy átalakítás része, amit nem lehet a teljes egésze nélkül értékelni, azt meg még nem is ismerjük, csak ezt a kis részletét most éppen kiszedték valami adatbányászok.
 

Predator

okt. 16., 18:50
Jajjj de kikel mondanom megint egyetértek Falat-al :D
 
 
 
 
noavatar

Falat

okt. 16., 18:20
Nem értem miért lepődtök meg ezen, tud valaki egy olyan akció rpg-t mondani, amiben a kiegészítő nem hozott új súlycsoportú lootot ? Ez kb a legfontosabb része minden ilyen kiegészítőnek, az addigi cuccaid értéktelenné válnak, és kezdheted újra a loot vadászatot, hiszen az a játék lelke, új loot nélkül meg nem lehet hová folytatni. Ez a világ legtermészetesebb dolga minden ilyen játékban. Hogy nézne ki pl egy WoW kiegészítő új tier nélkül ? :) Nem veszítetek ezzel semmit, egyszerűen csak új célokat kap a játék, mert a jelenlegieket már sokan elérték, vagy nagyon közel vannak hozzá.

Az LS-t meg szerintem csak félreértitek, egyáltalán nem arról van szó, hogy nem fogsz tudni többé HP-t szívni a DH-dal, és használhatatlan lesz miatta a karaktered, hanem hogy a játék olyan jelenleg tök felesleges elemei is szerepet kapnak végre, mint a health globe-ok, vagy a potik, és nem egy semmitmondó, instant 80%-ot ide-oda ugráló valami lesz a hp gömböd, hanem egy emberi reflexekkel követhető, fontos információ, amire majd oda kell figyelned, amikor mondjuk felmerül benned a kérdés : "vajon érdemes-e keresztülfutni ezen a méregtócsán, vagy inkább kerüljem ki ?". Ez nem egy nerf, hanem egy nagy átalakítás része, amit nem lehet a teljes egésze nélkül értékelni, azt meg még nem is ismerjük, csak ezt a kis részletét most éppen kiszedték valami adatbányászok.
 
 
 
 

Toldimiki

okt. 16., 17:32
Ember én még mindíg nem értelek. Bejön a kieg akkor mindenképpen kuka mindened tökmindegy hogy milyen a cuccod mert jön 10 plusz szint és a 60-as cuccok szart se érnek majd. Helyette jönnek az új fasza 70-es cuccok amik úgyis az új rendszerre lesznek építve és gondolom ha pl nem ér semmit a life steal akkor valószínű hogy nem lesz a 70-es cuccokon life steal. És amúgy is ezen kár idegeskedni (és hülyeség is). Még annyi hogy ha elolvasod amit Falat még az elején belinkelt akkor rájössz hogy miért akarják így csinálni(dh-t hoznak fel példának), kicsit ösztönöznek a skilles játékra mert a mostani állásban pl egy blood lust-al nem skill mp10.
 
 
 
 
noavatar

C55.1mm0rt4l

okt. 16., 16:16
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Imm0rt4l-2558/hero/29333582

MEHET MINDEN A KUKÁBA...:@
 
 
 
 
noavatar
C55.1mm0rt4l  Én meg csak azon vagyok kiakadva,hogy cseréljek le mindent,mert most ez van/lesz... nevetséges...
 

C55.1mm0rt4l

okt. 16., 16:08
Jaa,és teszem hozzá,Dh-val mi lesz?Lifesteal az egyik fő spell-je,és aki nem ww barbár?Én pl barbárommal egyáltalán nem forgok,a lifesteales skilljét használom jobb gombra REND/Blood lust runával,és HAMMER OF THE ANCIENTS balgombon,és a berserker-rel együt maximumon tudom tartani a fury-t,és 0ázni a berserker-t,szól ha ezt is nerfelik,teljesen máshogy kell felépítenem a karaktereket,és nem értem,miért úgy kell játszanom ahogy ők akarják,azért van a játék,hogy ugy játszak vele ahogy én szeretnék,nevetséges...amit eddig elértem benn,ezek szerint nem ér semmit...
 
 
 
 
noavatar

C55.1mm0rt4l

okt. 16., 15:44
Én meg csak azon vagyok kiakadva,hogy cseréljek le mindent,mert most ez van/lesz... nevetséges...
 
 
 
 
noavatar

czpitti

okt. 16., 07:08
Nos csak egy gyors reggeli hsz : Az ok hogy ls el fog tunni,uj buildek,gearek kellenek majd ez jo.Az a baj ezzel hogy HA minden igaz boven belefér még minden csere az ah-ba.mindenki feloltozik ah-bol mielott az bezárna és ez nem jo.Én pl nem akarok megint fél évvel elore járni a gaméban csak mert ah-bol meg tudom szerezni amit akarok.( nem,nem megyek anélkul mert lesz ah és meg tudom venni a cuccokat)Remélem ezt blizz is szem elott tartja...
 
 
 
 
Falat  Nem arról van szó, hogy kiveszik a life steal-t és kész, hanem hogy újratervezik az egész hp "gazdálkodást", és arra törekszenek, hogy ne az legyen az életben maradásra a megoldás, hogy veszel 300 millióért egy life steal-es fegyvert, hanem hogy szedd össze a health globe-okat, jókor használj potion-t, kerüld ki a durva sebzést, stb... Ott alul linkeltem erről az egyik fejlesztő elmélkedését, nem tudom olvastad-e, elég jól leírja mire törekednek. Szerintem sokkal jobb lesz a játék, ha nem a pénzedtől függ, hogy életben maradsz-e, hanem attól, hogy hogyan játszol.

Én az új buildeknek is nagyon örülök, nem tudom konkrétan melyik kasztra gondolsz, de nekem nagyon tetszik, hogy kiszedik az örök archont, örök barbár berserket, és remélem a wizard CM-et is. Sokkal színesebb és élvezetesebb lesz a játék, ha végre nem csak 1 build lesz életképes karakterenként, hanem elkezdhetjük végre használni a többi 20 skillt is. Amúgy is kell a változás, tök unalmas lenne négy évig ugyanazt csinálni.

Üzleti célja szerintem biztos nincs, hiszen hamarosan vége az AH-nak, és úgy próbálják csökkenteni a pénz szerepét a játékban, ahogy csak tudják. Semmi hasznuk nem lesz abból, hogy ki hányszor cseréli le a komplett gearjét. Nem azért borítják fel a játékot az alapjaitól, mert az nekik pénz, hanem mert végre felismerték a hibáit, és teljesen lecserélik a rossz elemeket, hogy élvezetesebb legyen. Neked is csak jó lesz ez, majd meglátod. :)
 

Predator

okt. 13., 21:33
Én még annyit szeretnék a life-os témához fűzni hogy ha minden igaz lesznek Legendary heal potik is :)

Én Falat véleményével 1000%-ban egyet értek végre kezd jó fele haladni a játék és így hogy úgymond kicsit "szétbombázzák" a főbb build-eket így majd sokféle karakterrel és build-el találkozhatunk majd :)

Nekem még annó akkor tetszett a játék nagyon amikor nem nerfelték még infernot nem volt ez az MP rendszer sem, és méghozzá azért mert megvolt minden kasztnak a szerepe. Pl.: DH Távolról operált + Trap-ozot addig a bari vagy monk próbált tankolni, WI és WD meg tolta DPS-t meg hasonlók. Ekkor még igazi volt a játék. Aztán jött a nerf és egyre csúszott a játék a mélypont felé.

A paragonrendszer jó ötlet hisz kitolja az Endgamet jócskán.
Szerintem most vagyunk a mélyponton, és ahogy olvasom ezeket az iratokat ezt kezdi belátni a blizzard is és próbálja helyrehozni a hibákat és szerintem elég jó úton halad afelé hogy visszahozzák a játék igazi lényegét, stílusát és élményét. :)

Csak ennyit szeretem volna mondani..
 
 
 
 
noavatar

Falat

okt. 13., 15:53
Nem arról van szó, hogy kiveszik a life steal-t és kész, hanem hogy újratervezik az egész hp "gazdálkodást", és arra törekszenek, hogy ne az legyen az életben maradásra a megoldás, hogy veszel 300 millióért egy life steal-es fegyvert, hanem hogy szedd össze a health globe-okat, jókor használj potion-t, kerüld ki a durva sebzést, stb... Ott alul linkeltem erről az egyik fejlesztő elmélkedését, nem tudom olvastad-e, elég jól leírja mire törekednek. Szerintem sokkal jobb lesz a játék, ha nem a pénzedtől függ, hogy életben maradsz-e, hanem attól, hogy hogyan játszol.

Én az új buildeknek is nagyon örülök, nem tudom konkrétan melyik kasztra gondolsz, de nekem nagyon tetszik, hogy kiszedik az örök archont, örök barbár berserket, és remélem a wizard CM-et is. Sokkal színesebb és élvezetesebb lesz a játék, ha végre nem csak 1 build lesz életképes karakterenként, hanem elkezdhetjük végre használni a többi 20 skillt is. Amúgy is kell a változás, tök unalmas lenne négy évig ugyanazt csinálni.

Üzleti célja szerintem biztos nincs, hiszen hamarosan vége az AH-nak, és úgy próbálják csökkenteni a pénz szerepét a játékban, ahogy csak tudják. Semmi hasznuk nem lesz abból, hogy ki hányszor cseréli le a komplett gearjét. Nem azért borítják fel a játékot az alapjaitól, mert az nekik pénz, hanem mert végre felismerték a hibáit, és teljesen lecserélik a rossz elemeket, hogy élvezetesebb legyen. Neked is csak jó lesz ez, majd meglátod. :)
 
 
 
 
noavatar

C55.1mm0rt4l

okt. 13., 13:01
Köszönöm a kimerítő válaszokat,de hogy felkészüljek új buildel igazán nevetséges,költsek még többet? Nemhogy a régit hozhatnám magasabb szintre,meg mpl1inferno?,kinek van kedve heteket játszani azért hogy 1 szintet léphessek,vagy gyűljön a gold,stb.,mpl10nél kisebb szinten nem is játszok,és igazából csak lifeonhittel megoldani,minek a sok dps,crit,stb ha nem hasznosíthatom egy kis lifesteal-lel?Nem igazán érzen hogy lifesteal nélkül hozható lenne egy mpl10inferno,mikor 1000mob jön rád,mindenesetre várom a kiegészítőt,de hogy annyit változtassak a karakteren megint hogy életben maradjon,igazán pénzkidobás,mert most sztem ez felfogható egy ujabb üzleti fogasnak,vegyél,vegyél,vegyél,hogy legyen pénzük,csak azért hogy jobb lehess,megint költhetsz milliárdokat fejlesztésre,és hogy tudj egyáltalán játszani,régi inferno hozható volt igen,amíg nem volt mp monkkal simán farmoltam lifesteal nélkül is,de most ha nem lenne egyes karaktereimen,instant halna mind mpl10en,am a laggra visszatérve,elvileg leégett valami szerverük,és most át vagyunk irányítva valami noname szerverre,amíg ki nem javítják,újjá nem építik az egészet,valami ilyesmit hallottam...
 
 
 
 
C55.1mm0rt4l  Mi az hogy nem lesz lifesteal? Normálisak ezek? Az összes karakterem arra épül,sőt fegyverek skilljei,sőt ahogy egy előző hírben olvashattunk,a karter egyik fejleszthető tulajdonsága lesz,ha jól emlékszem,ilyen nincs,teljesen feleslegesnek tartom most már ezt a játékot,csináljak karit,azt szétcseszik az egész skill rendszert,újra csinálhatok minden karit,azt hiszem hamarosan abbahagyom a játékot...Most kezdjek mindent megint előről? Hatalmas kiegészítő és hatalmas patch várható,pfff majd nem emeraldot meg rubyt kell rakni fegyóba hanem a lila szinte semmit nem érő gemet,nevetséges most már ez az egész,nem is beszélve a hatalmas laggokrol ami hetek óta tart,gratulálok a fejlesztőknek mindenezért a hatalmas játékélményért... Gyorsan el is adok mindent eurosban,legalább egy kis pénzem legyen rajt...
 

Toldimiki

okt. 13., 12:21
Szerintem nem hülyeség, ha egy kicsit is utána olvasol az okoknak nagyon is jó terv szerint haladnak. A másik probléma ami szerintem megint csak nem nagy gond hogy life steal-re épül a karaktered. Emlékezz vissza (ha játszottál amikor kijött a játék nagyon sok build inkább loh-ra épült) és mégis játszható volt a régi inferno is. Ha minden igaz akkor jön a loot 2.0 hamarabb mint a RoS, ami annyit jelent hogy fel tudsz normálisan készülni a gear váltásra még akkor is ha már a life steal változások bejönnek ugyanebben a patch-ben mivel még 60-as szinte fog működni a life steal, igaz hogy csak 0.1-es szorzóval de annyival egy sima mp1 infero-t lazán lehet tolni. 

A skillek újra variálása  pedig nagyon jó. Én nagyon is örülök hogy eltűnik az összes ww barbár archon wizard stb. Belépsz egy online party-ba és nem látsz mást. Lesznek végre normáis build-ek.


"majd nem emeraldot meg rubyt kell rakni fegyóba hanem a lila szinte semmit nem érő gemet" 

Ezt nem igazán értem. Mi a problémád vele? Nekem teljesen mindegy hogy milyen gemet "kell" majd a fegyverbe rakni. Majd rakom ami éppen hasznos. Ha tényleg lila gem kell majd akkor viszont úgyis fel fog ugrani az értéke. Másik lehetőség hogy valami új gem fog hasznosnak bizonyulni.

Nem tudom mióta játszol Diablo-val (értem itt az összes dio-t) én azt mondom megéri várni. Minden adat amit mostanában még olvasni lehet majd az VÁLTOZHAT, semmi nem végleges. A lagg az viszont tényleg nevetséges ami mostanában megy.

 
 
 
 
C55.1mm0rt4l  Mi az hogy nem lesz lifesteal? Normálisak ezek? Az összes karakterem arra épül,sőt fegyverek skilljei,sőt ahogy egy előző hírben olvashattunk,a karter egyik fejleszthető tulajdonsága lesz,ha jól emlékszem,ilyen nincs,teljesen feleslegesnek tartom most már ezt a játékot,csináljak karit,azt szétcseszik az egész skill rendszert,újra csinálhatok minden karit,azt hiszem hamarosan abbahagyom a játékot...Most kezdjek mindent megint előről? Hatalmas kiegészítő és hatalmas patch várható,pfff majd nem emeraldot meg rubyt kell rakni fegyóba hanem a lila szinte semmit nem érő gemet,nevetséges most már ez az egész,nem is beszélve a hatalmas laggokrol ami hetek óta tart,gratulálok a fejlesztőknek mindenezért a hatalmas játékélményért... Gyorsan el is adok mindent eurosban,legalább egy kis pénzem legyen rajt...
 

Zafirah

okt. 13., 12:20
Teljesen felesleges ennyire drasztikusan reagálni ezekre a dolgokra. Mint ahogy azt prediator993 is írta ezek még változhatnak. Nagyon messze van még a kiegészítő kiadása...
 
 
 
 
C55.1mm0rt4l  Mi az hogy nem lesz lifesteal? Normálisak ezek? Az összes karakterem arra épül,sőt fegyverek skilljei,sőt ahogy egy előző hírben olvashattunk,a karter egyik fejleszthető tulajdonsága lesz,ha jól emlékszem,ilyen nincs,teljesen feleslegesnek tartom most már ezt a játékot,csináljak karit,azt szétcseszik az egész skill rendszert,újra csinálhatok minden karit,azt hiszem hamarosan abbahagyom a játékot...Most kezdjek mindent megint előről? Hatalmas kiegészítő és hatalmas patch várható,pfff majd nem emeraldot meg rubyt kell rakni fegyóba hanem a lila szinte semmit nem érő gemet,nevetséges most már ez az egész,nem is beszélve a hatalmas laggokrol ami hetek óta tart,gratulálok a fejlesztőknek mindenezért a hatalmas játékélményért... Gyorsan el is adok mindent eurosban,legalább egy kis pénzem legyen rajt...
 

Predator

okt. 13., 11:45
Valószínűleg ez változni fog.. (Oda is van írva hogy ezek még változhatnak) Nem hinném hogy a készítők kivennék teljes mértékben hiszen minden build erre épül és gondoljunk bele nagyobb mp-t (9,10-et) nem is lehetne bírni livesteal nélkül. Én úgy gondolom lesz csak valószínűleg nerfelve...
 
 
 
 
noavatar

C55.1mm0rt4l

okt. 13., 10:50
Mi az hogy nem lesz lifesteal? Normálisak ezek? Az összes karakterem arra épül,sőt fegyverek skilljei,sőt ahogy egy előző hírben olvashattunk,a karter egyik fejleszthető tulajdonsága lesz,ha jól emlékszem,ilyen nincs,teljesen feleslegesnek tartom most már ezt a játékot,csináljak karit,azt szétcseszik az egész skill rendszert,újra csinálhatok minden karit,azt hiszem hamarosan abbahagyom a játékot...Most kezdjek mindent megint előről? Hatalmas kiegészítő és hatalmas patch várható,pfff majd nem emeraldot meg rubyt kell rakni fegyóba hanem a lila szinte semmit nem érő gemet,nevetséges most már ez az egész,nem is beszélve a hatalmas laggokrol ami hetek óta tart,gratulálok a fejlesztőknek mindenezért a hatalmas játékélményért... Gyorsan el is adok mindent eurosban,legalább egy kis pénzem legyen rajt...
 
 
 
 
noavatar

Falat

okt. 12., 14:05
Na meg jó kérdés, hogy ezekből az infókból mi tartozik konkrétan a kiegészítőbe, és mi a patchbe. Az elvileg 1-2 hónappal korábban ki fog jönni, szerintem még Januárban. Hivatalosan annyit mondtak, hogy 'talán' lesz idén PTR-je.
 
 
 
 

Zafirah

okt. 12., 13:55
Én nagyon reménykedem benne, hogy kapunk új és érdemleges információkat BlizzCon-on és nem pedig csak az eddig kiszivárgott információkat fogják ismételgetni. Szerintem megjelenési dátumot még nem fognak mondani, de én már annak is örülnék, ha az AH megszűnésével márciusban együtt jönne a kieg. :)
 
 
 
 
noavatar

Falat

okt. 12., 13:42
Remélem a BlizzCon-on egy minél közelebbi megjelenési dátumot is kapunk, mert ilyen infók mellett elég nehéz türelmesnek maradni. :D

A megszűnő (?) life steal-el kapcsolatban : Volt egy viszonylag hosszú elmélkedése valamelyik fejlesztőnek a hp-ról, meg a life steal / life on hit működéséről, azt mintha nem láttam volna itt kihírezve. Érdemes elolvasni, teljesen át fog alakulni ez a része is a játéknak. Ez is egy óriási javítás lesz, ha sikerül nekik.

https://diablo.somepage.com/news/1592-wyatt-cheng-on-health-globes-life-and-healing
 
 
 
 

Predator

okt. 12., 12:41
Rewards - Rewards: Coming Soon
RewardsText - Complete all the bounties to earn a bonus reward.

Érdekesen hangzik :)
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu