Állításuk szerint nem ugyanaz a kettő, viszont nem is különbözik annyira egymástól, mint azt gondolnánk.
A konzolos verzióban a "cucc" ritkábban esik, ugyanakkor általában job minőségű. Van esély rá, hogy ha egy szürke felszerelés esik vagy akár fehér, az átalakul arannyá. Ezek a változtatások azért voltak bevezetve, hogy a kizárólagos konzolokra jellemző játékmenetet segítsék a csata hevében. A táskánk menedzselése nehezebb az irányítókarokkal, ezért van szükség erre. Meggyorsítja a játékmenetet, és nem kell annyit navigálni a különböző almenükben. Az alapanyagok is változtatáson mentek keresztül, hiszen a kereskedés itt nem olyan, mint a PC verzióban (az AH hiánya).
Ezeket a változtatásokat át akarják vinni PC-re is. De nagyrészük a már eleve a Loot 2.0 ötletéből inspirálódott. A konzolos csapat szó szerint kiragadott pár elemet a Loot 2.0 eddig felépített rendszeréből, és azt építette bele a konzolos verzióba.
Feltevődött a kérdés, hogy akkor miért nem hozták ezt PC-re ha már részlegesen kész van a rendszer? A válaszuk erre az volt, hogy a Loot 2.0 még nincs teljesen kész, és mivel a fő platform a PC, azt szeretnék, ha a teljes rendszer egyszerre kerülne fel, nem ilyen morzsákban, hosszabb időn keresztül.
Mivel a PC gyártási és fejlesztési ciklusa teljesen más stúdióban folyik, mint a konzoloké ezért számítani lehet hasonló eltolódásokra, de állításuk szerint mindenképp a PC fogja elsőnek megkapni az új rendszereket, patch-eket, mint például a várva várt Loot 2.0-t.
https://www.twitch.tv/kingkongor/c/2901967