Table of Contents
Mint mindig, ne felejtsd el, hogy a jelenlegi poszt csak egy előzetes. Sok minden változhat és új dolgok is jöhetnek, amelyeket még, a jelen poszt nem tartalmaz. Ez még nem a végleges változat!
A 2.3.0 -ban egy új zónát kapunk, amely a Ruins of Sescheron névre hallgat. Itt új és régi szörnyekkel küzdhetünk meg. Egy teljesen új helyszínt járhatunk be. Ez a zóna a Barbárok történetéhez kapcsolódik. Felfedezhetjük többek között az elveszett "Tomb of King Kanai" -t és az ő egyetlen kincsét, a Kanai’s Cube -ot.
Akik játszottak a Diablo II -vel, azoknak ismerős lehet a Horadric Cube nevezetű kis kocka, amellyel különféle itemeket, gemeket lehetett összekombinálni. Többek között a Bocis pályát is ezzel a cubeal lehetett előhívni. A Kanai's Cube egy hasonló relikvia lesz, amellyel új lehetőségek nyílnak majd meg előttünk. Képesek lehetünk lehasítani egy-egy legendary itemet és aktiválni magunkon a speciális effektjét - mint passzív skill. Ezek a passzívok természetesen elszeparálva lesznek a már meglévőktől. Materiálokat is konvertálhatunk vele, szóval elég sok mindenre jó lesz.
Kicsit átdolgozták a kraftolási rendszert. A 2.3.0 -val ugyan azokra a materiálokra lesz szükségünk level 70 -en és kisebb szinten is. Csökkentették a felesleges receptek számát is, így már a szintünknek megfelelő tárgyat tudunk majd készíteni.
Ez a patch az Adventure Mode -ra is kihat majd, mégpedig a Bountikat megcélozva. Mivel a Realm of Trials -ot eltörlik, ezért a Bonty jutalmakat megemelik, továbbá egy act-specifikus kraft materiált adtak hozzá a Horadric dobozkákhoz. Amennyiben elvégzünk egy bónusz act -ot az adventure modeban, kapunk egy extra Horadric Cache -t, amely kraft materiálokkal, golddal és további act-specifikus kraft materiállal lesz tele.
Minden játékos máshogy járja meg a Seasonokat, és a teljesítményük is eltérő. A Season 4 -től kezdve követheted saját utad az úgynevezett Season Journey interfészen. Fejezetekre lesz osztva, és nagyobb mérföldköveket, Tiereket is tartalmaz majd, amelyeket ha elérünk - jutalomban részesülünk. Amennyiben teljesítünk egy Tiert, új portrékat érhetünk el.
4 új Torment szint lesz hozzáadva a játékhoz. Sokan már úgy érezhetik, hogy a játék legerősebb fokozata, a Torment VI sem elég nehéz már. Ezért a fejlesztők úgy gondolták, hogy itt az ideje hozzáadni a Torment VII, VIII, IX, és X -es fokozatokat is.
Új legendaryk, új sett itemek, új effektek lesznek hozzáadva a már "található" legendary tárgyakhoz.
A 2.3 -ban, azok a szörnyek, amelyeket nehezebben tudunk megölni - több XP -t adnak majd. Azonban a kisebb szörnyekért éppen ezért kevesebb XP -t kapunk. A fejlesztők optimalizálták az időt is, amelyet felfedezéssel, a Riftek tisztitásával és a Rift Guardian megölésével töltünk. Reményeink szerint valamilyen balanszot hoznak majd el.
Készülj!
Új zóna, új kocka, itemek, nehézségi szintek, új Adventure Mode változások és a lista még nem ért véget. Reméljük, hogy már te is éppen úgy várod a PTR -t akár csak mi. Jelenleg hivatalos dátum még nincs. Kövess minket a további információkért.
Te mit gondolsz a 2.3 -as patchről?
(Így kopaszok is mehetnek T3-on és az milyen jó!)
De hogy a season eleje óta nem tudok egy istenverte Tal Rasha övet szerezni... skandallum!