Chat
Online
Chat now
25 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Diablo 2
506 hozzászólás
Az utolsó remény
173 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
94 hozzászólás
Elsősegély
197 hozzászólás
Diablo Hungary
215 hozzászólás
Diablo 1
18 hozzászólás
Három szavas történet
249 hozzászólás
Diablo 3
1959 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Demon Hunter
100318 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
98735 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
98733 megtekintés
 
Diablo III - Monk
88536 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
78836 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
76571 megtekintés
 
 
Mi az a Diablo?
45789 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
45178 megtekintés
 
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
114 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
72 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

Johnson hozzászólt a(z) Diablo 2 témájú fórumban. április 27.
 
 

Friss Diablo hírek

 
Érdekességek 2012. október 29. 7 hozzászólás
 

Sok olyan játékos teszi fel ezt a kérdést a régebbi generációnak, akik sajnos nem tudták kipróbálni a Diablo sorozat egyik legnagyszerűbb és legsikeresebb részét. A kérdés jogos, és most meg is mutatjuk nektek, hogy mi tette sikeressé ezt a remek művet!

A kiinduló ötletet Kripparian adta, aki maga is csinált egy kis bemutató videót azok számára, akik egyszerűen nem értették, hogy a régi Diablosok miért is vannak úgy oda a Diablo II -ért. Először engedjétek meg, hogy egy kicsit bemutassuk azok számára, akik nem ismernék.

Ez a rész 2000 -ben jelent meg, és ez vált a világ egyik legnépszerűbb RPG típusú számítógépes játékává.

A Diablo sorozatban ez volt az a rész ahol megjelent egy formabontó újdonság, az úgynevezett "képességfák" (skill trees). Mind az 7 kaszt 3 egyedi tehetségágra bontott képességrendszerrel rendelkezik. Minden egyes szintlépésnél (az első szintlépéstől, tehát 2. szinttől számítva) kap egy pontot, amit a tehetségágakban található képességek megtanulására, fejlesztésére fordíthat. Bizonyos szintekként (1.,6.,12.,18.,24. és 30. szinteken) új tehetségek érhetők el, ám csak akkor, ha a azt megkövetelő varázslatra legalább egy pontot áldoztál. A karakter fejlődése során megszerezhető pontokat bölcsen kell felhasználni, mivel nem lehet utólagosan módosítani vagy újra elosztani.

A többjátékos (multiplayer) lehetőség, a Battle.net adta szórakozás tette a játékot igazán sikeressé. Itt jelent meg az úgynevezett Ladder is, ami arról szól, hogy akik részt vesznek az általuk kiválasztott Ladderben, azok azonos időpontban indulhatnak el Lvl 1 -es karakterükkel a játék elejéről. Akik egy bizonyos Ladderben indítottak karaktert, csak az abban indított karakterekkel tudnak játszani online. Bizonyos időközönként pedig a Laddereket újraindítják, a ladder karakterek nonladder titulust kapnak, tehát már nem tartoznak a ladderbe és kezdődhet minden az elejéről (új karakter indítás). Ami fontos, hogy a ladder karaktereket a szervereken tárolják, mint most a Diablo III esetében, tehát nincs lehetőség a karakterek szerkesztésére, mint a sima nonladderes Battle.net online játék alkalmával. Továbbá egy táblázaton nyomon követhetjük, hogy ki zárt a legtöbb XP -vel a ladder végeztével.

 

A végére pedig egy Diablo Kill:

 


 

Végszó

Mindenkinek (aki próbálta és aki nem) egyaránt ajánljuk. Mivel már egy 12 éves játékról beszélünk, így a grafika már elavult, viszont bátran állíthatom, hogy játékélmény terén erősen túlszárnyalja a Diablo III -at. - A félreértések elkerülése végett, a Diablo III ugyan úgy egy remek játék lett, viszont nem hasonlítható a II. részhez. Sokan, köztük én is, ezt tartják az igazi Diablo -nak!

Szeretnénk kikérni a Ti véleményeteket is, szavazzatok!

 

Kapcsolódó galéria

 
Morzan
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 6 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 

_Berci_

nov. 07., 01:35
_Berci_ most

Nekem a D2ben még a szerencse játék tetszett nagyon mert néha-néha egész fasza kis cucc is kieshetett belőle:) 
No meg a runa kombinációk... huuu bazz azzal mennyit szívtunk anno :)
Nem csak beledobálok 4 fajta kavicsot azt hello...

 
 
 
 

SlipKnoTiaN666

nov. 01., 14:03
Hát így h már van D3 eléggé esélytelen h valaha is megjelenjen. :S
 
 
 
 

smaul

nov. 01., 12:55
szerintem sajnos arra semmi esély, de tényleg nagyon jó lenne!
 
 
 
 

SlipKnoTiaN666

okt. 30., 19:51
Én annak örülnék a legjobban ha kiadnák a D2 állítólagos elmeszelt 2. kiegészítőjét.
 
 
 
 
smaul  hát egyébként annyira nem könnyű kérdés szerintem dönteni a két játék között. Igaz, hogy rengeteget játszottam a diablo3-al május óta, de a diablo2-t meg egészen májusig toltuk a haverokkal, szóval azért mégiscsak van pár év előnye... Nagyon sajnálom, hogy a 3-ban nincsenek képességfák, és minden a kezünkben van. Ez persze széles variácókat jelent, azonban nem igényel olyan pontos tervezést. A cikkből nem derül ki szerintem egy diablo3 játékosnak, hogy ezek a skill tree-k miért is tették örökre megunhatatlanná és élvezetessé a karakterek építését d2-ben. nem volt két egyforma azonos kasztú karakter, mert egy kicsit mindenki másra rakott, és akkor az úgy is maradt. Most találkozom egy barbárral, megver, megnézem mit használt skilleket beállítom és már csak a tárgyainkon múlik, ki az erősebb. Régen előre 50 szintre meg kellett tervezni, mikor mire teszel majd pontot... és lehet, hogy valaki 20 szinten át iszonyat gyenge volt, mert tartalékolta a pontokat valami magasabb varázslatra, aztán hirtelen lett erős. Ha rossz helyre tetted... hát sajnáljuk. Egyszerűen csak nem látom értelmét annak, hogy ma valaki a diablo3-ban nyisson két ugyanolyan kasztú karaktert, mert minek? kicserélgeti a spelleket és csókolom. Diabloban megszámolni se tudnám hány varázslónőm volt, mind más... Persze a 3 sokkal szebb, szebb a környezet, sok dolog okosabb, de azért az is látszik, hogy magán a gondolkodos, tervezős részén butitani akartak. Mert anno azért, ha valaki nem csak pár órát akart játszani, hanem komoly karrier elé nézett a karakterével, annak le kell ülnie és tervezgetnie, számolnia kellett..... Lehetségesnek tartom, hogy ha 10 év mulva leülök majd, hogy játszak valamivel, inkább a d2-t veszem majd elő, mint a 3-at, mert a feeling más volt nagyon. Persze ne értsetek félre, a 3-at is nagyon szeretem és egyre jobb a sok toldozás foldozás után, de a 2-t nehéz überelni.
 

Morzan

okt. 30., 18:47
Nem tudom, hogy van ez, de a Diablo II -vel vagy 8x annyit játszottam mint a 3 -al. 2 -ben volt egy 90 -es Druidám és egy 50 -es paladinom is. Diablo 3 -ban összesen 50 óráig tartott míg mind a 4 fokozatot kivittem - aztán jött a paragon. 


De az a poén, hogy míg a Diablo II -ben úgy kerültél 90 fölé, hogy még nem értél a Hell fokozat végére, addig a Diablo III -ban ugyan azokat a helyeket kell farmold XP -ért. :D Nem csoda, hogy megunja az ember. Na és persze azt mondják, hogy ugyan annyi idő a paragon 100 mint a Diablo 2 -ben a lvl 99. Diablo II -ben 2 és fél fokozat alatt lettem 90 -es. Azaz Hell fokozaton Mephisto -ig jutottam.


Továbbá link.

 
 
 
 

smaul

okt. 30., 16:39
hát egyébként annyira nem könnyű kérdés szerintem dönteni a két játék között. Igaz, hogy rengeteget játszottam a diablo3-al május óta, de a diablo2-t meg egészen májusig toltuk a haverokkal, szóval azért mégiscsak van pár év előnye... Nagyon sajnálom, hogy a 3-ban nincsenek képességfák, és minden a kezünkben van. Ez persze széles variácókat jelent, azonban nem igényel olyan pontos tervezést. A cikkből nem derül ki szerintem egy diablo3 játékosnak, hogy ezek a skill tree-k miért is tették örökre megunhatatlanná és élvezetessé a karakterek építését d2-ben. nem volt két egyforma azonos kasztú karakter, mert egy kicsit mindenki másra rakott, és akkor az úgy is maradt. Most találkozom egy barbárral, megver, megnézem mit használt skilleket beállítom és már csak a tárgyainkon múlik, ki az erősebb. Régen előre 50 szintre meg kellett tervezni, mikor mire teszel majd pontot... és lehet, hogy valaki 20 szinten át iszonyat gyenge volt, mert tartalékolta a pontokat valami magasabb varázslatra, aztán hirtelen lett erős. Ha rossz helyre tetted... hát sajnáljuk. Egyszerűen csak nem látom értelmét annak, hogy ma valaki a diablo3-ban nyisson két ugyanolyan kasztú karaktert, mert minek? kicserélgeti a spelleket és csókolom. Diabloban megszámolni se tudnám hány varázslónőm volt, mind más... Persze a 3 sokkal szebb, szebb a környezet, sok dolog okosabb, de azért az is látszik, hogy magán a gondolkodos, tervezős részén butitani akartak. Mert anno azért, ha valaki nem csak pár órát akart játszani, hanem komoly karrier elé nézett a karakterével, annak le kell ülnie és tervezgetnie, számolnia kellett..... Lehetségesnek tartom, hogy ha 10 év mulva leülök majd, hogy játszak valamivel, inkább a d2-t veszem majd elő, mint a 3-at, mert a feeling más volt nagyon. Persze ne értsetek félre, a 3-at is nagyon szeretem és egyre jobb a sok toldozás foldozás után, de a 2-t nehéz überelni.
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu