Chat
Online
Chat now
1050 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Diablo 2
506 hozzászólás
Az utolsó remény
173 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
94 hozzászólás
Elsősegély
197 hozzászólás
Diablo Hungary
215 hozzászólás
Diablo 1
18 hozzászólás
Három szavas történet
249 hozzászólás
Diablo 3
1959 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Demon Hunter
99425 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
97912 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
97832 megtekintés
 
Diablo III - Monk
87989 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
77910 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
75975 megtekintés
 
 
Mi az a Diablo?
45431 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
44845 megtekintés
 
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
114 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
72 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

Johnson hozzászólt a(z) Diablo 2 témájú fórumban. április 27.
 
 

Friss Diablo hírek

 
Általános 2013. június 05. 5 hozzászólás
 

Szabad fordítás Josh Mosqueira szavaiból: „Josh Mosqueira vagyok, a Diablo 3 játék-rendezője, azt szerettem volna mondani hogy „Üdv!” és bemutatkozni mindenkinek.

Író vagyok, tervező, designer, és megrögzött játékos. Hivatalosan 1996-ban kezdtem el játékok tervezésén dolgozni. Ekkor volt a nagy áttörésem íróként a White Wolf címmel (a Vampire: The masquerade PPRPG – pen-and-paper role-playing game – készítői), mikor is társszerző voltam a „Constantinopole by Night” és a „Montreal by Night” alkotásoknál. Ugyanekkor fejeztem be az egyetemet és szolgáltam a kanadai hadseregnél. Ezek után több népszerű játék-sorozat megalkotásában részt vettem, ilyenek, mint: Homeworld, Company of Heroes, Warhammer: 40.000: Dawn of War és FarCry. Mindezek ellenére a kulcs dátum 1996 marad, ugyanis ekkor ismerkedtem meg – mint sokan mások - a Diablo világával.

Mivel komoly hátterem volt az írott szerepjátékok tervezésével, főleg a „fantasy-horror” világok felépítésében, azonnal magával ragadott a Diablo. Nem csak a sötét, gótikus hangvétel bilincselt le, hanem a játék akciódús és szoros ritmusa. Mindig visszahúzott magához az izgalom is, amely a következő „loot” szerésekor érintett meg.

Ez jelentette számomra mindig is a játék varázsát. Folyamatos intenzív csata melyet epikus hősök vívnak a pokol véget nem érő hordáival, majd olyan ellenfelekkel kell megküzdenünk, mint Diablo vagy a Butcher, amelyeknek minden mozdulatuk a gonoszt mutatja. Minden győztes csatáért pedig bőséges jutalomban részesülünk.

Amikor csatlakoztam a Blizzard csapatához, azzal a feladattal voltam ellátva, hogy határozzuk meg, vajon lehetséges-e a játéknak egy konzolra tervezett változatát megalkotni, és ha igen, az hogyan nézne ki. Ezt a feladatot nagyon komolyan vettem, eltökélt célom volt, hogy az elkövetkező konzol játékosoknak ugyanazt az élményt tudjuk nyújtani, ugyanabban a magával ragadó világban tudjanak részt venni. Nagyon fontos volt számomra, hogy a Diablo alapvető gyökere ne vesszen el, az a hangulat, amelyet minden eddigi játékos érzett, mikor a szentély homályos folyósóin vadászta és rabolta a démonok hordáit. A célom az volt, hogy ez a „recept” vagy „mágikus formula” ne vesszen el a játékból amikor az konzolra kerül, és a játékra nézve általánosan.


Mint Blizzard játékos, és utólag tervező a cégnél, mindig is azt éreztem, hogy minket a szenvedély, és az odaadás az egyes játékok fejlesztésénél kiadás után is külömböztet meg a többi kiadótól. Sok kollégám, akivel dolgoztam itt „régi motoros” az idők kezdetétől itt van a cégnél. Ezeknek az embereknek minden céljuk az, hogy építsék, és támogassák azt a kultuszt, azt a világot, amit megteremtettek annak idején. Ezek azok az okok, amik miatt nem pihentünk a Diablo 3 kiadásának napja után sem, hiszen következett az a fázis, amikor a visszajelzésekre kellett figyelnünk és reagálnunk. Nem tálalunk fel egy játékot, és úgy hagyjuk utána, hanem folyamatosan biztosítjuk annak növekedését.

A Diablo 3 kiadását követő egy évben sok újat adtunk, de még mindig van mit javítani, és még mindig vannak meglepetések a tarsolyunkban. Amint azt Travis előzőleg említette a felszerelések kiegyensúlyozása nagy hangsúlyt kap folyamatosan. Az a célunk, hogy az egyes felszerelések több értelmet kapjanak, és hogy a játékos számára nagyobb élményt nyújtson az egyes kincsek megszerzése. Minden játékosnak szeretnénk ezt nyújtani, minden szinten. Ebbe beletartozik az, hogy kevesebb cucc fog esni, viszont az amit megszerzünk, nagyobb értéke lesz. Ugyanakkor beletartozik a célzott legendás felszerelések bevezetése, és a lehetőség a játékosok számára, hogy direkt módon tudják személyre szabni a saját felszerelésük úgy kinézetre, mint működésre való tekintettel. Keressük annak a módját is, amivel csökkkenteni tudjuk az aukciós ház befolyását. Úgy gondoljuk, hogy az egyes „statok” nagyon sokat hordoznak a felszerelések minőségén, mégsem ez kellene legyen a karakterek fejlődésének mozgató rugója.

Tömör alapokra helyeztük a Diablo 3-at, és a célunk az, hogy ez így is maradjon, ugyanakkor tágítani szeretnénk a játékélményt. Reményeim szerint egyetértetek azzal, hogy a játék minden egyes bővítés után jobb és jobb lett, hiszen ez még csak a kezdet.

A jövőben a Diablo világ történetének magját megtartva szeretnénk azt bővíteni. Finomra hangolni a karaktereket, azoknak a szerepét, bevezetni az új ellenfeleket, démonokat, amelyek újra félelemmel tölthetnek el titeket.

Míg egyes játékosok csak azt szeretik, hogy egyjátékos módban végigmenjenek a történeten újra meg újra, sokan másoknak az jelenti a kihívást, hogy nehezebb és nehezebb fokozaton mérjék meg önmaguk az ellenfelekkel. Mindkét tábornak szeretnénk megadni azt az izgalmat, amely folyamatosan visszavonzza őket majd a „Sanctuary” világába, sok jó ötletünk fő már a cuccok véletlenszerűségét illetően, és hogy hogyan tudjuk még jobbá tenni azoknak az élményét, akik a barátaikkal ölik le a főgonoszt.

Mindezek befejezése képp elmondhatom, hogy hallani fogtok még sokat a tervezőkről, rendezőkről és designerekről.

Köszönöm, hogy részei vagytok a Diablo családnak, és találkozunk a pokolban!”

Battle.net

 

 
Fitomi
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu