Chat
Online
Chat now
714 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Elsősegély
197 hozzászólás
Az utolsó remény
170 hozzászólás
Diablo 2
494 hozzászólás
Diablo Hungary
215 hozzászólás
Diablo 1
18 hozzászólás
Három szavas történet
249 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
92 hozzászólás
Diablo 3
1959 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Demon Hunter
95862 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
94615 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
94311 megtekintés
 
Diablo III - Monk
85911 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
74440 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
73558 megtekintés
 
 
Minden a Legendary Gemekről
43348 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
43277 megtekintés
 
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
114 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
72 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

ocsi79 hozzászólt a(z) Elsősegély témájú fórumban. tegnap
 

Diablo II Druida Skillek

 
A négy őselem önmagában is nagy puszításra képes - hát még együttesen...
Mint bizonyára kitaláltad, a Föld, Tűz, Víz és Levegő lesz a fegyvered, ha ezt a tabot választod. Igaz, a Víz valójában mint Jég jelenik majd meg. Véleményem szerint az elemi fejlesztésű druida lehetne a legizgalmasabb karakter - ki ne szeretne vulkánokat, hurrikánokat a kezében tartani és irányítani, tornádót és futótüzet kelteni, megnyitni a földet az ellenség lába alatt? A skillek grafikailag nagyon szépek, azonban a sors iróniája, hogy ezen hatalmas erejű támadások igencsak gyengére sikeredtek, egyedül az Armageddon az, ami még úgy-ahogy használható. Továbbá nagy többségük - főleg a legerősebbek - magas delay-jel rendelkeznek, ez tovább ront használhatóságukon. Az ajánlott pontok csak az elementális druida megszállottjainak adnak tájékoztatást, hiszen egyébként csak skillpocsékolás pontokat elszórni erre a tabra. Mindeddig még senki sem hallott olyan, tisztán elementális skillekkel haladó druidáról, aki egyedül végig tudta vinni a játékot...

Ezen az ágon 3 fajta támadást (tűz, jég, fizikai) is megtalálsz, ezek kombinálásával így minden ellenfeledre tudsz majd hatni valahogy. 

1. szintű varázslatok

Firestorm - Futótűz
(delay: 0,6 mp)
A Charged Bolthoz hasonlóan működő skill. Néhány tűzpamacsot lő ki az adott irányba, amik azután véletlenszerűen cikázva haladnak előre, át az ellenfeleken. Nagyon szépen néz ki, de sajnos nem túlságosan hatásos, és a hatótávolsága sem nagy. A pamacsok száma magasabb szinteken nem nő, mint a CB-nál, pedig ez biztosan dobna az erején. 
Immune to Fire szörnyek ellen nem hat.

6. szintű varázslatok

Molten Boulder - Olvadt Magmagolyó
(delay: 2 mp)
Arctic Blast - Sarki Szél
A druida ezzel a skillel egy nagy, megolvadt kőzetből álló golyót idéz meg, ami a megadott irányba kezd el gurulni, tüzet hagyva maga után. Sajnos az ellenfeleken nem megy át, csak hátralöki őket, majd végül felrobban. Ez, és a keletkező tűz tovább sebzi az ellenfeleket. 
Immune to Fire szörnyek ellen nem hat.
Azonos módon működik, mint a Varázslónő Inferno-ja, a druida ezzel a képzettségével a csípős, jéghideg sarkköri szelet képes az ellenfélre irányítani, sebezve és lelassítva mindaddig, amíg nyomva tartod az egérgombot. A játék elején még viszonylag használható skill, könnyen egész tömegeket lehet vele lelassítani. Magasabb szinteken nő a hatótávolsága, sebzése azonban alig. 
Immune to Cold szörnyek ellen nem hat.

12. szintű varázslatok

Fissure - Kitörések
(delay: 2 mp)
Cyclone Armor - Viharpáncél
Ezzel megrepeszthetjük a földet az ellenfél lába alatt, a kitörő forró gőzök és gázok pedig súlyos égési sérüléseket okoznak neki. A skill időtartama 4 mp, minden 0,24 másodpercben nyílik egy újabb repedés, összesen tehát kb. 16-szor, a kiírt sebzés ezekre, egyenként vonatkozik.
Mint a nekró Bone Armorja, ez is sebzést fog fel, tűz, villám és jég sebzéseket, bár nem túl hatékony, mert előbb fogja fel a sebzést, és csak utána hat a resist, de magas szinten valamekkora védelmet mégis jelent.

18. szintű varázslatok

Twister - Forgószél
Három kisebb forgószelet idéz meg, melyek cikázva haladnak előre. Az útjukba kerülő ellenfeleket ide-oda lökdösik, mozgásképtelenné téve őket. Sajnos a sebzés elhanyagolható, és a bénítás ideje sem túl magas. Én leginkább csak megidézett vadállatok megsegítésére használtam, még a játék elején. 
Immune to Physical szörnyek ellen nem hat.

24. szintű varázslatok

Volcano - Vulkán
(delay: 4 mp)
Tornado - Tornádó
Már egy kicsit erősebb skill. A druida egy vulkánt nyit meg az adott helyen (pl. az ellenfél lába alatt), amiből azután a környéken állókra elkezd záporozni az olvadt láva. A nagy szórás miatt nem túlságosan hatásos, legfeljebb tömeg, és egy helyben álló szörnyek ellen. Időtartama 6 másodperc, ez idő alatt összesen 75 lávapamacsot lő ki magából, a kiírt sebzés ezekre, egyenként vonatkozik. 
Immune to Fire szörnyek ellen nem hat.
A Twister továbbfejlesztett változata, egy nagyobb, de sokkal erősebb forgószelet küld előre. Sebzése viszonylag magas, ráadásul útvonalán 2 yardos szélességben, 0,6 másodpercenként sebez, ezért érdemes felhúzni 20-ig. Egyetlen hátránya, hogy mint a Twister, ez is ide-oda cikázva halad, így elég nehéz kiszámolni, hogy a távolabb álló ellenfelen pont áthalad-e, vagy elmegy mellette. Szerencsére delay-e nincs, így magas varázslási képességgel elég gyorsan, sok tornádót küldhetünk az ellenfélre, amik közül néhány majd biztosan talál. 
Immune to Physical szörnyek ellen nem hat.

30. szintű varázslatok

Armageddon - Armageddon
(delay: 6 mp)
Hurricane - Hurrikán
(delay: 6 mp)
Az elementális képzettségek csúcsa, ez abban is megnyilvánul, hogy a tab összes többi skillje előfeltétel a megtanulásához. Működését tekintve teljesen hasonló a Hurrikánhoz, ugyanúgy 5,3 yard a hatóköre a druida körül, ugyanúgy 10 másodpercig hat, csak itt tűz sebzésű meteorzápor sebzi az ellenfeleket. Minden 0,24 másodpercben csap le egy újabb meteor, időtartama során összesen tehát kb 41-szer, a kiírt sebzés ezekre, egyenként vonatkozik. 
Immune to Fire szörnyek ellen nem hat.
Nekem ez a skill tetszett eddig a legjobban, remélem a későbbiekben tovább fog erősödni. Egy nagy, 5,3 yard széles forgószelet hoz létre a druida körül, lassítva és sebezve mindenkit, aki ebbe belekerül. Hátránya, hogy így sajnos elég közel kell engedni az ellenfeleket (vagy körülöttük rohangálni), hogy a kívánt hatást elérjük. Mindenesetre az elementális ág legerősebb jégsebzésű skillje, így érdemes 20-ig felhúzni. Időtartama 10 másodperc, és minden 0,6 másodpercben sebez (összesen tehát kb. 16-szor). 
Immune to Cold szörnyek ellen nem hat.

Diablo videók

 

Ajánló

 

Utolsó hozzászólások

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
 
kép 65
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu
 
Cached at 04:58:46