Az ékkövek szintje maximálisan 200 lehet - kivéve a Boon of the Hoardert, amely 50. szinten eléri a 100%-os esélyt. A goblinékkő amúgy is kakukktojás, mert nem Greater Rift Guardian dobhatja, hanem Greed néni, aki a rejtélyes aranyportálon túl lelhető fel. A Gogok of Swiftness 50. szinten ugyancsak 100%-os lesz (de nem találtam rá vonatkozó infot, hogy gyakorlatilag lehet-e onnan tovább fejleszteni, de mindegy is, mert értelme nincs).
Az egyszeri játékos számára három dolog nagyon fontos: szintenként mennyivel fejlődik az ékkő, 25. szinten milyen új tulajdonságot kap (*), valamint mennyi esélye van Urshinak a különböző szintű Greater Riftek (GR) végén fejlesztenie. Ebből az előző kettő információt megtalálod az alábbi táblázatban - kiegészítve egy távolabbi céllal, az 50. szintű ékkő statisztikájával. Urshi fejlesztési esélyei attól függenek, hogy milyen szintű GR végén vagy, és milyen szintű az ékkő, amin javítani próbálsz általa. Ha legalább 10 szintnyi különbség van az ékkő javára a kettő között, az esély 100%-os.
+9: 90%
+8: 80%
+7: 70%
+6-tól 0-ig: 60%
-1: 30%
-2: 15%
-3: 8%
-4: 4%
-5: 2%
-6: 1%
-7-től lefelé: 0%
Fontosnak tartottam a pontos fordítást. Mindent magyarítottam, és mivel tudom, hogy a játék angol kifejezéseihez vagytok szokva, az új szavak első felbukkanásánál zárójelben jeleztem, hogy miről is van szó - ha elsőre nem lennének nyilvánvalóak. :) Jó olvasást, böngészést!
![]() |
A hatalmasok végzete (Bane of the Powerful) |
Sebzésed 30 mp erejéig 20%-kal megnő egy elit szörnycsapat elpusztítása után. * Az elitek elleni sebzésed 15%-kal megnöveli és 15%-kal kevesebb sebzést szenvedsz el tőlük. (25. rangtól kezdődően.) "Kevés dolog bátorítja fel jobban a lelket annál, mint amikor egy erőteljes ellenfelünk holtan hever a lábaink előtt." - Andomiel Chu, Xiansai drágakőcsiszoló mestere Fejlesztés: rangonként 1 mp-cel tart tovább a hatás. 25. rang: a hatás 55 mp-ig tart. 50. rang: a hatás 80 mp-ig tart. Ötlet, tipp. Nyugodtan nevezhetjük a leggyakrabban használt és legjobb legendás ékkőnek. Ez annak köszönhető, hogy a sebzésünket szorozza. |
|
![]() |
A csapdába esettek végzete (Bane of the Trapped) |
Sebzésed 15%-kal megnöveli az olyan ellenfelekkel szemben, melyek a szabad mozgást akadályozó hatás alatt állnak /slow, stun stb./. * Kapsz egy aurát, amely a 15 yardnál (kb. 14 méternél) közelebb tartózkodó szörnyek mozgását 30%-kal lelassítja. (25. rangtól kezdődően.) Tu de Qing úrhölgy ezekkel a szavakkal rendelte meg ezt az ékkövet a xiansai műhelyektől: "Jobban szeretem ha a célpontjaim alszanak, vagy részegek. Persze, nekem az is jó, ha lomhák." Fejlesztés: rangonként 0,3% adódik a hatáshoz. 25. rang: a sebzésfokozó hatás 22,5%-os. 50. rang: a sebzésfokozó hatás 30%-os. Ötlet, tipp. Szintén rendkívül népszerű ékkő, hiszen általa szintén szorzódik a sebzésünk. Ha használsz lassító v. hasonló hatással rendelkező képességet, ez az ékkő neked való. Megjegyzés. Az igazán durva benne, hogy az ékkő másodlagos képessége (25. szintű) aktiválja az elsődlegest! Szóval semmi lassító stb. képességre nincs szükséged, megcsinálja ezt a kavics magától, ha felfejlesztetted 25-ösre! |
|
![]() |
A végrehajtó (The Enforcer) |
15%-kal megnöveli a megidézett lényeid /pet/ sebzését. * A megidézett lényeid 25%-kal kevesebb sebzést szenvednek el. (25. rangtól kezdődően.) Ez a kő megosztja az erőteljes szívét azokkal, akik a viselőjét szolgálják. Fejlesztés: rangonként 0,3% adódik a hatáshoz. 25. rang: a sebzésfokozó hatás 22,5%-os. 50. rang: a sebzésfokozó hatás 30%-os. Ötlet, tipp. Magától értetődő, hogy a Witch Doctoroknak lehet hasznos. Emellett nagyon jó íjcsapdás (sentry) Demon Huntereknek. Esetleg érdekes lehet még Crusadereknek (phalanx), Barbároknak (call of the ancients), Wizardoknak (hydra), Monkoknak (mystic ally). Megjegyzés. A sentryk és a hidrák is idézett lényeknek számítanak! |
|
![]() |
A hatékony méreg ékköve (Gem of Efficacious Toxin) |
Megmérgezi a megütött ellenfeleket, akik 10 mp lefolyása alatt összesen 2000% fegyversebzésnyit sérülnek. * Minden megmérgezett ellenfeled 10%-kal nagyobb sebzést szenved el - bármely sebzésfajtát használsz. (25. rangtól kezdődően.) Xiansai méregkeverői egy Zhong Yi Rou nevű beteges ékkőcsiszolóról mesélnek, aki időnként felbukkant a dézsáiknál azt rikoltozva, hogy "Egyszer mindőtök kenyerét elveszem! Úgy bizony!" Fejlesztés: rangonként 50% adódik a hatáshoz. 25. rang: a sebzésfokozó hatás 3250%-os. 50. rang: a sebzésfokozó hatás 4500%-os. Ötlet, tipp. 25. rangtól lényegében 10%-kal nagyobbat sebzünk, emiatt bármely karakternek hasznos lehet, ettől függetlenül nem említi mindenki a legjobb háromban eme ékkövet. Witch Doctorok és Wizardok számára rendkívül hasznos. Megjegyzés. Ha egyszerre több karakter is használja, akkor a méregsebzés számlálója minden egyes találatnál újraindul (tehát nem adódik össze). Hogy a 10%-os bónusz összeadódik-e? Ez kérdéses, további tesztelést igényel. |
|
![]() |
A fürgeség gogokja (Gogok of Swiftness) |
Találat esetén 50% esély Fürgeségre, amely 4 mp-re 1%-kal megnöveli a támadási sebességed. Ez a hatás egyvégtében 15-ször halmozódhat. * Minden egyes halmozódó Fürgeség 1%-kal csökkenti a képességek újratöltődési idejét /CDR/. (25. rangtól kezdődően.) "Nem szükséges, hogy erősebb légy ellenfeleidnél, ha gyorsabb náluk szellemed és tested." - Seondeok királynő Fejlesztés: rangonként 1% adódik az esélyhez. 25. rang: 75% esély Fürgeségre. 50. rang: 100% esély Fürgeségre. Ötlet, tipp. Azoknak a karaktereknek hasznos, akik egyébként is gyorsan támadnak és így hamar fel tudják halmozni a Fürgeséget (pl. Monk). Létfontosságú, hogy szörnykupacok között gyorsan mozogva folyamatosan fenn tudjuk tartani a 15-szörös halmozódást, így maximálisan kihasználva az ékkő tulajdonságait. A fentiek miatt elsősorban közelharcosoknak ideális. (Perpill Demon Hunterrel használom, és öröm nézni, ahogy a sentry-k köpködése felgyorsul a gogok által. Nehézség: maga a sentry találata nem ad hozzá a halmozódáshoz, azt nekem kell összehoznom valamely támadóképességgel.) Megjegyzés. Sajnos a 25. szintű bónusz nem használható ki teljesen a tárgy működési módja miatt. Előbb kell felhalmozni a Fürgeséget és utána elsütni a kívánt képességet, melynek az újratöltődési idejét csökkenteni akarjuk. Csak így hasznos, fordítva (előbb a képesség, utána a halmozás) nem rövidíti ezt az időtartamot. Érdekesség. A gogok görbe gyöngy v. ékkő, amely a bronzkori Korea területéről ismeretes. Ilyen leleteket találtak Szibéria valamint Japán területén is. A Blizzard nyilván a koreai játékosoknak igyekezett a kedvében járni. |
|
![]() |
Élénkítő ékkő (Invigorating Gemstone) |
30%-kal csökkenti az elszenvedett sebzés mértékét, amíg szabad mozgást akadályozó hatás alatt állsz. * Amint szabad mozgást akadályozó hatás alá kerülsz, a maximális életed 20%-ával gyógyulsz. (25. rangtól kezdődően.) "Vannak, akik azt mondják, hogy ez a kő a hatalmát tulajdonosának életerejéből nyeri, amely így megrövidül minden egyes használattal. Nos, én azt mondom, hogy bármely harc, mely elől megléphetek győzelemnek minősül, a holnapon pedig nem aggasztom magam." - A neves harcos, Lenalas - egy nappal a halála előtt. Fejlesztés: rangonként 0,4% adódik a csökkentéshez. 25. rang: az elszenvedett sebzés mértéke 40%-kal csökken. 50. rang: az elszenvedett sebzés mértéke 50%-kal csökken. Ötlet, tipp. Meglehetősen védekezést segítő jellegű, így inkább hc-ban tudom hasznosnak elképzelni. Sc-ben nem számít, ha néha elhasal az ember, szinte kizárólag a sebzés mértéke a fontos. Nagyon kevesen használják. |
|
![]() |
Mirinae, a csillagszövő könnye (Mirinae, Teardrop of the Starweaver) |
Sikeres támadás esetén 15% esélyed van arra, hogy 2000% fegyversebzés mértékben lesújts egy környező ellenfélre Szent sebzés formájában. * Minden 5. mp-ben lesújtasz egy környező ellenfélre. (25. rangtól kezdődően.) "Azt mondják, minden évben egyszer a szerelmesek a folyó két átellenes partjához érkeztek. Madarak formáltak nekik hidat, hogy érinthessék egymást. Elválásukkor a táj megtelt a könnyeikkel. A Mirinae egy ilyen könny. A mélyükben rejtező szomorúság és düh csak azokra van hatással, akik közel vannak hozzá." - A jeles tudós, Sojin Hwang Fejlesztés: rangonként 40% adódik az okozott sebzéshez. 25. rang: az okozott sebzés mértéke 3000% fegyversebzésnyi. 50. rang: az okozott sebzés mértéke 4000% fegyversebzésnyi. Ötlet, tipp. Főleg közelharcosoknak jó, a lényeg, hogy képes legyen kellően gyakran beindítani (proccolni). |
|
![]() |
Moratórium (Moratorium) |
A kapott sebzés 25%-át nem egyszerre szenveded el, hanem lépcsőzetesen elosztva, 3,00 mp alatt. * Minden megölt szörny után 10% esélyt kapsz arra, hogy a lépcsőzetesen eloszló sebzés semmissé váljon. (25. rangtól kezdődően.) Az Ivgorod-hegy csúcsán néha értékes köveket lehet találni. Azt mondják, hogy csatában a kövek harmóniája akár magát a halált is képes késleltetni. Fejlesztés: rangonként 0,1 mp-cel nő az időtartam. 25. rang: a sebzés eloszlásának időtartama 5,5 mp. 50. rang: a sebzés eloszlásának időtartama 8 mp. Ötlet, tipp. A hc játékosok jobban értékelik, de még ezzel együtt sem igazán népszerű ékkő. |
|
![]() |
Fájdalomfokozó (Pain Enhancer) |
A kritikus találatok hatására vérezni kezd az ellenség és 3 mp alatt 1200,0%-nyi fegyversebzést szenved el Fizikai sebzésként. * Vér Őrjöngés hatása alá kerülsz: minden egyes 20 yardon (18 méter) belül lévő vérző ellenfél 3%-kal megnöveli a Támadási Sebességed. (25. rangtól kezdődően.) Xiangyi, a xiansai ékkőcsiszolók legszebbike, egy korábbi szerelme emlékére készítette ezt az ékkövet. Minél dühösebb lett, annál gyorsabban dolgozott, így az ékkő hamar elkészült. Csak akkor vált igazán elégedetté, amikor kipróbálta a kő hatékonyságát. Fejlesztés: rangonként 30% adódik az okozott sebzéshez. 25. rang: az okozott sebzés mértéke 1950,0% fegyversebzésnyi. 50. rang: az okozott sebzés mértéke 2700,0% fegyversebzésnyi. Ötlet, tipp. Közelharcosok és Witch Doctorok számára hasznos holmi. Megjegyzés. Nem ír maximumot a vérző ellenfelek miatti sebességnövekedésre... |
![]() |
Az egyszerűség ereje (Simplicity’s Strength) |
Az elsődleges képességek sebzése 25%-kal megnő. * Az elsődleges képességekkel elért találatok a maximális élet 2%-ával gyógyítanak. "Egy egyszerű feladat, melyet ezerszer el kell végezni lélekölőnek tűnhet, de az erő, melyet teremt felmérhetetlen." - Lian Rasmussen mátriárka Fejlesztés: rangonként 0,5% adódik a sebzéshez. 25. rang: az elsődleges képességek sebzése 37,5%-kal nő. 50. rang: az elsődleges képességek sebzése 50%-kal nő. Ötlet, tipp. Szintén nem túl népszerű cucc, de a Monkok az átlagosnál gyakrabban használják. |
|
![]() |
Taeguk (Taeguk) |
Elsődleges erőforrásod /mana stb./ használata után 3 mp-re megnő a sebzésed 0,5%-kal. Ez a hatás egyvégtében 20-szor halmozódhat. * Minden egyes halmozódás 0,5%-kal növeli a Páncélzatod. (25. rangtól kezdődően.) "Elegendő erőforrás esetén abszolút és végtelen lehetőségek birtokosává válsz." - Baek főpap Fejlesztés: a maximális halmozódás mértéke rangonként 1-gyel nő. 25. rang: a hatás egyvégtében 45-ször halmozódhat. 50. rang: a hatás egyvégtében 70-szer halmozódhat. Ötlet, tipp. Az alant lévő infot végiggondolva talán nem meglepő, hogy a gogokhoz hasonlóan ezt is inkább a Monkok használják - de náluk sem a legnépszerűbb eme kavics. Ennek az lehet az oka, hogy nagyon gyorsnak és ügyesnek kell lenni a halmozódás folyamatos fenntartásához. Rendkívül frusztráló lehet, amikor megszűnik egy 45-szörös halmozódás... Érdekesség. A Taegeuk a végső valóságot szimbolizálja, melyből minden dolog és érték származtatható. Dél-Korea nemzeti vallásával, a koreai sámánizmussal, valamint a taoizmussal hozható kapcsolatba. Kétszínű változata a zászlajukban látható, de a játékban lévő háromszínű is nagyon népszerű. |
|
![]() |
Villámkoszorú (Wreath of Lightning) |
Sikeres támadás esetén 15% esélyed van arra, hogy Villámkoszorúhoz juss, amely mp-ként 600,0% fegyversebzés mértékben Villámsebzést okoz a környező ellenfeleknek. * Mozgási sebességed 25%-kal megnő, amíg a Villámkoszorú hatása alatt állsz. Arianne, az őrült nő azt képzelte, hogy képes olyan ékkövet csiszolni, amelyet villámcsuklyaként használhat. "Villám" - hallották motyogni, "A fejemen!". A testét hetekkel később találták meg, ahogy hajatlan fővel ezt a követ markolja. Fejlesztés: rangonként 10% adódik a sebzéshez. 25. rang: az okozott sebzés mértéke 850,0% fegyversebzésnyi. 50. rang: az okozott sebzés mértéke 1100,0% fegyversebzésnyi. Ötlet, tipp. Elsősorban közelharcosok számára hasznos ékkő. Gogokkal együtt hasznos lehet, mivel beindítja azt. |
|
![]() |
Zei bosszúköve (Zei’s Stone of Vengeance) |
Minden 10 yardnyi (~9 m) távolság után - mely közted és eltalált ellenfeled között van - 4,00%-kal nő a sebzésed. A maximális elérhető növekedés 20,00% - 50 yardos (~ 45 m) távolságnál. * Az eltalált ellenfelet 20% eséllyel Elkábítja /Stun/ 1 mp-re. Azt regélik, ezt a követ Zei készítette, hogy megfutamodó ellenfeleit gyötörje. Más történetek szerint Zei nem is létezett. Fejlesztés: rangonként 0,05% adódik a 10 yardonkénti sebzéshez (tehát a maximálisan elérhető növekedéshez 0,25% adódik). 25. rang: minden 10 yard távolság után 5,25%-kal nő a sebzésed (a maximális 50 yard esetén így 26,25%-kal). 50. rang: minden 10 yard távolság után 6,50%-kal nő a sebzésed (a maximális 50 yard esetén így 32,50%-kal). Ötlet, tipp. Távolsági támadók egyik kedvenc köve (pl. Wizard, Demon Hunter). A bónusz talán kevésnek tűnik, de szorozza a sebzésünket, tehát valójában roppant hasznos! |
|
![]() |
A felhalmozó adománya (Boon of the Hoarder) |
25% esélyed van arra, hogy egy ellenség leölése aranyesőt okoz. * Aranyat felszedve 3 mp-re 30%-kal megnő a Mozgási Sebességed. "Az a szóbeszéd járja, hogy létezik egy kapzsi Bárónő, aki kincseket gyűjteni küldi ki az alattvalóit, akiket speciális ékkövek segítenek abban, hogy még több kincset tudjanak összeszedni. Azt mondják, A felhalmozó adománya egyike ezeknek az értékes ékköveknek." - Abd al-Hazir Fejlesztés: rangonként 1,5% adódik az esélyhez. 25. rang: az esély az aranyesőre 62,5%. 50. rang: az esély az aranyesőre 100%. Ötlet, tipp. Magától értetődő, hogy nem állandó jelleggel használt ékkőről van szó, hanem átmeneti pénzszűke idején érdemes beültetni az ékszerünk foglalatába. De... vegyél fel hozzá Goldwrap övet, és hatalmas lesz a toughnessed... Greater Rifteken kívül bárhol hasznos taktika. ;) |
Viszont ahogy jelenleg van a felserelésem lehet kicsit trükközni a trapped gemmel.
van egy Etched Sigil itemem a kockában. Ha két támadó skill van a skillbar-ra téve akkor mind a kettő használódik egyszerre. Disintegrate a fő skill, de vele együtt másodpercenként egy Arcane Orb is elindul. Ami ha fagyaszt akkor az már beletartozik a gem hatáskörébe. Ehhez jön a mérgezős gem is. Szóval egész jól használható távolságra is. Csak gyorsan fogy a mana. Hiában van cost csökkető bónsz is.
Egy darabig olvastam itt a hsz-eket, de csak a valószínűségszámítás volt a téma nagyobbrészt. És lehet hogy valahol van már ezekre a kérdésekre is válasz, de uram bocsáss, nincs sok kedvem egész nap a fórumot olvasni. :)
Szóval nemrég kedztem bele a dolgoba, felhúztam egy wizardot és egy necrot. 130-as para szint, szal láttam a játék elejét. Szedegettem össze pár legend gemet is.
Kérdés 1 : a followereknek adott gem az hogyan működik? Csak ha a follower támad, vagy maga a karkter is élvezi a dolgot? Pl a hoardert érdemes odaadni, hogy azért potyogjon némi lovetta is?
Kérdés 2 : a Bane of Trapped pontosan melyik effektekkel használható leginkább?
Kérdés 3 : elsősorban a Songokus gyilkolást használom ( disintegrate ). Ehhez a nem túl érdekes stílushoz melyik gem illik leginkább?
Válaszokat előre is köszöntem.
1. Followernél nem működik a leg-gem. Csak a skilljei miatt érdemes tartani, sebzése elhanyagolható. Én általában Templart használok, de melee karakternél van, hogy a szöszit viszem magammal. Ess of Johan-t, Oculus Ringet, Unity-t érdemes rájuk aggatni. Utóbbiból rajtad is kell, hogy legyen, akkor felezi a kapott sebzést.
2. Az egyik legjobb gem mivel önmagának generálja az effektet 25. szinttől. De a hatótávolsága miatt közelharcra használható inkább.
3. Javaslom szedj össze egy szettet, az nagyjából meghatározza a használható skillket, aztán az ehhez passzoló gemeket használd.
Egy darabig olvastam itt a hsz-eket, de csak a valószínűségszámítás volt a téma nagyobbrészt. És lehet hogy valahol van már ezekre a kérdésekre is válasz, de uram bocsáss, nincs sok kedvem egész nap a fórumot olvasni. :)
Szóval nemrég kedztem bele a dolgoba, felhúztam egy wizardot és egy necrot. 130-as para szint, szal láttam a játék elejét. Szedegettem össze pár legend gemet is.
Kérdés 1 : a followereknek adott gem az hogyan működik? Csak ha a follower támad, vagy maga a karkter is élvezi a dolgot? Pl a hoardert érdemes odaadni, hogy azért potyogjon némi lovetta is?
Kérdés 2 : a Bane of Trapped pontosan melyik effektekkel használható leginkább?
Kérdés 3 : elsősorban a Songokus gyilkolást használom ( disintegrate ). Ehhez a nem túl érdekes stílushoz melyik gem illik leginkább?
Válaszokat előre is köszöntem.
Attól függetlenül nem fogok úgy elhagyni egy beszélgetést, hogy a végén én legyek a hülye, főleg akkor ha nekem van igazam, na :D szeretek vitázni
Még egyszer: valószínűséget randommal szimulálsz, és igen az intervallumos probléma tökéletes példa, mert itt egy esemény bekövetkezésének a valószínűségéről beszélünk, nem pedig számok szorzásáról (amit te írtál). (Ha e kettő közt nem látod a különbséget akkor nem én nem fogok levizsgázni ;) )
Hidd el hogy a Blizzard algoritmusa ugyan ez, mint amit leírtam. Már aki egy kicsit is ért a programozáshoz, az így csinálja, mert így a legkönnyebb és legbiztosabb és szinte semmilyen erőforrást nem igényel.
Régen amíg nem tudtak kódból (mármint programkódból) randomot létrehozni, mert ugyebár ez egy elég nehéz feladat volt régen a kezdetek kezdetén, a bankot így trükköztek:
Beállítottak egy lávalámpát a szoba közepére és amikor kellett nekik egy random szám, lefotózták. A kép minőségét lebutították annyira (pixelveszteségesen tömörítették) amilyen bonyolult szám nekik kellett. És ezt a képet használták kód formájában (RGB vagy éppen bármilyen megfeleltetés jó, te is kitalálhatsz egyet) mint egy random szám.
Még egyszer: valószínűséget randommal szimulálsz, és igen az intervallumos probléma tökéletes példa, mert itt egy esemény bekövetkezésének a valószínűségéről beszélünk, nem pedig számok szorzásáról (amit te írtál). (Ha e kettő közt nem látod a különbséget akkor nem én nem fogok levizsgázni ;) )
Hidd el hogy a Blizzard algoritmusa ugyan ez, mint amit leírtam. Már aki egy kicsit is ért a programozáshoz, az így csinálja, mert így a legkönnyebb és legbiztosabb és szinte semmilyen erőforrást nem igényel.
Régen amíg nem tudtak kódból (mármint programkódból) randomot létrehozni, mert ugyebár ez egy elég nehéz feladat volt régen a kezdetek kezdetén, a bankot így trükköztek:
Beállítottak egy lávalámpát a szoba közepére és amikor kellett nekik egy random szám, lefotózták. A kép minőségét lebutították annyira (pixelveszteségesen tömörítették) amilyen bonyolult szám nekik kellett. És ezt a képet használták kód formájában (RGB vagy éppen bármilyen megfeleltetés jó, te is kitalálhatsz egyet) mint egy random szám.
Ha ezt nem érted akkor ne is mennyünk tovább. Ahogy elnézem valamiért megbántotta a játék a szegény kis lelkedet :(
Ha ezt nem érted akkor ne is mennyünk tovább. Ahogy elnézem valamiért megbántotta a játék a szegény kis lelkedet :(
T1-es kezdő cuccokkal szerencsétlenkedtünk open játékban, amikor bejött egy srác és megkérdezte szeretnénk-e lvl21-es GRiftezni, van booster.
Elmentem vele, a játékban bent volt egy DH magas paragonnal, legyártottuk az első kulcsot úgy, hogy mi ketten a másik sráccal azonnal fölmentünk. Aztán végigdarálta a riftet, szaladni sem bírtam utána, de ami a lényeg, mindig 21-es szintet adott a következő kulcsra (csak azt nyomtuk a loot miatt) úgy, hogy sosem kellett várni a timerre azért, hogy alacsonyabb szintű legyen a kulcs.
Ezt hogyan csinálják?
T1-es kezdő cuccokkal szerencsétlenkedtünk open játékban, amikor bejött egy srác és megkérdezte szeretnénk-e lvl21-es GRiftezni, van booster.
Elmentem vele, a játékban bent volt egy DH magas paragonnal, legyártottuk az első kulcsot úgy, hogy mi ketten a másik sráccal azonnal fölmentünk. Aztán végigdarálta a riftet, szaladni sem bírtam utána, de ami a lényeg, mindig 21-es szintet adott a következő kulcsra (csak azt nyomtuk a loot miatt) úgy, hogy sosem kellett várni a timerre azért, hogy alacsonyabb szintű legyen a kulcs.
Ezt hogyan csinálják?