Chat
Online
Chat now
22 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Elsősegély
34 hozzászólás
Diablo 3 Konzol
286 hozzászólás
Az utolsó remény
79 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
72 hozzászólás
Xbox One
3 hozzászólás
Keresgélő
296 hozzászólás
Diablo 2
422 hozzászólás
Diablo 3
1816 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Barbár
59800 megtekintés
 
Diablo III - Monk
59704 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
59329 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
58677 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
47614 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
39821 megtekintés
 
 
Minden a Legendary Gemekről
25454 megtekintés
 
Farmolási tippek
21992 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
20476 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
66 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

 

 

pimpi001 hozzászólt a(z) Necromancer Összes Skill Magyarul című cikkhez. 12 órája
 
 

Friss Diablo hírek

 
D3: Reaper of Souls 2014. február 22. 0 hozzászólás
 

A 2.0.1 -es javítás magában foglalja majd a Paragon rendszer fejlesztését is. A továbbiakban ezt mutatjuk be nektek.

Az új Paragon rendszer (amit gyakran Paragon 2.0 -nak emlegetnek) lehetőséget ad a játékosoknak, hogy a játék végigjátszásával se fogyjanak el a kihívások. A fejlesztők célja ezzel a rendszerrel az "end-game" probléma megoldása és az újrajátszhatóság hangsúlyozása.  A rendszer már tesztelhető a PTR -en és a Reaper of Souls Bétában.

Akiknek nem volt eddig lehetőségük kipróbálni, azoknak most bemutatjuk részletesen.

Mi változik?

A Paragon rendszer bevezetése még az 1.0.4 -es javítással kezdődött, és a cél akkor is a végigjátszás utáni játék színesebbé tétele volt. Azaz, hogy ha már végigvitted az egész játékot - akkor se állj meg, játssz tovább! A játékosoknak épp ezért bónusz XP -t nyújtott az új rendszer, továbbá a karakterek fejlődési határa is kitolódott. Az alap 60 szinthez még 100 -at kaptunk, tehát már 160 -as szintig fejleszthetted a karaktered.

Az eredeti ötlet sikeresnek bizonyult, elérte céljait - azonban miután a játékosok zöme már elérte ezt a szintet is - a játék már unalmasnak bizonyult, hiszen elértek már minden elérhető szintet és jutalmat. A Paragon 2.0 -val viszont ez változik. Pontosan 3 nagy változtatást eszközöltek, amikkel a játékosok már szabadabb kezet kapnak a karakterük felett. Az új rendszerrel színesebbé, kiforrottabbá teheted karaktered buildjét, továbbá jobban is testre szabhatod a saját stílusodnak megfelelően.

Változás #1: Viszlát szintkorlátozás

Az első dolog, ami változik a Paragon 2.0 -val, hogy eltörölték a szintek korlátozását. Az eddigi 160 -as szint helyett most már a határ a csillagos ég. Játssz bármennyit, mindig kapsz majd XP -t a megölt szörnyek után, és magasabb szinteket érhetsz el.

Változás #2: Megosztott Paragon szintek

A második változtatás a Paragon rendszerben, hogy most már a paragon szintek a fiókodhoz tartoznak - nem a karakterekhez. Minden hősöd, ami az adott fiókodon szerepel - ugyan azzal a paragon szintel fog rendelkezni. A Hardcore és Normal karakterek paragon szintjei külön vannak. De ugyan úgy a Hardcore -ban elért paragon szintek is a fiókodhoz kapcsolódnak és minden Hardcore karakterednél ezt a szintet fogod látni.

Azért döntöttek így, hiszen most már nem érzi úgy a játékos, hogy csak azért kell játsszon azzal a hőssel, hogy maximalizálni tudja farmolási hatékonyságát a szintek megszerzésével. A fejlesztők azt szeretnék, hogy a játékosok élvezzék a játékot, próbáljanak ki több kasztot is és érezzék magukat megjutalmazva a belefektetett idő miatt. Szeretnék továbbá, hogy mindenki élvezze az új tartalmakat, amik az új kiegészítővel, a Reaper of Souls -al érkeznek - pl. a Crusader class - anélkül, hogy úgy éreznék - paragon szinteket vesztenek egy másik hősnél, amíg pocsékolják az idejüket.

Amíg csak a maximum szinttel rendelkező hősök oszthatják meg egymással a paragon szintet - ami a fiókhoz tartozik - addig minden karakter a játék során Paragon pontokat kap a fejlődés után. Ez a 3. nagy változtatás.

Változás #3: Paragon Pontok

Ahogy említettük, a harmadik változtatás egy nagyobb változás, ami nagyban megváltoztatta a Paragon szintek után kapott jutalmakat. A 2.0.1 -es javítással a Magic Find, Gold find és az adott kaszt bónuszait, most már a Paragon Pontokkal fejleszthetjük.

Az új rendszerben, mikor egy új Paragon szintet érsz el, Paragon pontot kapsz, amit tetszés szerint oszthatsz ki. A Paragon pontok különféle kategóriákban gyűjtheted: Core, Offense, Defense, és Utility. Minden fejlődésnél a 4 kategória egyikéhez kapsz + pontot. Tehát Paragon 1 -es szintnél a Core statokhoz kapsz pontot, míg Paragon 2 -nél az Offense kategóriához. Paragon 3 -nál a Defense -hez és Paragon 4 -nél az Utility -hez. Ez így megy tovább körbe körbe.

Minden kategóriához továbbá tartozik még 4 különböző képesség, amiket fejleszthetsz. Ezek fejlesztésével a hősöd további bónuszokat érhet el. Te döntöd el, hogy hogyan osztod szét a pontokat!

A Core pontokat pl. az elsődleges statokra költheted mint pl. Vitality, Movement Speed, vagy a hősöd egyedi erőforrására mint pl. Mana, Fury, Spirit.

Az Offensive pontokkal a kifelé osztott sebzésre fókuszálhatsz - Attack Speed, Cooldown Reduction, Critical Hit Chance, és Critical Hit Damage.

A Defensive pontokkal a túlélési esélyeidet növelheted - bonus Life %, bonusz Armor, Resist All, és Life Regeneration.

Az Utility pontokkal pedig a buildedet teheted még egyedibbé - specializálódhatsz különféle képességekre mint pl. - Area Damage, Resource Cost Reduction, Life on Hit, és Gold Find.

Jelenleg minden kategóriának megvan adva egy limit, kivéve a fő statoknak mint pl. Strength, Intelligence, Dexterity, és Vitality. Tehát meg van határozva, hogy mennyi pontot oszthatsz ki. Ez azt jelenti, hogy az is limitálva van, hogy mennyi Paragon Pontot szedhetsz össze a kategóriákban. Ha eléred a 800 -as paragon szintet, akkor az azt jelenti, hogy elérted a maximum kiosztható pontokat az Offensive, Defensive, és Utility kategóriáknál, és a további pontok autómatikusan a Core statokhoz megy.

További részletek:

  • Az új paragon rendszer fiókhoz kötött, tehát az elért bónuszok minden karakterre hatással vannak, még az újonnan létrehozottakra is.
  • A Paragon pontok nincsenek megosztva a hősök között, mindegyiknél szabadon, külön, külön oszthatod szét. Tehát ha már elértél 100 paragon szintet a normál karaktereidnél, akkor minden karaktered kap (még az új lvl 1 -es is!) 100 paragon pontot, amit kedved szerint oszthatsz szét eltérően - minden egyes karakterednél.
  • Minden hős képes hozzájárulni a Paragon szint emeléséhez. Nincs külön bónusz az azonos karakterek/kasztok fejlesztése után.
  • Bármikor újraoszthatod a Paragon pontjaidat ingyen és bérmentve! A Paragon pontokat külön oszthatod szét a hőseidnél, így ha újra szeretnéd osztani az egyik karakternél és rányomsz a "Reset" gombra, akkor csak annál a karakternél nullázódik le és kell újra kiosztani.

Átállás az új rendszerre

Azokat a hősöket, akik már Paragon XP -t gyűjtenek a régi rendszerben - az új rendszer zökkenőmentesen fogja átkonvertálni az értékeket. Mikor a Paragon 2.0 éles lesz a patch 2.0.1 érkezésével, a rendszer összeszámolja majd az összes eddig elért Paragon XP -t - nem az eddig elért szinteket. Ezek után alakul ki a megosztott Paragon szinted. Ez természetesen egy fiókon belül külön történik a Normal és Hardcore karaktereknél.

A Paragon értékeidet megtekintheted a játékon belül a Paragon gombra kattintva.

pui2_thumb.jpg

További információk:

  • A régi Paragon szintek nem fognak megegyezni a Paragon 2.0 rendszerében, hiszen változtak az szintek közötti XP szükséglet és a rendszer is az eddig megszerzett XP -t számolja és nem a szinteket.
  • Azok a Hardcore hősök akik lvl 60 -on túl haltak meg - beleszámítanak a megosztott paragon szintbe a hardcore hősöknél.
  • Miután a Paragon 2.0 élessé vált, amíg lvl 60 -as vagy és nincs a fiókodhoz kapcsolva a Reaper of Souls - ugyan úgy paragon xp -t fogsz kapni, hiszen technikailag az alap szint limitét már elérted (60). Azonban, amint megvásároltad a kiegészítőt, ahol már lvl 70 az alap szint limit - már nem fogsz paragon XP -t kapni mindaddig, amíg el nem érted a 70 -es szintet.
  • A Paragon 2.0 -nál ha meghal egy karakter vagy törlésre kerül - a megszerzett paragon xp, ami már hozzáadódott a megosztott paragon szinthez - nem veszik el.

Próbáld ki a Paragon 2.0 -át a PTR -en

Próbáld ki az új rendszert az élő PTR teszt szerveren! Tapasztald meg és teszteld le az új rendszert! További információkért kattints ide!

Battle.net

 

 
Morzan
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 
Necromancer Összes... hír
április 13.
 
Elindult a... hír
április 12.
 
Necromancer Zárt... hír
április 06.
 
Necromancer... hír
április 02.
 
First Look - Season 10 hír
március 30.
 
Patch 2.5.0 Magyarul hír
március 27.
 
Season Konzolon hír
március 22.
 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

2-1-2-patch-magyarul

A holnapi nap folyamán egy kis podcastet tervezünk a DiabloHungaryTV -n, amiben szóban lefordítjuk és átbeszéljük a 2.1.2 -es patch változásait. Az időpont 18:00 és megpróbáljuk maximum 40 percben összesűríteni. Tudjuk jól, hogy javában játszani fogtok, d
január 30. - diablohungary.hu

Új Season: Mire számíthatunk?

Hamarosan itt az idő, hogy az Első Szezon keretében lerakjuk a fegyvereinket és összegezzük az elérteket. Sokakban felvetődik a kérdés, hogy mi is lesz ha lezárul ez a folyamat, mi lesz a sok munkával megszerzett arannyal, illetve szintekkel 2015. február
január 30. - diablohungary.hu

Színes Bögre 2.0! Már rendelhető!

A DiabloHungary.hu egyedi bögréi már elég régóta tervbe voltak, hiszen magyar viszonylatban sajnos nem igazán lehet elérni ilyen termékeket, a licensz jogok miatt. Többek között emiatt is volt ekkora csúszás, mivel egyeztetnünk kellett a Blizzard Entertai
január 30. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu