Chat
Online
Chat now
20 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Diablo 3
1816 hozzászólás
Diablo 3 Konzol
281 hozzászólás
Xbox One
2 hozzászólás
PlayStation 4
1 hozzászólás
Elsősegély
19 hozzászólás
Trade
238 hozzászólás
Diablo 2
420 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
68 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Monk
58857 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
58826 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
58291 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
57699 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
46780 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
38833 megtekintés
 
 
Minden a Legendary Gemekről
24951 megtekintés
 
Farmolási tippek
21666 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
19971 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
66 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

 

 

thefullhd hozzászólt a(z) Diablo 3 témájú fórumban. 4 órája
 
 

Friss Diablo hírek

 
D3: Reaper of Souls 2014. január 07. 12 hozzászólás
 

A ROS Friends & Family tesztje után a Zárt Béta teszt következett, ahová szerény szerkesztőségünk is meghívást kapott - összesen 4 kulcsot kaptunk. Rögtön el is kezdtünk játszani és mára már sikerült kialakítani véleményünket magáról a kiegészítőről. Most röviden bemutatjuk nektek az elejétől a végéig, továbbá a szerkesztők összegzett véleményét is hallhatjátok.

Természetesen, nem árt megjegyezni, hogy jelenleg is folyik a Béta teszt, és a Blizzard fenntartja a jogot, hogy az alap játékban egyes dolgok megváltoznak, vagy akár új dolgok kerülnek majd be. Egyszóval a Béta nem egyenlő azzal a játékkal, amit majd a vásárlás után tudhatunk magunkévá.

(A kiegészítő megvásárlása és aktiválása után nem veszik el semmink sem, amit már elértünk az alap játékban! - megmaradnak karaktereink, itemeink, goldjaink stb.)

Akik nem tudnák - egy kis háttér-információ, a Diablo kiegészítője a Reaper of Souls 2014.03.25 -én jelenik meg PC -re és Mac -re, és már előrendelhető a hazai boltokban is.


Tartalmak:

  • Menük (+ Nephalem Rift, Bounties, Adventure Mode, Campaign Mode)
  • Nehézségi fokozatok
  • A Crusader (+ végigjátszás és PTR)
  • Paragon 2.0 - MaxLvL 70 (+ Paragon kalkulátor és táblázat)
  • Mystic
  • Loot 2.0
  • Az új Act (+ Westmarch és története)

Menük

Ahogy bejelentkezünk és belépünk a játékba, az alábbi kép vár bennünket. Itt a Bétában átmásolhatjuk karaktereinket az eredeti szerverről, így nem kell teljesen újra kezdeni. Viszont ahhoz, hogy az új karakter, a Crusader skilljeit is szemügyre vehessük, fel kell fejlesztenünk a maximális szintre, ami már lvl 70!

Itt észrevehetjük még, hogy kicsit átvariálták a menüket bal oldalon, továbbá a lent található kis ikonok sora is jelentősen bővült. Ezek mellett a chat is átalakult, ami most már nagyobb, láthatóbb lett továbbá a kezelhetőségén is sokat javítottak.

Ha a Game Settings- re kattintunk, a következő kép fogad bennünket. Itt 3 lépésben szabhatjuk meg játékunk beállítását. Elsőként be kell állítsuk, hogy Campaign vagy Adventure módot szeretnék. A Campaign jelenti az alap játékmenetet, ami a történet alapján halad. Ezzel nem mondtuk újat, hiszen ez így volt az alap játékban is. Viszont, kaptunk egy új módot, amiről bővebben ebben a cikkünkben olvashattok. Második lépésként ki kell válasszuk, hogy melyik Acton, melyik küldetéstől szeretnénk folytatni a játékot - ezt a beállítást nem kell végrehajtanunk Adventure módnál. Végezetül a 3. lépésben a nehézséget, illetve azt, hogy Privát vagy Public játékot szeretnénk. Ha ez megvan, indulhat is a játék.

Az alsó menükben is, mint említettük - történtek változások. 2 új rublikával egészítették ki a sort, mégpedig az Aukciós Ház ikonjával - ami nem elérhető, illetve az úgynevezett Communities -el. Az előbb említett menü egyenlő a klánrendszerrel, hiszen létrehozhatsz, tagja lehetsz már meglévő klánoknak, csapatoknak. Mint klánvezér, állíthatod a rangokat tagjaid között, illetve híreket, posztokat is írhatsz.

Nehézségi fokozatok

A nehézségi fokozatok teljesen átalakultak. A Monster Power is megszűnt. Az új nehézségi rendszerben 5 fokozatot kaptunk, amik növekvő sorrendben Normal, Hard, Expert, Master és Torment. Torment fokozatnál még kapunk egy csúszkát, ahol a nehézségi fokozat 6 szintje közül választhatunk még. Minél nagyobb szintre megyünk, annál több dolgot kapunk, ahogy ezt bal oldalon is láthatjátok.

A Crusader

A kiegészítő új karaktere a Crusader, ami nem más mint a Diablo II -ből ismert Paladin továbbfejlesztett változata. Skilljeiből adódóan részben távolsági és részben közelharci karakter, mondhatni "mid-ranged". A többi karaktertől eltérően nem Manát, nem Furyt vagy Spiritet hanem Wrath -ot használ. A zárt Béta mellett futó PTR szerveren kipróbálhatod magad is. Bővebben itt! (A karakter skilljeinek fordítása majd csak a játék megjelenése után lesz elérhető az oldalon.)

Paragon 2.0 - MaxLvL 70

Az alap játékban megismert Paragon szint teljesen átalakult. Az alap szint 60 -ról emelkedett 70 -re és a Paragon szintnek pedig megszűnt a 100 -as határa. Új számítási módszer is van, amivel ki tudjátok számolni, hogy a kiegészítőben hány pontotok lesz. A paragon most fontosabb mint eddig, hiszen a megszerzett pontokat kioszthatjuk kedvünk szerint.

Pontosan 4 nagyobb csoport van, és ezeken belül 4-4 képesség, amit növelhetünk.

  • Core (Strength, Vitality, Movement Speed, Maximum Wrath- (Crusadernél))
  • Offense (Attack Speed, Cooldown Reduction, Critical Hit Chance, Critical Hit Damage)
  • Defense (Life, Armor, Resist All, Life Regeneration)
  • Utility (Area Damage, Resource Cost Reduction, Life on Hit, Gold Find)

A fenti képre kattintva egy táblázatot láthattok majd, amin a kellő XP mennyiséget ábrázolja az adott szinthez. Egy kalkulátorral ki is tudjátok számolni.

Loot 2.0

  • Kevesebb tárgy esik, mint a jelenlegi D3-ban.
  • A Diablo 3 alapjátékban míg Act 3-ban 256 fehér, 399 kék, 275 sárga és 1 legendary cucc esik, addig a Diablo 3: Reaper of Souls -ban 73 fehér, 266 kék és 83 sárga és 6 legendary fog majd!
  • A fehér tárgyakat craft alapanyagként is felhasználhatjuk majd.
  • Bevezetik a Smart Drop-ot, ami egy olyan rendszer lesz, ami nagyobb esélyt garantál arra hogy éppen annak a kasztnak való tárgyat találjunk, amivel játszunk.
  • Abból amit eddig láthattunk egyértelművé válik, hogy minden jelenlegi lvl 63-as tárgyunk megy majd a kukába a kiegészítő után, hiszen olyan erős tárgyak lesznek a játékban amik sokszorosan felülmúlják a jelenlegieket.
  • Bármelyik legendary eshet bármely szinten, a szinthez mért statokkal.

A Mystic

  • Enchantolja a meglévő felszerelésünket: Rare vagy legendary tárgyaink egy affixét újra rollolhatja.
  • A játékos választja ki melyik legyen ez az affix.
  • A dolgok jelenlegi állása szerint az enchantolással account boundossá tesszük tárgyainkat.
  • Transmogrifálja a tárgyakat: megváltoztathatja a tárgyak kinézetét, erre pedig demonic essence-re és magic vagy rare tárgyakra lesz szükségünk.
  • A tárgyakat itt is “unlockolnunk” kell ahhoz, hogy ezt az opciót igénybe vehessük.


Az új Act - Westmarch és története

Összegzés és vélemény

A Blizzard nagyon jó irányba halad, hiszen sok új tartalommal töltötték meg a játékot. A már régen beígért klán rendszer beillesztése és a chat átfaragása remek húzás volt, így még könnyebb a kommunikáció és a csapatjáték. A régebbi nehézségi fokozatok már nem voltak az igaziak, nem jelentettek túlzott kihívást. A hajdani Inferno fokozat még kihívásnak bizonyult, azonban a nerf után szinte játszva végigszaladtunk a fokozatokon. Sokan, köztük én is nagyon örülök a Crusader megjelenésének. Véleményem szerint egy elég erős karakterre sikeredett, akivel élmény a játék. A látványosság mellett igen erősek is, így elképzelhető, hogy a jövőben ezek átdolgozásra kerülnek majd. A Paragon átdolgozásával látszik, hogy erősen az Endgame -re törekednek. Azaz, hogy legyen célja a játékosnak tovább gyűjtögetni, farmolni. Ezt a célt szolgálja a Nephalem Riftek, a Bountik és az Adventure Mode is, ami remek időtöltésnek bizonyult. Az új Actról pedig rosszat nem lehet mondani. A gótikus vonások kellőképpen megadják a hangulatot és ez Westmarch további részeire is igaz. Összességében azt kell mondjam, hogy egy remek kiegészítőnek ígérkezik. Az még rejtély, hogy vajon lesz-e valamilyen kereskedelmi megoldás az AH helyett - bár az ikon még ott van. Kérdés még a PVP helyzete. Sokak szerint ez dobná még meg a játékot.

Ne felejtsük el azonban, hogy jön még kiegészítő, hiszen pontosan 3 -at ígértek! A végére elképzelhető, hogy egy majdnem tökéletes játékot kapunk végeredményként.

Ahogy már említettük a PTR -t saját magatok is kipróbálhatjátok! Vagy ha erre nem lenne lehetőségetek, tekintsétek meg Videó és Kép galériánkban a Reaper of Souls tartalmakat. Minden hivatalos videó és sok-sok képet tekinthettek meg.

 

 
Morzan
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
Ezt a cikkünket olvastad már? close
Patch 2.5.0 Magyarul
Megérkezett a 2.5.0 -ás patch PC -re, Xbox One és PS4 -re! A patch notes a tovább után olvasható magyarul.
3 hozzászólás
 
Eddig 11 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 

xjj

márc. 24., 20:03
Tetszés szerint kiválaszthatsz egy tulajdonságot a tárgyon, amit megváltoztathatsz egy másik tulajdonságra némi nyersanyagért és/vagy aranyért cserébe. Annyiszor változtathatod azt az egy tulajdonságot, ameddig bírod nyersanyaggal, de csak azt az egyet, amit először kiválasztottál. Hogy milyen tulajdonságra változtathatsz, az tárgyfüggő.
 
 
 
 
noavatar

csussz

márc. 24., 17:03
Sajnos én csak magyarul értek, elmagyarázná valaki az alábbi sort: "Enchantolja a meglévő felszerelésünket: Rare vagy legendary tárgyaink egy affixét újra rollolhatja."
 
 
 
 

kolli01

jan. 29., 09:13
A szétosztható paragon pontoknál az Area Damage, ha jól értelmezem akkor olyan, hogy pl.: a Monk -  Sweeping Wind örvényen belül többet sebez, ha ezt az Area Damaget turbózom fel? Vagy a Barbár - Hammer of the ancients...
 
 
 
 
Morzan  Dátum még nincs, de később fog megjelenni, mivel két külön csapat fejleszti. 
 

Mofarguru

jan. 28., 08:42
Az kár, hogy nincs még konkrét dátum, mivel úgy tervezem, hogy a RoS-al fogom majd megvenni a PS4-et. De akkor ezek szerint ez még egy kicsit arrébb lesz. Bár…a minap néztem egy youtube videót, amin egy kínai arc tolta (feltehetően PS4-en) a RoS-t valami kiállításfélén. Szóval, várjuk szeretettel...
 
 
 
 
Mofarguru  Srácok, esetleg az irányú infó, hogy vajon PS4-re mikor fog kijönni?
 

Morzan

jan. 27., 16:32
Dátum még nincs, de később fog megjelenni, mivel két külön csapat fejleszti. 
 
 
 
 

Mofarguru

jan. 26., 23:48
Srácok, esetleg az irányú infó, hogy vajon PS4-re mikor fog kijönni?
 
 
 
 

Rimidian2481

jan. 12., 19:36
Az alapanyagok közül ha jól sejtem semmi nem lesz használható a RoS-ban. Így van?
Olvastam,talán a demonic essence (Fire Brimstone talán). Lenne egy olyan kérdésem h. a mostani köveket tovább lehet majd fejleszteni,vagy azt is átalakították?
Eddig videokban itemeken csak nagyon magas main statokkal,illetve vitalityvel találkoztam,elszórva a chc,chd,as,..jelen játékban majdnem h. ezek többet érnek. Rosban kicsit ez is máshogy lesz? Bocs ha egyértelmű dolgokat kérdezek,de nincs sok időm böngészgetni,meg olvasgatni.
 
 
 
 

Trigun78

jan. 08., 20:00
Oké skacok de ne felejtsétek el hogy még lesz ennek fojtatása vagyis lesz még pár kéeg és ugy lesz teljes a játék ha most mindent bele raktak volna akkor nem lenne nagy értelme az egésznek én szerintem...Ui:már alig várom a kieget köszönöm a bemutatot :P
 
 
 
 
noavatar
rosco111  Lesz valami értelme a kieg után csapatban játszani? Én személy szerint elég hamar megúntam ezt a játékot és visszatértem wow-ozni. Nyugodtan kiadhatott volna a blizz egy single player játékot, ezért felesleges szervereket működtetni, hogy mindenki egyedül farmol azért, hogy aztán eladhassa a cuccot annak az egyedül farmoló emberkének aki ezután majd még gyorsabban tud egyedül farmolni...
Miért nem tesznek bele pvp-t, akár csapatostat?
Olyan lootokat amiket pl. csak 4 fős játékban esnek?
Insta szerű dungeonoket amiket ugyancsak 4-en lehetne nyomni.
Így az egész semmit nem ér.
5 éves unokaöcsém Metin 2-jében több izgalom van már...
 

Falat

jan. 08., 17:41
Tényleg sovány, ha úgy nézi az ember, de ugyanakkor pre-alphából legalább végre 1.0 állapotba lép a játék, a kiegészítővel együtt ezt már tényleg minden további nélkül egy teljes értékű Diablo folytatásnak lehet nevezni. Én is csak azért nem húzom a számat, mert az RMAH-ból annyi pénzt kiszedtem, hogy akár a CE-t is "ingyen" megvehetném, meg mert olyan régóta várok ezekre a pótlásokra.

Tényleg rengeteg kihasználatlan lehetőség van a játékban, és sokkal több lehetne annál, ami, de gondolom tartogatják az ötleteket a következő kiegészítőre. Az egyetlen, ami röhej, az a PVP, de az egyik korábbi adatbányászos hír szerint jó eséllyel valamelyik ingyenes patch-ben most már tényleg meg fog érkezni az is.

Én összességében elégedett vagyok, és tökre örülök ennek a kiegészítőnek, de valóban elég sok okot ad ennek az ellenkezőjére is.
 
 
 
 

SlipKnoTiaN666

jan. 07., 23:37
Én nem örülök hogy megváltoztatták a nehézségi fokozatok nevét, eddig ebben is egyedi volt a sorozat.:/


Várós amúgy a kiegészítő.

 
 
 
 
noavatar

rosco111

jan. 07., 19:34
Lesz valami értelme a kieg után csapatban játszani? Én személy szerint elég hamar megúntam ezt a játékot és visszatértem wow-ozni. Nyugodtan kiadhatott volna a blizz egy single player játékot, ezért felesleges szervereket működtetni, hogy mindenki egyedül farmol azért, hogy aztán eladhassa a cuccot annak az egyedül farmoló emberkének aki ezután majd még gyorsabban tud egyedül farmolni...
Miért nem tesznek bele pvp-t, akár csapatostat?
Olyan lootokat amiket pl. csak 4 fős játékban esnek?
Insta szerű dungeonoket amiket ugyancsak 4-en lehetne nyomni.
Így az egész semmit nem ér.
5 éves unokaöcsém Metin 2-jében több izgalom van már...
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 
Season Konzolon hír
március 22.
 
BlizzCon 2017 hír
március 17.
 
Season 9 végi,... hír
március 05.
 
Primal Ancient... hír
február 16.
 
Primal Ancient... hír
február 07.
 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

2-1-2-patch-magyarul

A holnapi nap folyamán egy kis podcastet tervezünk a DiabloHungaryTV -n, amiben szóban lefordítjuk és átbeszéljük a 2.1.2 -es patch változásait. Az időpont 18:00 és megpróbáljuk maximum 40 percben összesűríteni. Tudjuk jól, hogy javában játszani fogtok, d
január 30. - diablohungary.hu

Új Season: Mire számíthatunk?

Hamarosan itt az idő, hogy az Első Szezon keretében lerakjuk a fegyvereinket és összegezzük az elérteket. Sokakban felvetődik a kérdés, hogy mi is lesz ha lezárul ez a folyamat, mi lesz a sok munkával megszerzett arannyal, illetve szintekkel 2015. február
január 30. - diablohungary.hu

Színes Bögre 2.0! Már rendelhető!

A DiabloHungary.hu egyedi bögréi már elég régóta tervbe voltak, hiszen magyar viszonylatban sajnos nem igazán lehet elérni ilyen termékeket, a licensz jogok miatt. Többek között emiatt is volt ekkora csúszás, mivel egyeztetnünk kellett a Blizzard Entertai
január 30. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu