Chat
Online
Chat now
13 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Elsősegély
180 hozzászólás
Az utolsó remény
146 hozzászólás
Keresgélő
315 hozzászólás
PlayStation 4
9 hozzászólás
Zárolt Battle.net profil
52 hozzászólás
Error 1016
4 hozzászólás
Segítség
2 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Demon Hunter
83064 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
82512 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
82122 megtekintés
 
Diablo III - Monk
77173 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
65236 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
63042 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
37475 megtekintés
 
 
 
Mi az a Diablo?
34055 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
112 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
72 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

Hedgehog hozzászólt a(z) Elsősegély témájú fórumban. szeptember 30.
 
 

Friss Diablo hírek

 
Általános 2013. március 16. 0 hozzászólás
 

Ez elmúlt 1-2 nap sem múlt el a Blizzard-nál kék post-ok nélkül, és elég érdekes dolgokat feszegetnek bennük!

Néhány játékos felvetette, hogy mi lenne, ha néhány - Boss-okkal kapcsolatos dolgot  - beépítenének a Starcraft II legújabb kiegészítőjéből, a Heart of the Swarm-ból.

Az ötletre a Blizzard részéről Grimiku válaszolt:

We love some of our boss fights (like Belial, Butcher, and Diablo), but agree that some of them could be better. We’re certainly interested in hearing feedback about what you think could make a boss fight more fun, and would like to hear any examples you may have. The more specific, the better. The examples can come from any game, but if you’re referencing HOTS, then please try to avoid sharing any spoilers, if you can.

It’s worth noting that opinions are probably going to vary quite a bit on this. Some players may like the idea of needing to tether a charging boss to a heavy object to slow him down, (even if the strength of those tethers scaled with a hero’s power) while other players may find the mechanic a frustrating chore after a few times. Something else to consider while offering suggestions is that different games are going to have different limitations when it comes to bosses. For example in Diablo III, the encounters have to work with heroes that have different skills and power levels. I bring this up because not every game has to consider this, and designers can tune a boss knowing exactly what a player's damage output, skill selection, and health pool is going to be.

Tudják, hogy sok boss fight-ot jobbá lehetne tenni. Örülnek neki, hogy visszajelzéseket kapnak a játék egyes elemeivel kapcsolatban, és még több példát szeretnének hallani arról, hogy hogyan tudnák élvezetesebbé tenni azt. A példa minél jellegzetesebb, különlegesebb, annál jobb. A példák bármilyen játékból jöhetnek, de arra kérnek mindenkit, hogy ha a HOTS-ról van szó, kerüljék a spoiler-eket.

Sok elképzelés merült már fel ezzel kapcsolatban, néhány játékos javasolta, hogy mi lenne, ha például a charge-olós bossokat a karakter ereje szerint skálázódó varázslattal le lehetne lassítani, ugyanakkor más visszajelzések ezt nem találták jó ötletnek. Grimiku kiemeli, hogy minden játéknak megvan a sajátos, arra a játékra kifejlesztett játékmenete, és nagyon nehéz ezeket a dolgokat úgy beilleszteni a Diablo III világába, hogy az elfogadható legyen. Példaként említi, hogy a Diablo III-ban különböző skillekkel, paragon szintekkel és varázslatokkal rendelkeznek a karakterek, és nem minden játék ilyen játékmenetre van fejlesztve, mert minden egyes karakternél minden egyes speciális tulajdonságot figyelembe kell venni /dps, build, health, stb…/

 

Néhány játékos a Monster Affix-ekkel kapcsolatban is javasolt pár változtatást a Blizzard-nak, és persze elkanyarodtak a Legendary itemek irányába is. (a szerk. – persze hogy elkanyarodtak, csak 35 oldal hozzászólás érkezett!)

Travis Day válasza:

Wow 35 pages of ideas, you guys are awesome. I just wanted to come give everyone who is posting ideas in this thread a high five. It's really awesome to see the community come together and get constructive and creative. I haven't been able to read through this entire thread yet but when I go home at night I have the forums on my second monitor and read through as much of the feedback you guys give as I can.

I see a lot of ideas that revolve around things like "make proc scalars better with this item". As a general design note, those are the kinds of things that we try to avoid when possible. We want players to look at items and think "whoa thats awesome". If we made something that increased a proc scalar what instead happens is someone says "ok lemme go pull up my excel spreadsheet and my calculator and I'll get back to you with how good this thing is", in other words, it's a very math driven design that doesn't really sell the visceral that we are going for. So let's put a pin in proc scalar related ideas and instead try to focus on ideas that would legitimately change your gameplay experience as much as possible.

Először is kiemeli, hogy nagyon örül a 35 oldalnyi hozzászólásnak, és annak, hogy a Diablo III közössége végre összetartó lett, és építő jellegű, kreatív ötleteik vannak. Még nem volt lehetősége az összes hozzászólást elolvasni, de amint módja lesz rá, a legtöbbre válaszolni fog.

Megemlíti, hogy a hozzászólások legtöbbje arról szól, hogy az adott tulajdonság a jövőben jobban proccoljon egy itemen. A fejlesztői alap elképzelés szerint éppen ez az, amit el szeretnének kerülni. Azt akarják, hogy a játékosok olyan itemeket farmoljanak ki, amelyek tényleg „ütősek”, és nem szeretnék, ha valaki azzal töltené az idejét, hogy egy számológéppel a kezében azt számolgatná, hogy milyen tulajdonság hogyan proccol egy itemre. Nem ilyen irányba szeretnék a játékot tovább fejleszteni. Arra kér mindenkit, hogy ne a proccokra fókuszáljon, hanem olyan ötletekkel jöjjenek elő, amelyek valóban nagyban javítják a játékélményt.

A további pár sorban Travis Day-t egy kissé felidegesítették azok a hozzászólások, amelyek a Legendary itemekkel kapcsolatban érkeztek:

Also the goal of our legendaries in the long run is "Game changing not game breaking". We wouldn't make something that say increased the damage of your primary spell by 500% or made you invinvible 90% of the time. It's fun to be powerful but we still want players to feel engaged by the game.

A Legendary itemekkel összefüggésben a fő célunk a játék megváltoztatása, és nem a játékélmény megtörése. Nem fogunk olyan tulajdonságokat hozzáadni, amelyek 500%-al megemeli a fő varázslat sebzését, vagy 90%-ban láthatatlanná fog tenni. Lehet hogy jó vicc nagyon erősnek lenni a játékban, de azt szeretnénk, ha ez kihívás lenne a játékosoknak!

 

A Blizzard továbbra is erőlteti, hogy a játékosok osszák meg a véleményüket a játék fejlesztésével kapcsolatban, és most arra kíváncsiak, hogy melyik fejlesztői interjú - formát kedveljük jobban?

A szavazás során kérik, fejtsük ki, hogy mi az, ami szerintünk sikeressé tenne egy ilyen interjút? Például:

-         Milyen témák iránt érdeklődünk a legjobban?

-         Miért részesítjük előnyben azt, amire szavaztunk?

-         Milyen site-ok, kliensek vagy streamerek a Diablo hírek fő forrásai?

-         Milyen site-ok, kliensek vagy streamerek közölték a legjobb és legtöbb tartalommal bíró interjúkat a múltban?

-         Egy egyszerű interjú során mi az amit jobban szeretnénk? Egy kérdés – egy válasz, több ember kérdez egyszerre, vagy több fejlesztő válaszol egyszerre a kérdésekre?

Kiemelik, hogy ez nem része a korábbi „Kérdezd a fejlesztőket!” rovatnak, ez inkább a rajongói oldalaknak és a médiának szól.

We're always looking for ways to improve communication about the game, especially as it relates to developer interviews. So, for this week's poll we'd like to know which developer interview format you prefer the most.

In addition to voting, please also elaborate on what you think makes for a successful (or unsuccessful) interview: Some examples include:

  • What topics interest you most?
  • Why do you prefer the format you voted on?
  • What sites, podcasts, or streamers are your primary sources of Diablo news?
  • What sites, podcasts, or streamers have conducted the most compelling interviews in the past?
  • In a single interview do you most prefer one-on-one, multiple people asking questions, or multiple developers answering questions?

Keep in mind this is specifically about press and fansite interviews with developers, and not public Q&As. The two aren't mutually exclusive, and we certainly plan to host more Q&As in the future.

Forrás: Battle. net

Nektek mi a véleményetek? Milyen változtatásokat raknátok bele a játékba – akár más játékból is beillesztve?

 

 
lutyo99
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu