Chat
Online
Chat now
16 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Elsősegély
180 hozzászólás
Az utolsó remény
146 hozzászólás
Keresgélő
315 hozzászólás
PlayStation 4
9 hozzászólás
Zárolt Battle.net profil
52 hozzászólás
Error 1016
4 hozzászólás
Segítség
2 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Demon Hunter
83064 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
82512 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
82122 megtekintés
 
Diablo III - Monk
77173 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
65236 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
63042 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
37475 megtekintés
 
 
 
Mi az a Diablo?
34055 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
112 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
72 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

Hedgehog hozzászólt a(z) Elsősegély témájú fórumban. szeptember 30.
 
 

Friss Diablo hírek

 
Általános 2013. március 06. 8 hozzászólás
 

A Blzzardos fiúk újabb bejegyzéssel jelentkeztek a tegnapi nap folyamán, amelyben az 1.0.8-as patch-el kapcsolatban kaptunk pár hírmorzsát, és egyéb, elég érdekes, Legendary és Rare itemekről szóló terveket is... Lássuk hát:

Fejlesztői Napló – 1.0.8-as patch – „Itemizáció”

Az egyes itemek farmolása hozzá tartozik a Diablo világához, és elkötelezettséget érzünk az iránt, hogy ezt egyre jobbá és jobbá tegyük. Többször is megpróbáltuk balancolni az itemeket a játék indulása óta éppen ezzel a céllal, de ma szeretnénk néhány dologról szót ejteni, amelyek a jövőben remélhetőleg változást visznek majd az „itemizációba”. Ezek pedig a következők:

 

Ritkaság = Erő

A legfontosabb dolog, amire koncentrálni szeretnénk, az az, hogy biztosak legyetek abban, hogy az itemek, amelyek ritkának, és erősnek néznek ki, azok valóban erősek is legyenek… ahelyett, hogy csak ritkák. Az első, és a legfontosabb dolog, amin változtatni szeretnénk, azok a Legendary tárgyak.

A játék fejlesztése során szándékosan törekedtünk arra, hogy a Legendary itemek sokkal ritkábban essenek, mint a Rare itemek, és azt szeretnénk, hogy ez a ritkaság jelentkezzen a tárgyak erejében is. Amikor esik egy Legendary, nem szeretnénk, hogy az a kérdés fogalmazódjon meg a játékosban, hogy „ez egy jó item?” Inkább gondolja azt, hogy „milyen durva lesz!” Például, ha egy DH-val játszol Rare crossbow-val, és egy Legendary crossbow esik, azt szeretnénk, hogy az legyen a reakciótok, hogy „Igen! Ez az!”, nem pedig hogy „A francba! Egy másik Hellrack.” Szeretnénk változtatni azon, hogy egyes Legendary tárgyakat a játékosok még csak ki sem bontanak, vagy hagyják őket a földön heverni.

Legendary Statok: „… azt szeretnénk, hogy a Legendary tárgyak a szerint adják a fő statokat /fegyver DPS, és az armor értéke/, hogy milyen szintű szörny dobta őket…”

Nagyon sok dolog játszik szerepet abban, amitől egy tárgy jó lehet, és az egyik ilyen dolog az, hogy a tárgy statjai milyen magasak. Amikor a játék elindult, a tárgyak fő statjai az item leveltől függtek. Ezen múlt az, hogy megérte e egyáltalán azzal foglalkozni, hogy az egyes itemeket kinyissák e. Az 1.0.5-ös patch-ben orvosoltuk ezt a problémát úgy, hogy a patch után már az határozta meg a statokat, hogy milyen szintű szörny dobta a tárgyat. Ez lehetőséget biztosított arra, hogy az egyes tárgyak még versenyképesebb tulajdonságokkal rendelkezzenek.

A későbbiekben is szeretnénk ezt a stratégiát követni, és a Legendary itemeket még erősebbé tenni. A jövőben szeretnénk, hogy a Legendary tárgyak a szerint adják a fő statokat /fegyver DPS, és az armor értéke/, hogy milyen szintű szörny dobta őket. Például, ha egy Heart of Iron esik egy 63-as szintű szörnyből, a fő armor-ja az Archon Armor szintjére ugrik, és a fő statjai a 63-as szint szerint alakulnak. Ez megadja a lehetőséget nekünk arra, hogy bővítsük a Legendary itemek sorát, és ezzel még több változatosságot biztosítsunk a játékosoknak. Szeretitek a Leoric’s Signet-et, de utáltok egy 17-es szintű gyűrűt hordani? Mi is. Ahelyett, hogy Normal ACT II-őt farmolnátok, hogy találjatok egy ilyet, menjetek Inferno-ra, és legyen egy 63-as szintű verziótok ugyanebből a gyűrűből!

(Minden amit a Legendary itemekkel kapcsolatban be akarunk vezetni, természetesen a Set tárgyakra is vonatkozik.)

Az itemek nagyobb változatosságáról:

Az itemek változatossága nagy érdeklődésnek örvendő téma. Mostanában, amikor a játékosok a legjobb itemekről beszélnek a játékban, vagy csak azt szeretnék tudni, hogy hogyan tudnának erősebbek lenni, mindig olyan itemeket említenek, amelyek rendelkeznek Critical Chance-el, Critical Damage-el és Attack Speed-el. Lehet, hogy ezek a statok nagyszerűek arra, hogy a DPS-t növeljék, de számunkra nem feltétlenül ezek a dolgok az érdekesek, nem ez jelenti a játékban a változást.

Azt akarjuk, hogy a játékosok teljesen új buildeket találhassanak ki azzal, hogy a megfelelő itemeket tudják hozzá megszerezni. Ez az ötlet már felmerült a játékban a „The Three Hundredth Spear” és a „Thing of the Deep” formájában. A terv az, hogy tovább fejlesszük ezt az ötletet, és még extrémebb példákkal szemléltessük azt. A következő Legendary item változtatások lehetősége fogalmazódott meg bennünk: Voodoo Mask, amely növeli a pet-ek sebzését; egy Barbár set, amely lehetővé teszi a Call of the Ancients skill folyamatos használatát, amíg az „Ősök” meg nem halnak (a jövőben tervezünk egy olyan változtatást is, amely halhatatlanságot biztosít nekik); egy Wizard Orb, amellyel akár két Hydrát is meg lehet idézni; vagy az „Etheral boots” ötlete, amelyet itt említettem meg. Ezek az ötletek a játékban még nem elérhetőek, de jól példázzák azokat a változtatásokat, amelyeket be akarunk vezetni az itemeknél is. Ez időbe telik, de az a célunk, hogy ne csak kizárólag a trifecta itemek megszerzésére ösztönözzük a játékosokat, amikor akár meg is beszélhetnénk, hogy mire lenne szükségük.

A kevesebb több: „… az egyik legfontosabb változtatás, amit be akarunk vezetni az az Identify All lehetősége, ami az 1.0.8-as patch-el fog érkezni…”

Paragon szintek, Nephalem Valor stack-ek, és az összes válogatott buff és bónusz között lehetőséged van nagyon sok Rare itemet találni. Ezeknek a tárgyaknak a minősége sokkal rosszabb, mint amit megérdemelnének, ezért a játékosok lehet hogy sokat találnak belőlük, de nem törődnek velük. Amikor több száz Rare itemet bontasz ki, és csak néhány darab jó valamire, ezek a tárgyak inkább terhet jelentenek a számodra, és már nem fognak téged érdekelni. „Nagyszerű. Most ki kell hogy mindet bontsam, megnézni a statokat, aztán mindegyiket be kell törni.” Tudjuk hogy miről beszéltek.

Azt akarjuk, hogy élvezzétek a játékot, és hogy újabbnál újabb itemeket farmoljatok ki, amiért meg is lesz a jutalmatok. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy ezentúl kevesebb igazán jó tárgyat fogtok találni. Ez csak azt jelenti, hogy nem szeretnénk titeket több száz haszontalan Rare itemmel fárasztani. Például vegyünk egy tárgyat, amelyen az Intelligence 1-től 100-ig skálázódhat. Most képzeljétek el, hogy csak negyed ennyi item esik majd, de a fő stat csak 75 és 100 közé eshet. Ez azt jelenti, hogy kevesebb tárgyat fogtok találni, de az itemek többsége használható lesz valamire. Ezt szeretnénk megvalósítani.

(A több száz Rare item kibontásával kapcsolatban az egyik legfontosabb változtatás, amit be akarunk vezetni az az Identify All lehetősége, ami az 1.0.8-as patch-el fog érkezni.)

A gold leértékelődése érdekes lehet:

Gyakran vitatkozunk a Diablo gazdaságáról, és azt szeretnénk, ha a játékosok éreznék, hogy a gold egy értékes dolog, amit hasznos az aukciós házban elkölteni. Nem akarjuk az infláció feletti irányításunkat elveszíteni, de azt sem gondoljuk, hogy a játékosokra kivetett nagyobb adók a legjobb megoldás. Végső soron arra akarjuk rábírni a játékosokat, hogy költsék el a nehezen megszerzett aranyukat.

A legjobb példa, hogy hogyan szeretnénk ezt az elgondolásunkat megvalósítani, az az 1.0.7-es patch-el bevezetett receptek craftolása. Ez biztosan nem fog megoldást jelenteni az összes gazdasági problémára, de több lehetőséget ad a játékosoknak elkölteni a goldjukat, hogy valami olyan tárgyhoz jussanak hozzá, amelynek örülni is fognak – és még ráadásul ezekkel az itemekkel a karakterük fejlődik is.

Hogy jobban megértsétek a BOA itemek működését, nézzétek meg Wyatt leírását az 1.0.7-es patch-ről itt.

A következő lehetőség, amit ki akarunk használni, hogy biztosítsuk a játékosoknak az egyediség lehetőségét. Az egyes karaktereket teljesen megkülönböztethetitek egymástól (bevezetjük a karakterek testre szabását). Keressük még a lehetőséget arra is, hogy a craftolást még érdekesebbé tegyük nem csak azzal, hogy erős tárgyakat készíthettek, de szeretnénk azt is lehetővé tenni, hogy a már meglévőket is módosíthassátok.

Szörnyek farmolása, nem az AH használata: „… hogyan tudunk újra az end-game-re koncentrálni úgy, hogy nem az AH-t figyeljük egész nap, hanem a szörnyeket farmoljuk? Ez egy nagyon nehéz kérdés, de elkötelezettek vagyunk a megoldásában…”

Az AH egy teljesen új dolog a Diablo világában. Mialatt ez több célt is szolgál a játékosaink számára, és elősegíti a gazdasági stabilitást, néhányan úgy gondolják hogy több kárt okozott mint hasznot. Hasznos, mert lehetővé teszi a játékosok számára, hogy olyan tárgyakkal kereskedjenek, amelyekre nincs szükségük. Lehetőséget adott a DH-k számára is, hogy eladják a számukra felesleges ruby-kat, hogy emerald-okat vásárolhassanak, de a kérdést fel kell tenni: többet adott az AH, mint amit elvett a játékosoktól?

Az helyes, hogy néhány játékos a játék és a szörnyek farmolása helyett egész nap az AH-t figyelik? Jobb lett ettől a játék? Szerintünk nem, de azoktól sem akarjuk elvenni az AH használatának a lehetőségét, akik élvezik ezt, és hasznos számukra. Tehát a kérdés a következő: hogyan tudunk újra az end-game-re koncentrálni úgy, hogy nem az AH-t figyeljük egész nap, hanem a szörnyeket farmoljuk? Ez egy nagyon nehéz kérdés, de elkötelezettek vagyunk a megoldásában.

Amikor megvitattuk ezt a problémát, mindig felmerült a következő kérdés: „Miért nem szabadultok meg teljesen az AH-tól”? Ha teljesen kidobtuk volna az ablakon ezt a modult és vele együtt azt a problémát, amit létrehozott, az szintén kialakított volna egy űrt, amely miatt eredetileg készítve lett. Például nem akarjuk, hogy a játékosok úgy érezzék, hogy az egymással való kereskedésnek az az egyetlen lehetősége, hogy egész nap a chat előtt üljenek és spammaeljék, hogy eladni vagy vásárolni akarnak.

Sok lehetőségünk van ennek a megoldására, amely nem jár együtt az AH eltávolításával, és a legtöbb ötlet a következő elgondolás köré összpontosul: még több lehetőséget adni a játékosoknak arra, hogy olyan tárgyakat találjanak, amelyek érdeklik őket:

  • az egyik ötletünk a „célpontosított Legendary”. Ez azt jelenti, hogy bizonyos szörnyeknek megnövelt esélyük van különleges Legendary tárgyak dobására. Például Butcher-ből lehetne farmolni a The Butcher's Carver-t.
  • a másik ötletünk, hogy kialakítunk egy rendszert, amely segíteni fog néhány játékos számára a rossz drop-ot csillapítani, és ez által ők is fognak olyan Rare és Legendary itemeket találni, amelyek igazán jók
  • azon is gondolkodtunk, hogy az adott nehézségi fokozaton először megölt boss-nak garantált Legendary drop-ja legyen

A lista tovább fog bővülni, semmi sincs még eldöntve. Ez csak egy pillanatkép abból, amin jelenleg is dolgozunk, és reméljük, hogy egyre több információval tudunk majd arról szolgái hogy hogyan fogjuk ezeket a változtatásokat az élő játékba is beilleszteni. Ezentúl többet szeretnénk hallani arról, hogy mi a véleményetek az ötleteinkről, és a visszajelzéseitek alapján szeretnénk őket változtatni.

Battle.net

 

 
lutyo99
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 8 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 
szikszai  nemtudjátok ez a patch mikorra várható kb?:)
 

Morzan

márc. 17., 09:51
Még nincs róla infó. Nem rég jött ki az 1.0.7. Az 1.0.8 -at még csak tervezgetik. :)
 
 
 
 
noavatar

szikszai

márc. 17., 07:43
nemtudjátok ez a patch mikorra várható kb?:)
 
 
 
 

chosa91

márc. 06., 20:02
Uff, ez újra egy színes csíkot húzna a szürke monitorokra :]
 
 
 
 

TheDon

márc. 06., 19:47
Szimpatikusnak tűnő dolgokat irnak, bizzunk a mihamarabbi megvalósulásban :) 
 
 
 

márc. 06., 19:10
Jay valóban fáradt volt. Várósak az új változások!
 
 
 
 

kolli01

márc. 06., 18:18
Úgy tűnik az új főnök odacsapott az asztalra... Ez az egész olyan szépen hangzik, hogy szinte megkönnyeztem. 
 
 
 
 

Prinz

márc. 06., 18:16
érdekesen hangzik. lehet, hogy ezzel visszatérek a játékhoz :)
 
 
 
 

Boromic

márc. 06., 18:06
Nah a blizzard végre elkezdett ész szerűen gondolkodni, és belátták hogy kb 1 év után kb egy 70%-s játékot adtak nekünk?:D egy biztos az tud csak érvényesülni a diablo3-ba még mindig amíg ki nem jön ez a patch aki hardcora gamer, vagy is napi 7-8 vagy több órát nyomja.
Várjuk sok szeretettel:P
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
 
 
kép 59
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu