A következőkben a 2.4.2 -es patch notes -ot olvashatjátok magyarul.
Diablo III PATCH 2.4.2 - v2.4.2.38682
Table of Contents:
General
Classes
Barbarian
Crusader
Demon Hunter
Monk
Witch Doctor
Wizard
Bug Fixes
Items
Class-Specific Items
Bug Fixes
Campaign Mode
Adventure Mode
Bounties
Nephalem Rifts
User Interface
Általános
Új szintek, csak mert optimalizálni luxus: Torment 11-Torment 13
Arany jutalmak finomhangolva
GR 26 fölött egyenesen 3%- a növekedés szintenként
T7-T13 változtatva, hogy egyezzen a GR skálával
Az új arany jutalmazási szinthez igazítva a GR Empower
A knockbackek 40% rezisztanciát adnak crowd control -al szemben
A szörnyek nem lökhetőek hátra, ha több mint 65% CC rezisztanciájuk van
Azok a képességek, amelyek folyamatosan kockbackelnek, mint a Black Hole, meg tudják törni ezt, ha már egy szörnyet sikeresen knockbackeltek. Ezek az erők megnövelik a CC rezisztanciát 20% -al per knockback, 40% helyett
A következő változtatások lettek aktiválv a Season 7 Journey -nél
Slayer
A Greater Rift követelmény 35-ről 30 -ra csökkent
Champion
A Greater Rift követelmény 50-ről 40 -re csökkent
A Nephalem Rift timer megnövekedett 6 percről 7 percre
Destroyer
A Greater Rift követelmény 60-ról 50 -re csökkent
Conqueror
A Greater Rift követelmény 70-ről 60 -ra csökkent
Guardian
A Greater Rift követelmény 80-ról 70 -re csökkent
A time limit, amely Azmodan megölésénél van, 15 -ről 20 másodpercre növekedett
30%-kal jobban megterheli a célpontunkat a csapás, ha 30 yard-nál távolabbról aprítjuk.
Bug Fixes
Javítva lett az a hiba, ami megakadályozta a Ray of Frost - Black Ice -ot, hogy megfagyassza a területet, mikor a játékos nem tudta megölni az adott szörnyet
Javítva lett egy hiba, ami megakadályozta, hogy a maximum 8 Energy Twister életbe lépjen
Javítva lett egy hiba, ami azt okozta, hogy az Archon stackek az előző castolás miatt multiplikatívak voltak additívak helyet, mikor újra Archonba léptünk
Javítva lett egy hiba, ami azt okozta, hogy a Wolf Companion’s képesség által adott 15% damage buff - petekre és követőkre is hatással volt
ITEMS
Sisakba Topaz kő Csökkentett erőforrásigényt ad a semmiértelme-dibalo2örökségbőlvisszamaradott Magic Find helyett. (max 12,5%)
Bottomless Potion of Chaos
Új pia
Teleportálsz, mikor megiszod 40% hp alatt.
Hang és képi effekt hozzáadva
Finom kameramozgás
Invigorating Gemstone
Újratervezve
Minden bevitt csapás után 1% bónusz gyógyító hatást kapunk 5 mp-re
10-esre halmozható
Minden mozgásban korlátozó hatásra ellenálló leszel 25-ös szinten (szerk: WTF?? OP mint a fos)
Class-Specific Items
Crusader
Armor of Akkhan
(6) Set Bonus
Bónusz sebzés 450%-ról 600%-ra
15%-kal kevesebb sebződés Akarat’s Champion alatt
Khassett’s Cord of Righteousness
Új gatyatartó
Fist of Heavens 40%-kal kevesebbe kerül és 1,5x akkorát üt
Darklight
Úrjatervezve
Ad esélyt hogy még egy Fist of Heavens megjelenjen a helyen (szerk: ez nem így volt eddig is? na mind1)
Thorns of the Invoker
(6) Set Bonus
A 800% sebzés jótékonyan veszi, ha van rajtunk +% Fizikai sebzés
Tűzsebzés után 1000%-kal ég a szerencsétlen célpont 3 másodpercig, ha ezt 3 különböző képességgel hajtjuk végre, 3000%-kal ég, amíg meg nem unja életét.
(6) Set Bonus
Újratervezve
120%-kal nő a sebzés, és 3%-kal kevesebbet kapunk az arcunkba minden égő ellenség után, egy max 20-as halmozásig. Elite után mindig a maxot kapjuk meg
Lashing Tail Kick +300% sebzéssel operál az első 5-7 eltalált szerencsétlennek.
Witch Doctor
Gazing Demise
Legendary power added
Megkapja a Phantasm rúnát. Minden aktív Phantasm után (max 3) a Spirit Barrage bónuszt kap: 40-50%-ot.
Wizard
Starfire
Legendary power added
Villám sebzés okozása 15%-kal megnő minden 10 yard után (amilyen messze van tőlünk, max 60%)
Bug Fixes
Orb of Infinite javítva, kapjuk a buffot ölés után mindig.
Firebird’s Finery 2-es set bónusza javítva, nem fog fura helyzetekben bekövetkezni a jelenség
Régi Puzzle Ring-es goblinok nem lesznek annyira aberráltak, mint eddig. Azt is felvették, amit nem kellett volna.
Javítva lett egy hiba, ami azt okozta, hogy a Girdle of Giants megnövelte az összes skill damageét az Earthquakere adott bonusz százalékkal
Javítva lett egy hiba, ami azt okozta, hogy a Scarbringer 200% -os damage bonuszt adott. Megnövelve 300%-ra, hogy egyezzen a tooltippel
Javítva lett egy hiba, ami azt okozta, hogy a Lashing Tail Kick (Vulture Claw Kick) DoT -ra nem hatott a Scarbringer által nyújtott damage bonusz
Javítva lett egy hiba, ami azt okozta, hogy a Fireball proc, amit Gyana Na Kashu -tól származott, nem okozott sebzést.
CAMPAIGN MODE
Csonti királyunk, drága Leoric csak 5. szint fölött adományozza nekünk a koronáját. Elvégre fapajzzsal a kezünkben ne akarjunk már királyok lenni.
ADVENTURE MODE
Fejlesztői indoklás
Nem érezték helyénvalónak, hogy a Rift végén a Főnök megölésével nem zárják be az emberek a Riftet (BabyRage, nem úgy játsszuk, ahogy ők akarják :P) ezért olyan módosításokat hoztak, hogy megérje úgy csinálni.
Infernal Machine esés optimalizálva:
T1-en 50%, ez növekszik T4-ig 100%-ra
T5-től több is eshet, minél nagyobb szint annál nagyobb eséllyel
Nephalem Rifts
GR Key fixen esik, nagyobb nehézségen több is eshet (2, akár 3 is)
Greater Rifts
Szörnyekért kicsivel kevesebb, a rift bezárásáért több xp-t kapunk (de összességében ugyanannyit)
FELHASZNÁLÓI FELÜLET
Pylonok új ikont kaptak a térképen
Új gyorsgomb a felhasználói felület eltüntetésére
A kovácsnál összecsukva jelennek meg a kategóriák max szinten
Új wingek nincsenek amik jöttek volna a 2.4.2 patchel. A régiek még megszerezhetőek ha még nincsenek meg. Gondolok én itt a Falcon wingre, Cosmic wingre vagy a 2db-ra amit az összes 24db set dungeon teljesítése után szerezhetsz meg...
Envo, már vártam a menetrendszerű megjegyzésed, ami lényegében leveszi a Blizz válláról a felelősséget. :P Hiszen ők, soha, semmiben nem hibáznak... A baj alapvetően nem a nerffel kapcsolatos, megszoktuk már, a baj ott van h ezt nem kommunikálják. Ha előre tudom h ez lesz, akkor megspóroltak volna nekem nem kevés időt! Azért ez nem egy "dömperes" kérdés!
2.4.1-ben 84-es GR volt a rekordom barbárommal szólóban (kedd). És nem csak bemákoltam a dolgot, újra meg tudnám csinálni. 80-as GR-eket rutinszerűen mentem. Erre jön a 2.4.2 (szerda), sumák módon állítanak a GR-ek erősségén, amit konkrétan nem írnak le, csak sejteni lehet egy-két dologból (pl. h a guardian etc. jelzőkhöz ezúttal 5-tel alacsonyabb GR-szint is elég lesz). Ugyanazzal a karival (akinek azóta 10-15%-kal nőtt a sebzése) szenvedek 80-as GR-eken... Ez a bajom. Zárták volna le a leaderboardokat szerdán, egy büdös szót nem szólok, de így? Egy rakás upgrade-elt gemem volt még eltéve, gondoltam caldesannal hozzáadom majd a végén, biztos sikerül majd egy 85-86-os GR. Persze, enélkül is rajta vagyok a ladderen, de felidegesít a mentalitásuk, amit persze direkt csinálnak h "éhes maradjon" az ember.
A franc a Blizzardba a szemétségeivel együtt. Vagy 15 éve ezt csinálják. Nyugodtan kijöhetett volna a patch az új szezonnal egy időben v. zárták volna le a patch érkeztével a leaderboardot! Tényleg rohadt idegesítő h 80-as GR-en act4es dögök felmossák a padlót a karimmal, aki csak erősödött a 84-es rekordja óta... Ami nem egy könnyű pályán született.
Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta. június 21. - diablohungary.hu
Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még? június 21. - diablohungary.hu
Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra. január 30. - diablohungary.hu
Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően január 30. - diablohungary.hu