Chat
Online
Chat now
21 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Az utolsó remény
142 hozzászólás
PlayStation 4
9 hozzászólás
Zárolt Battle.net profil
52 hozzászólás
Error 1016
4 hozzászólás
Segítség
2 hozzászólás
Diablo 3
1936 hozzászólás
Hardcore
90 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Demon Hunter
82601 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
82150 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
81649 megtekintés
 
Diablo III - Monk
76903 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
64947 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
62646 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
37271 megtekintés
 
 
 
Mi az a Diablo?
33829 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
112 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
72 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

kedveli a(z) 2.6.6 Patch Notes magyarul című cikket. szeptember 04.
 
 

Friss Diablo hírek

 
Javítások 2014. május 14. 9 hozzászólás
 

Egy kicsit rendhagyó lesz a 2.0.5 -ös patch notes, hiszen ismét elég hosszúra sikeredett. Így a fordítást is követhetitek, hiszen percenként frissül majd a cikk, míg végül teljesen készen lesz a magyar fordítás. Tehát a tovább után találjátok (magyarul), hogy mik is változtak a mai patchel. Már éles a szervereken!

Általános

  • Növelték a "Strength in Numbers" (többjátékos mód buffja) 100ról 200 yard-ra
  • A Gold Find az itemeken hatványozódik a játék nehézségi szintjétől függően
    • Ez jelentősen növelni fogja a gold dropot, amit sok játékos tapasztalni fog magasabb nehézségi fokozaton vagy Gold Find-os felszerelést hordva
    • Példa: Tegyük fel Master szinten játszik a játékos (+200% Gold Find) és 50% Gold Find-ot adnak az itemei. Esik egy goldkupac, ami alap esetben 50 gold lenne. A nehézségi szint megnöveli az 50-et 150-re. Az itemekből származó 50% gold find ezentúl a 150-et fogja tovább növelni, ami így már 225 gold lesz.
  • A 300% maximum Gold Find, amit az itemekből és a paragon pontokból lehetett elérni el lett törölve, így nincs maximum Gold Find
  • A "Vote Kick" rendszere számos változást kapott, így kevésbé lesz korlátozva:
    • A Vote kick már 2 perc játékban töltött idő után elérhetővé válik (5 percről csökkentve)
    • Egy champion vagy rare pack megölése nem tiltja le a vote kick-et 15 másodpercig
    • Egy boss megölése után nem lesz elérhető a vote kick 15 másodpercig (3 percről csökkentve)
    • Néhány egyéb szabályozás eltörlése
    • Ismert probléma: A leírás még nem tartalmazza ezeket a változtatásokat
  • Tyrael mostantól ritkábban fog beszélni a szegényes étkezési szokásairól

CLASSES

  • Barbarian
    • Active Skills
      • Frenzy
        • Skill Rune - Sidearm
          • A damage típusa Physical-ról Cold-ra változik
      • Overpower
        • Skill Rune - Crushing Advance
        • A damage típusa Physical-ról Cold-ra változik
      • Rend
        • Mostantól nem tud critical hitet adni, hanem egy átlag sebzést fog számolni, figyelembe véve a Critical hit chance-et és a Critical hit damage-et, és ezt az átlag sebzést fogja kiosztani minden alkalommal, amíg hatással van a szörnyekre
          • Megjegyzés: Mivel többé nem tud Critical hitet adni, ezért többé nem adhat olyan bónuszt a skill, amit critical hit után kapna a játékos
      • Revenge
        • Skill Rune - Best Served Cold
          • A damage típusa Physical-ról Cold-ra változik
      • Seismic Slam
        • Mostantól 10 yard szélességben és hosszúságban üti az ellenséget a jelenlegi kúp alakban
        • A sebzés 550%-ról 620%-ra emelve
        • Megváltozik a skill animációja, hogy olyan legyen, mint a legtöbb barbár skill
        • A rövid felütés eltörölve
        • Mostantól nem veszi figyelembe a területi akadályokat (mint a falazós elitek fala), amikor sebzést csinál
        • Skill Rune - Permafrost
          • A sebzés 710%-ról 755%-ra nőtt
          • A lassítás időtartama 2 másodpercről 1 másodpercre csökkent
        • Skill Rune - Shattered Ground
          • A sebzés 710%-ról 735%-ra nőtt
          • Az 5 yardos hátraütés cserélve lett egy rövid felütésre
        • Skill Rune - Stagger
          • Újraformálva: Mostantól 30-ról 22-re csökken a fury költség
      • War Cry
        • A hatótávolság 50-ről 100 yardra nőtt
      • Whirlwind
        • Skill Rune - Hurricane
          • A damage típusa Physical-ról Cold-ra változik
      • Wrath of the Berserker
        • Skill Rune - Arreat's Wail
          • A damage típusa Physical-ról fire-re változik
        • Skill Rune - Striding Giant
          • Újraformálva: Mostantól minden kapott damage-et 50%-kal csökkent
  • Passive Skills
    • Inspiring Presence
      • A hatótávolság 50-ről 100 yardra nőtt
    • Relentless
      • Mostantól egy buff ikon jelenik meg ha aktív
      • A kapott damage csökkentése mostantól beleszámít a Toughness-be
  • Crusader
    • General
      • A Crusaderek mostantól 30%-kal kevesebb damage-et kapnak (hasonlóan a Barbárokhoz és a Monkokhoz)
  • Active Skills
    • Akarat's Champion
      • Újraformálva:
      • Ez a képesség mostantól:
        • Megnöveli a damage-et 35%-kal
        • Megnöveli a Wrath generációt 5-tel másodpercenként
        • Ezentúl nem lesznek hatással rá a crowd control (fagyás, stun, jail) effektek
      • Skill Rune - Embodiment of Power
        • Has been redesigned:
          • Megnövekedett a bonusz Wrath regeneráció 10 -re / mp
      • Skill Rune - Fire Starter
        • Újra lett designolva:
          • A sebzés most már égeti az ellenfelet 460% -os weapon damagel, mint Fire 3 másodpercig.
      • Skill Rune - Hasteful
        • Újra lett designolva:
          • 15% attack speedet generál míg Akarat's Champion aktív
      • Skill Rune - Prophet
        • Visszatölti a teljes életed mikor előszőr kapsz fatális damaget
      • Skill Rune - Rally
        • Újra lett designolva:
          • Csökkenti a maradék cooldown -t a többi képességednek 12 másodperccel, míg Akarat's Champion aktív.
    • Blessed Hammer
      • A sebzés megnövekedett 200% -ról 320% -ra
      • Skill Rune - Burning Wrath
        • A megperzselt föld által kiosztott sebzés 150% -ról 330% -ra növekedett / sec
      • Skill Rune - Icebound Hammer
        • A robbanás által kiosztott damage 75% -ról 380% -ra emelkedett
      • Skill Rune - Thunderstruck
        • A kiosztott damage 40% -ról 60% -ra emelkedett
    • Blessed Shield
      • A wp damage megnövekedett 340% -ről 430% -ra
      • Skill Rune - Combust
        • A wp damage megnövekedett 270% -ról 310% -ra
        • A robbanás sugara megnövekedett 8 -ról 10 yardra.
      • Skill Rune - Divine Aegis
        • A Damage típusa változott Holy -ról Physical Damage -re.
      • Skill Rune - Shattering Throw
        • A töredék nyilak sebzése csökkent 333% -ról 170% -ra.
    • Bombardment
      • A bombák most már nem random, hanem egy kis késleltetéssel, 0.35 mp -enként érkeznek.
      • Skill Rune - Annihilate
        • A damage változott Physical -ról Fire -re
      • Skill Rune - Mine Field
        • A damage változott Physical -ról Fire -re
      • Skill Rune - Targeted
        • A damage változott Physical -ról Holy -ra
    • Condemn
      • Skill Rune - Reciprocate
        • A damage változott Holy-ról Fire -re
      • Skill Rune - Shattering Explosion
        • A damage változott Holy-ról Physical -ra
    • Consecration
      • Skill Rune - Shattered Ground
        • A wp damage megnövekedett 95% -ról 155% -ra
        • A sebzés ebből a rúnából már procol
    • Falling Sword
      • A wp damage megnövekedett 1100% -ról 1700% -ra
      • A kockback effect ki lett cserélve egy knock up -ra
      • Skill Rune - Flurry
        • A kard wp dmg megnövekedett 60% -ról 230% -ra
        • A damage változott Physical -ról Holy -ra
      • Skill Rune - Part the Clouds
        • Cloud wp dmg megnövekedett 165% -ról 605% -ra
      • Skill Rune - Rapid Descent
        • A damage változott Physical -ról Lightning -ra
      • Skill Rune - Rise Brothers
        • Avatar wp dmg megnövekedett 143% -ról 280% -ra
      • Skill Rune - Superheated
        • Superheated ground wp damage megnövekedett 200% -ról 310% -ra / sec
    • Fist of the Heavens
      • A robbanás által kiosztott weapon damage megnövekedett  340% -ról 545% -re
      • A csapás wp damage csökkent 340 % -ról 225% -ra.
      • Skill Rune - Divine Well
        • A csapás wp damage csökkent 80% -ról 40% -ra
      • Skill Rune - Fissure
        • A Fissure wp dmg -e megnövekedett 400 -ról 410% -ra.
        • Az Arc wp damage csökkent 185%- ról 135% -ra
      • Skill Rune - Heaven's Tempest
        • A wp dmg csökkent 150% -ról 100% -ra / sec
        • Lightning -ról Fire -re módosult
      • Skill Rune - Retribution
        • A Pierce wp damage csökkent 350% -ról 270% -re
        • Az Explosion wp damage növekedett 150% -ról 435% -re
        • A Bolt wp damage csökkent 350% -ról 185% -ra
        • A Minimum cast range eltörölve
        • Lightning -ról Holy -ra változott a damage
    • Heaven's Fury
      • Wp damage megnövekedett 1260% -ról 1710% -re
      • Skill Rune - Ascendency
        • Wp damage megnövekedett 1680% -ról 2766% -ra
      • Skill Rune - Blessed Ground
        • Scorched ground wp damage megnövekedett 975% -ről 1550% -ra
      • Skill Rune - Fires of Heaven
        • Wp damage megnövekedett 735% -ról 960% -ra
      • Skill Rune - Split Fury
        • Wp damage megnövekedett 1440% -ról 1980% -ra
      • Skill Rune - Thou Shalt Not Pass
        • Holy-ról Lightning -ra változott a damage
    • Iron Skin
      • Skill Rune - Explosive Skin
        • Wp damage megnövekedett 1050% -ról 1400% -ra
    • Judgment
      • Skill Rune - Resolved
        • Critical Hit Chance bonus csökkent 80% -ról 20% -ra
    • Justice
      • Wp damage megnövekedett 240%-ról 245% -ra
      • Skill Rune - Burst
        • Explosion Wp damage megnövekedett 30% -ról 60% -ra
      • Skill Rune - Crack
        • Additional hammer Wp damage megnövekedett 175% -ről 245% -ra
        • Proc chance megnövekedett 80% -ról 100% -ra
      • Skill Rune - Hammer of Pursuit
        • Wp damage megnövekedett 300% -ról 335% -ra
        • Holy -ról Physical -ra változott a damage
      • Skill Rune - Sword of Justice
        • Holy -ról Physical -ra változott a damage
        • Változott 5 stacks, 3% Movement Speed -ről 3 stacks, 5% Movement Speed -re. A total bonusz maradt 15%.
    • Laws of Hope
      • Cooldown csökkent 30 -re
    • Laws of Justice
      • Cooldown csökkent 30-re
    • Laws of Valor
      • Cooldown csökkent 30 -re
      • Skill Rune - Answered Prayer
        • Új desing: Minden megölt enemy után +1 sec (max 10 sec) -el növekszik a hatási ideje
    • Phalanx
      • Wp damage megnövekedett 380%-ról 490% -ra
      • Skill Rune - Bowmen
        • Wp damage megnövekedett 160% -ról 185% -ra
      • Skill Rune - Bodyguard
        • Wp damage megnövekedett 285% -ról 560% -ra
      • Skill Rune - Stampede
        • Csökken a lökési távolság
      • Skill Rune - Shield Bearers
        • Csökken a lökési távolság
    • Provoke
      • Skill Rune - Charged Up
        • Bug Fix
    • Punish
      • Wp damage megnövekedett 270% -ról 335% -ra
      • Skill Rune - Fury
        • Physical -ról Lightning -ra változott a damage
      • Skill Rune - Retaliate
        • A WP damage megnövekedett mikor blokkolsz - 94% -ról 140% -ra
        • Physical -ról Holy -ra
      • Skill Rune - Roar
        • Explosion Wp damage megnövekedett 40% -ról 75% -ra
    • Shield Bash
      • A shield Bash megbízhatóbban üti az ellenséget a Crusader közelében
      • Ha a játékos a Shield Bash-al charge-ol egy ellenséget, akkor az ellenség root-olva (mozdulatlan) lesz 1 másodpercig a castolás helyén
      • A Shield Bash "okos" lett
        • Ha több mint 10 yardnyi távolságba célzol, ahol épp nincs egy ellenség se, akkor a 10 yardon belüli, a klikkeléshez legközelebbi ellenséget fogja támadni
      • Skill Rune - Crumble
        • A Damage típusa Holy-ról Fire-re változott
      • Skill Rune - One on One
        • A Damage típusa Holy-ról Lightning-re változott
        • A 3 másodperces bénítást (immobilize) felcserélődött 1,5 másodperces kábítással (stun)
      • Skill Rune - Pound
        • A Weapon damage 704%-ról 1200%-ra nőtt
        • A Damage típusa Holy-ról Physical-ra változott
        • Mostantól mindig eltalálja a kiválasztott célpontot
      • Skill Rune - Shattered Shield
        • Fragment (töredék) weapon damage 380%-ról 740%-ra nőtt
      • Skill Rune - Shield Cross
        • Additional shield weapon damage135%-ról 155%-ra nőtt
        • A Damage típusa Holy-ról Physical-ra változott
    • Slash
      • A Weapon damage 190%-ról 230%-ra nőtt
      • Skill Rune - Carve
        • Mostantól megbízhatóbban üt a Crusader közelében
      • Skill Rune - Zeal
        • A maximum stack 5-ről 10-re nőtt
    • Smite
      • A Weapon Damage 165%-ról 175%-ra nőtt az elsődleges célpont esetében
      • A Weapon damage 125%-ról 150%-ra nőtt a másodlagos célpontok esetében
      • 30 yardra lett növelve a hatótávolság
      • Mostantól a törhető tárgyakat is összetöri, de az ellenségeket támadja elsődlegesen
      • Skill Rune - Shared Fate
        • A Damage típusa Holy-ról Lightning-ra változott
      • Skill Rune - Shatter
        • Explosion (robbanás) weapon damage 20%-ról 60%-ra nőtt
      • Skill Rune - Surge
        • Újragondolva:
          • A további célpontok ütésének száma 2-vel megnőtt
    • Steed Charge
      • Duration increased from 1.5 to 2 seconds
      • Steed Charge should now start its cooldown immediately when used
      • Steed Charge now goes through and destroys destructible objects and doors
      • Skill Rune - Draw and Quarter
        • Damage type changed from Physical to Holy
      • Skill Rune - Endurance
        • Increases the duration to 3 seconds up from 2 seconds
    • Sweep Attack
      • Weapon damage increased from 440% to 480%
      • Width of the cone increased from 120 to 180 degrees to match the visual
      • Skill Rune - Blazing Sweep
        • Additional weapon damage reduced from 170% to 120%
        • Damage over time from Blazing Sweep can now stack with itself
      • Skill Rune - Gathering Sweep
        • Damage type changed from Physical to Holy
  • Passive Skills
    • Fanaticism
      • New Passive Skill: Replaces Nephalem Majesty
      • Increases the attack speed of Justice, Punish, Slash, and Smite by 15%
    • Fervor
      • Has been redesigned:
        • While wielding a one-handed weapon, your attack speed is increased by 15% and all cooldowns are reduced by 15%
    • Finery
      • Has been redesigned:
        • Gain 1.5% Strength for every gem socketed into your gear
    • Heavenly Strength
      • Removed the movement speed penalty
    • Holy Cause
      • Damage bonus now applies to all weapons, not just Holy weapons
    • Indestructible
      • Has been redesigned:
        • When you receive fatal damage, you instead become immune to damage, gain 35% increased damage and (82,526 @L70) Life per Kill for 5 seconds
        • This effect may occur once every 60 seconds
    • Insurmountable
      • Has been redesigned:
        • Blocking an attack generates 6 Wrath
    • Iron Maiden
      • Has been redesigned:
        • Your Thorns has been increased by 50%
    • Nephalem Majesty
      • Has been removed
    • Towering Shield
      • Has been redesigned:
        • Increases the damage of Blessed Shield, Punish, and Shield Bash by 20%
        • Reduces the cooldown of Shield Glare by 30%
    • Vigilant
      • Increased Non-Physical damage reduction from 5% to 20%
  • Demon Hunter
    • Active Skills
      • Companion
        • Companions's collision boxes should now more closely match their actual size, and allow them to more effectively surround enemies
      • Grenade
        • Will now more reliably explode when an enemy is near the thrown grenade
        • Explosion radius increased from 5 to 6 yards
        • Collision radius of the projectile has been significantly increased
        • Will now explode closer to your click location if it did not explode before reaching it
        • Max range increased from 45 to 75 yards
      • Hungering Arrow
        • Skill Rune - Devouring Arrow
          • Damage type changed from Physical to Cold
  • Passive Skills
    • Awareness
      • Has been redesigned: Armor is now increased by 30% of your Dexterity
  • Monk
    • Active Skills
      • Crippling Wave
        • Skill Rune - Rising Tide
          • Damage type changed from Physical to Holy
      • Deadly Reach
        • Skill Rune - Keen Eye
          • Damage type changed from Physical to Fire
        • Skill Rune - Scattered Blows
          • Bug Fix: Fixed an issue preventing the first and second hits from dealing Lightning damage
        • Skill Rune - Strike from Beyond
          • Damage type changed from Physical to Cold
      • Fists of Thunder
        • Skill Rune - Bounding Light
          • Damage type changed from Lightning to Holy
        • Skill Rune - Lightning Flash
          • Has been removed
        • Skill Rune - Quickening
          • Damage type changed from Lightning to Physical
        • Skill Rune - Wind Blast
          • New Skill Rune: Replaces Lightning Flash
          • Every third hit Freezes enemies for 1 second
          • Deals Cold damage
      • Mantra of Conviction
        • Bug Fix: Fixed an issue causing this to provide less bonus damage than intended
      • Sweeping Wind
        • Skill Rune - Inner Storm
          • Damage type changed from Physical to Holy
      • Wave of Light
        • Impact weapon damage increased from 473% to 605%
        • Skill Rune - Blinding Light
          • Has been removed
        • Skill Rune - Explosive Light
          • Weapon damage increased from 731% to 830%
          • Damage type changed from Holy to Fire
        • Skill Rune - Numbing Light
          • New Skill Rune: Replaces Blinding Light
          • Critical Hits Freeze enemies for 4.5 seconds
          • Deals Cold damage
        • Skill Rune - Pillar of the Ancients
          • Has been redesigned:
            • Now deals 635% weapon damage as Lightning, followed by 785% weapon damage as Lightning over 3 seconds to enemies who remain in the area
        • Skill Rune - Wall of Light
          • Impact weapon damage increased from 709% to 870%
          • Damage type changed from Holy to Physical
      • Way of the Hundred Fists
        • Skill Rune - Blazing Fists
          • Damage type changed from Physical to Fire
        • Skill Rune - Hands of Lightning
          • Damage type changed from Physical to Lightning
        • Skill Rune - Spirited Salvo
          • Damage type changed from Physical to Holy
  • Witch Doctor
    • Active Skills
      • Corpse Spiders
        • Skill Rune - Leaping Spiders
          • Damage type changed from Physical to Poison
        • Skill Rune - Medusa Spiders
          • Damage type changed from Physical to Cold
      • Firebats
        • Initial cost reduced from 225 to 150 Mana
        • Skill Rune - Dire bats
          • Weapon damage increased from 300% to 495%
        • Skill Rune - Hungry Bats
          • Weapon damage increased from 350% to 635%
        • Skill Rune - Vampire Bats
          • Now increases the initial cost from 150 to 225 Mana
      • Gargantuan
        • Skill Rune - Humongoid
          • Damage type changed from Physical to Cold
        • Skill Rune - Bruiser
          • Damage type changed from Physical to Fire
        • Skill Rune - Wrathful Protector
          • Replaced the knockback effect with a small knock up
          • Bug Fix: All Gargantuan attacks and abilities now correctly benefit from +% Elemental Damage gear
      • Haunt
        • Jump distance increased to 70 yards
        • Rather than rolling for a Critical Hit, Haunt will now calculate an average damage augmented by your Critical Hit Chance and Critical Hit Damage on application and apply that damage evenly over the duration of the entire DoT
          • Note: Since the skill can no longer deal a Critical Hit, it will no longer trigger effects that occur on Critical Hit
      • Hex
        • Skill Rune - Angry Chicken
          • Replaced the knockback effect with a small knock up
          • Now allows you to walk through enemies while transformed
        • Skill Rune - Toad of Hugeness
          • Weapon damage increased from 24% to 580% per second
          • Damage type changed from Physical to Poison
          • Will now calculate your Critical Hit Chance and Critical Hit Damage on application and divide that damage evenly over the duration of the entire DoT
            • Note: As a side effect of this change, this skill will no longer proc "on crit" effects
      • Horrify
        • Radius increased from 12 to 18 yards
        • Cooldown reduced from 16 to 12 seconds
        • Duration reduced from 4 to 3 seconds
        • Now Immobilizes enemies
        • Skill Rune - Phobia
          • Removes the Immobilize effect
      • Locust Swarm
        • Rather than rolling for a Critical Hit, Locust Swarm will now calculate an average damage augmented by your Critical Hit Chance and Critical Hit Damage on application and apply that damage evenly over the duration of the entire DoT
        • Note: Since the skill can no longer deal a Critical Hit, it will no longer trigger effects that occur on Critical Hit
      • Piranhas
        • Skill Rune - Bogadile
          • Weapon damage increased from 840% to 1100%
          • Damage type changed from Poison to Physical
      • Spirit Walk
        • Now allows you to walk through obstacles created by the Waller monster affix
      • Wall of Zombies
        • Skill Rune - Offensive Line
          • Maximum cast range increased from 24 to 28 yards
        • Skill Rune - Unrelenting Grip
          • Damage type changed from Physical to Cold
      • Summon Zombie Dogs
        • Weapon damage per bite increased from 12% to 30%
        • Bug Fix: Bite damage dealt by Zombie Dogs now correctly benefits from +% Elemental Damage gear
  • Passive Skills
    • Fetish Sycophants
      • Now procs on hit rather than on cast, and will be affected by proc coefficients
      • The chance to summon has been increased from 5% to 10% to compensate
    • Fierce Loyalty
      • Has been redesigned:
        • Now while you have a Zombie Dog, Gargantuan, or Fetish following you and are not in combat, your movement speed is increased by 30%
        • Now also allows you to have 1 additional Zombie Dog summoned at a time
    • Spirit Vessel
      • Now allows you to go through obstacles created by the Waller monster affix while you are in the Spirit Realm
    • Zombie Handler
      • Now also increases your health by 20% in addition to your Zombie Dogs and Gargantuan
  • Wizard
    • Active Skills
      • Archon
        • Skill Rune - Arcane Destruction
          • Has been renamed Combustion
        • Skill Rune - Combustion
          • Damage type changed from Arcane to Fire
          • Explosion now deals Fire damage
          • Converts all of Archon's abilities to Fire damage
        • Skill Rune - Pure Power
          • Damage type changed from Arcane to Lightning
          • Converts all of Archon's abilities to Lightning damage
        • Skill Rune - Slow Time
          • Damage type changed from Arcane to Cold
          • Converts all of Archon's abilities to Cold damage
      • Hydra
        • Skill Rune - Blazing Hydra
          • Bug Fix: Damage now properly scales with attack speed
      • Magic Weapon
        • Skill Rune - Force Weapon
          • Knockback effect has been removed
      • Meteor
        • Skill Rune - Molten Impact
          • Impact area increased from 12 to 20 yards
      • Slow Time
        • Bug Fix: Fixed an issue causing Slow Time to persist after its caster died or expired
      • Teleport
        • Cooldown reduced from 16 to 11 seconds
        • Skill Rune - Safe Passage
          • Damage reduction reduced from 27% to 25%
        • Skill Rune - Wormhole
          • Delay before the cooldown begins increased from 1 to 3 seconds
          • Maximum number of allowed teleports reduced from 3 to 2
        • Skill Rune - Reversal
          • Now also reduces the remaining cooldown to 1 second if you use Teleport to return to your original location
        • Skill Rune - Fracture
          • Decoy duration reduced from 8 to 6 seconds
        • Skill Rune - Calamity
          • Weapon damage reduced from 252% to 175%
          • Stun duration reduced from 1.5 to 1 second

ITEMS

  • Legendary potions may now be traded with other players who were present for the drop for up to 2 hours after the item is acquired
  • Cinder Switch
    • The fireball proc now deals 250% weapon damage, up from a flat amount of approximately 750 damage at level 70
    • Bug Fix: Fixed an issue causing this item to ignore its internal cooldown
  • Istvan's Paired Blades
    • Fixed an issue preventing The Slanderer and Little Rogue from dropping for Barbs and Monks
  • Pride's Fall
    • Bug Fix: Fixed an issue causing the Pride's Fall buff to persist indefinitely while a Unity was also equipped
  • Puzzle Ring
    • The goblins have been scouring Sanctuary for better loot to drop:
      • Legendary drop chance doubled
      • Rare items dropped will now always have six affixes
    • The counter for picking up normal-quality items will now persist through death, act transitions, and un-equipping the item
      • It still will not persist across game sessions
    • The goblin will now play a sound when its counter reaches max and it drops an item
  • Sanguinary Vambraces
    • The Thorns damage dealt by these bracers will now benefit from your main stat damage increase at a 25% rate, as normal Thorns damage does
    • Radius reduced from 25 to 15 yards
  • Spectrum
    • Bug Fix: Fixed an issue preventing this item from having a chance to drop off a certain unique monster
  • Tasker and Theo
    • Will now reduce the time between Hydra attacks
  • Windforce
    • Bug Fix: Fixed an issue preventing the knockback effect from activating the Strong Arm bracers Legendary Power


  • Class-Specific Items
    • Barbarian
      • Might of the Earth
        • Bug Fix: Fixed an issue that allowed Earthquakes caused by this set to generate Fury via the Earthen Might passive
    • Crusader
      • Level 70 Legendary Crusader Shields now roll with higher Block Amount ranges than level 70 Magic and Rare Crusader Shields
      • This change will affect existing Legendary Crusader Shields
      • Fate of the Fell
        • Fixed an issue preventing the damage from multiple Heaven's Fury beams from stacking
      • Hellskull
        • Has been redesigned: Now grants you 10% increased damage while wielding a two-handed weapon
    • Demon Hunter
      • Danetta's Spite
        • Clones now deal 25% weapon damage instead of the attacks being a purely cosmetic effect
      • Embodiment of the Marauder
        • The frequency at which Hatred spenders are cast by your sentries has been increased; the rate varies by Hatred Spender, but overall your sentries should be using them about twice as often as before
        • Hatred spenders cast by Sentries now receive the benefits of the corresponding +% damage affixes on items
      • The Cloak of the Garwulf
        • The buff applied by this item will now display the correct number of wolves
    • Monk
      • Inna's Mantra
        • Bug Fix: Fixed an issue preventing the four-piece set bonus from working properly
    • Witch Doctor
      • Level 70 Legendary Mojos now roll with higher damage ranges than level 70 Magic and Rare Mojos
        • This change will affect existing Legendary Mojos
      • The Grin Reaper
        • Images summoned by the Grin Reaper are now more aggressive and use a larger arsenal of your skills
      • The Tall Man's Finger
        • Damage dealt by the single dog that is summoned is now significantly greater than the damage of your individual dogs combined
    • Wizard
      • Level 70 Legendary Orbs now roll with higher damage ranges than level 70 Magic and Rare Orbs
        • This change will affect existing Legendary Orbs
      • Atrophy
        • Bug Fix: Fixed an issue causing this item to have lower damage values than intended
      • Chantodo's Will
        • Bug Fix: Fixed an issue causing this item to have the incorrect number of primary and secondary stats
      • Vyr's Amazing Arcana
        • Will now choose which element to use based on the player's highest +% Elemental Damage type
        • Bug Fix: Fixed an issue preventing the set bonus from properly granting the effects of the Pure Power and Improved Archon runes
  • Bug Fixes
    • +% Damage on weapons will now correctly apply to all +% elemental types of damage instead of just Physical
    • Level 70 Legendary shields now roll with higher Block Amount ranges than level 70 Magic and Rare shields
      • This change will affect existing Legendary shields
    • Fixed an issue that could sometimes cause bracers to roll a Critical Chance affix that was far below its level range during enchanting
    • Fixed an issue that allowed several auto-casted Legendary item powers to trigger proc effects
    • Fixed an issue that allowed Legendary items to roll from higher stat ranges than were appropriate for their level

 

ADVENTURE MODE

  • Horadric Caches
    • Megnövekedett a legendary itemek esélye Torment II -n és fölötte
  • Bounty Rewards
    • Kisebb jutalmak Hell Rift Bountyknál Act 4 -ben
  • Kadala
    • Most már eshet nála Torment only legendary item
    • Most már mindig a karakterednek megfelelő weapon típust adja majd.
  • Nephalem Rifts
    • Increased the number of Blood Shards that can drop from Horadric Caches Megnövekedett a Blood Shardok mennyisége amik a Horadric (Caches) dobozokból esnek.
    • A Blood Shards -ok mennyisége, melyek a Rift Guardians- okból esnek, Torement II -től és feljebb megnövekedett

 

CRAFTING

  • Megnövekedett a legendary planek esési esélye
  • Plan: Reaper's Wraps
    • Malthael mindig dobja majd a Reapers' Wraps plant, mikor megöljük és még nincs meg a recept. 60 -as szint felett.
  • Blacksmith
    • Legendary crafted recipes no longer require specific Common armors or weapons and instead now require Common crafting materials
  • Jeweler
    • Sovereign Rings and Amulets now require Marquise gems instead of Imperial gems
    • Unsocket costs for top tier gems have been reduced
      • Flawless Imperial: 150k to 125k gold
      • Royal: 250k to 150k gold
      • Flawless Royal: 500k to 175k gold
  • Mystic
    • It is no longer possible for the same affix to be randomly selected as the replacement for both of your new rolls
    • When Enchanting an item, the original affix will now be forced into the pool of possible replacement affixes
      • This will allow Legendary items with affixes that are normally unavailable on that slot to roll for that affix when Enchanting
    • Bug Fix: Fixed an issue preventing items from being properly marked as enchanted when starting the Enchanting process

 

FOLLOWERS

  • Followers are now available at level 1 in Adventure Mode
  • Templar
    • Inspire
      • Reduced Wrath regeneration from 1.8 to 1.1 per second

 

MONSTERS

  • Chiltara will now spawn more often
  • Reduced the clickable height of the Death Maiden
  • Champions and Rares can no longer spawn with four of the following monster affixes and the frequency at which they can spawn with three has been reduced
    • Arcane Enchanted
    • Desecrator
    • Fire Chains
    • Frozen
    • Frozen Pulse
    • Molten
    • Mortar
    • Orbiter
    • Plagued
    • Poison Enchanted
    • Wormhole
  • Champions and Rares can no longer spawn with both Plagued and Desecrator at the same time

 

USER INTERFACE

  • Friends who are currently playing Diablo III will now be sorted to the top of the friends list
  • Legendary items received from Kadala will now broadcast to the clan
  • Elite kill messages will now also appear in single player games
  • Bug Fixes
    • Fixed an issue preventing the icons for Health Wells and Pools of Reflection from properly updating states on the minimap
    • Fixed an issue that could somtimes cause icons on the minimap to display their unusable state when players were temporarily unable to use them, when using Steed Charge for example
    • Fixed an issue that could prevent your cursor from being displayed in fullscreen mode if high dpi was detected

 

BUG FIXES

  • Fixed an issue that could cause lag for clan members when a large amount of Legendary items were identified via the Book of Cain
  • Fixed an issue that allowed players to continue to send requests to start boss encounters after one had already been sent to the group
  • Fixed an issue preventing Resource Cost Reduction from being considered when determining whether or not you have the minimum resources necessary to cast a spell
  • Fixed an issue that could sometimes cause Teleport powers to prevent quests from progressing

Battle.net

 

 
Morzan
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 8 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 
Rexol  Tényleg rendhagyó lett a forditás, elfelejtették a végét leforditani :D 
 

Morzan

jún. 14., 11:04
Igen, azonban a karakterekre vonatkozó változtatások majd a karakterbemutatókba lesznek belerakva. :) Akár ki is vehetnénk az egészet belőle.
 
 
 
 

Rexol

jún. 14., 10:21
Tényleg rendhagyó lett a forditás, elfelejtették a végét leforditani :D 
 
 
 
 
noavatar

Kajla

máj. 16., 09:11
Konkrétan elb@szták , lassú lett, idegesítő ahogy egyesével adja be az itemeket 
 
 
 
 

kolli01

máj. 15., 23:00
azért ez gáz szerintem, hogy a Blizz csak így tudja megoldani a "problémát"! 
 
 
 
 

mviski

máj. 15., 13:33
Engem az zavar hogy a ládákból és szörnyekből lassan esik ki hogy milyen item-et dob, lefut a dolog, aztán vársz...vársz...vársz...és megjelenik hogy mi esett ki! :O
 
 
 
 
kolli01  Csak nálam lett szar az új patch? Konkrétan lassú, de nagyon!!! Pl. mikor megnyitom az invertoryt vagy a ládát, a cuccaim másodpercek múlva jelennek meg, ráadásul nem is egyszerre, hanem egyesével, sorjában jelennek meg.
 

Devil

máj. 15., 10:17


Szia!

Ez a módosítás azér lett létre hozva mert az előző patchben ha megnyitottad az inventoryt akkor elég szépen beakadt a játék több haveromnál is és nállam is. Ezzel orvosolták ezt a hibát mostmár emiatt nem akad be senkinek nekem sem. Szépen 1essével betölti neked az itemeket.

 
 
 
 

kolli01

máj. 14., 22:44
Csak nálam lett szar az új patch? Konkrétan lassú, de nagyon!!! Pl. mikor megnyitom az invertoryt vagy a ládát, a cuccaim másodpercek múlva jelennek meg, ráadásul nem is egyszerre, hanem egyesével, sorjában jelennek meg.
 
 
 
 
noavatar

pokerface

máj. 14., 22:31
A Crusader nagyon op lett :D


 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu