PATCH 2.6.5
Tartalomjegyzék:
- Általános
- Kényelmi funkciók
- Szezonok
- Tárgyak
- Bug javítások
Megjegyzés: Minden változás a Diablo III összes verziójára vonatkozik, beleértve a PS4-et, Xbox One-t, Switch-et valamint PC-t, hacsak nincs külön feltüntetve a kivétel.
Általános
- Torment 14, 15, és 16 bekerült a játékba
- A jutalmak és a nehézségi szintek megközelítik majd a Greater Rift 65, 70 valamint 75 nehézségét
- A Treasure Goblinok által hátrahagyott portálok alkalomadtán rettentő nevetséges helyekre vezetnek majd
- Ha Ancient vagy Primal Puzzle Ringet használunk a Kanai Cubeban mostantól új végeredménnyel jár majd
- A party portréken mostantól feltűnik majd, hogy a játékos használta-e mostanában a Cheat Death buffot (csak PC-n)
- Mikor egy boss meghal egy Nephalem Rift végén, egy permanens ping fogja jelezni hol halt meg
- A Boss értesítőt átalakítottuk (csak PC)
- A Greater Rift értesítőt átalakítottuk (csak PC)
- A Greater Rift Completion értesítést is átdolgoztuk (csak PC)
- Az auto Matchmaking mostantól megelőzi, hogy a játékos olyan játékba csatlakozzon ahol már folyamatban van egy Greater Rift
- Akik mégis csatlakoznának továbbra sem tudnak majd belépni a már folyamatban lépő Greater Riftbe
- A progress csík mostantól látható lesz minden játékos számára a játékon belül, függetlenül attól, hogy részt vesznek-e a Riftben vagy sem
- Challenge Riftek
- A Death's Breath jutalmak mennyiségét növeltük
Kényelmi funkciók
- Szezonok
- A Season Journeyben max megszerezhető láda fülek számát 4-ről 5-re emeltük (csak PC)
- Hozzáadtuk a ládához a keresés funckiót (csak PC)
- Mostantól minden Crafternél lesz egy gomb a receptekhez, a Kibont/Bezár Mindent (csak PC)
- A legtöbb Bounty indicator mostantól azonnal megjelenik amikor belépünk egy Bounty területre
- A Horadric Cachekből mostantól esik Death's Breath
Fejlesztői megjegyzés: 2.6.5-el azokat a legrégebb óta fenn álló és legkívánatosabb kényelmi funckiókat akarjuk implementálni amikkel a közösség előrukkolt. Kicsit belekaptunk mindenbe, kezdve a Torment szintekkel, tuningoltuk kicsit az Ancient/Primal Puzzle Ring effektet, és adtunk még extra helyet a ládához. A többi változás a játékmenetet hivatott még folyékonyabbá tenni, például, hogy a Bountyk végzése kevésbé érződjön kötelező házinak, és újítottunk a notification felületeken/üzeneteken is.
Mindezen felül rengeteg technikai problémába futottunk miközben a láda méretét növeltük. Sajnálatos módon, mivel ezek a problémák komolyan befolyásolták a játékélményt negatív irányban, vissza kellett lépjünk egyet és egyelőre a fiókba száműztük ezt az ötletet.
Szezonok
- A Season Journey Journal mostantól minden fejezetet mutat, függetlenül attól hol tartunk jelenleg
- Van egy új jutalom amennyiben a teljes Season Journeyt befejezzük (Guardian)
- A szezon 17-ért a Galactic Wings jár majd
- Betettük a szezon 17 buffot
- A játékos sebzése 750%-al nő és minden bekapott sebzés 4%-al csökken minden egyes Ancient Itemért amit hordunk, mindaddig amíg nincs aktív szet bónuszunk
Fejlesztői megjegyzés: A Season of Grandeur volt az eddigi legkedveltebb szezonális témánk. Az ingyen Ring of Royal Grandeur buff inspirált nagyon sok mindenkit, és rengetegen kérték tőlünk, hogy ugyanezt próbáljuk ki a Legacy of Nightmares szet bónusszal is. Belsős teszteket végeztünk és próbálgattuk a dolgot, majd a közösségi naggatás végül megadta a végső lökést és úgy gondoltuk teszünk egy próbát!
Tárgyak
- (ÚJ) Bottomless Potion of the Unfettered
- Immunissá válsz az irányítást korlátozó hatásokra 5-7 másodpercig a használat után
- Akkhan's Leniency
- Bloodtide Blade
- A Death Nova mostantól 80-100% 300-400%-al többet sebez minden ellenfélre 25 yardon belül
- Carnevil
- Az 5 10 Fetish ami hozzád a legközelebb áll minden alkalommal lő egy Poison Dartot amikor te is
- Chantodo's Will
- Minden második Archon form amit felveszel kibocsát egy Wave of Destructiont, amely 1000% 4000%-át sebzi a fegyvered sebzésének minden ellenfélre 30 yardon belül. Minden alkalommal amikor támadsz valamivel amikor nem Archon formában vagy, 1000% 4000%-nyi fegyver sebzés hozzáadódik a Wave of Destructionhöz, ez az effekt 20-ig stackel
- A Wave of Destruction sebzése mostantól a támadási sebességgel együtt arányosan növekszik
- The Dagger of Darts
- Grace of Inarius
- 6 darabos bónusz
- A Bone Armor mostantól aktivál egy kavargó csonttornádót, amely a közelben lévő ellenfelekre 1000% fegyver sebzést oszt és növeli a Nekromanta sebzését ellenük 3750% 10000%-al
- Iron Rose
- Jekangbord
- Blessed Shield mostantól 6-al több ellenfélre pattan valamint nagyobb a sebzése 225-300% 300-400%-al
- Sage's Set
- Mostantól duplázza a Death's Breath droppot
- Korábban növelte eggyel a Death's Breath droppokat eggyel
- Sin Seekers
- Wojahnni Assaulter
- A Rapid Fire mostantól 60-75% 75-100%-ot sebez extra minden fél másodpercben amíg megszakítás nélkül használod. 30-ig stackel ez a hatás
- A Wojahnni Assaulter buffjai mostantól sokkal gyorsabban gyűlnek majd
Fejlesztői megjegyzés: 2.6.4-ben sok olyan változtatást eszközöltünk amivel a különböző class seteken változtattunk, hogy kicsit sokszínűbbé tegyük a build palettát, valamint csökkentsük az egyes kasztok közötti érezhető erőkülönbségeket. 2.6.5-ben folytatjuk ezt a trendet és többnyire olyan Legendary képességekhez nyúltunk amiket mókásnak tartottunk, de szükségük volt egy kis ráncfelvarrásra a számok terén.
Bug Fixek
- A Nekromanta Simulacrumjai mostantól megkapják a Trag'Oul's Avatar hatos bónuszt
- Rendbe hoztunk egy problémát ami miatt Xbox One/PS4-en a Voice chat nem működött public gamekben
- Rendbe hoztunk egy bugot ami miatt az Immortal King's Set Dungeon célszámok helytelenek voltak
- Javítottunk egy bugot ami miatt az első Greater Rift 70 teljesítése esetén esett Primal a játékosoknak akkor is ha nem fejezték be a Riftet időre
- Javítottunk egy hibát ami miatt azoknál a Bountyknál ahol valamilyen tárggyal kellett érintkezni nem frissült a tracker miután teljesítettünk egy másikat
- Rendbe hoztunk egy problémát ahol egy második Puzzle Ring tab is feltűnt a Kanai's Cubeban ha volt rajtunk egy Puzzle Ring (csak konzol)
- Orvosoltunk egy bugot ami miatt a Keywarden ikon nem jelent meg a térképen Torment szinteket (csak Switch)
- Javítottunk egy bugot ahol a Taiwani helyszín kiírása meghaladta a screen limitet (csak Switch)
- Javítottunk egy bugot ahol az egér kurzor rejtve maradt amikor elindítottuk a klienst (csak Mac)
diablo3.com