Patch újítások
Új helyszín: The Ruins of Sescheron
A fagyos pusztaság The Ruins of Sescheron megnyílt a kalandozók számára! Telis-tele új ellenfelekkel, csapdákkal és gyilkos környezettel. Felfedezheted a területet és többet tudhatsz meg, mi történt a Mount Arreati barbárokkal. Fedezd fel a Halhatatlan Trónt és szerezd meg a végső kincset, a Kanai kockáját.
Kanai Kockája
Az információk az alábbi linken:
Season Journey
Minden játékos máshogy járja meg a Seasonokat, és a teljesítményük is eltérő. A Season 4 -től kezdve követheted saját utad az úgynevezett Season Journey interfészen. Fejezetekre lesz osztva, és nagyobb mérföldköveket, Tiereket is tartalmaz majd, amelyeket ha elérünk - jutalomban részesülünk. Amennyiben teljesítünk egy Tiert, új portrékat érhetünk el.
Általános
Kasztok
Néhány új képesség hozzárendelhető a bal egérgombhoz:
Barbarian
Crusader
Demon Hunter
Monk
Witch Doctor
Wizard
Barbár
Aktív képességek
Passzív képességek
Crusader
Aktív képességek
Demon Hunter
Aktív képességek
Passzív képességek
Monk
Aktív képességek
Witch Doctor
Passzív képességek
Wizard
Aktív képességek
Passzív képességek
Tárgyak
Class-Specific Items
ADVENTURE MODE
Bug Fixes
CRAFTING
SZÖRNYEK
Forrás: battle.net
Council of Glades néven. Mond ez valamit nektek a DIO világából?
Council of Glades néven. Mond ez valamit nektek a DIO világából?
Van már vmi kék h mikor élesedik 2.3?
Hero, a Boss azért nem dob lootot, mert nem lenne értelme, EZ NEM A D2, ha azt akarsz menj vissza azzal játszani. A 2 sem olyan mint az 1, a 3 sem olyan mint a 2. Pont ezért tudsz választani a játékok közül melyiket akarod játszani. A droppal ha baj van nálad az csakis azért van mert rosszul játszol, ezt a Boss-szal kapcsolatos megjegyzésed ezt meg is erősíti, mivel 20 óra játékkal fel lehet tudatosan építeni egy T6 karit droptól függetlenül.
Csalók márpedig nincsenek, csak jobb játékosok (ugyebár ha valaki jobb nálam az egyből csaló, tudjuk :) Kappa )
"valaki para 100-al kevesebb mint ők, már ugranak is ki, vagy kidobják"
Hát nem tudom te hol játszol, de ilyen a habokban sem fordul elő, mivel mindenki úgy kezdi akinek esze van hogy 1-2 órát leechel T6 publicban, hogy egyáltalán Torment képes legyen (a jobb drop miatt), ha az illető 10x meghal egyhuzamban, természetes hogy kapja a bannt.
"11+3 év után a nagy Blizzardtól ez óriási égés amit előadnak."
Ismét nem értem ennek a mondatnak a miértjét, a Blizzard a kiadástól kezdve csak ÉPÍTI a játékot INGYEN annak ellenére hogy már ELADTÁK a játékot. A Valve és a Blizzardon kívül kik csinálják meg ugyanezt? Hát semmi, sőt a többi cég félkészen ad ki játékot és ezután telibe szarják az egészet, mert bejött nekik a pénz. Tényleg szégyelheti magát a Blizz
És a fő Boss amiről te beszélsz visszakanyarodva a STORY mód főbossa, tudniillik a játék 80%-a a story UTÁN kezdődik.
Az a baj hogy pont Te nem vagy képben a játékkal kapcsolatban semmivel és ezt nem akarod elhinni.
Először nekem sem tetszett, hogy csak online játszható, de...
- így ki lehet szűrni a cheatelőket, ami meg is történik PC-n, nem úgy, mint pl konzolon
- ha valami javítandó a játékban, akkor így sokkal egyszerűbben megoldható
- amióta megjelent az alap D3 rengeteget változott és szerintem szinte csak előnyére
AH jó hogy kikerült, ezzel javult a játékélmény, nem az AH-t kell figyelni órákon keresztül, mert azóta megváltozott a drop rendszer és simán kifarmolhatja mindenki, ami kell, csak idő és szerencse kérdése. De persze csapatban minden könnyebb.
Gyakorlott játékosnak T6 meg sem kottyan, 4-es partyban is végig darálhatja 1 kari akár, ezért is lesz majd T10. PC-n cheat nincs, mert bannolják az illetőt, ha lebukik. Public mondjuk tényleg gáz, mert sokféle játékos van rajta. Pro játékosokhoz képest alig játszom, de már nekem is sikerült több alkalommal fent lennem az európai top 1000-ben. Clan társaim közül vagy friend listámról is vannak többen, akik top 1000-ben vannak. Szóval nem lehetetlen, bár tény, hogy kell rá időt áldozni és tudni kell hogyan rakj össze jól működő geart-buildet.
Ha pedig valaki játszani akar, de nem tud vagy nem ért valamit, akkor csak kérdeznie kell és biztos lesz legalább 1 gyakorlott játékos, aki segít. ;)
Az act 2-es kulcs nem alakul át portállá (valószínűleg bug), és maga az Über sem jó, mivel a Kulle-s bossnál rossz alapanyagot kapsz (a gyűrű egyik hozzávalóját dobja), szóval ez duplán bugos, de hát ezért PTR.
A farmols kapcsán elég jól esnek most is, csak ugye nincsen splitfarm, szóval ugyanannyi idő lesz ezeket összehozni kb, sőt még gyorsabb mert ha mindenkinek dob egyet, már 4*4 portál :D
A kocka elég fasza, mindegyik recept hasznos rajta, kicsit módosultak a régebbi hír óta, de csak pozitív irányban.
Nem tudom erről mit tudnék többet mondani, 1 páncél 1 fegyver és egy ékszer tulajdonságát tudod kinyerni. Csakhogy kicsit értse az is hogy mi ebben a jó, aki még nem tudta kitalálni, az az, hogy pl két teljes settet is könnyen be lehet rakni ez által, mivel az egyik rajtunk lévő tárgyat bedaráljuk és helyette valami hasznosat felrakunk. Ez lenne az alapkoncepció. Találkoztam már olyannal aki azt mondta ez fos mert akkor mitől lesz bonyolultabb a játék ha "bedarálok magamnak egy Furnace-t és ugyanúgy megyek mint eddig" -.-" na mind1 :D
a leg tárgy újrakovácsolását pl seteknél meg lehet kerülni a set átalakítós recepttel, mivel ezzel úgyanúgy új tárgyat kapsz. Kevesebb darabos settekkel könnyebb.
pl: én egy inna cipőből csináltam egy ancient gatyát, kb 20 ilyen átalakítással, na most ezt elérni újrakovácsolással 10x annyi alapanyagba került volna.
Az act 2-es kulcs nem alakul át portállá (valószínűleg bug), és maga az Über sem jó, mivel a Kulle-s bossnál rossz alapanyagot kapsz (a gyűrű egyik hozzávalóját dobja), szóval ez duplán bugos, de hát ezért PTR.
A farmols kapcsán elég jól esnek most is, csak ugye nincsen splitfarm, szóval ugyanannyi idő lesz ezeket összehozni kb, sőt még gyorsabb mert ha mindenkinek dob egyet, már 4*4 portál :D
A kocka elég fasza, mindegyik recept hasznos rajta, kicsit módosultak a régebbi hír óta, de csak pozitív irányban.
Nem tudom erről mit tudnék többet mondani, 1 páncél 1 fegyver és egy ékszer tulajdonságát tudod kinyerni. Csakhogy kicsit értse az is hogy mi ebben a jó, aki még nem tudta kitalálni, az az, hogy pl két teljes settet is könnyen be lehet rakni ez által, mivel az egyik rajtunk lévő tárgyat bedaráljuk és helyette valami hasznosat felrakunk. Ez lenne az alapkoncepció. Találkoztam már olyannal aki azt mondta ez fos mert akkor mitől lesz bonyolultabb a játék ha "bedarálok magamnak egy Furnace-t és ugyanúgy megyek mint eddig" -.-" na mind1 :D
a leg tárgy újrakovácsolását pl seteknél meg lehet kerülni a set átalakítós recepttel, mivel ezzel úgyanúgy új tárgyat kapsz. Kevesebb darabos settekkel könnyebb.
pl: én egy inna cipőből csináltam egy ancient gatyát, kb 20 ilyen átalakítással, na most ezt elérni újrakovácsolással 10x annyi alapanyagba került volna.