Chat
Online
Chat now
37 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Diablo 3
1808 hozzászólás
Elsősegély
9 hozzászólás
Az utolsó remény
75 hozzászólás
Zárolt Battle.net profil
51 hozzászólás
Diablo 2
418 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
65 hozzászólás
Diablo 3 Konzol
279 hozzászólás
Keresgélő
294 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Monk
57921 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
57811 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
57013 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
56523 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
45811 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
37682 megtekintés
 
 
Minden a Legendary Gemekről
24262 megtekintés
 
Farmolási tippek
21271 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
19189 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
66 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

 

 

Yooboy hozzászólt a(z) Primal Ancient változások megerősítve című cikkhez. tegnap
 
 

Friss Diablo hírek

 
Javítások 2015. július 04. 61 hozzászólás
 

Íme, elkészültünk a fordítással. A tovább után a teljes 2.3 -as PTR Patch Notes -ot találhatjátok meg magyarul. Figyelem! Ez még nem a végleges - sok helyen még módosulhat.

Patch újítások

Új helyszín: The Ruins of Sescheron

A fagyos pusztaság The Ruins of Sescheron megnyílt a kalandozók számára! Telis-tele új ellenfelekkel, csapdákkal és gyilkos környezettel. Felfedezheted a területet és többet tudhatsz meg, mi történt a Mount Arreati barbárokkal. Fedezd fel a Halhatatlan Trónt és szerezd meg a végső kincset, a Kanai kockáját.

Kanai Kockája

Az információk az alábbi linken:

Season Journey

Minden játékos máshogy járja meg a Seasonokat, és a teljesítményük is eltérő. A Season 4 -től kezdve követheted saját utad az úgynevezett Season Journey interfészen. Fejezetekre lesz osztva, és nagyobb mérföldköveket, Tiereket is tartalmaz majd, amelyeket ha elérünk - jutalomban részesülünk. Amennyiben teljesítünk egy Tiert, új portrékat érhetünk el.

Általános

  • Troment VII-X nehézségi fok hozzáadva.
  • A crowd control ellenállás maximuma 65%-ról 95%-ra nőt.
    • Mostantól idetartozik az immobilize hatás is.
    • A nem elit ellenfeleknek is előnyt élveznek a crowd control ellenállásból.
    • Minden ellenfél, kivéve a bossok, Rift Guardianok és az extra nagy ellenfelek, mint a Mallet Lord sebezhetőek a knockback hatásokkal szemben.
      • A knockback hatásokkal szemben most már érvényesül a crowd control ellenállás, a szörnyek immunissá válnak rá 65%-os ellenállás elérésekor.
      • Minden erős mozgásban korlátozó hatás (crowd control) hatás (blind, charm, fear, knockback, stun) mostantól 20%-kal növeli a A crowd control ellenállást függetlenül a hatás időtartamától.
      • A Lantern Oil és a Barrel Stack csapda mostantol sebzést okoz, és bénítja, vagy hátraüti az ellenfelet
      • Az árusok mostantól csak mágikus (kék) amuletteket és gyűrűket árulnak.
      • A 61-es szint alatt begyűjtött kövek öt kategóriába sorolhatók.
        • Ezeknek kövek ereje növekedett így alacsony szinten erősebbnek érezzük őket, mint ezelőtt

Kasztok

Néhány új képesség hozzárendelhető a bal egérgombhoz:

Barbarian

  • Battle Rage
  • Ignore Pain
  • Sprint
  • Threatening Shout
  • War Cry
  • Wrath of the Berserker

Crusader

  • Akarat's Champion
  • Iron Skin
  • Provoke

Demon Hunter

  • Companion
  • Preparation

Monk

  • Blinding Flash
  • Breath of Heaven
  • Epiphany
  • Mystic Ally
  • Serenity

Witch Doctor

  • Hex
  • Horrify

Wizard

  • Diamond Skin
  • Energy Armor
  • Familiar
  • Ice Armor
  • Magic Weapon
  • Storm Armor

Barbár

Aktív képességek

  • Battle Rage
    • Rúna -Ferocity - újradolgozva
      • A mozgási sebességet növeli 10%-kal
  • Cleave
    • Rúna -Scattering Blast
      • Az ellenfeleket felüti, ahelyett, hogy hátralökné őket 10 yardra.
      • Az ellenfelek akik leesnek nem löki hátra azokat, aki(k)re ráesnek.
  • Frenzy
    • Rúna - Vaguard
      • 5% mozgási sebességet ad a Frenzy minden stackje után.
  • Leap
    • Megtöri  a "root" hatást, miután elvarázsoljuk.
  • War Cry
    • Rúna - Veteran's Warning
      • A kitérés esélye 15%-ról 30%-ra nőtt.

Passzív képességek

  • No Escape
    • A sebzés bónusz 20%-ról 30%-ra nőtt.
    • A minimum távolság 20-ról 15 yardra csökkent.

Crusader

Aktív képességek

  • Blessed Hammer
    • Rúna - Icebound Hammer
      • A sebzés növekedett 380% fegyversebzésről 460%-ra.
      • A robbanás esélye növekedett 10%-ról 35%-ra.
      • A fagyás időtartama csökkent 2-ről 1 másodpercre.
      • Az Icebound Hammer elmúlik, miután felrobbant.
  • Judgement
    • Rúna - Conversion
    • Eltávolítva
    • Helyettesítve:
    • Rúna - Debilitate
      • Az ellenfelek a varázslat hatóterületén 40%-kal kevesebb sebzést okoznak.

Demon Hunter

Aktív képességek

  • Spike Trap
    • A alap élesedési idő csökkent 2-ről 1 másodpercre.
    • Az újraélesedési idő csökkent 2-ről 0,5 másodpercre.
    • Rúna - Echoing Blast
      • A sebzés növekedett 420%-ról 575% fegyversebzésre.
      • Azokat az ellenfeleket, akiket eltalál lefagyasztja 3 másodpercre
      • A befagyott ellenfelek 20%-kal több sebzést kapnak be.
    • Rúna -Lightning Rod
      • A Range 8-ról 10 yardara növekedett
      • Az eltalált ellenfelek 880% fegyversebzést szenvednek el 10 találat alatt.
    • Rúna - Long Fuse
      • A robbanás sebzése növekedett 930% fegyversebzésre.
      • Azok az ellenfelek akiket eltalál elkábítja 2 másodpercre.
    • Rúna - Scatter
      • Az újraélesedési idő csökken 2-ről 0,5 másodpercre.
    • Rúna - Sticky Trap
      • A sebzés növekedett 800%-ról 915% fegyversebzésre.
      • Az élesedési idő csökkent 2-ről 1 másodpercre.
      • A hatótáv csökkent 16-ról 12 yardra

Passzív képességek

  • Hot Pursuit
    • A hatóidő növekedett 2-ről 4 másodpercre.
  • Leech
    • Új passzív képesség
    • Kapunk 18705 Life on Hit-et
    • A gyógyulás mértéke a Life per Kill 75%-ával növekszik.
    • 60-as szinten érhető el.
  • Numbing Traps
    • A hatóidő növekedett 3-ról 5 másodpercre.

Monk

Aktív képességek

  • Dashing Strike
    • Mostantól megtöri  a "root" hatást, ha használjuk

Witch Doctor

  • Aktív képességek
  • Acid Cloud
    • Rúna - Corpse Bomb
      • A sebzése növekedett 525%-ról 620% fegyversebzésre.
  • Corpse Spiders
    • Rúna - Blazing Spider
      • A pókok visszatöltenek 3 Manát ütésenként.
    • Rúna - Widowmakers
      • A teljes sebzés növekedett 700% fegyversebzésre.
  • Firebats
    • Rúna - Cloud of Bats
      • A sebzés hatóterülete növekedett 8-ról 12 yardra.
    • Rúna - Plague Bats
      • A végső sebzés növekedett 638%-ról 660% fegyversebzésre.
    • Rúna - Vampire Bats
      • A sebzés típusa tűzről megváltozott fizikaira
  • Firebomb
    • Rúna - Ghost Bomb
      • A sebzés típusa tűzről megváltozott fagyra
  • Hex
    • Most már van animációja és leidéz egy Sámánt vagy egy Varangyot a kurzor helyzetéhez
    • A leidézett Sámán egyhelyben áll, ahová leidézték.
    • A leidézett Sámánok varázslási távolsága 25-ről 50 yardra növekedett.
    • A bónusz sebzés 10%-ról 15%-ra növekedett.
    • Rúna - Angry Chicken
      • A sebzés típusa fizikai megváltozott méregre
    • Rúna - Hedge Magic
      • A sebzés típusa fizikai megváltozott fagyra
    • Rúna - Jinx
      • A bónusz sebzés 10%-ról 30%-ra növekedett.
      • A sebzés típusa fizikairól megváltozott méregre
    • Rúna - Toad of Hugeness - újradolgozva
      • Minden másodbercben 5 másodpercen keresztül a varangy odahúzza legtávolabb lévő ellenfelet aki 45 yardon belül van, majd lenyeli őt 0,5 másodpercre, azután kiköpi egy debuffot hagyva rajta, ami 750% fegyversebzést okoz és ez idő alatt 25%-kal több sebzést szenved el.
    • Rúna - Unstable Form
      • A fegyversebzés növekedett 135%-ról 500%-ra.
  • Mass Confusion
    • Rúna - Devolution
      • A Zombie Dog leidézési esélye 30%-ról 100%-ra nőtt.
    • Rúna - Mass Hallucination
      • A fegyversebzés növekedett 195%-ról 400%-ra.
    • Rúna - Mass Hysteria
      • A maximum elkábítható ellenfelek száma 6-ról 10-re növekedett.
    • Rúna - Unstable Realm
      • A varázslat újratöltési ideje 45-ről 30 másodpercre csökkent.
  • Plague of Toads
    • Rúna - Piercing Toads
      • A sebzés típusa méregről megváltozott fizikaira
    • Rúna - Toad Addinity
      • A sebzés típusa méregről megváltozott fagyra.
  • Soul Harvest
    • Az extra Soul Harvest stackek többé nem távolítja el a már meglévő stackeket, helyeett hozzáadja őket a meglévőkhöz. Minden új stack 5 felett lecseréli a legrövidebb idejűt.
    • Rúna - Soul to Waste - újradolgozva
      • 5% mozgási sebességet az stackenként.
  • Wall of Zombies
    • Eltávolítva
    • Helyettesíte:
    • Wall of Death
      • Egy 28 yard széles zombi falat emel, ami blokkolja az ellenfeleket és meg is támadja őket 800% fizikai fegyversebzést okozva 6 másodperc alatt.
    • Rúna - Communing with Spirits
      • Leidéz egy 15 yard sugarú gyűrűt amely 1400% fagysebzést okoz 6 másodperc alatt, azok az ellenfelek akik áthaladna a gyűrűn lelassulnak 60%-kal és 25%-kal kevesebb sebzést okoznak.
    • Rúna - Fire Wall
      • Leidéz egy 40 yard széles tűzfalat 8 másodpercre, azok az ellenfelek akik    áthaladna a falon 1000% tűzsebzést okos 4 másodperc alatt.
    • Rúna - Wall of Zombies
      • Növeli a fal szélességét 50 yardra és minden ellenfelet visszalök a fal mögé.
    • Rúna - Ring of Poison
      • Leidéz egy 15 yard sugarú gyűrűt 5 másodpercre, amely megmérgezi a közelben lévő ellenfeleket 1200% méregsebzést okozva 8  másodperc alatt.
    • Rúna - Surrounded by Death
      • Egy zombikból álló kört idéz a földből, ami csapdába ejti és megtámadja a közelben lévő ellenfeleket 1000% fegyversebzést okozva 4  másodperc alatt.
  • Zombie Charger
    • Rúna - Explosive Blast
      • A robbanás sebzése 532%-ról 580%-ra növekedett.
      • A robbanás hatóterülete 9-ről 12 yardra növekedett.
    • Rúna - Lumbering Cold
      • A  fegyversebzés 196%-ról 200%-ra növekedett.
    • Rúna - Zombie Bears
      • A  fegyversebzés 392%-ról 400%-ra növekedett.

Passzív képességek

  • Bad Medicine
    • A sebzéscsökkenés mértéke 20%-ról 25%-ra növekedett.
    • A hatóidő 3-ról 5 másodpercre növekedett.
  • Blood Ritual
    • A varázslat Mana költsége az életünkből 10%-ról 20%-ra növekedett.
  • Physical Attunement
    • eltávolítva
    • helyettesítve:
    • Swampland Attunement
      • Plusz 120 fizikai, méreg,tűz és fagy ellenállást biztosít nekünk és a leidézett lényeinknek minden ellenfél után aki 20 yardon belül van.
  • Spiritual Attunement
    • A Mana visszatöltés 1%-ról 3%-ra növekedett.

 

Wizard

Aktív képességek

  • Archon
    • Arcane Strike visszalökő hatását eltávolították.
    • Arcane Blast visszatöltési idejét eltávolították.
    • Rúna - Slow Time
      • Mostantól az Arcane Strike és az Arcane Blast lefagyasztja(Freeze) az ellenfeleket 1 másodpercre.

Passzív képességek

  • Unstable Anomaly - újradolgozva
    • Mikor halálos sérülést kapsz, ahelyett hogy meghalnál kapsz egy pajzsot, ami a maximum életed 300%-a és szabadjára engedsz egy lökéshullámot, ami hátralöki az ellenfeleket és lebénítja az ellenfeleket 3 másodpercre.
    • Ez a hatás percenként egyszer aktiválódhat.

Tárgyak

  • A Cooldown Reduction és a Resource Cost Reduction megtalálható a normál pajzsokon.
  • Bane of the Stricken
    • Új Legendary ékkő
    • Minden találatod egy ellenfélen növeli a tőled bekapott sebzést 1,0%-kal stackenként.
    • Kapsz 25% sebzésnövekedést Rift Guardianok és bossok ellen.
  • Azurewrath
    • Az aura sebzés növekedett 30-40%-ról 500-650%-ra másodpercenként.
    • Az aura mostantól hat a démonokra is.
    • Mostantól az ellenfeleket fellöki, ahelyett, hogy ellökné őket.
  • Fulminator
    • A villámhárító (Lightning Rod) sebzése 167-222%-ról 444-555%-ra növekedett
    • Mostantól támadási sebesség helyett Primary statot ad fixen.
  • Hellfire Amulett
    • Mostantól fixen van benne hely ékkőnek (socket).
  • Stone of Jordan
    • Mostantól +Maximum Resource-ot ad másodlagos tulajdonságként minden kaszt számára.
  • Thorns of the Invoker
    • Mostantól csak Crusadereknek eshet.

Class-Specific Items

ADVENTURE MODE

  • Bounties
    • Csak egy bónusz Act lesz
    • A bónusz Act +1 Cache-t ad több arannyal és alapanyaggal
    • Bónusz Act végén egy másik Act lesz a bónusz
    • Óránként cserélődik, hogy melyik a bónusz Act
    • Act specifikus alapanyagokat is fogunk kapni a Cache-ből 70. szint fölött
    • A Cache fixen tartalmaz egy Legendary tárgyat, vagy Set receptet (ha elérhető még)
    • Egyenként a bounty-k nem tartalmaznak Blood Shardot, azt a Cache-ben fogjuk megkapni
    • A segítő jelzések 5 perc helyett 1 perc után kezdenek a térképen megjelenni
  • Nephalem Rifts
    • Nem kell mostmár kulcs a nyitáshoz
    • Realm of Trials eltörölve
    • Greater Rift keystoneok esnek minden nehézségen (a szintüket mi választjuk ki)
    • Több ölés kell a riftek teljesítéséhez
    • GRiftek végén nem lehet kulcsot növelni, csak ékkövet
    • A GRift szintjét egy legördülő menüből lehet kiválasztani
    • A maximum szint amit kiválaszthatunk:
      • A legnagyobb Torment szintnek megfelelő szint, amit sima Riften teljesítettél
      • A legnagyobb teljesített szintednél eggyel nagyobb
    • Az ellenfelek sebzése GRift 25 fölött csökkentve
    • GRift 42 fölött a Blood Shardből lényegesen több fog esni, mint eddig
    • GRift 50 fölött a garantált legendás tárgyak száma megnövelve
  • Keywarden-ek nem kulcsot hanem egyből portálgépet adnak; (a meglévő kulcsok átalakulnak)
  • Csak azoknak dob a warden, akik a területen tartózkodnak
  • Infernal Machine receptek eltörölve a játékból.

Bug Fixes

  • A The Hell Portals vérdíjat mostantól mindig megkapjuk, nem lesz hibás néha

CRAFTING

  • Az alacsonyszintű alapanyagokat eltörölték
  • Az alapanyag szükségleteket, és az esési rátát optimalizálták, hogy szinkronban legyenek a különböző alapanyagok.
  • Kovács
    • Kék és sárga receptek nem eshetnek
    • További kék és sárga receptek hozzáadva, elősegítve a szintezést
    • Új szűrés, ami a kasztunkat is figyelembe veszi.
    • Legyártható Leg és Set tárgyakhoz nem kell Legendary alapanyag, e helyett act specifikus alapanyagok kellenek (70. szinten)
    • Alapanyag szükségletek optimalizálva
    • A Cain's Memory és a Cain's Insight mostantól relevánsabb statokat ad.

SZÖRNYEK

  • Jailer
    • A sebzés a felére csökkent
    • Időtartam növekedés 1-ről 1,5-2,5-re (másodperc)
    • A képesség újratöltési ideje pakkonként növekedett (elvileg sokat)
  • Poison Enchanted
    • Egy pakkon belül közös az újratöltési idő
    • Csak egy „méregbombát” raknak mostantól le
    • Az egyenkénti újratöltési idő a képességre megnövekedett
  • A Waller képességből származó falak 3 yard távolságot tartanak a másik faltól minimum
  • Az XP és a Rift haladásmutatója a szörny megölési nehézségétől fog függeni
  • Reflects Damage affix sebzése megnövekedett, de egyszerre csak egy ellenfélen lehet aktív (Hex közben nincs Reflect)
  • A Fire Chains hatótáva kisebb lett, hogy szinkronban legyen az animációval
  • Armor Scavenger
    • A páncél mechanikája átdolgozva
    • Sebzése megnövelve
    • Élete lecsökkentve
    • Több ideig fog ásni
  • Corrupted Angel-ök nem fognak nem járható terület fölött nekünk rohanni
  • Leaper Angel-ök és Westmarch Brute-ok megölhetőek mostantól minden animáció alatt, kivéve, ha a levegőben vannak
  • Rockworm
    • Elásva „spawnolnak”
    • Támadásnál minimum 4 mp-ig a felszínen vannak
  • Sand Sharks minimum 4 mp-ig a felszínen vannak támadás után
  • Rift Guardians
    • A legtöbb szörny nem lő lövedékeket most már közelharci ellenfelekre (ezt arra kell érteni, hogy aki nagyon közel van hozzá)
    • A lövedékek a játékost célozzák, de útközben a petekkel is ütközhetnek
    • A maximum hatótávolságuk lecsökkentve, hogy képernyőn kívülre ne nagyon támadjanak
    • Ha távolsági támadást indítanak, törekednek rá, hogy előtte tényleg egy kicsit távol legyenek (az első pont következménye)
    • Amelyiknek Charge-ja (nekirohanás) van, random választják ki ellenfelüket
    • Kevésbé fognak elfutni tőlünk az olyan ellenfelek, akiknek ez a szokásuk
    • Rift Guardian-ok max élete lecsökkentve
    • Orlash
      • A klónok nem váltanak irányt a lehelet támadás közben
      • 3 klónt idéz 50%-os kezdőélettel
      • Klónok fennmaradási ideje növelve
      • A klónok egyből lehelet támadással indítanak
      • Közelharci sebzés lecsökkentve
      • Orlash lehelet támadásának területe lecsökkentve
    • Sand Shaper
      • A Cyclone ideje lecsökkentve
      • A Cyclone sebzéssugara lecsökkentve
      • Véletlenszerű távolságba rakja le a ciklonokat
    • Stonesinger
      • Mostantól nem lesznek klónok
      • Köveket idéz, amik lőnek ránk
      • Kap egy Charge-ot, ami nem sebez
      • Közelharci sebzése jelentősen csökkent
      • Kapott hátraütés képességet

Forrás: battle.net

 

 
Címkék: ptr, patch, 2.3
vissza
Envo
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
Ezt a cikkünket olvastad már? close
Primal Ancient változások megerősítve
Tyvalir Community manager beszélt a tárgyakat erintő változásokról a hivatalos Blizzard fórumon.
11 hozzászólás
 
Eddig 56 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 

Envo

júl. 29., 21:37
Szerintem felesleges róla beszélni, egy éve volt kb egy Sword of Wisdom vagy valami hasonló spekuláció és kiderült hogy valaki csak Photoshoppos hangulatban volt :D
 
 
 
 

Alfaszu

júl. 29., 20:39
WoW kieg az tuti lesz msot jelentették be...az aztán nagyon kell tényleg...9 hónapja jött kia a WoD..de a levédetett név más, tehát van remény:D
 
 
 
 
noavatar

Delta666

júl. 29., 14:22
Teljesen egyetértek. Sajnos jelenleg a Diablo számomra unalmassá vált, ezért is várom a 2.3 patch élsítését. Ami még jobb lenne egy újabb kiegészítő, és úgy gondolom rengeteg dolgot kilehetne hozni még a játékból.
 
 
 
 

Alfaszu

júl. 29., 14:13
Igen én is csak HotS-ozok 2 hónapja, de 2.3 Hammerdin Crusát egyből elkezdem az tuti. Az is lehet h a következő HotS event neve, a fene tudja, de vmelyik forumon felvilágosított egy tag, a RoS-t is gamescomon jelentették be 2013-ban, és tényleg!! Én is néztem h 3 hónap és blizzcon...de így bőven meg van rá az esélyünk. A patch meg sztem totál irreleváns iylen téren, mivel a kövi kieg alapból ugyanugy jövő tavasszal jönne sztem. Nem ide tartozik de jön a Mafia 3 is, nem kicsit lenne jó ha az új Actunk is jönne:)
 
 
 
 

LordLuigi

júl. 29., 12:18
Kicsit olvasgattam a neten a Council of Glades-el kapcsolatban. Mennek a találgatások, akár D3 kieg is lehet, de vannak akik szerint még várat magára a dolog. Egyrészt BlizzCon is lesz pár hónap múlva, másrészt még a 2.3 patch sem lett élesítve és lehet csak utána jelentik be. Amúgy meg elég sok játék fejlesztése fut párhuzamosan a Blizzardnál. Persze én örülnék az új kiegnek, mert végre lenne valami biztos támpont. :) Sajnos egyre kevesebben játszanak már D3-al és így az én lelkesedésem is csökken, mert soloban nem annyira élvezetes, a public meg elég lutri. 
 
 
 
 
noavatar
Alfaszu  Nagy az esély rá, h bejelntik a második kieget gamescomon!

 Council of Glades néven. Mond ez valamit nektek a DIO világából?

 

chaoslord3

júl. 29., 10:04
Szerintem ez a "Angiris Council"-ra utal. Bár nem nagyon értem, hogy (Council of Glades=Tanács megtisztítása) ezt a jelentését hogyan kell majd értelmezni? Vki az angyalok kiírtását tervezi? visszajön Diablo vagy épp most Mephisto (jó lenne) jön vissza?  mondjuk lenne rá oka... :P Mind1 lényeg a lényeg szerintem is Diablo 3 kieget takar ez a cím (vagyis nagyon remélem :) )

 
 
 
 
noavatar

Delta666

júl. 29., 00:01
Nekem konkrétan nem mond semmit, de érdekelne mit takar.. :)
 
 
 
 

Alfaszu

júl. 28., 20:01
Nagy az esély rá, h bejelntik a második kieget gamescomon!

 Council of Glades néven. Mond ez valamit nektek a DIO világából?

 
 
 
 
noavatar

Delta666

júl. 27., 00:43
Üdv. Van info arról mikor indul élesben a 2.3 patch ?
 
 
 
 

LordLuigi

júl. 23., 12:54
A szerencséről inkább ne is beszéljünk D3-ban... :) Mert az kell ahhoz, hogy jó statokkal rendelkező, ancient geared legyen és ha magas griftet akarsz sikeresen befejezni, ahhoz is nagy mák kell: jó pályával, sok könnyen ölhető mobbal, nem szivatós elitekkel és a végén jó boss-szal. Ja és persze a jó partyhoz pedig jó játékos társak kellenek, akikkel egy ritmusban lehet játszani. A felsorolt feltételek teljesülése pedig kb lottó nyerőszámokhoz hasonlít. :)
 
 
 
 
noavatar

UzsonyikT

júl. 23., 11:39
Igen, ha nagyobb lenne a tartalom. Engem ezek a szerencsejáték GR-ek nem tudnak hosszútávon lekötni. A legnagyobb baj, hogy relatíve hamar megvan a BiS gear és onnantól már a paragon és a szerencse számít. Most csak azért nem fogok orrvérzésig farmolni, hogy magasabb legyen a para, ez nekem nem elég motiváció és szerintem sokaknak. Ezzel az új patchhel talán valami új színt hoznak, de hosszútávon szerintem ez is kevés lesz.
 
 
 
 

LordLuigi

júl. 23., 10:17
Arról van info, hogy a D3 2. kiegje mikor jön, mit fog adni, (pl új kaszt vagy valami) és egyáltalán lesz-e? Örülök ezeknek a frissítéseknek is, mint pl a 2.3, mivel újat adnak és ingyen, de egy új kieg azért lényegesen többet nyomna a latba. 
 
 
 
 
noavatar

chaoslord3

júl. 23., 06:10
@gerybut
Ha jól emléxem akkor az S3 kb. április 10. körül indult el és azt ígérték, hogy ez a Season 4 hónapos lesz (kb.). Na már most Aug. 10-e körül már 4 hónapos lesz ha szeptember elején jön ki akkor meg már majdnem 5 hónapos. Én azt remélem, hogy aug. közepe felé elindul az S4!

Off Lost Ark: Sajna semmi hírezés nincs róla már egy ideje :( E3-on se közültek róla semmit sajna. De ha tippelnem kéne és amiket olvastam róla a fórumokon szerintem bőven 2016 ősze lesz mire megjelenik a játék... azt a játékot én is nagyon várom már :)
 
 
 
 

Alfaszu

júl. 22., 17:53
Jaja, mondjuk én 3 hónapra emlékszem , ez meg igy 5 lesz, a S2 meg v olt kb 2 hónap, de lehet én vagyok finnyás. Am arról h lesz e következő kieg azóta sem tudni semmit? Ill. egy kis off: Lost-Ark-ról lehet tudni vmi pontosabb dátumot?
 
 
 
 

Envo

júl. 21., 21:52
Ez nem hosszú, pont annyi amennyit igértek
 
 
 
 

Alfaszu

júl. 21., 21:15
Te jó ég!! Nem arról volt szó h nem lesznek ilyen hosszú seasonök? Április óta fut a S3, eret vágok, ha addig a 2.3 se jön ki...
 
 
 
 

Envo

júl. 20., 23:32
Nincs de valószínűleg a szezon után, hogy ne boruljon fel a ranglista, olyan aug végére tippelem, vagy szeptember eleje.
 
 
 
 

Alfaszu

júl. 20., 20:51
Jaaaj istenem...az ilyeneken nem lehet segíteni sajnos.

Van már vmi kék h mikor élesedik 2.3?

 
 
 
 

Inarius

júl. 20., 15:38
Hero! Te biztos a diablo 3-al játszol??:-)))
 
 
 
 
Hero  Ez mind oké, de lényegi változás továbbra sincs ! 11 év fejlesztés, és 3 év kieg. meg patchelgetés után sem. A lényeg a játék maradt kényszer online pályán feleslegesen, miután AH már réges rég nincs, akkor is. A drop rém gyenge bármennyi paragonnal is, viszont most már AH-ban sem lehet megvenni ami kell. T6 jelenleg úgy néz ki, hogy ha nem töri az utat elöl egy csaló, akkor játszhatatlanul nehéz. Greater Rift-re  pedig be sem lehet csatlakozni, mert ahogy meglátják hogy valaki para 100-al kevesebb mint ők, már ugranak is ki, vagy kidobják. A fejlődés egyetlen módja jelenleg, T6-on rohanni a cheater után és szedegetni a dropot, ja meg várni hátha a faluban kidob valaki valamit.  11+3 év után a nagy Blizzardtól ez óriási égés amit előadnak. A játék fő bossa, legnehezebb fokozaton, elsőre kifagy kb. 95%-nál, hála online-nak, utána meg bedob egy ekkorát : http://kepfeltoltes.hu/view/150718/drop_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Na kérem tisztelettel, ezen kellene csiszolni !
 

Morzan

júl. 19., 18:22
T6 már egy normális alap geares karival is könnyedén vihető. Ha te ezt a karaktereddel nem tudod hozni, akkor valószínűleg az rosszul van felépítve/gearelve. YouTube -on van fent rengeteg build, hogy mihez mi kell - és persze ajánlatos farmolni sokat, hogy mielőbb le tudd váltani a cuccaid. 
 
 
 
 

Envo

júl. 18., 23:12

Hero, a Boss azért nem dob lootot, mert nem lenne értelme, EZ NEM A D2, ha azt akarsz menj vissza azzal játszani. A 2 sem olyan mint az 1, a 3 sem olyan mint a 2. Pont ezért tudsz választani a játékok közül melyiket akarod játszani. A droppal ha baj van nálad az csakis azért van mert rosszul játszol, ezt a Boss-szal kapcsolatos megjegyzésed ezt meg is erősíti, mivel 20 óra játékkal fel lehet tudatosan építeni egy T6 karit droptól függetlenül.

Csalók márpedig nincsenek, csak jobb játékosok (ugyebár ha valaki jobb nálam az egyből csaló, tudjuk :) Kappa )

"valaki para 100-al kevesebb mint ők, már ugranak is ki, vagy kidobják"

Hát nem tudom te hol játszol, de ilyen a habokban sem fordul elő, mivel mindenki úgy kezdi akinek esze van hogy 1-2 órát leechel T6 publicban, hogy egyáltalán Torment képes legyen (a jobb drop miatt), ha az illető 10x meghal egyhuzamban, természetes hogy kapja a bannt.

"11+3 év után a nagy Blizzardtól ez óriási égés amit előadnak."

Ismét nem értem ennek a mondatnak a miértjét, a Blizzard a kiadástól kezdve csak ÉPÍTI a játékot INGYEN annak ellenére hogy már ELADTÁK a játékot. A Valve és a Blizzardon kívül kik csinálják meg ugyanezt? Hát semmi, sőt a többi cég félkészen ad ki játékot és ezután telibe szarják az egészet, mert bejött nekik a pénz. Tényleg szégyelheti magát a Blizz

És a fő Boss amiről te beszélsz visszakanyarodva a STORY mód főbossa, tudniillik a játék 80%-a a story UTÁN kezdődik.

Az a baj hogy pont Te nem vagy képben a játékkal kapcsolatban semmivel és ezt nem akarod elhinni.

 
 
 
 

LordLuigi

júl. 18., 17:22
Nem szererek "komment csatákban" részt venni, de azért a véleményem én is leírom Hero által feldobott témával kapcsolatban. Először is a D3 olyan amilyen, vagy tetszik vagy nem, szubjektív döntés. De ha nem jön be, akkor nem kötelező vele játszani. ;) 


Először nekem sem tetszett, hogy csak online játszható, de...

- így ki lehet szűrni a cheatelőket, ami meg is történik PC-n, nem úgy, mint pl konzolon

- ha valami javítandó a játékban, akkor így sokkal egyszerűbben megoldható

- amióta megjelent az alap D3 rengeteget változott és szerintem szinte csak előnyére


AH jó hogy kikerült, ezzel javult a játékélmény, nem az AH-t kell figyelni órákon keresztül, mert azóta megváltozott a drop rendszer és simán kifarmolhatja mindenki, ami kell, csak idő és szerencse kérdése. De persze csapatban minden könnyebb.


Gyakorlott játékosnak T6 meg sem kottyan, 4-es partyban is végig darálhatja 1 kari akár, ezért is lesz majd T10. PC-n cheat nincs, mert bannolják az illetőt, ha lebukik. Public mondjuk tényleg gáz, mert sokféle játékos van rajta. Pro játékosokhoz képest alig játszom, de már nekem is sikerült több alkalommal fent lennem az európai top 1000-ben. Clan társaim közül vagy friend listámról is vannak többen, akik top 1000-ben vannak. Szóval nem lehetetlen, bár tény, hogy kell rá időt áldozni és tudni kell hogyan rakj össze jól működő geart-buildet.


Ha pedig valaki játszani akar, de nem tud vagy nem ért valamit, akkor csak kérdeznie kell és biztos lesz legalább 1 gyakorlott játékos, aki segít. ;)



 
 
 
 
noavatar

UzsonyikT

júl. 18., 16:40
Drága "Hero"!
Április 4. és 5.-ei képek :)
http://www.kepfeltoltes.hu/view/150718/Screenshot030_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/150718/Screenshot033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Itt hagytam abba 641 paránál. Most 649, mert pár napja játszogatok megint :) Nyugodtan rá is nézhetsz Insane#2941 :)
Elég nagy szégyen, hogy 400+ parával nem megy T6, de osztod itt az észt :)
A droppal semmi gond sincs, ugyanis para 200-nál már nagyjából megvan a gear.
Ezek után szerintem inkább maradj csöndben.
 
 
 
 
noavatar

Hero

júl. 18., 15:45
Látom a teljes hozzá nem értés uralkodik itt, és nincs közöttetek 1 sem aki jár a pályákon és látja mi van. Hogy mégis mi a túrónak kell az állandó online, mikor 1 játékos módban megyek, valamint a mellékelt fényképhez a kiváló dropot illetően nem szóltatok hozzá... Érdekes módon az általam kifogásolt dolgokra Diablo 2-ben mind volt megoldás, csak hát azóta eltelt vagy 12 év miközben Blizzard a mélyrepülését végezte Jay Wilson-nal a pilóta fülkében. A technikai fejlődés jobb grafikát hozott magával, a fejlesztő csapat kivált része viszont a hozzá értést magával vitte a Runic games-be.
- Envo ha megnézted jól a képet, látszik rajta hogy vélhetően nem 60 órám van benne, de ehhez értened kellett volna a játékhoz, ez nem sikerült...
- UzsonyikT a ki mond nagyobbat, meg a kinek az apukája erősebb, már rég nem menő. ( Gondolom ha rászánnál 1 hetet a játékra, megállíthatatlanul top 1 lennél :D:D:D ) A hozzászólásod vége pedig egyszerű projekció, amivel saját hiányosságodat próbálod rám vetíteni nem sok sikerrel...
 
 
 
 
noavatar

UzsonyikT

júl. 18., 13:44
T6 nehéz? :) Ez megmosolyogtató :) Kb 10-20 óra játékidő után úgy lehet végigmenni rajta, mint a kés a vajon csak tudni kell, hogy geareld a karit. A GR-t nem random kéne csinálni, mint minden más játékban is a nagyobb kihívású helyeket klánnal, ismerősökkel stb vagy solo. Régebben top100-200-as GR-eket mentem 2 karival, mint casual (hol játszottam, hol nem, de akkor kicsit többet), tényleg játszahatatlanul nehéz. Lehet felhozni kritikákat a játékkal kapcsolatban, de ez egy igazán dilettáns hozzászólás volt
 
 
 
 

Envo

júl. 18., 10:53
Hero hány órád van a játékban 60? Mert kb alapvető dolgokkal nem vagy tisztában. Minden amit leírtál csak "butthurt" kifogás.
 
 
 
 
noavatar

Hero

júl. 18., 09:07
Ez mind oké, de lényegi változás továbbra sincs ! 11 év fejlesztés, és 3 év kieg. meg patchelgetés után sem. A lényeg a játék maradt kényszer online pályán feleslegesen, miután AH már réges rég nincs, akkor is. A drop rém gyenge bármennyi paragonnal is, viszont most már AH-ban sem lehet megvenni ami kell. T6 jelenleg úgy néz ki, hogy ha nem töri az utat elöl egy csaló, akkor játszhatatlanul nehéz. Greater Rift-re  pedig be sem lehet csatlakozni, mert ahogy meglátják hogy valaki para 100-al kevesebb mint ők, már ugranak is ki, vagy kidobják. A fejlődés egyetlen módja jelenleg, T6-on rohanni a cheater után és szedegetni a dropot, ja meg várni hátha a faluban kidob valaki valamit.  11+3 év után a nagy Blizzardtól ez óriási égés amit előadnak. A játék fő bossa, legnehezebb fokozaton, elsőre kifagy kb. 95%-nál, hála online-nak, utána meg bedob egy ekkorát : http://kepfeltoltes.hu/view/150718/drop_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Na kérem tisztelettel, ezen kellene csiszolni !
 
 
 
 
noavatar

UzsonyikT

júl. 08., 19:57
Én jelenleg nem D3-zok, de figyelemmel követem az eseményeket. Azt tapasztalom, hogy ebben a patchben pont azokat a dolgokat hozzák be illetve javítják amit hiányoltam. Az egész leírás nagyon érdekesnek tűnik még ha ez nem 100%, hogy így lesz, de azért 80-90%-ban biztos. Mikor fog érkezni kb. a 2.3.0, mert akkor jövök vissza :D
 
 
 
 

Envo

júl. 08., 19:45
Közben megoldottuk, ha ptr-en belül ütöd ki a portálokat, akkor tuti jó alapanyagokat fogsz kapni és le tudod gyártani az Amulet-et :)
 
 
 
 
Envo  Én bent voltam, igazából tegnap este valamilyen apró patch volt és azonnal be tudtam menni várakozás nélkül új játékba, szóval:


Az act 2-es kulcs nem alakul át portállá (valószínűleg bug), és maga az Über sem jó, mivel a Kulle-s bossnál rossz alapanyagot kapsz (a gyűrű egyik hozzávalóját dobja), szóval ez duplán bugos, de hát ezért PTR.

A farmols kapcsán elég jól esnek most is, csak ugye nincsen splitfarm, szóval ugyanannyi idő lesz ezeket összehozni kb, sőt még gyorsabb mert ha mindenkinek dob egyet, már 4*4 portál :D


A kocka elég fasza, mindegyik recept hasznos rajta, kicsit módosultak a régebbi hír óta, de csak pozitív irányban.

Nem tudom erről mit tudnék többet mondani, 1 páncél 1 fegyver és egy ékszer tulajdonságát tudod kinyerni. Csakhogy kicsit értse az is hogy mi ebben a jó, aki még nem tudta kitalálni, az az, hogy pl két teljes settet is könnyen be lehet rakni ez által, mivel az egyik rajtunk lévő tárgyat bedaráljuk és helyette valami hasznosat felrakunk. Ez lenne az alapkoncepció. Találkoztam már olyannal aki azt mondta ez fos mert akkor mitől lesz bonyolultabb a játék ha "bedarálok magamnak egy Furnace-t és ugyanúgy megyek mint eddig" -.-" na mind1 :D


a leg tárgy újrakovácsolását pl seteknél meg lehet kerülni a set átalakítós recepttel, mivel ezzel úgyanúgy új tárgyat kapsz. Kevesebb darabos settekkel könnyebb.
pl: én egy inna cipőből csináltam egy ancient gatyát, kb 20 ilyen átalakítással, na most ezt elérni újrakovácsolással 10x annyi alapanyagba került volna.

 

LordLuigi

júl. 08., 15:07
Köszi a leírást. Bár amíg élesítik a 2.3-at addig sok minden változhat.
 
 
 
 

Envo

júl. 08., 12:37
Én bent voltam, igazából tegnap este valamilyen apró patch volt és azonnal be tudtam menni várakozás nélkül új játékba, szóval:


Az act 2-es kulcs nem alakul át portállá (valószínűleg bug), és maga az Über sem jó, mivel a Kulle-s bossnál rossz alapanyagot kapsz (a gyűrű egyik hozzávalóját dobja), szóval ez duplán bugos, de hát ezért PTR.

A farmols kapcsán elég jól esnek most is, csak ugye nincsen splitfarm, szóval ugyanannyi idő lesz ezeket összehozni kb, sőt még gyorsabb mert ha mindenkinek dob egyet, már 4*4 portál :D


A kocka elég fasza, mindegyik recept hasznos rajta, kicsit módosultak a régebbi hír óta, de csak pozitív irányban.

Nem tudom erről mit tudnék többet mondani, 1 páncél 1 fegyver és egy ékszer tulajdonságát tudod kinyerni. Csakhogy kicsit értse az is hogy mi ebben a jó, aki még nem tudta kitalálni, az az, hogy pl két teljes settet is könnyen be lehet rakni ez által, mivel az egyik rajtunk lévő tárgyat bedaráljuk és helyette valami hasznosat felrakunk. Ez lenne az alapkoncepció. Találkoztam már olyannal aki azt mondta ez fos mert akkor mitől lesz bonyolultabb a játék ha "bedarálok magamnak egy Furnace-t és ugyanúgy megyek mint eddig" -.-" na mind1 :D


a leg tárgy újrakovácsolását pl seteknél meg lehet kerülni a set átalakítós recepttel, mivel ezzel úgyanúgy új tárgyat kapsz. Kevesebb darabos settekkel könnyebb.
pl: én egy inna cipőből csináltam egy ancient gatyát, kb 20 ilyen átalakítással, na most ezt elérni újrakovácsolással 10x annyi alapanyagba került volna.

 
 
 
 

Johnson

júl. 08., 10:12
Én bejutottam pár napja és Torment X-en végigvittem az új pályát és megnéztem a kockát is. Mivel nem volt időm alapanyagot gyűjtögetni így kipróbálni nem tudtam, csak a set tárgy átalakítását. De úgy tűnik, hogy jóféle a cucc. :) Az új pálya nekem nagyon tetszett, hangulatos lett, D2, Act 5-ből van pár monc akit beletettek. Jah a Torment X sacc/kb. 45-ös GRiftnek felel meg.
 
 
 
 
chaoslord3  Tegnap bejutottam és kicsit tudtam tesztelni (már ameddig engedte a szerver mert ki is dobot fél óra után :S). Megmarad a 4 fajta portál kulcs ezt tuti!
Ami viszont ezeknek a drop rate-ét illeti biztos hogy változott mivel megöltem 2 keywardent és egyik se dobot T6-on egyet sem :( Utána meg sajna ki DC-et mikor diablo-t akartam lecsapni.
Egy biztos most ráállok Live szerveren ezen kulcsok farmolására hogy amikor élesedik a patch legyen portálom :) és meg is elégeltem ezt a PTR-t inkább Live-on csinálok vmi hasznosat mint órákat várni a bejutásra.
 

lived

júl. 08., 08:28
Kanai Cube-ot próbálgattad? Van valami tapasztalatod?
Én feltettem a ptr-et és próbáltam felmenni, de egyszer se dobott be. Azóta le is töröltem. Igazán a Kanai cube és az új pálya rész miatt raktam fel.
 
 
 
 
noavatar
lived  Szerintem a 4. lesz, amit az act4-en dob a warden, az ami majd az uber diablo-hoz vezet. Persze én nem voltam még ptr-en, csak gondolom.
Arról van alami info hogy a drop rate hogy változik viszont? Mert így hogy egyből portál nyitóvá válnak a kulcsok nagyobb valószínűséggel lehet összeharákolni a gyűrűre vagy amuletre valót.

A Kanai Cube-os videót én is támogatnám, de szerintem az éles 2.3-as patch megjelenése után is ráér. Persze ha előbb készítitetek el azt se bánom. :)
 

chaoslord3

júl. 08., 06:26
Tegnap bejutottam és kicsit tudtam tesztelni (már ameddig engedte a szerver mert ki is dobot fél óra után :S). Megmarad a 4 fajta portál kulcs ezt tuti!
Ami viszont ezeknek a drop rate-ét illeti biztos hogy változott mivel megöltem 2 keywardent és egyik se dobot T6-on egyet sem :( Utána meg sajna ki DC-et mikor diablo-t akartam lecsapni.
Egy biztos most ráállok Live szerveren ezen kulcsok farmolására hogy amikor élesedik a patch legyen portálom :) és meg is elégeltem ezt a PTR-t inkább Live-on csinálok vmi hasznosat mint órákat várni a bejutásra.
 
 
 
 
chaoslord3  Azt szeretném kérdezni hát ha ti tudjátok már aki tudta tesztelni a PTR (mert még én nem jutottam be sajnos). A streamekben már láttam hogy a uber kulcsok átalakulnak portál nyitókká, de eddig mindig 3 fajtát láttam belöle. De eddig 4 fajta volt akkor most ez hogy van? Ha kinyítod mind a 3-at akkor megnyílik a 4. (ahol über diablo van)?
Válaszotokat előre is köszönöm...
 

lived

júl. 08., 05:57
Szerintem a 4. lesz, amit az act4-en dob a warden, az ami majd az uber diablo-hoz vezet. Persze én nem voltam még ptr-en, csak gondolom.
Arról van alami info hogy a drop rate hogy változik viszont? Mert így hogy egyből portál nyitóvá válnak a kulcsok nagyobb valószínűséggel lehet összeharákolni a gyűrűre vagy amuletre valót.

A Kanai Cube-os videót én is támogatnám, de szerintem az éles 2.3-as patch megjelenése után is ráér. Persze ha előbb készítitetek el azt se bánom. :)
 
 
 
 
Rimidian2481  * magyarul! a kulcsszót kihagytam bocsi:)))
 

Envo

júl. 07., 22:18
Meglátjuk mit tehetünk az ügy érdekében, nem rajtunk múlik jelenleg (*khmm* fránya PTR sor... :D )
 
 
 
 
Rimidian2481  Pötyögök angolul,de azért nagyon remélem a tisztelz szerkesztők,egy tutorial videot készítenek nekünk tudatlanoknak, a Kanai Cube használatáról. Nagyon megköszönném,sok része nem világos..
 

Rimidian2481

júl. 07., 11:43
* magyarul! a kulcsszót kihagytam bocsi:)))
 
 
 
 

Rimidian2481

júl. 07., 11:42
Pötyögök angolul,de azért nagyon remélem a tisztelz szerkesztők,egy tutorial videot készítenek nekünk tudatlanoknak, a Kanai Cube használatáról. Nagyon megköszönném,sok része nem világos..
 
 
 
 
chaoslord3  Azt szeretném kérdezni hát ha ti tudjátok már aki tudta tesztelni a PTR (mert még én nem jutottam be sajnos). A streamekben már láttam hogy a uber kulcsok átalakulnak portál nyitókká, de eddig mindig 3 fajtát láttam belöle. De eddig 4 fajta volt akkor most ez hogy van? Ha kinyítod mind a 3-at akkor megnyílik a 4. (ahol über diablo van)?
Válaszotokat előre is köszönöm...
 

Envo

júl. 07., 10:55
Ezt én is észrevettem, de még nem próbáltam
 
 
 
 
noavatar

chaoslord3

júl. 07., 10:18
Azt szeretném kérdezni hát ha ti tudjátok már aki tudta tesztelni a PTR (mert még én nem jutottam be sajnos). A streamekben már láttam hogy a uber kulcsok átalakulnak portál nyitókká, de eddig mindig 3 fajtát láttam belöle. De eddig 4 fajta volt akkor most ez hogy van? Ha kinyítod mind a 3-at akkor megnyílik a 4. (ahol über diablo van)?
Válaszotokat előre is köszönöm...
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 
Primal Ancient... hír
február 07.
 
Patch 2.5.0 PTR hír
február 01.
 
2.4.3 patch magyarul hír
január 14.
 
Kellemes ünnepeket! hír
december 25.
 
Új 2.4.3-as PTR patch hír
december 12.
 
2.4.1 szárnyak... hír
december 05.
 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

2-1-2-patch-magyarul

A holnapi nap folyamán egy kis podcastet tervezünk a DiabloHungaryTV -n, amiben szóban lefordítjuk és átbeszéljük a 2.1.2 -es patch változásait. Az időpont 18:00 és megpróbáljuk maximum 40 percben összesűríteni. Tudjuk jól, hogy javában játszani fogtok, d
január 30. - diablohungary.hu

Új Season: Mire számíthatunk?

Hamarosan itt az idő, hogy az Első Szezon keretében lerakjuk a fegyvereinket és összegezzük az elérteket. Sokakban felvetődik a kérdés, hogy mi is lesz ha lezárul ez a folyamat, mi lesz a sok munkával megszerzett arannyal, illetve szintekkel 2015. február
január 30. - diablohungary.hu

Színes Bögre 2.0! Már rendelhető!

A DiabloHungary.hu egyedi bögréi már elég régóta tervbe voltak, hiszen magyar viszonylatban sajnos nem igazán lehet elérni ilyen termékeket, a licensz jogok miatt. Többek között emiatt is volt ekkora csúszás, mivel egyeztetnünk kellett a Blizzard Entertai
január 30. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu