Diablo III patch 2.1.2 is now live in the Americas for PC! Check out the full patch notes below to learn all about the latest changes.
"Csak materiáloknak kéne esnie onnantól" - 70-es (vagy éppen 60-as) szintre érkezve, senkinek sincs legendje, mindenki sárgákban rohangál, hogy szerezzen leget. Ha talál egyet azt egyből felveszi de az semmit nem jelent abból a szempontból h jobb lenne mint egy sárga. Kell bele a "színes tárgy", a játék része, másrészről meg nehogy eltörjön a játékos ujja egy "salvage All" gombnyomástól. Miért van a Diablo 2-ben gold ha nem kell semmire és nincs értelme? Miért van a CS:GO-ban decoy ha nem használják semmire? Miért van a GTA IV-ben hot-dogos ha nem használja az a feature-t senki? Miért vetem fel a cserépedény a Skyrimban? Miért van benne a FIFA-ban az üzbegisztáni válogatott ha nem játszik vele senki? Ezt úgy hívják h összhatás, ez így adja meg a egészet a JÁTÉKOT, magát a dolgot ami az akar lenni.
"D2-ben ez nem volt akkora prob, mert lehetett látni a tárgy konkrét típusát, pl. Monarch" Itt már alapból tudod hogy az egy "monarch" mivel 70-es szinten esik, és pl fegyverekből egyáltalán nem mindegy hogy mace-t vagy swordot rakok main-hand-be.
Szerintem ez nem akkora probléma. Tény, hogy az előző részekben a rare nagyobb szerepet kapott, de ez egy teljesen más játék. Beszélhetünk még róla, hogy mi lenne jó, meg hogyan, de Blizzard úgy is azt csinálja, ami neki tetszik.
Én csak abban reménykedek, hogy sok ilyen ötletük lesz még mint pl. az ancient +, hogy új pályát hozzanak be meg hasonlókat. Egy patch is átvariálhatja az egész item rendszert is. Lehet, hogy a későbbiekben a rarek kapnak egy speckó képességet, ki tudja. De jelenleg, nekem nem ez a legnagyobb probléma a játékban. Több kis event kellene, több és változatosabb helyszín, ami érdekesebbé és élvezetesebbé teszi a játékot.