Nálam a kiegészítő előtt jött patch óta (2.0) az elit pakkoknál irtózatosan laggol a játék, kb. a kedvem elmegy tőle, mert mire megcsinálja a DH a Vault-ot addigra már igazából a fejfája csinálja. A nettel addig nem igazán volt gond, 100 környékén szokott lenni a latency.
Kicsit könnyű lett szerintem így a játék, azért jobb volt mikor sokat kellet érte gyűjtögetni és úgy gyártani egy jobb páncélt vagy fegyvert.
így szerintem minden megvan nem igazán van miért már harcolni.
Annyiban azért korrekt, hogy amibe sok sárga kell, abba nagyon kevés kék, amibe meg sok kék, abba nagyon kevés sárga. Szóval az egyikbe ez kell, a másikba meg az. Csak éppen egy lebontott kék cucc 3-4 anyagot is ad, egy sárga meg kb mindig egyet. Ergo egy 80 sárgás crafthoz 80 cuccot egyenként fel kell venni a földről, és egyenként lebontani. Nem is a költség a zavaró, mert esik mint a dög, csak felszedegetni meg 5 percenként bontásért TP-zni macerás.
Valami auto pickup, vagy helyben bontás kéne nagyon a játékba, olyasmi mint mondjuk a Torchlight-ban a menyét.
Hát van aminek én is örülök,k bár inkább nem.
A legendary tárgyak készítése ugyan könnyebbnek bizonyul, de a Veiled Crystal meglehetősen megcsappant. Alig ad 1-1 darabot. Az is furcsa, hogy igen, van amihez 10 db kell, a másikhoz irreálisan 80-90... Azt hittem kicsit fellélegezhetek, hogy előrébb lépek a tárgy készítésben, de hát megoldották, hogy ne így legyen. Ezzel az erővel maradhatott volna a másik rendszer, az legalább annyiból érdekesebb volt, hogy adott helyekre mentem különleges alkatrészt vadászni...
Egyedüli pozitívum a %-os plusz sebzés kiírása és hozzáadása lett, de nagyobb a veszteség, szerintem.
Valós effektív dps-t ebben a játékban a karakterlapon sose fog tudni számolni a játék (az enyémnek pl a cooldown reduction a legfontosabb eleme), ez csak egy WoW-szerű combat log olvasgatással lenne megoldható, olyat meg sajnos nem hajlandóak adni nekünk. De szerintem előbb-utóbb lesz rá valami megoldás, elvégre ki van írva minden sebzés a képernyőre, annyira nem lehet nehéz azokat összeszadniuk.
A craftolás leegyszerűsítésének nagyon örülök. A francnak volt kedve 10-20 alkalommal resetelni a játékot, hogy max 70% eséllyel szerezzen egyet abból az alapanyagból, amiből 20-30 kell neki (tökéletes Aughild helm, stb...). A maradékon azért még finomíthatnának egy kicsit, az nem az igazi, hogy az egyik cuccba 10 sárga kell, a másikba meg 80. Számomra perpillanat a sima sárga hulladék loot a legértékesebb, minden másból hegyekben áll a készlet, abból meg állandóan nullán vagyok. Nem ebből kéne hiánynak lennie, hanem forgotten soul-ból meg death's breath-ből.
Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta. június 21. - diablohungary.hu
Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még? június 21. - diablohungary.hu
Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra. január 30. - diablohungary.hu
Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően január 30. - diablohungary.hu