Chat
Online
Chat now
12 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Az utolsó remény
142 hozzászólás
PlayStation 4
9 hozzászólás
Zárolt Battle.net profil
52 hozzászólás
Error 1016
4 hozzászólás
Segítség
2 hozzászólás
Diablo 3
1936 hozzászólás
Hardcore
90 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Demon Hunter
82022 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
81717 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
81140 megtekintés
 
Diablo III - Monk
76575 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
64578 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
62206 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
37006 megtekintés
 
 
 
Mi az a Diablo?
33551 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
112 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
72 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

kedveli a(z) Ma észleltük, hogy már 7 évesek vagyunk, a... című cikket. augusztus 11.
 
 

Friss Diablo hírek

 
Javítások 2012. október 20. 7 hozzászólás
 

Az 1.0.5-ös patch számos újdonságot és javítást hozott magával, melyekről eddig csak angolul olvashattunk. !ParaDoxx jóvoltából most magyarul is megismerhetjük a legutóbbi frissítés tartalmát. Ezúton is köszönjük neki!

Diablo III Patch 1.0.5 – v.1.0.5.12480


Új rendszer: Monster Power

A Monster Power a Diablo II „Players X” parancsához hasonló rendszer, melyet úgy terveztünk, hogy a játékosok minden egyes nehézségi fokozaton belül jobban tudják szabályozni az ellenfelek nehézségi szintjét. Ebben a rendszerben a különböző „power szinteknek” megfelelően megnövelhetjük a szörnyek életerejét és sebzését, cserébe több tapasztalati ponthoz juthatunk és megemelkedik a Magic Find és a Gold Find értéke is, sőt ezek még a 300%-os határ fölé is emelkedhetnek. A Monster Power megnövelését minden játékos kiválaszthatja már az első szinttől kezdve a küldetés választó (Quest Selection) ablakban és minden nehézségi fokozaton (Normal / Nightmare / Hell / Inferno) külön-külön állítható.

A Monster Power bekapcsolásával és használatával kapcsolatos további tudnivalókért kattints ide!

(A fordító megjegyzése: A Monster Power alapértelmezés szerint ki van kapcsolva, tehát ha használni szeretnéd, be kell kapcsolnod a Menüben az Options alatt a Gameplay fülön: jelöld be a négyzetet az Enable Monster Power Selection lehetőség előtt.)

Új esemény: Infernal Machine

Az Infernal Machine egy olyan eszköz, mely lehetőséget ad a 60-as szintű játékosoknak, hogy megküzdjenek Sanctuary leggonoszabb főszörnyeinek (boss-jainak) felturbózott (über) verzióival. Ezen főszörnyek legyőzéséért járó jutalom ugyan magas, de előtte szükség lesz egy kis gyűjtögetésre. Csak a legerősebb Nephalemek képesek megfejteni az Infernal Machine megépítésének titkait, de ha egyszer elkészül, a készülék átjárót nyithat olyan helyszínekre, ahol nem egy, hanem két főszörnnyel is találkozhatunk, melyek felülmúlják az eredeti verzióikat mind nehézségi fokozatukban, mind megjelenésükben. Minden főszörny-pár legyőzése a játékost extra tárgyakhoz és aranyhoz juttatja, továbbá esélyt ad olyan komponensek megszerzésére, melyek egy új Legendary gyűrűhöz kellenek.

Az Infernal Machine eseménnyel kapcsolatos további információkért kattints ide!

(A fordító megjegyzése: az Infernal Machine megépítéséhez 3 különleges kulcs és egy tervrajz fog kelleni, melyeket a 10-es szintre felfejlesztett Kovácshoz kell majd elvinni 12.000 arannyal együtt. Ha az eszköz elkészült, akkor aktiválni csak egy bizonyos helyen lehet: Act I-ben, New Tristramban egy házban, melybe bejutni Brother Malachi The Healer mögött lehet. Az eszköz aktiválása el is pusztítja az eszközt, így ha újra használni akarod, akkor újra meg kell találni az összetevőit, és újra meg kell kovácsoltatni.)

Általános:

  • A Resplendent Chest ládák hasonlóan fognak működni, mint az Elit Packok Inferno nehézségi fokozaton:
    • Megnyitásukkor a játékos az éppen aktív Nephalem Valor stack mennyiségének megfelelő jutalomban fog részesülni.
    • Megnyitásuk eggyel növelni fogja a Nephalem Valor stack mértékét.
  • Ha egy 60-as szintű karakter Inferno nehézségi fokozaton teljesít egy nagyobb játékbeli eseményt, akkor eggyel növekedni fog a Nephalem Valor stack mértéke.
    • Multiplayer játékban a party minden jogosult tagja részesül ebben a buff-ban függetlenül attól, hogy részt vettek-e az esemény teljesítésében, vagy, hogy az esemény helyszínéhez közel voltak-e.
  • Inferno nehézségi fokozaton azon játékbeli események, amelyekhez kapcsolódik egy különleges láda vagy Unique szörny, további lootot fognak adni a játékos minden aktív Nephalem Valor szintjéért, amivel a játékos az esemény teljesítésekor rendelkezik.
    • Ebből a célból néhány eseményhez Unique szörnyet adtunk hozzá.
  • Már Inferno nehézségi szinten is megjelenhetnek Experience Shrine-ok.
  • Két új Shrine-nal bővült minden nehézségi fokozat:
    • Empowered Shrine - megnőveli az erőforrások (Fury / Mana / … stb.) regenerációját és csökkenti a cooldownokat.
    • Fleeting Shrine - megnöveli a mozgási sebességet és a begyűjtési sugarat (amin belül a goldot és a health globe-okat (a „zsozsót” és a „gyógybogyót”) automatikusan felvesszük).
  • A követőink, állatkáink és idézett lényeink többé nem támadnak olyan ellenfelekre, amik nyugalmi állapotban vannak, kivéve, ha a játékos az ellenségtől kevesebb mint 10 yardnyi távolságra van (ez a változás nem terjed ki a Hydra fejekre és a Sentry tornyokra).
  • Csökkentettük az Elit szörnyek „csapdákkal” (snare effect) szembeni ellenálló képességét (a játékos számára kedvezően):
    • Normal-on: 20%-ról 0%-ra.
    • Nightmare-en: 30%-ról 15%-ra.
    • Hell-en: 40%-ról 25%-ra.
    • Inferno-n: 40%-ról 25%-ra.
  • A Crowd Control („tömeg irányító”?) képességek ismétlődő hatásait csökkentettük. Ha szeretnél többet megtudni arról, hogy hogyan is működik az ismétlődő hatáscsökkentés (és hogy miért is jelent ez összességében buffolást a CC-re nézve), akkor kattints ide!
  • (A fordító megjegyzése: a CC az egy olyan hatás a szörnyekre, mint pl. a Stun (egy bizonyos ideig elkábul a szörny). Az ismétlődő hatáscsökkentés nagyjából azt jelenti, hogy ha egy szörny már az adott CC hatása alatt áll mikor ugyanaz a CC éri őt, akkor a második ilyen találat hatásával szemben már 10% ellenállással fog rendelkezni, és minden további ilyen találat, ami a CC hatása alatt álló szörnyet éri további 10%-kal növeli az adott szörny ellenállását az adott hatással szemben. Bővebben angolul a linken.)
  • A Watch Tower a továbbiakban nem a Northern Highlands területen, hanem a Southern Highlands területen fog felbukkanni.

Aukciós Ház:

  • A keresési paraméterek megmaradnak, ha váltunk a valódi pénzes és az arany alapú aukciós házak között.
  • A Social Options menüpontba bekerült egy lehetőség, hogy jelzést kapjunk az Aukciós Házakból származó értesítésekről (eladásokról, lejárati időkről).
  • Most már kereshetünk „+Damage”-re az off-hand (bal kezes) tárgyaknál.
  • Felhasználói felület:
    • Egy oszloppal bővült a keresési eredmények kijelzője, melyben az általunk bejelölt valamely tulajdonság alapján tudjuk sorba rendezni a tárgyakat.
    • Ha jobb gombbal kattintunk ezen oszlop tetején, kiválaszthatjuk, melyik általunk preferált tulajdonság legyen ott feltüntetve.
    • A preferált tulajdonságok listája immár betűrendbe van rendezve.
    • Egy „X” gomb került a preferált tulajdonságok mező mellé, hogy gyorsan törölhessük választásunkat.
    • A Sell (Eladás) fül bővült egy új opcióval: „Search for Similar” (Keress hasonlót).
    • A felsorolt tárgyakon jobb gombbal kattintva és a „Search for Similar”-t választva megindul a keresés, mégpedig az adott tárgy tulajdonságaival töltve ki a keresési szűrőket.
  • Hibajavítások:
    • Amikor halmozható tárgyakat (pl. Gem) teszünk át az aukciós házból a ládánkba, ezek a tárgyak először mindig a már megkezdett halmot fogják folytatni, és csak azután kezdenek el új helyet elfoglalni, ha a megkezdett halom már nem növelhető.
    • A „Pages & Recipes”-hez („Lapok és Receptek”-hez) tartozó Quality (Minőség) legördülő menü színkódolása mostantól megegyezik a többi kategória színkódolásával.
    • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt nem lehetett megfelelően keresni a Spirit Regen affix minimális értékére.

Battle.net:

  • A „Barátom barátja” lehetőséggel is tudunk RealID barátokat keresni és felvenni a Diablo III-ban.
  • Bevezetésre került a tárgyak átadásának egy új rendszere, mely lehetővé teszi a Blizzard számára, hogy licenc-alapú tárgyakat küldjön a játékosoknak (például Gyűjtői Változathoz kapcsolódó jutalmakat).
  • Achievementek (Eredmények):
    • A játékon belüli navigációs tálcára felkerült egy Achievements gomb.
    • Lehetőségünk van a beszélgetésekben linkelni az Achievementeket.
  • Bannerek (Zászlók):
    • Lehetőségünk van a játék közben is módosítani a lobogónkat, ha a városban vagyunk.
    • A zászló-jutalmak immár alkategóriákba vannak rendezve, aszerint, hogy mi miatt kaptuk (pl. Hardcore / Crafting / Challenges / … stb.)
    • Az új zászló-jutalmak kiemelést kaptak, hogy könnyebb legyen megtalálni őket.
  • Chat (Beszélgetés):
    • Most már (csatornánként) megváltoztathatjuk a használt betűk színét és méretét.
    • A chaten linkelt tárgyakra kattintva egy összehasonlító ablak jelenik meg, összevetve azt az általunk jelenleg viselt tárggyal.
    • Bevezettünk néhány további változtatást is, hogy javítsuk a játékon belüli beszélgetés használhatóságát.
  • Multiplayer:
    • Ha ki is lépünk egy multiplayer játékból, a party-ban attól még bent maradunk.
      • Ez azt jelenti, hogy elhagyhatjuk a futó játékot, hogy az Aukciós Házban böngésszünk vagy, hogy karaktert váltsunk, anélkül, hogy elhagynánk a csapatot (azonban, ha hardcore karaktert választunk, vagy olyat, amellyel nem tudunk visszamenni  az elhagyott játékba, akkor a „Resume Game” gombra nem fogunk tudni rákattintani).
      • Ha játékon belülről akarod elhagyni a party-t, akkor kattints jobb gombbal a hősöd arcképére és válaszd a „Leave Game & Party”-t.
      • Ha a karakter képernyőn állva akarod elhagyni a party-t, akkor kattints jobb gombbal a hősödre és válaszd a „Leave Party”-t.

Főszörnyek (Boss-ok):

  • Általános:
    • A főszörnyek minden nehézségi fokozaton jobb lootot fognak dobni első megölésük esetén.
      • Minden karakternél reseteltük az első megölési állapotot a játék valamennyi főszörnyére nézve.
  • Azmodan:
    • Hibajavítások:
      • Azmodan elkábított (stun-olt) állapotban többé nem lesz képes Flame Meteorokat varázsolni vagy tovább tölteni a Lézer támadását.

Classok (Karakter osztályok):

  • Általános:
    • Egyes klasszok skilljei által biztosított védelmi bonuszokat csökkentettük. Ha szeretnél többet tudni ezekről a változásokról, és hogy miért éreztük szükségesnek a változtatást, akkor kattints ide!
  • Barbarian:
    • Aktív skillek:
      • Battle Rage:
        • Hatását meghosszabbítottuk 30 másodpercről 120 másodpercre.
      • Hammer of the Ancients:
        • A Critical Hit esélyének megnövelése most már azon alapszik, hogy a játékos mennyi Fury-val rendelkezik, mikor a Hammer of the Ancients-et aktiválja:
          • Minden meglévő 5 Fury után 1%-kal nő a Critical Hit esélye.
        • Skill rúna – Smash:
          • A Smash hatósugarát enyhén megnöveltük, hogy elhárítsuk azt a hibát, hogy a Hammer of the Ancients alkalmanként nem találta el azt a célpontot, ami közvetlenül a játékos előtt állt.
        • Skill rúna – The Devil’s Anvil:
          • A mozgási sebesség csökkentését megemeltük 60%-ról 80%-ra.
      • Leap:
        • Skill rúna – Iron Impact:
          • Minden eltalált ellenfél után 100% páncél bónuszt kapsz 3 másodpercre.
      • Overpower:
        • Lecsökkentettük a cooldownt 15 másodpercről 12 másodpercre.
      • Rend:
        • Mostantól megbízhatóbban eltalálod a menekülő ellenfeleket.
        • Skill rúna – Mutilate:
          • A Mutilate-et átalakítottuk, hogy a Rend hatásának idejére 60%-kal lelassítsa az ellenfeleket.
      • Sprint:
        • Skill rúna – Run Like the Wind:
          • Az eljárás együtthatóját lecsökkentettük 0.2-ről 0.08-ra.
      • Threatening Shout:
        • Lecsökkentettük a cooldownt 15 másodpercről 10 másodpercre.
        • Skill rúna – Grim Harvest:
          • Most már arra is van esély, hogy egy gyógybogyót (health globe) dobjon.
      • War Cry:
        • Lecsökkentettük a cooldownt 30 másodpercről 20 másodpercre.
        • Lecsökkentettük a generált Fury mennyiségét 30-ról 20-ra.
        • Skill rúna – Charge!:
          • Lecsökkentettük a generált Fury mennyiségét 60-ról 40-re.
        • Skill rúna – Impunity:
          • Lecsökkentettük a resistance bónuszt 50%-ról 20%-ra.
      • Whirlwind:
        • Lecsökkentettük a Fury költségét 16-ról 10-re.
        • A támadási sebesség (attack speed) többé nem befolyásolja a Whirlwind költségét. Ennek eredményeként a lassú és a gyors fegyverek közötti költség különbség nagymértékben csökkent.
        • Skill rúna – Blood Funnel:
          • Megnöveltük a Critical Hit-enkénti gyógyulás mértékét a Maximális Élet 1%-áról a 2%-ára.
    • Passzív skillek:
      • Animosity:
        • Megnöveltük a Fury regenerációs bónuszt 10%-ról 20%-ra.
      • Inspiring Presence:
        • Megnöveltük a másodpercenkénti gyógyulás mértékét a Maximális Élet 1%-áról a 2%-ára.
      • Unforgiving:
        • Megnégyszereztük a Fury regenerációt: 2 másodpercenként 1 Fury-ról 1 másodpercenként 2 Fury-ra.
  • Demon Hunter:
    • Aktív skillek:
      • Bola Shot:
        • Megnöveltük a robbanás hatósugarát 7 yardról 14 yardra.
        • Skill rúna – Volatile Explosives:
          • Megnöveltük a robbanás hatósugarát 14 yardról 20 yardra.
      • Chakram:
        • Mostantól mindig kilő egy lövedéket, függetlenül a távolságtól, vagy attól, hogy megcéloztunk-e egy ellenfelet.
      • Companion:
        • Kapott egy 30 másodperces cooldownt.
        • Lecsökkentettük minden Companion támadás cooldownját 1.5/2 másodpercről 1 másodpercre.
        • Megnöveltük a fegyver sebzést 30%-ról 38%-ra, de többé nem okoz kritikus találatot.
        • A Companion sebzése mostantól a támadási sebességgel skálázódik.
        • Skill rúna – Wolf Companion:
          • Átalakítottuk a Wolf Companiont, hogy sokkal tartósabb állat legyen:
            • Tartóssága most már összemérhető egy Zombi Kutyáéval.
            • Új támadás: 120 fokos Cleave, mely 10 yardos körben 94%-os fegyver sebzést okoz.
        • Skill rúna – Spider Companion:
          • Átalakítottuk a Spider Companiont, hogy sokkal tartósabb állat legyen:
            • Tartóssága kissé nagyobb, mint a Wolf Companioné.
            • Új támadás: 120 fokos Cleave, mely 10 yardos körben 38%-os fegyver sebzést okoz, és minden eltalált ellenfelet 60%-kal lelassít 2 másodpercre.
        • Skill rúna – Boar Companion:
          • Átalakítottuk a Boar Companiont, hogy sokkal tartósabb állat legyen:
            • Tartóssága nagyobb, mint a Spider Companioné.
            • Új támadás: 1 célpontra irányuló támadás, mely 38%-os fegyver sebzést okoz.
            • Másodpercenként (155@60) életet ad és a Demon Hunter minden resistjét megnöveli 15%-kal.
      • Evasive Fire:
        • Skill rúna – a Shrapnel-t átneveztük „Hardened”-re:
          • A Hardened 3 másodpercre 25%-kal megnöveli a páncélodat és leváltja a hátraszaltót.
        • Skill rúna – Parting Gift:
          • Megnöveltük a fegyver sebzést 45%-ról 55%-ra.
          • Lecsökkentettük a Poison bomba késleltetését 1.2 másodpercről 0.6 másodpercre.
      • Sentry:
        • Megváltoztattuk a költségét 10 Discipline-ről 30 Hatred-re.
        • Megnöveltük a fegyver sebzést 55%-ról 175%-ra.
        • Mostantól már 2 torony is lehet aktív egyszerre, de cserébe hozzáadtunk egy 8 másodperces cooldownt kompenzációként.
        • A Sentry többé nem okoz kritikus sebzést.
        • Skill rúna – Spitfire Turret:
          • Megnöveltük a fegyver sebzést 8%-ról 30%-ra.
        • Skill rúna – Vigilant Watcher:
          • Átalakítottuk a Vigilant Watchert, így már a Sentry cooldownját csökkenti 2 másodperccel (a korábbi időtartam növelés helyett).
        • Skill rúna – Chain of Torment:
          • Megnöveltük a fegyver sebzést 80%-ról 125%-ra.
      • Shadow Power:
        • Az alap varázslatot megváltoztattuk: 3 másodpercig tartó 20%-os Life Steal helyett 5 másodpercig tartó 15%-os Life Steal.
        • Skill rúna – Night Bane:
          • A 3 másodpercig tartó másodpercenkénti 4 Hatred-ről átállítottuk 5 másodpercig tartó másodpercenként 3 Hatred-re.
        • Skill rúna – Blood Moon:
          • A 3 másodpercig tartó 30% Life Stealről átállítottuk 5 másodpercig tartó 25% Life Stealre.
        • Skill rúna – Gloom:
          • A 3 másodpercig tartó 65% sebzéscsökkentésről átállítottuk 5 másodpercig tartó 35% sebzéscsökkentésre.
        • Skill rúna – Shadow Glide:
          • A 3 másodpercig tartó 40%-os mozgási sebesség növelésről átállítottuk 5 másodpercig tartó 30%-os mozgási sebesség növelésre.
      • Spike Trap:
        • Skill rúna – Sticky Trap:
          • Megnöveltük a robbanás hatósugarát 8 yardról 16 yardra.
        • Skill rúna – a Bandolier-t átneveztük „Echoing Blast”-re.
          • Az Echoing Blast 3 töltetet ad a Spike Trapednek a robbanások közötti minimum 1 másodperces késleltetéssel és Poison sebzéssel.
      • Strafe:
        • Megnöveltük a mozgási sebességet 65%-ról 75%-ra.
        • Lecsökkentettük a Hatred költségét 16-ról 12-re.
        • Amíg aktív, keresztülhaladhatsz az ellenfeleken valamennyi rúna variáns esetében.
        • Skill rúna – az Equilibrium-ot átneveztük „Emberstrafe”-re.
          • Az Emberstrafe tűznyomot hagy maga után, mely másodpercenként 65% fegyver sebzést okoz 2 másodpercen át.
      • Vault:
        • Mostantól már legyökerezési (root) hatás alatt is használható, beleértve a Jailer-t is (és meg is szakítja a hatást).
        • Skill rúna – Trail of Cinders:
          • Lecsökkentettük a sebzését 1500%-ról 300% fegyver sebzésre 3 másodpercen át.
          • A Trail mostantól halmozódhat.
        • Skill rúna – Acrobatics:
          • Lecsökkentettük a cooldownt 15 másodpercről 10 másodpercre.
    • Passzív skillek:
      • Custom Engineering:
        • Lehetőséget biztosít egy harmadik Sentry torony egyidejű működésére.
        • Mostantól a Spike Trap-ek maximális számát is megnöveli 6-ra.
      • Numbing Traps:
        • Lecsökkentettük a sebzéscsökkentést 25%-ról 20%-ra, de mostantól már gránátokkal és Sentry-vel is működik.
      • Perfectionist:
        • Mostantól már az életet, a páncélt és a resisteket is növeli 10%-kal.
      • Thrill of the Hunt:
        • A Thrill of the Hunt-ot átalakítottuk:
          • 7 másodpercenként a következő Hatred használatod, mely találatot okoz legyökerezteti minden célpontját 2 másodpercre. Az ellenfelek 7 másodpercenként csak egyszer gyökereztethetők le. (Ez nincs hatással a Sentry-re.)
          • Mostantól már megjelenít egy buff ikont, ha készen áll a használatra.
    • Hibajavítások:
      • Aktív skillek:
        • Rapid Fire:
          • Maximális távolságra indított sorozat többé nem szakítja meg magát és nem történik átzárás az egér kurzor felé.
        • Kijavítottunk egy hibát, ami miatt a Companion tamádása és a Multishot néha nem találta el a célpontot, ha az a játékostól eltérő magasságban volt.
  • Monk:
    • Aktív skillek:
      • Breath of Heaven:
        • Skill rúna – Infused with Light:
          • Megnöveltük a Spirit regenerációs bónuszt a korábbi 6-ról 8 Spiritre ütésenként 5 másodpercen kereszül.
      • Dashing Strike:
        • Most már a támadási sebességnek megfelelően skálázódik a csapás animációja.
      • Mantra of Evasion:
        • Skill rúna – Wind Through the Reeds:
          • Megnöveltük a futási sebesség bónuszát 5%-ról 8%-ra.
    • Passzív skillek:
      • Beacon of Ytar:
        • Megnöveltük a cooldown csökkentést 15%-ról 20%-ra.
      • Near Death Experience:
        • Lecsökkentettük a cooldownt 90 másodpercről 60 másodpercre.
      • Pacifism:
        • Mostantól már a Fagyasztási és Immobilizációs hatásokkal is működik (megjegyzés: a leírás nem tesz említést a Fagyasztásról, mert a Fagyasztások Stun-ként lettek besorolva).
      • Resolve:
        • Lecsökkentettük a sebzéscsökkentést 25%-ról 20%-ra.
      • Seize the Initiative:
        • Lecsökkentettük a Dexterity páncélzattá konvertálásának mértékét 100%-ról 50%-ra.
    • Hibajavítások:
      • Aktív skillek:
        • Mystic Ally:
          • Skill rúna – Earth Ally:
            • Az Earth Ally mostantól már aktívan követi a játékost.
        • Dashing Strike:
          • A játékosok többé nem fognak beragadni, ha belehalnak egy damage-over-time varázslatba miközben épp Dashing Strike-ot használnak.
  • Witch Doctor:
    • Aktív skillek:
      • Firebats:
        • Lecsökkentettük a Mana költséget 20%-kal (60-as szinten periódusonként 122-ről 98-ra).
      • Haunt:
        • Megnöveltük a fegyver sebzést 12 másodpercen át 575%-ról 6 másodpercen át 575%-ra.
        • Skill rúna – Resentful Spirit:
          • Megnöveltük a fegyver sebzést 2 másodpercen át 287%-ról 383%-ra.
      • Spirit Barrage:
        • Skill rúna – Well of Souls:
          • Mostantól egészen 40 yard távolságig keresi meg a célpontokat (a korábbi 25 yard helyett).
      • Wall of Zombies:
        • Lecsökkentettük a cooldownt 25 másodpercről 20 másodpercre.
        • Skill rúna – Pile On:
          • A korábbi 745%-os fegyver sebzést 25 másodperces cooldown-nal megváltoztattuk 550%-os fegyver sebzésre 10 másodperces cooldown-nal, valamint a hatótávolságot is megnöveltük kissé.
    • Passzív skillek:
      • Gruesome Feast:
        • Mostantól megjelenik egy buff ikon, ha vannak aktív stack-jeid.
      • Fetish Sycophants:
        • Megnöveltük az esélyét 3%-ról 5%-ra.
      • Jungle Fortitude:
        • Lecsökkentettük a sebzéscsökkentést 20%-ról 15%-ra.
    • Hibajavítások:
      • Aktív skillek:
        • Haunt:
          • A sebzés nagyságát most már növeli az Intelligence és egyéb skill bónuszok is.
  • Wizard:
    • Aktív skillek:
      • Archon: Slow Time
        • Megnöveltük a lassítás mértékét 30%-ról 60%-ra.
      • Blizzard:
        • Lecsökkentettük költségét 45-ről 40 Arcane Power-re (a Snowbound költsége továbbra is a korábbi 20 Arcane Power maradt).
      • Disintegrate:
        • Lecsökkentettük a költségét periódusonként 20 Arcane Power-ről 18-ra.
        • Megnöveltük a fegyver sebzést 155%-ról 170%-ra.
        • Skill rúna – Chaos Nexus:
          • Megnöveltük a fegyver sebzést 40%-ról 44%-ra.
        • Skill rúna – Entropy:
          • Megnöveltük a fegyver sebzést 178%-ról 196%-ra.
        • Skill rúna – Intensify:
          • Megnöveltük a fegyver sebzést 202%-ról 221%-ra.
      • Energy Armor:
        • Lecsökkentettük a páncél bónuszt 65%-ról 35%-ra.
        • Skill rúna – Prismatic Armor:
          • Lecsökkentettük a resist bónuszt 40%-ról 25%-ra.
      • Familiar:
        • Skill rúna – Ancient Guardian:
          • Megnöveltük a életerő határt 35%-ről 50%-ra.
        • Skill rúna – a Dartling-ot átneveztük „Vigoron”-ra.
          • A Vigoron minden másodpercben regenerálja a Wizard életerejét.
      • Ice Armor:
        • Mostantól 12%-kal csökkenti a közelharcban elszenvedett sebesülést.
        • Skill rúna – Crystallize:
          • Lecsökkentettük a páncél bónuszt stack-enként 30%-ról 20%-ra.
      • Magic Missile:
        • Megnöveltük a fegyver sebzést 110%-ról 125%-ra.
        • Skill rúna – Charged Blast:
          • Megnöveltük a fegyver sebzést 143%-ról 162%-ra.
        • Skill rúna – Split:
          • Megnöveltük a fegyver sebzést 50%-ról 56%-ra.
          • Lecsökkentettük a sebzés szögét 30 fokról 20 fokra.
        • Skill rúna – Seeker:
          • Megnöveltük a fegyver sebzést 121%-ról 138%-ra.
        • Skill rúna – Penetrating Blast:
          • Megnöveltük az áthatolás esélyét 70%-ról 100%-ra.
      • Meteor:
        • Lecsökkentettük a varázslás és a becsapódás közötti késleltetést 2 másodpercről 1.25 másodpercre.
        • Lecsökkentettük a költségét 60 Arcane Power-ről 50-re.
        • Az eljárás együtthatóját (alap skill + fel nem sorolt rúnák) lecsökkentettük 0.25-ről 0.125-re.
        • Skill rúna – Star Pact:
          • Az eljárás együtthatóját lecsökkentettük 0.25-ről 0.10625-re.
        • Skill rúna – Meteor Shower:
          • Az eljárás együtthatóját lecsökkentettük 0.1-ről 0.05-re.
        • Skill rúna – Liquefy:
          • Az eljárás együtthatóját lecsökkentettük 0.125-ről 0.10625-re.
      • Ray of Frost:
        • Megnöveltük a mozgási sebességcsökkentést 30%-ról 60%-ra.
        • Megnöveltük a lassítás idejét 3 másodpercről 4 másodpercre.
        • Lecsökkentettük a költségét periódusonként 20 Arcane Power-ről 16-ra.
        • Skill rúna – Numb:
          • Megnöveltük a mozgási sebességcsökkentést 60%-ról 80%-ra.
        • Skill rúna – Cold Blood:
          • Lecsökkentettük a költségét periódusonként 12 Arcane Powerról 10-re.
        • Skill rúna – Sleet Storm:
          • Megnöveltük a fegyver sebzést 215%-ról 280%-ra.
          • Az eljárás skalárját lecsökkentettük 0.25-ről 0.1875-re.
        • Skill rúna – Black Ice:
          • Megnöveltük a fegyver sebzést 193%-ról 3 másodpercen át 387%-ra.
      • Slow Time:
        • Lecsökkentettük a cooldownt 20 másodpercről 15 másodpercre.
        • Megnöveltük a mozgási sebességcsökkentést 30%-ról 60%-ra.
        • Skill rúna – Time Shell:
          • Többé nem csökkenti a Slow Time méretét.
        • Skill rúna – Perpetuity:
          • Mostantól a cooldownt 12 másodpercre csökkenti (a korábbi 16 helyett).
      • Spectral Blade:
        • Megnöveltük a fegyver sebzést 135%-ról 165%-ra.
        • Megnöveltük a sebzés szögét 60 fokról 90 fokra.
        • Megnöveltük a távolságát 10 yardról 15 yardra (a Thrown Blades távolsága továbbra is 20 yard maradt).
        • Az eljárás együtthatóját lecsökkentettük 0.222-ről 0.14-re.
        • Skill rúna – Deep Cuts:
          • Megnöveltük a Vérzés fegyver sebzését 35%-ról 3 másodpercen át 45%-ra.
        • Skill rúna – Healing Blades:
          • Eltávolítottuk a Critical Hit szükségességét.
          • Lecsökkentettük a gyógyítás mértékét 8%-ról 5%-ra.
        • Skill rúna – Thrown Blades:
          • Az eljárás együtthatóját lecsökkentettük 0.111-ről 0.08-ra.
      • Storm Armor:
        • Ezt a képességet átalakítottuk, hogy ismétlődően sebezze a közelben lévő ellenfeleket a fegyver sebzésének 100%-ával Villámként.
        • Mostantól már sokkal gyakrabban aktiválódik.
        • Skill rúna – Reactive Armor:
          • Átalakítottuk, hogy a távolsági és a közelharci támadókat is sebezze a fegyver sebzésének 70%-ával Villámként.
        • Skill rúna – a Strike Back-et átneveztük „Thunder Storm”-ra.
          • A Thunder Storm megnöveli az ismétlődő fegyver sebzést 130%-ra.
        • A többi rúna nem változott.
      • Teleport:
        • Mostantól már megszakítja a legyökerezést.
        • Skill rúna – Reversal:
          • Mostantól nem veszi figyelembe a látómezőt, amikor visszatér a varázslás helyére.
      • Wave of Force:
        • Lecsökkentettük a cooldownt 15 másodpercről 12 másodpercre.
        • Skill rúna – Force Affinity:
          • Lecsökkentettük a cooldownt 12 másodpercről 9 másodpercre.
      • Energy Twister:
        • Skill rúna – Storm Chaser:
          • Az eljárás együtthatóját lecsökkentettük 0.5-ről 0.125-re.
    • Passzív skillek:
      • Unstable Anomaly:
        • Megnöveltük az életerő határt 20%-ról 30%-ra.
        • Mostantól felgyógyítja a játékost maximális életerejének 45%-ára és 3 másodpercig lelassítja a visszalökött ellenfeleket 60%-kal.
    • Hibajavítások:
      • Aktív skillek:
        • Archon:
          • Többé nem lehet kikerülni az Archon cooldownját úgy, hogy kombináljuk az Arcane Orb-ot, a Diamond Skin-t és az Archon-t.
          • Archon: Teleport
            • Mostantól rendesen megszakítja a legyökerezést.
        • Hydra:
          • Mostantól minden rúnájára előnyösen hat az Arcane Dynamo 5-ször felhalmozott sebzés buffja.
          • Kijavítottuk azt a hibát, ami néha elválasztotta a Hydra fejét az alapjától, ha egy falhoz közel varázsoltuk.
        • Magic Weapon:
          • Skill rúna – Blood Magic:
            • A Blood Magic mostantól működik damage-over-time varázslatokkal is (úgy mint Archon: Disintegrate, Ray of Frost, stb.).
      • Passzív skillek:
        • Illusionist:
          • Az Illusionist mostantó reseteli az Archon: Teleport cooldownját.

Craft-olás:

  • A Craft-olási alapanyagokból most már 500-at pakolhatunk egy kupacba.
  • Az Ékszerész vázlatai mostantól már Rare-ként (sárga színben) jelennek meg, hogy a földre dobva jobban észrevehetőek legyenek.
  • A Craft-olási összetevők átalakíthatók egyel magasabb szintűre a Kovácsnál 10:1 arányban.
  • A Tomes of Training is átalakítható egyel magasabb szintűre a Kovácsnál vagy az Ékszerésznél szintén 10:1 arányban.
  • A Salvage (újrahasznosítás) mostantól a tárgy viselési szintjét (equip level) veszi figyelembe a tárgy alap szintje (item level) helyett, amikor eldönti, hogy milyen komponensekre bontja a tárgyat.
    • Például: Ha egy tárgy szintje (item level) 60-as, és le van csökkentve a viselési szintje (equip level) 52-re, akkor a tárgyat Hell-es craft-olási alapanyagokra bontja, Inferno-s helyett.
    • Erre azért volt szükség, hogy illeszkedjen ahhoz a változáshoz, miszerint a tárgy affix-jei (varázs tulajdonságai) immár nem a tárgy szintje alapján dőlnek el, hanem a szörnyek szintje alapján (erről részletesebben lentebb, a Tárgyak címszó alatt olvashatsz).
  • Hibajavítások:
    • Kijavítottuk azt a hibát, ami miatt a craft-olt tárgyak nem a viselésükhöz szükséges tényleges szintet mutatták.

Követők:

  • Templar:
    • Skillek:
      • Heal
        • Mostantól a Templart és a játékost is gyógyítja.
        • Már akkor is varázsolható, ha a játékos életereje 75% alá csökken (megemeltük a korábbi 50%-os határt).
      • Inspire
        • Megnöveltük a Mana regenerációs bónuszt másodpercenként 2-ről 4 Manára.
      • Intervene
        • Lecsökkentettük a cooldownt 60 másodpercről 30 másodpercre.
        • Megnöveltük a hatósugarát 6 yardról 10 yardra.
        • Eltávolítottuk a varázsláshoz szükséges határértéket:
          • A játékos jelenlegi életerejének nagyságától függetlenül mindig elsül a varázslat, ha a játékost megütik és a varázslat nincs cooldown alatt.
      • Intimidate
        • Mostantól a Templar által eltalált ellenfelek mozgási sebességét is lecsökkenti 3 másodpercre 60%-kal.
  • Scoundrel:
    • Megnöveltük az alap távolsági támadás fegyver sebzését 25%-ról 40%-ra.
    • Skillek:
      • Hysteria
        • Lecsökkentettük a cooldownt 6 másodpercről 5 másdopercre.
      • Poison Bolts
        • Megnöveltük az első találat fegyver sebzését 40%-ról 100%-ra.
        • Mostantól a méreg 2 másodperc alatt okoz 40% fegyver sebzést (a korábbi 3 másodperc helyett).
  • Enchantress:
    • Skillek:
      • Disorient
        • Megnöveltük a hatósugarát 4 yardról 6 yardra.
        • Lecsökkentettük a cooldownt 45 másodpercről 25 másodpercre.
      • Mass Control
        • Lecsökkentettük a cooldownt 60 másodpercről 30 másodpercre.
      • Powered Armor
        • Lecsökkentettük a páncélzat bónuszt 15%-ról 5%-ra.
      • Reflect Missiles
        • A Reflect Missiles-t lecseréltük Missile Ward-ra:
          • A Missile Ward csökkenti a távolsági támadásokból érkező sebzést 6%-kal.
  • Hibajavítások:
    • A követőktől származó Magic Find és Gold Find értékekre is vonatkozik a 300%-os korlát.
    • A követők többé nem fognak egyhelyben futni, vagy lassabban futni, ha a játékos olyan képességet használ, ami fokozza a mozgását (pl.: Leap, Teleport, Vault, stb.).
    • Kijavítottuk azt a hibát, ami azt okozta, hogy a követők vagy a küldetés NPC-i néha megtámadtak egy tétlenül álló lényt (pl. treasure goblint), ha az volt a legközelebbi célpont.

Tárgyak:

  • A tárgyak affix-jeinek (varázs tulajdonságainak) szintje a tárgy alapszintje helyett a megölt szörny szintje alapján dől el (ez minden tárgyra vonatkozik, beleértve a Legendary és a Set tárgyak véletlenszerű affix-jeit is).
  • Mostantól egy fényoszlop jelöli meg a Legendary tárgyak helyét, valamint a mini-térképen is feltűnik egy jel az első esés alkalmával, továbbá egy új hangjelzést is bevezettünk.
  • Mostantól gyakrabban esnek Class-specifikus tárgyak.
  • Megdupláztuk a Legendary és a Set tárgyak esésének esélyét.
  • Inferno nehézségi fokozaton többé nem esik iLevel 58-nál kisebb tárgy.
  • Inferno nehézségi fokozaton többé nem esik Square-minőségű drágakő.
  • Lecsökkentettük a Rare tárgyak azonosításához szükséges időt 1 másodpercre.
  • Megnöveltük a Legendary tárgyak azonosításához szükséges időt 4 másodpercre.
  • A földre eső Lore könyvek színe zöld helyett mostantól világoskék.
  • Mostantól már pajzsokra is kerülhet Monk skill bónusz.
  • Az „Extra Health From Globes” már a gyógyitalokra is hat.
  • Hibajavítások:
    • Az, hogy milyen sorrendben kezded viselni a Bónusz Elemental sebzést adó Legendary affix-os felszereléseket többé nem fogja befolyásolni a sebzésedet.
    • A Mara’s Kaleidoscope a 3 fix affix-je mellett mostantól rendesen ad 3 véletlenszerű affix-et is.
    • Kijavítottuk azt a hibát, ami miatt nem esett a Nagelring és a Unity nevű Legendary gyűrű.
    • Kijavítottuk azt a hibát, ami miatt a Mempo of Twilight nem adott 170-200-at valamelyik elsődleges stathoz.

Szörnyek:

  • Lecsökkentettük a multiplayer játékokban a szörnyek plusz életerejét 75%-ról 70%-ra.
  • Lecsökkentettük az 50-63-as szintű szörnyek sebzését és életerejét, hogy alkalmazkodjon az új Monster Power rendszerhez.
  • Némileg módosítottuk a magasabb szintű Elite képességeket:
    • Mostantól a legtöbb Elite stun-olásához szükséges minimum stun időtartam 0.65 másodperc (a korábbi 0.5 másodperc helyett); a 0.65 másodpercnél alacsonyabb értékek hatástalanok lesznek.
    • Mostantól a Rare-ek és Főszörnyek stun-olásához szükséges minimum stun időtartam 0.85 másodperc (a korábbi 0.5 másodperc helyett); a 0.85 másodpercnél alacsonyabb értékek hatástalanok lesznek.
  • Javítottunk a Sand Sharkok AI-ján:
    • A Sand Sharkok mostantól használhatják az „Under Sand Attack”-ot a föld alól, melynek hatására a Sand Shark megrohamozza a játékost és egy 10 yardos hatósugarú, alacsony sebzésű, földrengés-szerű támadást okoz.
    • A Sand Sharkok mostantól képesek feléd sétálni, ami több időt ad a játékosnak, hogy DPS-elje őket.
  • Állatainkra és követőinkre immár kevesebbet sebeznek a Skeleton Fire Mage-ek tűz tócsái, a Wood Wraith-ek spóra felhői és az Oppressor-ok tűz leheletei.
  • Lecsökkentettük a két-kezes Skeleton Executioner-ek menekülési sugarát.
  • Megnöveltük a Fallen Lunatic-ok öngyilkos képességének „coolup”-ját 1-3 másodpercről 2-5 másodpercre, ezáltal biztosítván kiszámíthatóbb nagyságú időt a játékosoknak, hogy megöljék őket (vagy, hogy elfussanak) mielőtt azok felrobbannak.
  • A Lacunis-ok cooldownt kaptak a kombó támadásaikra.
  • Mostantól a Treasure Goblinok hangot adnak ki, ha észrevesznek egy játékost.
  • Hibajavítások:
    • Többé nem kerülhetőek ki a Reflects Damage affix okozta sebzések.
    • A Fire Chains képességű szörnyek többé nem kapcsolódhatnak össze föld alatti szörnyekkel (ha egy szörny úgy bújik a föld alá, hogy közben össze volt kapcsolódva Fire Chains-szel, akkor a kapcsolat megszakad).
    • Egy éppen elhalálozó Molten szörny robbanási effektje és az effekt okozta sebzés mostantól egy időben jelentkezik.
    • A Desecrator affix-szal rendelkező szörnyek többé nem fognak desecrator pool-t varázsolni azon játékosokra, akik több mint 50 yard távolságra vannak.
    • Az Arcane Sentry sugár támadása által okozott sebzés mostantól szinkronban lesz a sugár kirajzolásával.
    • A Heralds of Pestilence-ek most már megszakítják távolsági támadásukat, ha a játékos olyan képességet használ, amely megcélozhatatlanná teszi őt, miközben a támadás épp elsülne (vagy „véget érne”).
    • A Rare Heralds of Pestilence-ek már képesek minionokat teremteni.
    • Az Arcane Enchanter-ek sebzése most már megfelelően csökken, ha a játékos „Damage Reduction Against Elites” tulajdonsággal bír.
    • A Flying Molok-ok többé nem válhatnak láthatatlanná és megcélozhatatlanná.
    • A következő szörny típusokból most már születhetnek Rare-ek és Champion-ok, és ezáltal bizonyos achievementek teljesíthetővé válnak:
      • Mallet Lord
      • Skeletal Sentry
      • Skeletal Raider
      • Skeletal Marauder
      • Armaddon
      • Armored Destroyer
      • Subjugator
      • Dust Imp

Felhasználói felület:

  • A közös láda minden rekeszének ikonja megváltoztatható:
    • Az volt ezzel a célunk, hogy a játékosoknak megadjuk a lehetőséget, hogy vizuálisan testre szabhassák a ládájuk rekeszeit, jobban tükrözve ezáltal annak tartalmát.
  • Hibajavítások:
    • Ha a bal kézben (off-hand-ben) tartott fegyverről pajzsra váltasz, az többé nem fogja a sebzésed mértékét kevesebbnek mutatni, mint amennyit harc közben valójában okozol.

Hibajavítások:

  • A Shrine-ok mostantól minden olyan játékost buff-olni fognak, akik a Shrine hatósugarában vannak, vagy ugyanazon a pályarészen tartózkodnak.
  • A Nephalem Valor stack megmarad, ha a játékos ugyanabba a multiplayer játékba csatlakozik vissza, amelyből utoljára kilépett.
  • A hős karakterlapján feltüntetett sebzés most már a megfelelő értéket mutatja, ha kicseréljük a jobb kézben (main hand) és a bal kézben (off-hand) tartott fegyvert egy pajzsra.
  • Kijavítottuk azt a hibát, ami azt okozta, hogy a többi játékoson lévő buffokat nem jól jelezte ki a party UI.
  • Kijavítottuk azt a hibát, ami miatt a játékosok nem tudtak visszacsatlakozni a multiplayer játékba, ha olyan karakterre váltottak át, amelyik olyan nehézségi szinten volt elmentve, amit a party többi tagja még nem ért el.
  • Kijavítottuk azt a hibát, ami miatt a játék néha összeomlott, ha a craft-olási alapanyagok eszközleírásaira pozícionáltuk kurzorunkat.
  • Eltávolítottuk a Keep Depths tüzes árkainak sebzéséből a kezdeti késleltetést és enyhén csökkentettük a hatósugarát.
  • Fejezetek (Act-ok):
    • Act I
      • Act I – Realm of Chaos: Az átvezető jelenet többé nem fagy meg fekete képernyőn a Realm of Chaos kezdetén.
      • Act I – Defiled Crypt: A „Matriarch’s Bones” esemény teljesítésekor a loot többé nem eshet a ládán belülre.
      • Act I – The Festering Woods: A loot többé nem eshet a törött oszlopok alapzatain belülre.
    • Act III
      • Act III – Stonefront: A „Protect and Serve: Protect the soldiers raising the catapult” esemény során az első katonát többé nem ölhetik meg a szörnyek mielőtt elérné a csörlőt.
      • Act III – Rakkis Crossing: A „Blaze of Glory: Talk to Captain Haile” küldetés közben Captain Haile-t nem lehet többé megölni.
    • Act IV
      • Act IV – The Pinnacle of Heaven: A „Prime Evil: Climb to the Pinnacle of Heaven in the Silver Spire” küldetés átvezető jelenetében mostantól már Tyrael is jelen van.

 

(A fordítás 2012. október 19-én készült.)

 

 
Címkék: 1.0.5, patch
vissza
!ParaDoxx
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 7 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 

SlipKnoTiaN666

okt. 28., 20:07

Köszönöm a fordítást én is. :)

Szegény Wizard-om Energy Armor-ját kicsit meggyengítették de a Spectral Blade-nek örülök. :)

És még a DH-mat is fel kell húzzam már csak a farkas koma miatt is. :D

 
 
 
 

Mr.RAP

okt. 22., 12:10
Én is köszönöm a fordítást!!!!
 
 
 
 
noavatar

OldAkita

okt. 22., 08:57
!ParaDoxx

Nagyon de nagyon köszönöm hogy ilyen önzetlenül pazaroltad az idődet azokra akik nem beszélni angol :)

 
 
 
 

Morzan

okt. 21., 12:22
Igen, növekszik - több xpt kapsz.. (van wifi): )
 
 
 
 

saxxo

okt. 21., 09:55
Akkor nekem is lenne egy hasonló kérdésem.
Plusz xp-t is minden szinten lehet kapni ha mp lvl-t állítunk be? Konkrétan ha egy új karaktert akarok felhúzni lvl 60-ra, adok neki egy lvl requirement reduce-os fegyvert és ezért mondjuk mp lvl 8-on, Hell fokozaton is simán megyek vele, akkor xp-t is többet fogok kapni?
 
 
 
 

!ParaDoxx

okt. 20., 19:31
Azt írták, hogy minden fokozaton lehet velük találkozni, de csak Inferno-n van rá esély, hogy dobják az összetevőket, és ott is csak 5-ös Nephalem Valor mellett.
A dobás esélyt (Inferno-n) minden Monster Power szint 10%-kal növeli.
 
 
 
 

kolli01

okt. 20., 18:32

Infernal Machine-hoz valo kulcsokat csak inferno nehézségi szinten dobnak az örzök, vagy eshet pl. hell szinten is? Mert ott is találkozni velük.

 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu