A most következő leírásban egy kicsit egyedi, ám hatásos és erős WD buildet szeretnénk bemutatni Nektek. Mint tudjátok a legutóbbi patch után sokat erősödött ez a karakter és még inkább alkalmas lett többféle build használatára. Eddig a Tank WD buildek vitték a pálmát, azok voltak talán a legerősebbek a saját kategóriájukban, de csak solo-ban, mert csapatban ezek is elveszítették az erejünket. Viszont a legutóbbi patch után ez a karakter nagyon is használhatóvá vált csapatban és egyedül egyaránt. A most bemutatott build és gear nem olcsó, de erős, stabil és gyors karaktert kapunk. Sokat olvasgattam és nézelődtem az utóbbi időkben, hogy hogyan lehet a legjobb WD-t összerakni, a most leírt build jött be eddig nekem a legjobban. Mint azt már megszokhattátok most is próbáljunk „szájba rágósan” elmagyarázni mit, miért és hogyan használunk.
Lássuk először a használt skilleket és passzívokat:
Passzívok:
a, Perce the Veil: nagyobb sebzést biztosít számunkra, a manaköltség nem okot problémát, mert nem fogunk „drága” spelleket használni
b, Gruesome Feast: ez egy eléggé elfeledett passzív pedig remekül buffolja a karakterünket, erről lejjebb olvashattok többet
c, Jungle Fortitude: remekül segíti a karakterünket és idézettjeinket ez a passzív, mert 20%-kal csökkenti az elszenvedett sebzések értékét
Támadó spellek:
I, Plague of Toads – Rain of Toads: jól sebző spell, sőt még egy DOT sebzést is biztosít, de ha ez nem lenne elég még a LoH-ra is remekül proccol
II, Firebomb – Pyrogeist: szintén egy buffolt spell, remek sebzés, proccol LoH-ra, critel is és emellett AOE sebzést biztosít számunkra
Játékstílus és gear:
Kezdjük azzal, hogy hogyan kell ezzel a fura builddel játszani. Csak elsőre lesz szokatlan a használata, utána már élvezni is lehet. Ez egy eléggé egyedi felépítés, ilyet még máshol nem láttam, amin meg is lepődtem, hiszen jól működik a WD így, sőt meglepően gyors és csapatban is nagyon hasznos karakter. Mindenek előtt idézzük meg a kutyusokat és az órisásunkat, mivel ezek valóban nagyon hatásos buffot kaptak a patchben nagyon életképesek lettek bármely Act-ban, bármely szinten. A lényeink a mi HP-nk, resistünk és armorunk alapján kapják a saját értékeiket. Gyógyulni Life Regen. és HP Globe-ok segítségével tudnak a kis szerzetek, én az utóbbira építkezek, tehát próbálok minél több Globe-ot felszedni, ezzel is életben tartva őket, illetve kihasználni a passzívból érkező plusz INT-et. A többit megteszik ők maguktól is. A build az önbuffolásról is szól, ebben két spellünk is segít minket. A Soul Harvest a közeli ellenfelek után adja a buffot míg a Gruesome Feast a Globe-ok után, lássuk milyen hatást érhetünk el ezzel. Vegyünk egy egyszerű számot, legyen az az 1000, tegyük fel, hogy van 1000 INT a gear-ünkben, erre jön 5*130 INT a Harvest miatt és még szedjünk fel 5 darab Globe-ot is, ezek egyesével 10-10%-kal növelik az értékünket, a végére 2657 INT-ünk lesz ennek a két spellnek köszönhetően, mivel a Globe-okból passzívan kapjuk a buffot, azon nincs CD, a Harvest-ből származó buff pedig kitart a következő ugyanilyen spell használatáig, ezért folyamatos buff hatás érhető el. Tehát csak a játékba lépésnél lesz 1000 INT-ünk, utána már erre az értékre szinte soha nem áll vissza, ha belegondolunk 1000-ből csinálunk 2657 INT-et, ez 266%-os növekedés, ha ezt meg kellene vennünk AH-ba nem lenne olcsó. Miért is jó nekünk, hogy nő az INT? Mert növeli a sebzésünk és a resistünk is, nem is kis mértékben. Emiatt gyorsabban tudunk haladni és tankosabbak is leszünk és ezek kihatnak az idézet lényeinkre is, mert ők a mi értékünk alapján élnek. Az én játékom az, hogy befutok egy nagyobb bolyba, elnyomom a Harvest-et (ez már alapból jól sebez), szedegetem fel a kieső Globe-okat és közben megy a „békaeső” és a „tűzdobálás”, és persze a lényeim is teszik a dolgukat. Nincs olyan helyzet, amiből rosszul jönnék ki, az, hogy meghalok szinte kizárt. Nagyon biztonságos és gyors farmolási lehetőséget kapunk így. Most a gearről pár szóban. A saját felszerelésemmel tudok csal páldálózni, nekem jelenleg 102K HP-m van, ebből kapnak a lényeim %-os értékeket, alapból 32K DPS-em van, ami a buffoknak köszönhetően szinte soha nem csökken 42-45K alá, de simán a 60K+ DPS is elérhető, ha jól kapom el a ritmust, resistjeim alapból 600+, ez buffolva jóval magasabb értéket ér el és emellett még 2000+ LoH is tartozik a gear-be. Ilyen értékek mellett semmi nem jelent akadályt, valóban egy erős karaktert kaptam, igaz egy eddig 150+ millió goldba került, de meg is érte az árát, mert ezzel a karakteremmel tudok a legjobban és leggyorsabban farmolni, legyen szó MF-ről vagy Paragonról. Lehet kevésnek tűnik a sebzés,de ne feledjük hogy minden sebzésünk DOT és AOE, tehát ekkora DPS mellett is jól lehet haladni, nem fogjuk lassúnak érezni a karaktert.
Összefoglalás
Ez a build egy egyedi kitaláció. Viszont meglepően stabil WD-t eredményez. Olyan ez, mintha összkevernénk egy Tank WD-t egy DPS builddel, de mégis „halhatatlan” és gyors Doctor-t kapunk. Érdemes kipróbálni egy ilyen felépítést is, a fontos, hogy legyen sok-sok HP-nk és emellé egy elfogadható sebzésünk, amelyhez társul némi LoH is. Csapatban is remekül megállja a helyét, konkrétan erősebb, mintha egy Monk vagy Barbár tankolna, mégis a sebzésünkkel is segítjük a csapatot, solo-ban pedig gyorsabban fogunk fejlődni és MF-fel, mint gondoltuk.
Remélem tetszett Nektek a mostani leírás is, sok sikert a teszteléshez és írjátok meg a véleményeteket is!
Hmm...na most már muszáj lesz megkérdeznem, mivel 2x látok ilyet ebben a leírásban is és Alkaizer karakterprofiljában is azt láttam, hogy a leírtak szerint úgy használ skilleket ahogy én nem tudok...
mégpedig kezdem ezzel, hogy a Plague of Toads és a Firebomb is Primary skillek...
akkor hogy is használod őket 1xerre??
másik Alk.. leírásában itt : http://us.battle.net/d3/en/profile/Alkaizer-1727/hero/2190
ő 1xerre használja a Whirlwindet és a Rendet mikor mind2 "jobb klikkes" skill lenne....
kérem valaki oktasson ki...
köszönet