Chat
Online
Chat now
20 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Diablo 3
1827 hozzászólás
Diablo 3 Konzol
293 hozzászólás
Az utolsó remény
80 hozzászólás
Diablo 2
423 hozzászólás
Error 1016
3 hozzászólás
Xbox One
4 hozzászólás
Elsősegély
34 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
72 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Barbár
60781 megtekintés
 
Diablo III - Monk
60486 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
60279 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
59595 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
48572 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
40874 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
26131 megtekintés
 
 
Farmolási tippek
22413 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
21077 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
68 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

Tombrave hozzászólt a(z) Minden a Kanai’s Cube -ról című cikkhez. 40 perce
 
 

Friss Diablo hírek

 
Diablo III 2012. július 27. 6 hozzászólás
 

A következő cikkünkben a Critical Hit Damage és a Critical Hit Chance lesz kitárgyalva. Megtudhatjátok, hogy hogyan működnek, melyik jobb, erősebb, illetve azt is, hogy hogyan számítanak bele sebzésünkbe.

Critical hit

A Critical hit-ek különleges csapások amelyeket szörnyekre lehet mérni (PvP estén más játékosokra). Azok a szörnyek amelyek egy Critical hit által halnak meg, egy különösen kegyetlen halálanimáció után általában felrobbannak, ezzel vizuálisan is szórakoztatva a játékosokat jutalomként, vagy más esetekben az ellenfél a physics rendszernek köszönhetően, kirepül a kamera által belátott térből.

A Critical hitek alapból 50% bónusz damaget sebeznek, azonban ezt és a critical hit esélyét növelni lehet különböző skillekkel és felszereléssel

Critical Hit fogalmak

Van néhány Crit hit-hez tartozó játékbeli fogalom, amelyeket tárgyakon, skilleken s egyéb játékbeli effekteknél használnak, jó ha tudja az ember, hogy melyik mit jelent:

  • Critical Hit / Crit – Maga az esemény amikor is critical hit-et ejtünk. Megnövelt sebzés és egyéb effektek, a damage típustól függően.

  • Critical Hit Chance / Crit Chance – Esély egy crit hit találatra.

  • Critical Hit Damage / Crit Damage – A damage értéke, amelyet ejtünk crit hit esetén.


Critical Hit a Diablo III-ban

Crit hiteket citromsárga színben jeleníti meg.

Amikor 2008-ban először adtak hírt a játékról, azt is nyilvánosságra hozták, hogy a crit hitek az extra damageon kívül más effektekkel is bírni fognak, a játék korai fázisában ez volt a rendszere:

  • Physical Damage: Kétszeres damage. Esély van knockback-re, de ezt nem erősítették meg.

  • Arcane Damage: Arcane damage crit hit-ek 4 másodpercre silence effekttel hatnak. (Silenced célpontok nem tudnak varázsolni, mint pl Skeletal Summoner és Goatman Shaman nem lesznek képesek alattvalókat feltámasztani.)

  • Cold Damage: Critical hitek 2 máodpercre freeze-elik a célpontot.

  • Fire Damage: Critical hitek lángra lobbantják az ellenfelet, további damaget okozva másodpercenként.

  • Lightning Damage: Critical hitek 2 másodpercre stunnolják a célpontot

  • Toxic Damage: Ismeretlen bónusz ennél a crit hit-nél. Talán extra damage az időtartama alatt?

Azonban ezt a rendszert eltörölték, ehelyett a crit hitek alapból 150%-os bónusz damage-t okoztak. Nincsenek különleges másodlagos effektek a Diablo 3-ban, mint ahogy azt tervezték. Senki nem tudja, hogy ezeket miért törölték el, mert így az elemental damage elég egyhangú, bár a cold damage még így is slow-olja az ellenfeleket néhány pillanatra. Ahogy azt jobb oldalon jelzi (ha a játékos úgy állította be, hogy mutassa a felületen) a crit hitek agy citromsárga színben jelennek meg a megsebzett szörnyek felett.

Crit Damage és Chance

CHD fegyver és egyéb itemmel növelése

Critical Hit Chance (CHC) és Critical Hit Damage (CHD) többféleképpen növelhető. Elsőként itemek segítségével. Sok tárgy megnöveli a játékos crit hit esélyét. Ezek a növekvések százalékos alapú és lapos értékűek. Tehát, ha egy játékosnak 5% crit hit esélye van, és talál mellé egy amulettet, ami +5% CHC-t biztosít, a két szám összeadódik, nem pedig szorozódik, így 10% lesz a CHC esélye.

Damage érték növelése

CHD értéket itemekkel, skillekkel és passzív képességekkel lehet növelni.

CHD kiegészítő hatásokat ruházhat különböző tárgyakra, az alábbiaknál:

  • 1-handed weapons. /Egy kezes fegyverek

  • 2-handed weapons. /Kétkezes fegyverek

  • Gloves

  • Rings

  • Amulets

  • Follower Specials /Követő különlegességek

  • Bizonyos Legendary itemek

Ráadásként, ha egy Emerald-ot rakunk bármilyen fegyver socketjébe, az megnöveli a CHD-t 10%-tól kezdve (Chipped gem) egészen akár 100%-os bónusz damageig (Radiant Star gem).

CHC az alábbi tárgyakban jelenhet meg:

  • Bracers

  • Helm

  • Ring

  • Glove

  • Amulet

  • Off-Hand itemek (pl.: shield / pajzs vagy mojo)

  • Bizonyos Legendary itemek különös slotokban

Sok skill és passzív képesség is ad fontos bónuszokat, mint pl (CHC esetében) a Barbár Weapon Master, 10%al növeli a CHC-t ha egy Axe/fejszét használ. Hasonlóképp a Démonvadász Archery passzív képessége 50% CHD-t ad, amikor crossbow-t visel, de hand crossbow esetén 10% CHC-t ad.

Egyensúlyozás, CHD versus CHC

Átlagosan az extra damage alapja (azaz, nincs beleszámítva a skill és stat bónusz) a crit hiteknek az CHD%*CHC%. Tehát az optimális stratégia a teljes CHD növelésére, az az, hogy azt a statot kell fejleszteni, amelyikkel nagyobb bónuszt szerezhetünk, százalékosan mérve: nagyobb növekedést ad, mint az előtte levő értéknél. Példaként vegyünk egy játékost, akinek 25% crit hit esélye van és 60% extra damaget okoz, és választania kell hogy 10% CHD-t akar hozzáadni, vagy 5% CHC-t.

  • Alap CHD = 0.6 * 0.25 = 15% extra damage

  • 10% CHD esetén ( 1/6-os növelés az előző értékhez képest): 0.7 * 0.25 = 17.5% extra damage

  • 5% CHC esetén (1/5-ös növelés az előző értékhez képest: 0.6 * 0.3 = 18% extra damage

Ez esetben az 5% CHC javasoltabb.

 

 
Morzan
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
Ezt a cikkünket olvastad már? close
5 éves a Diablo és a Diablo Hungary
Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
0 hozzászólás
 
Eddig 5 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 

Boromic

nov. 13., 22:03
attól függ mennyi a crit chanced, ha magas pl megvan a 40% , vagy inkább 35 akkor már 100% crites gemet, melee attackers gemet nem használnak dps-ek, critre menj! sok sok crit kell. amugy meg kevebb dps sockettal, főleg ha van alapbol rajta crit, meg attack speed.
 
 
 
 

kolli01

nov. 13., 20:48

Egy véleményt szeretnék kérni, mégpedig abban nem tudok dönteni, hogy melyiket érdemes megvenni. (mivel mind a kettő megoldás jó sok goldba kerül)

Fegyverről lenne szó, Monk - két egykezes.

Mi éri meg sebzés szempontjából:

egy több damage per second kb. 1200-1300 körüli, de nem lehet bele követ rakni, vagy

egy kevesebb dps  kb. 800-900 körüli, de rakható bele pl. Melee attackers take 1800 damage per hit-es topáz. A másikba raknék Critical Hit Damage Increassed by 100%-os smaragdot.

Esetleg mind a 2-be egyformát. (topáz)

(tudom nem ide vág, de nem is tudom hírtelem melyik témában kérdezem meg)

 
 
 
 
noavatar

PlayR

júl. 28., 10:48
Vásárlásnal és Eladásnál sokat segíthet.
 
 
 
 

Liteon

júl. 28., 08:49
Köszi!
 
 
 

júl. 27., 18:17
Korrekt!
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 
Milyenek a... hír
április 30.
 
Necromancer Összes... hír
április 13.
 
Elindult a... hír
április 12.
 
Necromancer Zárt... hír
április 06.
 
Necromancer... hír
április 02.
 
First Look - Season 10 hír
március 30.
 
Patch 2.5.0 Magyarul hír
március 27.
 
Season Konzolon hír
március 22.
 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

2-1-2-patch-magyarul

A holnapi nap folyamán egy kis podcastet tervezünk a DiabloHungaryTV -n, amiben szóban lefordítjuk és átbeszéljük a 2.1.2 -es patch változásait. Az időpont 18:00 és megpróbáljuk maximum 40 percben összesűríteni. Tudjuk jól, hogy javában játszani fogtok, d
január 30. - diablohungary.hu

Új Season: Mire számíthatunk?

Hamarosan itt az idő, hogy az Első Szezon keretében lerakjuk a fegyvereinket és összegezzük az elérteket. Sokakban felvetődik a kérdés, hogy mi is lesz ha lezárul ez a folyamat, mi lesz a sok munkával megszerzett arannyal, illetve szintekkel 2015. február
január 30. - diablohungary.hu

Színes Bögre 2.0! Már rendelhető!

A DiabloHungary.hu egyedi bögréi már elég régóta tervbe voltak, hiszen magyar viszonylatban sajnos nem igazán lehet elérni ilyen termékeket, a licensz jogok miatt. Többek között emiatt is volt ekkora csúszás, mivel egyeztetnünk kellett a Blizzard Entertai
január 30. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu