Chat
Online
Chat now
23 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Elsősegély
34 hozzászólás
Diablo 3 Konzol
286 hozzászólás
Az utolsó remény
79 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
72 hozzászólás
Xbox One
3 hozzászólás
Keresgélő
296 hozzászólás
Diablo 2
422 hozzászólás
Diablo 3
1816 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Barbár
59800 megtekintés
 
Diablo III - Monk
59704 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
59329 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
58677 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
47614 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
39821 megtekintés
 
 
Minden a Legendary Gemekről
25454 megtekintés
 
Farmolási tippek
21992 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
20476 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
66 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

 

 

pimpi001 hozzászólt a(z) Necromancer Összes Skill Magyarul című cikkhez. 12 órája
 
 

Friss Diablo hírek

 
Diablo III 2012. július 27. 6 hozzászólás
 

A következő cikkünkben a Critical Hit Damage és a Critical Hit Chance lesz kitárgyalva. Megtudhatjátok, hogy hogyan működnek, melyik jobb, erősebb, illetve azt is, hogy hogyan számítanak bele sebzésünkbe.

Critical hit

A Critical hit-ek különleges csapások amelyeket szörnyekre lehet mérni (PvP estén más játékosokra). Azok a szörnyek amelyek egy Critical hit által halnak meg, egy különösen kegyetlen halálanimáció után általában felrobbannak, ezzel vizuálisan is szórakoztatva a játékosokat jutalomként, vagy más esetekben az ellenfél a physics rendszernek köszönhetően, kirepül a kamera által belátott térből.

A Critical hitek alapból 50% bónusz damaget sebeznek, azonban ezt és a critical hit esélyét növelni lehet különböző skillekkel és felszereléssel

Critical Hit fogalmak

Van néhány Crit hit-hez tartozó játékbeli fogalom, amelyeket tárgyakon, skilleken s egyéb játékbeli effekteknél használnak, jó ha tudja az ember, hogy melyik mit jelent:

  • Critical Hit / Crit – Maga az esemény amikor is critical hit-et ejtünk. Megnövelt sebzés és egyéb effektek, a damage típustól függően.

  • Critical Hit Chance / Crit Chance – Esély egy crit hit találatra.

  • Critical Hit Damage / Crit Damage – A damage értéke, amelyet ejtünk crit hit esetén.


Critical Hit a Diablo III-ban

Crit hiteket citromsárga színben jeleníti meg.

Amikor 2008-ban először adtak hírt a játékról, azt is nyilvánosságra hozták, hogy a crit hitek az extra damageon kívül más effektekkel is bírni fognak, a játék korai fázisában ez volt a rendszere:

  • Physical Damage: Kétszeres damage. Esély van knockback-re, de ezt nem erősítették meg.

  • Arcane Damage: Arcane damage crit hit-ek 4 másodpercre silence effekttel hatnak. (Silenced célpontok nem tudnak varázsolni, mint pl Skeletal Summoner és Goatman Shaman nem lesznek képesek alattvalókat feltámasztani.)

  • Cold Damage: Critical hitek 2 máodpercre freeze-elik a célpontot.

  • Fire Damage: Critical hitek lángra lobbantják az ellenfelet, további damaget okozva másodpercenként.

  • Lightning Damage: Critical hitek 2 másodpercre stunnolják a célpontot

  • Toxic Damage: Ismeretlen bónusz ennél a crit hit-nél. Talán extra damage az időtartama alatt?

Azonban ezt a rendszert eltörölték, ehelyett a crit hitek alapból 150%-os bónusz damage-t okoztak. Nincsenek különleges másodlagos effektek a Diablo 3-ban, mint ahogy azt tervezték. Senki nem tudja, hogy ezeket miért törölték el, mert így az elemental damage elég egyhangú, bár a cold damage még így is slow-olja az ellenfeleket néhány pillanatra. Ahogy azt jobb oldalon jelzi (ha a játékos úgy állította be, hogy mutassa a felületen) a crit hitek agy citromsárga színben jelennek meg a megsebzett szörnyek felett.

Crit Damage és Chance

CHD fegyver és egyéb itemmel növelése

Critical Hit Chance (CHC) és Critical Hit Damage (CHD) többféleképpen növelhető. Elsőként itemek segítségével. Sok tárgy megnöveli a játékos crit hit esélyét. Ezek a növekvések százalékos alapú és lapos értékűek. Tehát, ha egy játékosnak 5% crit hit esélye van, és talál mellé egy amulettet, ami +5% CHC-t biztosít, a két szám összeadódik, nem pedig szorozódik, így 10% lesz a CHC esélye.

Damage érték növelése

CHD értéket itemekkel, skillekkel és passzív képességekkel lehet növelni.

CHD kiegészítő hatásokat ruházhat különböző tárgyakra, az alábbiaknál:

  • 1-handed weapons. /Egy kezes fegyverek

  • 2-handed weapons. /Kétkezes fegyverek

  • Gloves

  • Rings

  • Amulets

  • Follower Specials /Követő különlegességek

  • Bizonyos Legendary itemek

Ráadásként, ha egy Emerald-ot rakunk bármilyen fegyver socketjébe, az megnöveli a CHD-t 10%-tól kezdve (Chipped gem) egészen akár 100%-os bónusz damageig (Radiant Star gem).

CHC az alábbi tárgyakban jelenhet meg:

  • Bracers

  • Helm

  • Ring

  • Glove

  • Amulet

  • Off-Hand itemek (pl.: shield / pajzs vagy mojo)

  • Bizonyos Legendary itemek különös slotokban

Sok skill és passzív képesség is ad fontos bónuszokat, mint pl (CHC esetében) a Barbár Weapon Master, 10%al növeli a CHC-t ha egy Axe/fejszét használ. Hasonlóképp a Démonvadász Archery passzív képessége 50% CHD-t ad, amikor crossbow-t visel, de hand crossbow esetén 10% CHC-t ad.

Egyensúlyozás, CHD versus CHC

Átlagosan az extra damage alapja (azaz, nincs beleszámítva a skill és stat bónusz) a crit hiteknek az CHD%*CHC%. Tehát az optimális stratégia a teljes CHD növelésére, az az, hogy azt a statot kell fejleszteni, amelyikkel nagyobb bónuszt szerezhetünk, százalékosan mérve: nagyobb növekedést ad, mint az előtte levő értéknél. Példaként vegyünk egy játékost, akinek 25% crit hit esélye van és 60% extra damaget okoz, és választania kell hogy 10% CHD-t akar hozzáadni, vagy 5% CHC-t.

  • Alap CHD = 0.6 * 0.25 = 15% extra damage

  • 10% CHD esetén ( 1/6-os növelés az előző értékhez képest): 0.7 * 0.25 = 17.5% extra damage

  • 5% CHC esetén (1/5-ös növelés az előző értékhez képest: 0.6 * 0.3 = 18% extra damage

Ez esetben az 5% CHC javasoltabb.

 

 
Morzan
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 5 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 

Boromic

nov. 13., 22:03
attól függ mennyi a crit chanced, ha magas pl megvan a 40% , vagy inkább 35 akkor már 100% crites gemet, melee attackers gemet nem használnak dps-ek, critre menj! sok sok crit kell. amugy meg kevebb dps sockettal, főleg ha van alapbol rajta crit, meg attack speed.
 
 
 
 

kolli01

nov. 13., 20:48

Egy véleményt szeretnék kérni, mégpedig abban nem tudok dönteni, hogy melyiket érdemes megvenni. (mivel mind a kettő megoldás jó sok goldba kerül)

Fegyverről lenne szó, Monk - két egykezes.

Mi éri meg sebzés szempontjából:

egy több damage per second kb. 1200-1300 körüli, de nem lehet bele követ rakni, vagy

egy kevesebb dps  kb. 800-900 körüli, de rakható bele pl. Melee attackers take 1800 damage per hit-es topáz. A másikba raknék Critical Hit Damage Increassed by 100%-os smaragdot.

Esetleg mind a 2-be egyformát. (topáz)

(tudom nem ide vág, de nem is tudom hírtelem melyik témában kérdezem meg)

 
 
 
 
noavatar

PlayR

júl. 28., 10:48
Vásárlásnal és Eladásnál sokat segíthet.
 
 
 
 

Liteon

júl. 28., 08:49
Köszi!
 
 
 

júl. 27., 18:17
Korrekt!
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 
Necromancer Összes... hír
április 13.
 
Elindult a... hír
április 12.
 
Necromancer Zárt... hír
április 06.
 
Necromancer... hír
április 02.
 
First Look - Season 10 hír
március 30.
 
Patch 2.5.0 Magyarul hír
március 27.
 
Season Konzolon hír
március 22.
 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
kép 40
 
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

2-1-2-patch-magyarul

A holnapi nap folyamán egy kis podcastet tervezünk a DiabloHungaryTV -n, amiben szóban lefordítjuk és átbeszéljük a 2.1.2 -es patch változásait. Az időpont 18:00 és megpróbáljuk maximum 40 percben összesűríteni. Tudjuk jól, hogy javában játszani fogtok, d
január 30. - diablohungary.hu

Új Season: Mire számíthatunk?

Hamarosan itt az idő, hogy az Első Szezon keretében lerakjuk a fegyvereinket és összegezzük az elérteket. Sokakban felvetődik a kérdés, hogy mi is lesz ha lezárul ez a folyamat, mi lesz a sok munkával megszerzett arannyal, illetve szintekkel 2015. február
január 30. - diablohungary.hu

Színes Bögre 2.0! Már rendelhető!

A DiabloHungary.hu egyedi bögréi már elég régóta tervbe voltak, hiszen magyar viszonylatban sajnos nem igazán lehet elérni ilyen termékeket, a licensz jogok miatt. Többek között emiatt is volt ekkora csúszás, mivel egyeztetnünk kellett a Blizzard Entertai
január 30. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu