Chat
Online
Chat now
8 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Három szavas történet
207 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
76 hozzászólás
Keresgélő
301 hozzászólás
Diablo 3
1865 hozzászólás
Elsősegély
91 hozzászólás
Demon Hunter
44 hozzászólás
Barbarian
46 hozzászólás
Az utolsó remény
91 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Barbár
65369 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
65314 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
64845 megtekintés
 
Diablo III - Monk
64181 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
52689 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
46085 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
28922 megtekintés
 
 
Farmolási tippek
24342 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
24177 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
68 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

kedveli a(z) Condemn Crusader című cikket. 2 órája
 
 

Friss Diablo hírek

 
Diablo III 2012. július 27. 6 hozzászólás
 

A következő cikkünkben a Critical Hit Damage és a Critical Hit Chance lesz kitárgyalva. Megtudhatjátok, hogy hogyan működnek, melyik jobb, erősebb, illetve azt is, hogy hogyan számítanak bele sebzésünkbe.

Critical hit

A Critical hit-ek különleges csapások amelyeket szörnyekre lehet mérni (PvP estén más játékosokra). Azok a szörnyek amelyek egy Critical hit által halnak meg, egy különösen kegyetlen halálanimáció után általában felrobbannak, ezzel vizuálisan is szórakoztatva a játékosokat jutalomként, vagy más esetekben az ellenfél a physics rendszernek köszönhetően, kirepül a kamera által belátott térből.

A Critical hitek alapból 50% bónusz damaget sebeznek, azonban ezt és a critical hit esélyét növelni lehet különböző skillekkel és felszereléssel

Critical Hit fogalmak

Van néhány Crit hit-hez tartozó játékbeli fogalom, amelyeket tárgyakon, skilleken s egyéb játékbeli effekteknél használnak, jó ha tudja az ember, hogy melyik mit jelent:

  • Critical Hit / Crit – Maga az esemény amikor is critical hit-et ejtünk. Megnövelt sebzés és egyéb effektek, a damage típustól függően.

  • Critical Hit Chance / Crit Chance – Esély egy crit hit találatra.

  • Critical Hit Damage / Crit Damage – A damage értéke, amelyet ejtünk crit hit esetén.


Critical Hit a Diablo III-ban

Crit hiteket citromsárga színben jeleníti meg.

Amikor 2008-ban először adtak hírt a játékról, azt is nyilvánosságra hozták, hogy a crit hitek az extra damageon kívül más effektekkel is bírni fognak, a játék korai fázisában ez volt a rendszere:

  • Physical Damage: Kétszeres damage. Esély van knockback-re, de ezt nem erősítették meg.

  • Arcane Damage: Arcane damage crit hit-ek 4 másodpercre silence effekttel hatnak. (Silenced célpontok nem tudnak varázsolni, mint pl Skeletal Summoner és Goatman Shaman nem lesznek képesek alattvalókat feltámasztani.)

  • Cold Damage: Critical hitek 2 máodpercre freeze-elik a célpontot.

  • Fire Damage: Critical hitek lángra lobbantják az ellenfelet, további damaget okozva másodpercenként.

  • Lightning Damage: Critical hitek 2 másodpercre stunnolják a célpontot

  • Toxic Damage: Ismeretlen bónusz ennél a crit hit-nél. Talán extra damage az időtartama alatt?

Azonban ezt a rendszert eltörölték, ehelyett a crit hitek alapból 150%-os bónusz damage-t okoztak. Nincsenek különleges másodlagos effektek a Diablo 3-ban, mint ahogy azt tervezték. Senki nem tudja, hogy ezeket miért törölték el, mert így az elemental damage elég egyhangú, bár a cold damage még így is slow-olja az ellenfeleket néhány pillanatra. Ahogy azt jobb oldalon jelzi (ha a játékos úgy állította be, hogy mutassa a felületen) a crit hitek agy citromsárga színben jelennek meg a megsebzett szörnyek felett.

Crit Damage és Chance

CHD fegyver és egyéb itemmel növelése

Critical Hit Chance (CHC) és Critical Hit Damage (CHD) többféleképpen növelhető. Elsőként itemek segítségével. Sok tárgy megnöveli a játékos crit hit esélyét. Ezek a növekvések százalékos alapú és lapos értékűek. Tehát, ha egy játékosnak 5% crit hit esélye van, és talál mellé egy amulettet, ami +5% CHC-t biztosít, a két szám összeadódik, nem pedig szorozódik, így 10% lesz a CHC esélye.

Damage érték növelése

CHD értéket itemekkel, skillekkel és passzív képességekkel lehet növelni.

CHD kiegészítő hatásokat ruházhat különböző tárgyakra, az alábbiaknál:

  • 1-handed weapons. /Egy kezes fegyverek

  • 2-handed weapons. /Kétkezes fegyverek

  • Gloves

  • Rings

  • Amulets

  • Follower Specials /Követő különlegességek

  • Bizonyos Legendary itemek

Ráadásként, ha egy Emerald-ot rakunk bármilyen fegyver socketjébe, az megnöveli a CHD-t 10%-tól kezdve (Chipped gem) egészen akár 100%-os bónusz damageig (Radiant Star gem).

CHC az alábbi tárgyakban jelenhet meg:

  • Bracers

  • Helm

  • Ring

  • Glove

  • Amulet

  • Off-Hand itemek (pl.: shield / pajzs vagy mojo)

  • Bizonyos Legendary itemek különös slotokban

Sok skill és passzív képesség is ad fontos bónuszokat, mint pl (CHC esetében) a Barbár Weapon Master, 10%al növeli a CHC-t ha egy Axe/fejszét használ. Hasonlóképp a Démonvadász Archery passzív képessége 50% CHD-t ad, amikor crossbow-t visel, de hand crossbow esetén 10% CHC-t ad.

Egyensúlyozás, CHD versus CHC

Átlagosan az extra damage alapja (azaz, nincs beleszámítva a skill és stat bónusz) a crit hiteknek az CHD%*CHC%. Tehát az optimális stratégia a teljes CHD növelésére, az az, hogy azt a statot kell fejleszteni, amelyikkel nagyobb bónuszt szerezhetünk, százalékosan mérve: nagyobb növekedést ad, mint az előtte levő értéknél. Példaként vegyünk egy játékost, akinek 25% crit hit esélye van és 60% extra damaget okoz, és választania kell hogy 10% CHD-t akar hozzáadni, vagy 5% CHC-t.

  • Alap CHD = 0.6 * 0.25 = 15% extra damage

  • 10% CHD esetén ( 1/6-os növelés az előző értékhez képest): 0.7 * 0.25 = 17.5% extra damage

  • 5% CHC esetén (1/5-ös növelés az előző értékhez képest: 0.6 * 0.3 = 18% extra damage

Ez esetben az 5% CHC javasoltabb.

 

 
Morzan
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
Ezt a cikkünket olvastad már? close
Diablo 2: Remastered nem érkezik… még.
Az idei BlizzCon -on azt is megtudhattuk, hogy se a Warcraft 3, se a Diablo 2: Remastered nem érkezik… még.
0 hozzászólás
 
Eddig 5 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 

Boromic

nov. 13., 22:03
attól függ mennyi a crit chanced, ha magas pl megvan a 40% , vagy inkább 35 akkor már 100% crites gemet, melee attackers gemet nem használnak dps-ek, critre menj! sok sok crit kell. amugy meg kevebb dps sockettal, főleg ha van alapbol rajta crit, meg attack speed.
 
 
 
 

kolli01

nov. 13., 20:48

Egy véleményt szeretnék kérni, mégpedig abban nem tudok dönteni, hogy melyiket érdemes megvenni. (mivel mind a kettő megoldás jó sok goldba kerül)

Fegyverről lenne szó, Monk - két egykezes.

Mi éri meg sebzés szempontjából:

egy több damage per second kb. 1200-1300 körüli, de nem lehet bele követ rakni, vagy

egy kevesebb dps  kb. 800-900 körüli, de rakható bele pl. Melee attackers take 1800 damage per hit-es topáz. A másikba raknék Critical Hit Damage Increassed by 100%-os smaragdot.

Esetleg mind a 2-be egyformát. (topáz)

(tudom nem ide vág, de nem is tudom hírtelem melyik témában kérdezem meg)

 
 
 
 
noavatar

PlayR

júl. 28., 10:48
Vásárlásnal és Eladásnál sokat segíthet.
 
 
 
 

Liteon

júl. 28., 08:49
Köszi!
 
 
 

júl. 27., 18:17
Korrekt!
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 
Shadow Impale Demon... hír
október 15.
 
Lightning Hydra... hír
október 13.
 
Megjelent a Blizzard... hír
szeptember 30.
 
Exploding Palm Monk... hír
szeptember 25.
 
Diablo III - Necromancer hír
szeptember 13.
 
Új PTR iteráció:... hír
augusztus 31.
 
Suppork monk build -... hír
augusztus 30.
 
Ma 17 éves a Diablo II hír
augusztus 20.
 
2.6.1 PTR Patch -... hír
augusztus 16.
 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
 
kép 79
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu