Chat
Online
Chat now
16 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Az utolsó remény
151 hozzászólás
Diablo 4
2 hozzászólás
Elsősegély
185 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
88 hozzászólás
Diablo: Immortal
1 hozzászólás
Keresgélő
315 hozzászólás
PlayStation 4
9 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Demon Hunter
83778 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
83096 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
82743 megtekintés
 
Diablo III - Monk
77631 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
65629 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
63597 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
37711 megtekintés
 
 
Mi az a Diablo?
34663 megtekintés
 
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
112 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
72 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

MikaHun hozzászólt a(z) Az utolsó remény témájú fórumban. tegnap
 
 

Friss Diablo hírek

 
Érdekességek 2013. augusztus 02. 4 hozzászólás
 

Azt gondolom, a cím árulkodik, miről is szeretnék pár szót szólni. Sok olyan Beszélgetésük volt szerkesztőségen belül, fórumokon, barátokkal, aminek a fő kérdése az volt, hogy: Mi lett volna ha?

Ezt követve, a kérdés néha vérre menő vitákat robbantott ki kocka fanatikusok között (habár szerény gamer társadalmunk csak elméleti síkon szokott vérre menni), sokszor szidtuk az egyes aspektusait a játéknak, másokat meg a fellegekbe emeltünk. Ez a rendje mindennek. Megérkezik a játék, és gyakorlatilag onnan kezdődik az igazi teszt, a játékosok reakciója, a rajongók kritikája. Lássuk most a tényeket!

Egy rakás videót, cikket fényképet találhatunk a neten arról, hogy is nézett ki a teszt verzió, és mit dobtak kukába. Szeretnék itt most arra törekedni, hogy lefölezzem nektek mindezt, és azt nyújtsam át, amit igazán érdekesnek gondolok, és talán nem is lett volna olyan nagy baj, ha megmarad. Mielőtt elkezdeném, tudnunk kell, hogy a Diablo 3 végső képe úgy született meg, hogy a tervezők figyelembe vették már, hogy konzol verzióra is lehessen minél kevesebb beavatkozással átvinni azt. Ezt letudva maradjunk meg azoknál a pontoknál, ami még így is működhetett volna.

Az első a „skill-tree” lenne. Aki ismeri az RPG-k és az MMORPG-k világát, annak nem idegen a „fa” elrendezés. Rengeteg helyen találkozunk vele, melynek lényege, hogy hierarchiát alakít ki egyes tulajdonságok felett. Nem léphetünk addig egy újabb „skill” irányába, míg az előtte levőt nem sajátítottuk el. Talán ezért is olyan sikeres ez az RPG-k köreiben, mert kicsit életszerű. Nem tudunk szaladni, míg a járást nem sajátítottuk el. Személy szerint én nagyon szeretem minden játékban ezt a rendszert. Sokkal nagyobb változatosságot tud adni a karaktereknek ha jól kitalálják a faágakat.

A tekercsek. A teszt verzióban még jelen voltak az azonosító tekercsek, és a portál tekercsek (scroll of identify, scroll of town portal). Sajnálom, hogy ezek végül kiestek. A tekercsek adtak egy olyan hangulatot, hogy oda kellett figyelni arra is, hogy nem mindig lehet „utazgatni”. Néha fél óráig kerestük a D2-ben a pontot, hogy hazajussunk, mert elfogyott a tekercs. Hangulatot vitt a játékmenetbe. Ugyanakkor az azonosító tekercsek eltűntek, ehelyett maradt a jobb klikkes változat, amit ugyancsak nem értek igazán, hiszen a tekerccsel volt értelme, ugyanis egy ismeretlen felszerelést addig nem használhattuk, amíg meg nem ismertük, vagy Deckard be nem azonosította nekünk. De egy jobb klikk? Fura.

Kikerült ugyanakkor a „Cauldron” és a „Nephalem cube”. Az elsőnek a szerepe az lett volna, hogy eladjuk a fölösleges cuccainkat anélkül, hogy városba utaztunk volna, a másodiknak pedig a szétszedésben lett volna szerepe. Véleményem szerint ez nem annyira jelentős, hogy kikerült a végső verzióból. Mindig is szerettem, hogy a táskát haza kell cipelni, majd ócskavasnak leadni amit összeharácsoltunk, és nem menet közben bárhol bármikor, de biztos vagyok benne, hogy ez sok embernek nagyon is tetszett volna.

A chat rendszer. Ez egy szomorú téma. A teszt verzió chat rendszere tüneményes volt. Teljes alakú karakterek voltak láthatók a barát listában. Chat szobák, melyben közös érdeklődésű játékosok osztották az észt. Csapatszervezés idegenekkel, hogy egyszerre induljanak, és onnan, ahonnan ők szeretnék, ésatöbbi, ésatöbbi. Ez nagy szívfájdalmam. Kár érte.

A kövek. Eredetileg hat szín volt a jelen levő négy szín helyett, és a kövek tervezése is sokkal szemrevalóbb volt. Szebb volt a design, nagyobb változatosságot nyújtott az, hogy nem csak négy fajta van, hanem több.

Amint azt az elején is írtam, el lehet vitatkozni, milyen lett volna, és milyen lett. Ugyanakkor a pro és kontra listák a végtelenségig mutathatnak. Mégis, talán ezek a pontok amik ha bennmaradnak, a játék változatosabb lehetett volna, ugyanakkor közelebb hozta volna az elődöt az utódhoz. Talán az alma túlságosan messze esett a fájától? A kérdés nyitott.

 

 
Fitomi
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 4 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 
noavatar

mickey0095

aug. 03., 22:50
Én is meg említeném a sajátos kis véleményem.

Diablo2:LoD-al több évig, leader resetig játszottam/tunk ismerősökkel, és 1-től 1-ig az a véleményünk, ég és föld a 2. és 3. része. Nem nagyon maradt meg sok közös dolog a 2 részben, a béta verzió sokkal jobban hasonlított a régi D2-hőz. (Szerintem D2őt kellett volna korszerű motorral,grafikával újra kovácsolni) :))

 
 
 
 

Taki81

aug. 03., 10:36
szerintem nagyon sok kukázás azért (is) történt, hogy a kiegekben tudjanak "nagyot" újítani. szinte biztosra veszem, hogy a két gem be fog jönni. a misztik is kiesett, azt is látni fogjuk még. a cset annyira nem zavar (keveset használom nincs kivel) viszont a FA az jobb lett volna..... az hogy menet közben nem lehet eladni az nagyon is jó hogy kiesett (értelmét vesztené a város). a tekercsek hangulatosak voltak. kár, hogy nem jutottam be a beta-ba
 
 
 
 
BTURBO  Szomorú, hogy a jó ötleteket elbasszák azzal, hogy butítják a játékot azért, hogy a sok csökött agyú is felfogja, hogy mit lát a képernyőn. 100.000x jobb lett volna ha nem is nyúlnak hozzá a béta után!
 

Morzan

aug. 02., 21:12
Mint régi Diablo motoros én a skill fát hiányolom nagyon. Sokkal több lehetőség lenne és a karakterek sem lennének annyira egyformák. 
 
 
 
 
noavatar

BTURBO

aug. 02., 21:10
Szomorú, hogy a jó ötleteket elbasszák azzal, hogy butítják a játékot azért, hogy a sok csökött agyú is felfogja, hogy mit lát a képernyőn. 100.000x jobb lett volna ha nem is nyúlnak hozzá a béta után!
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu