Chat
Online
Chat now
22 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Elsősegély
46 hozzászólás
Diablo 3 Konzol
295 hozzászólás
Barbarian
37 hozzászólás
Diablo 3
1858 hozzászólás
Season 11 Start
2 hozzászólás
Segítség
1 hozzászólás
Diablo 2
437 hozzászólás
Az utolsó remény
88 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Barbár
62612 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
62082 megtekintés
 
Diablo III - Monk
61938 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
61490 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
50310 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
42729 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
27206 megtekintés
 
 
Farmolási tippek
23219 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
22503 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
68 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

C55.1mm0rt4l hozzászólt a(z) Legendás ékkövek című blog bejegyzéshez. 17 órája
 
 

Friss Diablo hírek

 
Diablo III 2012. július 08. 40 hozzászólás
 

Ebben a karakterbemutatóban a Monk skilljeit és történetét írjuk le teljesen magyarul! Frissítve a v2.4.3 patchnek megfelelően!

A szerzetesek szent harcosok, akik isteni hatalmat közvetítenek a puszta akaraterejükkel. Gyógyítanak, védekező és támadó mantrákat használnak és támadásaik szent erővel vannak felvértezve.

A képzet szerzetesek villámgyors támadásokra képesek akár fegyvertelenül akár kidolgozott fegyvereikkel. A harcokban erősségük a mobilitás és a kitartás.

A szerzetesek első sorban közelharci beállítottságúak. Képesek egy ellenfélre megsemmisítő csapást mérni vagy kissebb terültre ható elemi erőket felszabadítani köríves rúgások vagy robbanó csapások segítségével.

TÖRTÉNET:

A szerzetesek Sahptev hite szerint élnek, hogy Ivgorod földjének szent harcosaivá válhassanak. A Patriárkák kolostorában keményen edzik testüket és lelküket, hogy elérhessék végső céljukat.

Napi rituális szertartásaikkal a szerzetesek megtisztítják szellemüket és leküzdik a minden ember szívében fellelhető gonoszságot. Harcművészeti edzéseik segítségével érik el a legendás egyensúlyt és tisztaságot, ami a harcban jellemzi őket legyen az pusztakézzel vagy fegyverrel megvívott csata.

Miután felkészítették őket a harcokra, a szerzeteseket elengedik a kolostorból. A jelkép a homlokukon jelöli, hogy teljesítették a próbákat és megbízható pillérei a társadalomnak.

A szerzetesek Ivgorod ezeregy istenének akaratát teljesítik minden lépéssel, amit megtesznek és minden ütéssel, amit elindítanak.

AKTÍV KÉPESÉGEK

[Elsődleges Képességek]

Fists of Thunder: - Az ellenfélhez teleportál, majd ezután egy extrém gyors ütésszériát visz be, ami a fegyversebzésed 200%-a villámsebzésként. Minden harmadik ütés sebzése az előtted lévő összes ellenfél közt oszlik el, ami 400% fegyversebzés.

  • 14 Spirit-et generál ütésenként
  • 1. szinttől

Rúnái:

  • lvl 6 (Thunderclap): Egy sokkoló elektrohullámok generál minden ütéssel, ami minden a célponttól 6 yardon belül álló ellenséget sebez 120% fegyversebzéssel villámsebzésként. Minden harmadik ütés knockbacket (hátraütés) okoz.
  • lvl 14 (Wind Balst): Minden harmadik ütés fagyasztja ellenégünk 2 másodpercre. A sebzés fajtája fagyra változik.
  • lvl 30 (Static Charge): Az ellenséget statikusan feltölti 6 másodperc erejéig. Ha a feltöltött ellenséget ütés éri, van rá esély hogy a hozzá 40 yardon belüli ellenségek 40% villámsebzést szenvednek el. Csak akkor van esély proccolásra, ha a hatása alatt lévő ellenfelet ütöd meg.
  • lvl 42 (Quickening): Az erőforrásgenerálás 20-ra nő, A sebzés fajtája fizikaira változik.
  • lvl 52 (Bounding Light): Minden harmadik ütés íve szent erőkkel bír, ami számszerint 240% szent sebzés.

Deadly Reach: - Tiszta erővonalakat vetít rövid távolságra előre 150%-os fegyversebzéssel fizikaiként. Minden harmadik ütésnek 50% esélye van, hogy felüti (konck up) az ellenfeleket.

  • 12 Spirit-et generál ütésenként
  • 3. szinttől

Rúnái:

  • lvl 9 (Piercing Trident): Megnöveli a felütés esélyét 100%-ra, a második és harmadik ütés pedig nagyobb teret képes lefedni.
  • lvl 18 (Searing Grasp): A sebzés 260% tűzsebzésre nő.
  • lvl 34 (Scattered Blows): a harmadik ütés véletlenszerűen okoz fájdalmat egy ellenségen 25 yardon belül 215%-os villámsebzéssel.
  • lvl 47 (Strike from Beyond): Minden harmadik ütéssel eltalált ellenfél után 8%-kal csökken a következő Spiritet igénylő képesség erőforrásigénye.
  • lvl 54 (Foresight): a harmadik csapás megnöveli a sebzését minden támadásnak 15%-al 5 másodpercig.

 

Crippling Wave: - Nagy elsöprő támadássorozat, ami 155%-os fegyversebzéssel sebzi az előtted álló összes ellenfelet fizikaiként. Minden harmadik ütés elszédíti az ellenfeleket 11 yardon belül, lassítja a mozgási sebességüket 30%-kal és a támadási sebességüket 20%-kal 3 másodpercre.

  • 12 Spirit-et generál ütésenként
  • 11. szinttől

Rúnái:

  • lvl 17 (Mangle): A sebzés ereje 255% tűzsebzésre növekszik.
  • lvl 26 (Concussion): Akit eltalált a Crippling Wave 20%-al kevesebbet sebez 3 másodpercig.
  • lvl 36 (Rising Tide): Minden egyes eltalált ellenség további 2,5 Spirittel járul hozzá az erőforrásunk gyarapodásához.
  • lvl 51 (Tsunami): a Crippling Wave harmadik csapásának hatótávolsága 17 yardra növekszik, a sebzés fajtája fagyra változik
  • lvl 57 (Breaking Wave): A Crippling Wave-vel sebzettek 10% -al több sebzést szenvednek el 3 másodpercig.


Way of the Hundred Fists: Egy gyors ütéssorozat, ami 190%-os fizikai sebzést okoz.

  • 12 Spirit-et generál ütésenként
  • 15. szinttől

Rúnái:

  • lvl 21 (Hands of Lightning): megnöveli az ütések számát a harmadik csapásnál 7-ről 10-re és megöveli a sebzést 423% villámsebzésre.
  • lvl 32 (Blazing Fists): A kritikus ütések megnövelik az támadási sebességet és a mozgási sebességet 5%-al 5 másodpercre. Ezt háromig lehet halmozni. A sebzés fajtája tűzre változik.
  • lvl 40 (Fists of Fury): Az első ütés egy kicsi lökést idéz elő, ami miatt az eltalált ellenségek további 60%  szent sebzést szenvednek el  3 másodperc alatt. (Egy ellenfélre egyszerre több Fist of Fury is hathat.)
  • lvl 48 (Assimilation): Minden harmadik ütéssel eltalált ellenség után 5%-kal növekszik karakterünk sebzése 5 másodperc erejéig.
  • lvl 60 (Windforce Flurry): A harmadik ütés hatására egy szélhullám keletkezik előtted, ami 500% fagysebzéssel sújtja az ellenséget

[Másodlagos Képességek]

Lashing Tail Kick: Egy halálos körkörös rúgás ami 755%-os fizikai sebzést okoz.

  • Felhasznál 50 Spirit-et.
  • 2. szinttől

Rúnái:

  • lvl 7 (Vulture Claw Kick): Tűzzel önti el a teret kerkörösen 10 yardon belül ami 755% tűzsebzést okoz, valamint további 230% tűzsebzést 3 másodpercen keresztül.
  • lvl 15 (Sweeping Armada): Körkörös rugás, a sebzés 825% fizikai sebzésre nő, hatótávolsága 15 yard.
  • lvl 28 (Spinning Flame Kick): 755% fegyversebzést okoz mint tűz, minden ellenfélre aki a tornádó útjába kerül.
  • lvl 38 (Scorpion Sting): Ellenfelünket 2 másodpercre megbénítjuk, a sebzés villámra módosul.
  • lvl 52 (Hand of Ytar): Messzire hatásos, lelassítja az ellenséget 80% -al 3 másodpercre, a sebzés fagyra módosul.

 

Tempest Rush: Egyenesen az ellenfélnek fut, 390% sebzést okozva.

  • Felhasznál 30 Spirit-et
  • 5. szinttől

Rúnái:

  • lvl 11 (Northern Breeze): Lecsökkenti a Spirit-igényt 25-re és 500% szent sebzést okoz.
  • lvl 20 (Tailwind): megnöveli a mozgási sebességet 25%-kal.
  • lvl 33 (Flurry): A képesség használata után egy fagyrobbanást idézünk elő 15 yardon belül. A robbanás ereje a képesség használata alatt 90%-onként nő, mint fagysebzés.
  • lvl 45 (Electric Field): 20 yardon belüli ellenségek további 135% villámsebzést szenvednek el másodpercenként.
  • lvl 56 (Bluster): Az ellenséget hátraütjük és 20% -kal kevesebbet sebeznek 4 másodpercig. A sebzés fajtája tűzre módosul.

Wave of Light: Fókuszálja a fény erejét és lesújt az összes ellenfélre előtted a fegyversebzésed 835%-ának megfelelő szent sebzéssel.

  • Felhasznál: 75 Spirit-et
  • 12. szinttől

Rúnái:

  • lvl 18 (Wall of Light): Bénítja az ellenfeleket 1 másodpercre, a sebzés fajtája fizikaira változik.
  • lvl 25 (Explosive Light): Egy energia kitörést eredményez ami 830% tűzsebzést okoz.
  • lvl 35 (Empowered Wave): Megnöveli a képesség sebzését 1045% szent sebzésre.
  • lvl 49 (Shattering Light): További 820% fagysebzést okoz egy vonalban.
  • lvl 57 (Pillar of the Ancients): Egy ősi oszlopot idéz le, ami 635% villámsebzést okoz, amit 735% villámsebzés követ 3 másodpercig azokon, akik a területen tartózkodnak.

[Defenzív Képességek]

Blinding Flash: - Egy fényvillanás megvakítja az összes ellenfelet 20 yardos körzetben 3 másodpercig. A vak ellenfelek 30%-os eséllyel kihagyják a támadásokat, és ha még nem támadtak, akkor nem fognak elsőként támadni. Elite-ek gyorsabban regenerálódnak ki belőle.

  • Cooldown: 15 másodperc.
  • 4. szinttől

Rúnái:

  • lvl 12 (Self Reflection): Megnöveli a vakítás idejét, így 6 másodpercig tart.
  • lvl 19 (Mystifying Light): A vakított ellenségeknek 80%-kal lelassulnak 5 másodpercig.
  • lvl 28 (Replenishing Light): Minden megvakított ellenfél után 10 spiritet kapunk.
  • lvl 41 (Crippling Light): A Blind alatt álló ellenségek 25%-kal kevesebbet sebeznek 5 másodpercig miután a Blind elmúlt
  • lvl 55 (Faith in the Light): Miután használtuk a képességet, 3 másodpercig 29%-kal megnő sebzésünk.

 



Breath of Heaven: - Egy gyógytó kitörés ami téged és a szövetségeseidet gyógyítja 12 yardon belül 69735 - 91192 életerővel. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 30%-a.

  • Cooldown: 15 másodperc
  • 8. szinttől

Rúnái:

  • lvl 14 (Circle of Scorn): a körülöttünk lévő ellenségeket  505% szent sebzéssel égeti meg.
  • lvl 21 (Circle of Life): megnöveli az életvisszatöltést 139469 - 182383-ra. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 30%-a.
  • lvl 32 (Blazing Wrath): Megnöveli sebzésünket 10%-kal 9 másodpercre.
  • lvl 44 (Infused with Light): 14 Spirittel többet generálnak 5 másodpercig ütéseink.
  • lvl 59 (Zephyr): Gyógyított szövetségeseinknek 30%-kal megnöveljük a movzgási sebességét 3 másodpercig.

 



Serenity: - Egy védőburok burkol be ami 3 másodpercig felfogja a beérkező sebzést, és garantáltan immunis leszel bármilyen mozgást befolyásoló hatásra.

  • Cooldown: 16 másodperc, a képesség lejárta után.
  • 16. szinttől

Rúnái:

  • lvl 23 (Peaceful Repose): Amikor aktív, 93874 - 120695 élettel tölt fel. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 30%-a.
  • lvl 29 (Unwelcome Distrubance): Amíg a varázslat tart 20 yardon belül az ellenfelek 438% -os fizikai sebzést kapnak.
  • lvl 39 (Tranquility): A védelem kiterjed szövetségeseinkre is 45 yardon belül 3 másodpercre, így immunisak lesznek 120158 sebzésre, és a mozgást befolyásoló hatásokra. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 40%-a.
  • lvl 47 (Ascension): Megnöveli a védelem hatóidejét 4 másodpercre.
  • lvl 54 (Instant Karma): Amíg a védelem aktív akadályozhatatlan vagy.

Inner Sanctuary: -A földre helyez egy védőkört ami 6 másodpercre 55%-kal csökkenti a kapott sebzést

  • Cooldown: 20 másodperc
  • 22. szinttől

Rúnái:

  • lvl 26 (Sanctified Ground): 8 másodpercre megnövekszik a hatás és az ellenfelek nem tudnak a körön belülre lépni.
  • lvl 31 (Safe Haven): Szövetségeseink a körben 35779-cel gyógyulnak minden másodpercben. Ez az érték megnő a Life per Second-juk 7%-ával.
  • lvl 37 (Temple of Protection): Akik a körön belül tartózkodnak immunisak lesznek a mozgást akadályozó hatásokra.
  • lvl 43 (Intervene): Az egér helyére vetődik szerzetesünk hogy 107284 sebzést felfogó pajzsot adjon a szövetségeseknek 11 yardon belül, majd egy Inner Sanctuary-t idéz. Az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 28%-a.
  • lvl 58 (Forbidden Palace): Azok az ellenfelek amelyek a körön belül helyezkednek 80% -al csökken a mozgási sebességük.

[Módszerek]

Dashing Strike: -Gyors előretörés ami 370%-os fizikai sebzést okoz, azokon, akiken átment karakterünk.

  • Felhasznál: 1 Charge (8 másodpercenként kapsz egy chargeot, max 2 lehet)
  • 9. szinttől

Rúnái:

  • lvl 15 (Way of the Falling Star): A csapás után megnövekszik a mozgási sebességünk 20%-kal 4 másodpercre. A sebzés szentre módosul.
  • lvl 23 (Blinding Speed): 40%-al megnöveli az esélyt 4 másodpercre, hogy kitérjünk a támadás elöl (Dodge). A sebzés fagyra módosul.
  • lvl 32 (Quicksilver): Megnöveli a chargeok számát 3-ra. A sebzés villámra módosul.
  • lvl 39 (Radiance): A képesség használata után 15% bónusz támadási sebességet kapunk 4 másodpercig. A sebzés tűzre módosul.
  • lvl 49 (Barrage): Az utolsónak megütött ellenségre további 975%-os fizikai sebzés zúdúl 2 másodperc alatt.

Exploding Palm: -A célpontnak felnyitja sebeit (bleed), és 9 másodpercen keresztül 1200%-os fizikai sebzést szenved el. Ha a célpont a bleed hatása alatt hal meg, akkor felrobban, és 2770% fizikai sebzést okoz.

  • 40 Spiritbe kerül
  • 13. szinttől

Rúnái:

  • lvl 18 (The Flesh is Weak): A célpont 15%-kal többet sebződik 9 másodpercig.
  • lvl 25 (Strong Spirit): Ha a célpont felrobban mialatt vérzik további 15 spiritet generál minden egyes további megsebzett ellenfél után. A sebzés szentre módosul.
  • lvl 36 (Impending Doom): Mostantól nem vérzik a célpont, e helyett, ha a képesség hatása alatt hal meg 6305%-os fagysebzést okoz.
  • lvl 44 (Shocking Grasp): Az Exploding Palm átível egy másik 15 yardon belüli ellenségre is. A sebzés villámra módosul.
  • lvl 51 (Essence Burn): A vérzés helyett, a célpont ég és 1875% tűz fegyversebzést szenved el 9 másodpercig. Ha felrobban a közelében lévő ellenfelek is elkezdenek égni és 3260%-os fegyversebzés kapnak be 3 másodpercen keresztül. A robbanás okozta vérzés halmozódhat.

Sweeping Wind: Egy örvénnyel veszed magad körül amely folyamatosan 105%-os fegyversebzést okoz 10 yardon belül. Az örvény 6 másodpercig tart, és frissul akárhányszor megütöd az ellenfeled melee támadással. Critical hit esetén esély van arra, hogy a vortex hatását felhalmozd 3-ig, maximum 315%-os sebzésre.

  • 75 Spiritbe kerül
  • 21. szinttől

Rúnái:

  • lvl 27 (Master of Wind): Az örvény harmadik, vagy nagyobb fokozatán, a folytonosan 3 másodpercig örvényben álló ellenségek megfagynak 2 másodpercre. Ez minden ellenségen 3 másodpercenként következhet be. A sebzés fagyra módosul.
  • lvl 33 (Blade Storm): Erősíti az örvényt és megnöveli a sebzést 145%-ra fokozatonként. Harmaik fokozaton 435%-ra nő.
  • lvl 38 (Fire Storm): Növeli az örvény hatósugarát 14 yardra és kicseréli a sebzést tűzre.
  • lvl 46 (Inner Storm): Amíg az örvényed harmadik vagy nagyobb fokozaton van 8 Spiritet kapsz másodpercenként. A sebzés szentre módosul.
  • lvl 56 (Cyclone): amíg az örvényed harmadik vagy nagyobb fokozaton van, a kritikus ütések árammal töltött tornádókat keltenek, amik 95% -os sebzést okoznak. Minden tornádó 3 másodpercig él. A sebzés villámra módosul.

[Fókusz]

Cyclone Strike: - Behúz 16 ellenséget, akik 24 yardon belül helyezkednek el tőled, ezt követi egy nagy energiatöltet, ami  261%-os szent sebzést okoz.

  • 50 Spirit
  • 14. szinttől

Rúnái:

  • lvl 21 (Eye of the Storm): Lecsökkenti az erőforrásigényt 26 Spiritre. A sebzés villámra módosul.
  • lvl 25 (Implosion): Megnöveli a behúzás távolságát 34 yardra.
  • lvl 34 (Sunburst): A robbanás 454% tűzsebzést okoz.
  • lvl 41 (Wall of Wind): A behúzott ellenségek 1,5 másodpercre megfagynak. A sebzés fagyra módosul.
  • lvl 55 (Soothing Breeze): A varázslat 31036 élettel tölt fel téged és szövetségeseidet, akik  24 yardon belül tartózkodnak. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 17%-a.

Seven-Sided Strike: -Lerohanod egymás után 7 alkalommal a közeli ellenfeleket 5677%-os fegyversebzést okozva összesen. (811% ütésenként)

  • Felhasznál: 50 Spirit-et.
  • Cooldown: 30 másodperc. (az utolsó ütéstől számolva)
  • 17. szinttől

Rúnái:

  • lvl 23 (Sudden Assault): Odateleportál karakterünk az ellenfélhez és 8285%-os villámsebzést okoz.
  • lvl 29 (Incinerate): A csapások felnyitják ellenségeink sebeit, akik további 630%-os tűzsebzést szenvednek el 3 másodperc alatt.
  • lvl 37 (Pandemonium): Nincs erőforrásigényt és a célpontok 7 másodpercre megfagynak.
  • lvl 43 (Sustained Attack): Lecsökkenti az újratöltési időt 14 másodpercre.
  • lvl 60 (Fulminating Onslaught): Minden csapás egy nagy robbanással jár ami 877%-os szent sebzést okoz (az alap sebzésen felül) 7 yard távolságban.

s

Mystic Ally:

-Aktív: 10 másodpercre megnöveli 50%-kal a saját sebzését.

-Passzív: Idézel egy elementáris segítőt, aki minden csapáskor 130% fizikai sebzést okoz. Ha meghal 5 másodperc múlva újraéled.

  • 22. szinttől
  • Cooldown: 30 másodperc.

Rúnái:

  • lvl 27 (Water Ally): Aktív: Egy mást követő 7 gyors hullámot kelt, amik 625%-os fagysebzést okoznak, ellenségek 3 másodperc erejéig megfagynak. 
    Passzív: A csatlósnak köszönhetően támadásaid 60%-kal lassítják a ellenfelet 3 ásodpercre.
  • lvl 31 (Fire Ally): Aktív: Csatlósod 5 részre szakad majd mind felrobban 480%-os tűzsebzést okozva.
    Passzív: 10%-kal megnövekedik minden sebzésed.
  • lvl 39 (Air Ally): Aktív: 100 Spiritet kapsz.
    Passzív: Megnövekedik a Spirit regenerálódásod 4-gyel.
  • lvl 46 (Enduring Ally): Aktív: Feláldozza magát, hogy felgyógyítson 100% életre, de 50 másodpercre nő a cooldown.
    Passzív: A életregenerálódásod megnő 10728-cal mádodpercenként. Ezt az értéket növeli a Life per Second 7%-a.
  • lvl 53 (Earth Ally): Aktív: Átváltozik 8 másodpercre, és 380% fizikai sebzést okoz továbbá felüti az ellenfeleket.
    Passzív: 20%-kal megnöveli a maximum életed.

Epiphany: Istenséggé alakulsz és így megnövekszik a Spirit regenerálódásod 20-szal másodpercenként, továbbá minden ütéssel a célpontodhoz ugrassz 15 másodpercig.

  • Cooldown: 60 másodperc
  • 61. szinttől

Rúnái:

  • lvl 62 (Desert Shroud): Homok csörgedizik benned, csökkentve a kapott sebzést 30%-kal.
  • lvl 63 (Ascendance): Árammal töltődsz fel és 10 yard mozgás után bénítod az ellenfeleket 1,5 másodpercre.
  • lvl 65 (Sooting Mist): Vízzel erősíted magad, ezért képességeid gyógyítanak téged és a szövetségeseid 30 yardon belül 16093 élettel. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 4%-al.
  • lvl 67 (Insight): Spirit regenerálódásod 45-re nő.
  • lvl 69 (Inner Fire): Lángoknyelvek erősítenek, ütéseidet 353% tűzsebzéssel sújtják ellenfeleid.

 

[Mantrák]

Mantra of Salvation: Aktív: Te és szövetségeseid további 20% bónusz ellenállást kaptok mindenre 3 másodpercig.
Passzív: 60 yardon belül minden szövetséges 20% bónusz ellenállást kap mindenre.

  • Egyszerre csak egy mantra lehet aktív egy időben.
  • Felhasznál: 50 Spirit
  • 32. szinttől

Rúnái:

  • lvl 24 (Hard Target): Passzív: Megnövekszik páncélod 20%-kal.
  • lvl 33 (Divine Protection): Passzív: Mikor te vagy a szövetségesed életereje 25% alá csökken, egy pajzs formájában védelmet kap amely lecsökkenti a kapott sebzést 80%-kal 3 másodpercig. Minden szövetséges 90 másodpercenként kaphatja csak meg.
  • lvl 40 (Wind through the Reeds): Passzív: Megnövekszik a mozgási sebességed 10%-kal.
  • lvl 50 (Perseverance): Passzív: 60 yardon belül minden szövetséges 40% bónusz ellenállást kap mindenre.
  • lvl 58 (Agility): A Mantra a kitérési esélyt is növeli 35%-kal.

Mantra of Retribution: Aktív: Megnövekszik a kiosztott sebzés 202%-ra 3 másodpercig.
Passzív: Te és szövetségeseid 60 yardon belül 101% szent sebzést adtok le a támadókra blokkoláskor, kitéréskor és kapott ütéskor is..

  • Egyszerre csak egy mantra lehet aktív egy időben.
  • Felhasznál: 50 Spirit-et
  • 21. szinttől

Rúnái:

  • lvl 28 (Retaliation): Passzív: Megnöveli a visszasebzés mértékét 202% tűzsebzésre.
  • lvl 36 (Transgression): Passzív: Megnöveli a te és a szövetségeseid támadási sebességét 10%-kal.
  • lvl 41 (Indignation): Passzív: Mantrával sebzett ellenfelek 20% eséllyel lebénulnak 3 másodpercre.
  • lvl 56 (Against All Odds): Passzív: Mikor sebez a Mantra, van rá esély, hogy visszatölt 3 Spiritet.
  • lvl 59 (Collateral Damage): Passszív: A támadó, aki a Mantra által sebződik 75% eséllyel berobban, 101%-os szent sebzést okozva a körülötte lévő ellenfeleknek magát is beleértve.



Mantra of Healing: Aktív: Te és szövetségeseid egy pajzsot kaptok amely 62064 sebzést nyel el 3 másodpercig. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 15%-a.
Passzív: Te és szövetségesed 60 yardon belül 10728 life regent kaptok, amit növel a Life per second 30%-a.

  • Egyszerre csak egy mantra lehet aktív egy időben.
  • Felhasznál: 50 Spirit-et
  • 26. szinttől

Rúnái:

  • lvl 31 (Sustenance): Passzív: Megnövekszik az élet regenerációd 21457-tel. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 7%-a.
  • lvl 38 (Circular Breathing): Passzív: Spirit regenerációd megnövekszik 3-mal.
  • lvl 42 (Boon of Inspiration): Passzív: A Mantra 3576 életet ad minden ütésnél. Ezt az értéket növeli a Life per Hit 20%-a.
  • lvl 48 (Heavenly Body): Passzív: Megnöveli a maximum életet 20%-kal
  • lvl 53 (Time of Need): Passzív: A Mantra minden kapott sebzést lecsökkent 30%-kal 50% élet alatt.



Mantra of Conviction: Aktív: A bónusz sebzés 16%-ra nő 3 másodpercig.
Passzív: 30 yardon belüli ellenfelek 8%-kal nagyobb sebzést szenvednek el.

  • Egyszerre csak egy mantra lehet aktív egy időben.
  • Felhasznál: 50 Spirit-et
  • 30. szinttől

Rúnái:

  • lvl 35 (Overawe): Passzív: Megnöveli a varázslat erejét, így az ellenfelek 12%-kal sebződnek többez.
  • lvl 44 (Intimidation): Passzív: A Mantra hatása alatt álló ellenfelek 15%-kal kevesebbet sebeznek.
  • lvl 47 (Dishearten): Passzív: Lassítja az ellenfeleket 80%-kal.
  • lvl 55 (Annihilation): Passzív: A Mantra hatása alatt megölt ellenfelek után 30%-kal megnö mozgási sebességetek 30%-kal 3 másodpercre.
  • lvl 60 (Submission): Passzív: Azok az ellenségek, amik érintkeznek a Mantrával 38% szent sebzést szenvednek el másodpercenként.

[Passzív Skillek]

Szint Skill
10

Fleet Footed: Megnöveli a mozgási sebességedet 10%-kal.

10

Resolve: Sebzéskor csökkented az ellenségek sebzését 20%-kal 4 másodpercre.

13

Exalted Soul: A maximálisan tárolható Spirit mennyiséged megnövekszik 50-nal és Spirit regenerálódásod 4-gyel. Spirit a defenzív és az offenzív képességeid felhasználásához szükséges.

16

Transcendence: Minden elköltött Spirit után gyógyulsz 439 életerőt. Ezt az értéket növeli a Health Globe Healing Bonus 0,4%-a.

20

 

Chant of Resonance: Az összes Mantra költségét a felére csökkenti, amíg egy mantrád aktív másodpercenként kapsz 4 Spirit-et.

20

Seize the Initiative: Ha 75% élet felett sebzel, támadási sebességed megnő 30%-kal 4 mádsodpercre.

26

The Guardian's Path: Amíg két fegyvert viselsz, 35%-kal megnő a kitérési esélyed. Mikor kétkezes fegyvert forgatsz, az összes Spirit regenerációd 15%-kal megnövekszik.

27

Sixth Sense: A kapott nemfizikális sebzések 25%-kal csökkennek.

30

Determination: Minden egyes ellenfél 12 yardon belül növeli a sebzésed 4%-kal maximum 20%-ig.

30

Relentless Assault: Vak, megfagyott és lebénult ellenfelekre 20%-kal többet sebzel.

35

Beacon of Ytar: Minden cooldown 20%-kal csökken.

40

Alacrity: A Spiritet generáló képességek támadási sebessége 15%-kal megnő.

45

Harmony: A tárgyakon lévő szimpla ellenállásaid 40%-a az összes ellenállást növelik.

50

Combination Strike: Minden egyes Spiritet generáló képességed használata után a sebzésed 10%-kal nő 3 másodpercre.

58

Near Death Experience: Amikor végzetes sérülést kapsz, halál helyett visszaáll életerőd és Spirited 35%-ra, és immunis leszel a control-impairing hatásokra 2 másodpercig.  Ezt a hatást csak 60 másodpercenként kaphatod meg.

64

Unity: Minden szövetséges után, aki a Mantránkkal érintkezik, 5% sebzésnövekedést kapsz maximum 20%-ig. A szövetséges is kap 5% bónusz sebzést.

66

Momentum: 25 megtett yard után 20%-kal megnövekszik a sebzésed 6 másodpercre.

68

Mythic Rhythm: Minden 3. találat egy Spirit generátorral megnöveli a következő Spiritet igénylő képességünk sebzését 40%-kal.

 

 
draquon
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 38 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 
s0nnyblack  szeva! hogy tudod a cyclone strike-ot egér2-vel használni? az action 3-as skill. rengeteg monk buildben olvastam ehhez hasonló anomáliát. igazából mindenhol. és nem igazán értem.
 

Mayree

jún. 27., 22:21
Options -> Gameplay -> Interface alatt bepipálod az "Elective mode"-ot.

Ezután bármit tehetsz bárhova...

 
 
 
 
Mayree  Pár napja kezdtem újra játszani, természetesen HC-n :)

Találtam véletlenül egy buildet és azóta azt tolom, egyelőre jól működik. Nem egy dd, inkább amolyan tank féle. Örülnék, ha tapasztaltabb játékosok hozzáadnának:

Egér1 - Fist of Thunder (Quicken)

Egér2 - Cyclone Strike (Eye of Storm)

1- Sweeping Wind (Inner Storm)

2- Dashing Strike (Quicksilver)

3- Mystic Ally (Air Ally)

4- Mantra of Healing (Circular Breathing)

Passzívok:

Exalted Soul

Chant of Resonance

Guardian Path

Ez kérdéses, eredetileg az One with Everything volt itt, de mivel ez megszűnt (itt fönt még látszik :)), valószínüleg -HC-ról lévén szó- ide majd valami más lesz, egyelőre 44-es vagyok :)


Látszik hogy a kulcs pont a folyamatos spirit generálás, még az Ally is ezt szolgálja, ha esetleg kifogyna akkor csak klikk a 3-ason és 100 érkezett.


A taktika:

Sweeping wind aura, majd Dashning a csoport közepébe, ott pedig folyamatos Cyclone strike (közbeszúrva annyi Fist hogy toppon legyen a spirit gömb) és 3 másodpercenként Mantra of Healing, amely a CB-vel folyamatos védő aurát tart fönt. 

Gyakorlatilag a CS adja a damot, a MH pedig a defet.

 

(Ha esetleg van template oldal, oda is berakom, csak még nem volt időm körülnézni :))

 

s0nnyblack

jún. 27., 21:45
szeva! hogy tudod a cyclone strike-ot egér2-vel használni? az action 3-as skill. rengeteg monk buildben olvastam ehhez hasonló anomáliát. igazából mindenhol. és nem igazán értem.
 
 
 
 

Envo

szept. 23., 00:12
2.1.0 patch szerint frissítve
 
 
 
 

Morzan

szept. 02., 05:48
Annyira azert nincs frissitve.
 
 
 
 
Morzan  Khm. Ez már frissítve van kérem. :)
 

Mayree

szept. 02., 02:27
One With Everything???
 
 
 
 

Mayree

aug. 31., 13:35
Pár napja kezdtem újra játszani, természetesen HC-n :)

Találtam véletlenül egy buildet és azóta azt tolom, egyelőre jól működik. Nem egy dd, inkább amolyan tank féle. Örülnék, ha tapasztaltabb játékosok hozzáadnának:

Egér1 - Fist of Thunder (Quicken)

Egér2 - Cyclone Strike (Eye of Storm)

1- Sweeping Wind (Inner Storm)

2- Dashing Strike (Quicksilver)

3- Mystic Ally (Air Ally)

4- Mantra of Healing (Circular Breathing)

Passzívok:

Exalted Soul

Chant of Resonance

Guardian Path

Ez kérdéses, eredetileg az One with Everything volt itt, de mivel ez megszűnt (itt fönt még látszik :)), valószínüleg -HC-ról lévén szó- ide majd valami más lesz, egyelőre 44-es vagyok :)


Látszik hogy a kulcs pont a folyamatos spirit generálás, még az Ally is ezt szolgálja, ha esetleg kifogyna akkor csak klikk a 3-ason és 100 érkezett.


A taktika:

Sweeping wind aura, majd Dashning a csoport közepébe, ott pedig folyamatos Cyclone strike (közbeszúrva annyi Fist hogy toppon legyen a spirit gömb) és 3 másodpercenként Mantra of Healing, amely a CB-vel folyamatos védő aurát tart fönt. 

Gyakorlatilag a CS adja a damot, a MH pedig a defet.

 

(Ha esetleg van template oldal, oda is berakom, csak még nem volt időm körülnézni :))

 
 
 
 
noavatar
Morzan  Khm. Ez már frissítve van kérem. :)
 

pokerface

máj. 08., 21:44
Uhh benéztem...Ne haragudjatok bocsi :)
 
 
 
 
pokerface  Frissitsétek lécci :)
 

Morzan

máj. 07., 18:03
Khm. Ez már frissítve van kérem. :)
 
 
 
 
noavatar

pokerface

máj. 06., 21:17
Frissitsétek lécci :)
 
 
 
 
noavatar

Kenő

márc. 09., 07:13
Sziasztok!

Az új patch-el érkezett Guiding Light-nak nem 30% Damage increased by skills-t kellene adnia mikor aktiválódik?Ehelyett csak 10%-et ad.

 
 
 
 

CorruptSouls

máj. 11., 09:56
jah. csaj az egyiket lattam :) h convertes ^^
 
 
 
 

Boromic

máj. 11., 08:57
két convert lifes fegyo, meg nem 469 resim van hanem 516 mp10 megy, néha 2-3 halál de semmi extra...
 
 
 
 

CorruptSouls

máj. 11., 07:34
469 resistencel...
 
 
 
 

CorruptSouls

máj. 11., 07:31
és ezzel a builddel, hanyas mpn tudsz nem halni?
 
 
 
 

Boromic

máj. 10., 01:14
http://eu.battle.net/d3/en/profile/boromic-2872/hero/559051
 
 
 
 

CorruptSouls

máj. 09., 16:46
valami nagyon tápos monk belinkelné magát? :D pusztan kivancsi vagyok, hogy van "összerakva"
 
 
 
 

bobglad

ápr. 15., 20:05
Figyelj, minden karakternek ad dsp-t az a chest, ez egy jó poénnak jó max, de itt nem csak szakavatottak olvasnak, és rossz útra téríted erre írtam.
 
 
 
 

CorruptSouls

ápr. 15., 19:47
annyira össze vissza vagyok jah. közöm0...
szerencsére van köztunk egy értelmes fiu...lány? a személyedben!
 
 
 
 

bobglad

ápr. 14., 23:32
:) jaja stackeld a bis itemeket össze vissza :) akkor ha tudnád van még attack speedes cipő is, vedd meg azt is .....
 
 
 
 

CorruptSouls

ápr. 14., 20:11
monknak legjobb chest, ha valaki még nem tudná nem az innas hanem a talrasha dex-es rollal
attack speed +9% jobb mint 100 dexterity és menőn is néz ki! :D
 
 
 
 

EndyHUN

jan. 12., 08:38
Akkor is, így eléggé unbalanced.. :S
 
 
 
 

adamox

jan. 11., 08:05
SS nélkül volt annyi, Tudom hogy azzal sokkal nagyobb dps-t lehet elérni de azt nem tudja tartani ez a baj azzal a  passiv skillel... a hp az 42k volt az all resim voltak bajok csak mert az cask 430 volt. 
 
 
 
 
noavatar

Dzsodzso

jan. 10., 22:04
A dh-val jól hangzanak ezek a dpsek,csak mindenki elfelejti,hogy ez ss-sel ekkora....

A 200k, mellé mennyi hp,res stb volt,azaz mit tudtal farmolni?:)

 
 
 
 

adamox

jan. 10., 21:50
nekem alap gearben a Dhmnak volt 200k dps-e :D a monkomnak 65k de 1150 allresivel :) szoval infernalt mp8 on simán birtam meg most a barimnak van 140k dps-e unbuff. majdnem hogy alap gearben mert nem volt olyan drága. Monknál ne a dps-re menj szerintem anyira hanem az allresire olyan 50-60 70k dps egyenlöre elég mert ha többet akarsz akkro nagyon sok gold kell :D ( EndyHUN ) 
 
 
 
 

EndyHUN

jan. 10., 16:33
Üdv! valaki tudna nekem segíteni ? Lvl 60 már megvan , lassan Paragon 1 , de így is csak 40-50k a dps-em , crit 80k körül , de láttam már 100k felettit is (Monkal) , és haverom aki DH 105k DPS... Valaki tudna segíteni - skillek de főleg gear ügyben ? 
 
 
 
 
kolli01  szeretném megkérdezni, hogy az aktuális javítások után frissülnek-e az itt ismertetett adatok? Pl. sebzés érték változtatások stb.
 

Morzan

szept. 07., 14:43
és amint ez megvalósul, értesülni fogtok róla. :)
 
 
 
 

mucsesz

szept. 07., 10:32
Frissülni fognak. Kevesen vagyunk és nem ez a fő "kenyérkereseti" lehetőségünk. Amint időnk lesz rá frissítjük a karaktereket is.
 
 
 
 

kolli01

szept. 07., 09:13
szeretném megkérdezni, hogy az aktuális javítások után frissülnek-e az itt ismertetett adatok? Pl. sebzés érték változtatások stb.
 
 
 
 
Styto  Mantra of Healing: -Egy mantrát szavalsz, ami neked, és a szövetségeseidnek 40 yardon belül megnöveli az életerő regenerálását 159.2 életerő/másodpercre, 3 percen keresztül. Az első 3 másodpercben a regeneráció értéke 795.2 életerő/másodperc.

Alapból 310 regel és az első 3 secben meg 930 dmg et absorbol ha jól tudom épp
 

Morzan

júl. 22., 19:05
Javítva.
 
 
 
 
noavatar

Styto

júl. 22., 18:38
Mantra of Healing: -Egy mantrát szavalsz, ami neked, és a szövetségeseidnek 40 yardon belül megnöveli az életerő regenerálását 159.2 életerő/másodpercre, 3 percen keresztül. Az első 3 másodpercben a regeneráció értéke 795.2 életerő/másodperc.

Alapból 310 regel és az első 3 secben meg 930 dmg et absorbol ha jól tudom épp
 
 
 
 
noavatar

bindi

júl. 10., 16:43
nekem nagy kedvenc lett :D
 
 
 
 

Morzan

júl. 09., 20:14
Még ezen a héten jön a Demon Hunter is.
 
 
 
 

Liteon

júl. 09., 17:40
Köszi a leírást már nyomtatom is ki.
 
 
 
 
noavatar

takeit007

júl. 09., 14:15
Konkrétan meguntam a Monkomat, egyszerűen nincs pénzem gear-re, 1000 körüli LoH-val nem bírom letolni Ghom-bócot :( (600 rest, 5000 körüli armorral, viszont csak 13 k dpsem van és 25k hp-m, ezeket kéne feljebb tolni, de nincs rá pénzem) - viszont a többi karakter meg nem tetszik :(
 
 
 
 

Morzan

júl. 08., 16:28
Sajnos az értékeket folyamatosan változtatják, egy-egy javítás alkalmával.
 
 
 
 
Seth  One With Everything: Az összes "elementáris" ellenállásod értéke megfog egyezni a legmagasabb elementáris ellenállásod értékével.
Áthúztam a hibát. Eddig csak ezt láttam meg!
Nagyon jó lett! Köszönöm!

Kérdés: A Resolve passive skill-t érdemes lecserélni a The Guardian's Path-ra?

 

Seth

júl. 08., 16:23
Pedig mikor írtam áthúztam. Az elementáris-ra gondoltam. A The Guardian's Path-nál meg a 15% dodge érdekelne. De most látom, hogy itt is van egy kis hiba. Hivatalos oldalon 15% van itt a leírásban meg csak 10%..
 
 
 
 
 

Seth

júl. 08., 15:59
One With Everything: Az összes "elementáris" ellenállásod értéke megfog egyezni a legmagasabb elementáris ellenállásod értékével.
Áthúztam a hibát. Eddig csak ezt láttam meg!
Nagyon jó lett! Köszönöm!

Kérdés: A Resolve passive skill-t érdemes lecserélni a The Guardian's Path-ra?

 
 
 
 

Morzan

júl. 08., 15:45
Ha találtok benne valami hibát (már pedig ilyen hosszú szövegnél szinte elkerülhetetlen), akkor írjátok meg ide. 
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
 
kép 55
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu