Chat
Online
Chat now
36 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Diablo 3
1827 hozzászólás
Diablo 3 Konzol
293 hozzászólás
Az utolsó remény
80 hozzászólás
Diablo 2
423 hozzászólás
Error 1016
3 hozzászólás
Xbox One
4 hozzászólás
Elsősegély
34 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
72 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Barbár
60783 megtekintés
 
Diablo III - Monk
60487 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
60280 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
59599 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
48575 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
40875 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
26132 megtekintés
 
 
Farmolási tippek
22415 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
21078 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
68 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

Tombrave hozzászólt a(z) Minden a Kanai’s Cube -ról című cikkhez. 2 órája
 
 

Friss Diablo hírek

 
Diablo III 2014. március 17. 35 hozzászólás
 

Frissítésre kerültek Az elitek képességei is, így már az aktuális értékek szerepelnek a leírásban, az új képességekkel együtt!

Kezdjük egy rövid magyarázattal. Az elitek erősebb szörnyek, több életük van, mint a sima moboknak és nagyobb csoportokban fordulnak elő, elég nehéz nem észrevenni őket. Nem csupán a sima támadásuk erősebb, hanem olyan skilljeik is vannak, amivel igencsak meg tudják nehezíteni a játékosok dolgát.

3 fajtát különböztetünk meg:

  • Champion
  • Rare
  • Unique
NameStun ResistStun MinimumRoot ResistRoot MinimumMove Slow ResistAttack Speed ERKnockback Minimum
Champion 65% 0.5 50% 0.5 25% 65% 10
Minion 65% 0.5 50% 0.5 25% 65% 10
Rare 65% 0.5 50% 0.5 25% 65% 21
Boss 70% 0.5 50% 0.5 25% 65% 21

 

Fire chains/Tűz lánc: Az elitek között egy tűzes lánc húzódik, ami elég sok életet levesz azoktól, akik keresztül mennek rajta.

Fast/Gyors: Elég egyértelmű, sokkal gyorsabban mozognak.

Molten/Olvadt: Minden elite egy tűz csíkot húz maga után, amire ha rálépünk életet veszítünk. Ami viszont ennél többet sebez, az az mikor megöljük egy tűzgolyó keletkezik, ami felrobban. Érdemes a loot felszedése előtt megvárni, amíg felrobbannak.

Health link/Élet megosztás: Ha egy elitet sebzünk a csoportból, akkor a csoport többi tagja is sebződni fog. Ez azt eredményezi, hogy nagyjából egyszerre hal meg a csoport összes tagja.

Damage reflect/Sebzés visszafordítás:
Ha sebzünk egy elitet akkor az egy bizonyos százaléknyi sebzésünket visszafordítja ránk. Ezt life regeneration-el illetve life on hit/life steal-el lehet kompenzálni.

Desecrator/Meggyalázás: Ezzel a képességgel az elitek egy tűzkört raknak a játékos lába alá, ami nagyon sokat sebez. Ha hamar észrevesszük és arrébb állunk, akkor nem sebződünk, de a csata hevében nehéz hamar észrevenni.

Plagued/Fertőzött: Egy mérgező kört raknak le alánk, ami ugyan kevesebbet sebez, mint az előző képesség, viszont sokkal nagyobb maga a kör.


Jailer/Börtönzés: 5 másodpercre bezárja a játékost, így nem tud mozogni. A skilljeit viszont tudja használni. Tehát mindössze csak a mozgástól fosztja meg a játékost 5 másodpercig. Ez a skill kombinálva a Desecration-nal elég kellemetlen tud lenni.

Avenger/Bosszúálló: Ha megöljük az egyiket, akkor a többi erősebb lesz és nagyobb.

Knockback/Hátraütés: A játékos hátrarepül és pár másodpercig lassan tud csak mozogni.

Electrified/Elektromos: Minden melee (közelharci) támadás után egy kis elektromos „villámot” bocsát ki, ami a földön cikázik és sebzi a játékost.

Arcane enchanted/Misztikus bűbáj: Egy lila sugarat tesz le a földre, ami elkezd forogni az egyik végpontjának tengelye körül. 360 fokot tesz meg. Nagyon nagy a sebzése.

Mortar/Tűzvető: Tűzgolyókat lő fel a levegőbe, melyek ívesen esnek vissza a földre, a játékost célozva. Viszonylag könnyű elkerülni őket, mert mikor a levegőben vannak, látni hova fognak becsapódni.

Waller/Falazó: Sziklafalakat húz elénk, melyek 5 másodpercig állnak. Ez leblokkolja a támadásainkat és nem lehet lerombolni.

Frozen/Fagyasztó: Véletlenszerűen lerak a földre egyszerre több jéggolyót, amik sebzést adnak le és rövid időn belül felrobbannak. Ha a közelében vagyunk az egyiknek, akkor megfagyunk 5 másodpercre. Mikor a jéggolyót lerakja, akkor látni, hogy mekkora a hatósugara, így ha van elég időnk könnyen kikerülhetjük.

Frozen Pulse: Egy jeges kristályt rak le az ellenfél, ami végigrepülve a pálya egy szakaszán heves sebzést ad le.

Extra health/Extra élet: Ez is egyértelmű, több életük van.

Vampiric/Vámpirizáló: Minden melee (közelharci) támadásuk, ami eltalálja a játékost, egy bizonyos százalékát visszatölti az életükbe.

Vortex/Visszarántás: Ha távolabb van a játékos, akkor az elite odarántja magához.

Teleporter/Teleportáló: Bárhova el tud teleportálni az adott pályán, ezzel meglepve a játékosokat.

Illusionist/Illúziós: Az elite lemásolja magát és sok ugyanúgy kinéző elitet fog lerakni maga köré. Ezeknek az illúzióknak kevesebb az életük és az armorjuk és kevesebbet is támadnak. A legnagyobb nehézséget azzal okozzák, hogy a játékos nem tudja melyik az igazi, melyiket kell támadni.

Shielding/Védőburkos: Egy védőburkot tesz maga köré, ami elnyeli szinte az összes támadásunkat, amíg rajta van ez a védőburok gyakorlatilag sebezhetetlen.

Horde/Horda: Csak a rare-eknél fordulhat ez elő, több csatlósa lehet.

Missile Dampening/Lassító: Ez is csak rare-eknél fordulhat elő. A fő szörny körül egy nagy buborék van folyamatosan, ami lelassítja a távoli támadásokból származó nyilakat, varázslatokat, gránátokat. A sebzés mértékét nem befolyásolja.

Nightmarish/Rémisztő: A szörny melee támadását (közelharci) követően elrémiszti a játékost. Egy kis halálfej jelenik meg az elrémisztett játékos feje felett. Ekkor nem tudjuk irányítani a karakterünket, egy véletlenszerű irányba elfut.

Orbiter: Az Orbiter affixal rendelkező szörnyek elektromos golyókkal fednek le igen nagy területeket, amelyekhez ha hozzáérünk sebeznek.

Poison Enchanted: Ezen szörnyek kis mérgező buborékokat rakna le a földre melyek szélsebesen, a lehetőségek minden irányában futnak szét. Érintve útjukat sebzésben részesülünk.

Thunderstorm: Ezen szörnyek hírtelen megjelenő elektromos csapásokkal sebzik a játékost.

 

 
Morzan
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 34 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 
xjj  Mert az örvény épp olyan dolog, ami oda- v. lerántja az embert - nem véletlenül nevezték el a fejlesztők is így. Ilyen megfontolásból az Arcane Enchantedet sem Misztikus bűbájnak, hanem Halálos Lila Lézernek kellene fordítani. ;-)
 

Morzan

aug. 03., 12:48
Akkor úgy mondom, hogy így közérthetőbb és egyértelműbb, hogy mit is csinál maga a képesség. Mi pedig erre törekszünk. :)
 
 
 
 

xjj

aug. 03., 12:40
Mert az örvény épp olyan dolog, ami oda- v. lerántja az embert - nem véletlenül nevezték el a fejlesztők is így. Ilyen megfontolásból az Arcane Enchantedet sem Misztikus bűbájnak, hanem Halálos Lila Lézernek kellene fordítani. ;-)
 
 
 
 
xjj  A Vortexet talán érdemesebb lenne Örvényként magyarítani.
 

Morzan

aug. 03., 12:30
Az nem tükrözné a képesség valódiságát. Mert odaránt és semmilyen örvény sincs. :) A tükörfordítás nem a legjobb sokszor..
 
 
 
 

xjj

aug. 02., 23:06
A Vortexet talán érdemesebb lenne Örvényként magyarítani.
 
 
 
 
Porpi  Monkok máshogy, de hogy? az armor ott is ad all resit és 10armor=1 all resi,nem? Csak a dodge ami még rájön? Vagy,hogyan? :)
 

Corin

márc. 20., 08:54
Monkok és dh-k is ugyanugy működnek persze, csak ugye nekik nem mainstat sem az int sem az str. Monk konvertál armort dexből passzivval, illletve one with everything-el oldja meg az allresistet. DH meg perfectionist meg malac meg ilyenek.
 
 
 
 
noavatar
Corin  Az armor is All resistként működik, mégpedig azért, hogy az egyes classok ugyanannyi védelem összehozására legyenek képesek(Armor: Reduces all damage from enemies of the same level of you). 10 intellect 1 allresist/1 str 1 armor, 10 armor=1 all resist, tehát 1 allresist ugyanúgy 10 mainstat az str-es és az intes kariknak is. A monkok és a DH-k egy kicsit máshogy működnek. :)
 

Porpi

márc. 19., 17:50
Monkok máshogy, de hogy? az armor ott is ad all resit és 10armor=1 all resi,nem? Csak a dodge ami még rájön? Vagy,hogyan? :)
 
 
 
 
Morzan  Az Armor a physical damaget csökkenti, míg a resist ezeket. 
 

Corin

márc. 19., 13:01
Az armor is All resistként működik, mégpedig azért, hogy az egyes classok ugyanannyi védelem összehozására legyenek képesek(Armor: Reduces all damage from enemies of the same level of you). 10 intellect 1 allresist/1 str 1 armor, 10 armor=1 all resist, tehát 1 allresist ugyanúgy 10 mainstat az str-es és az intes kariknak is. A monkok és a DH-k egy kicsit máshogy működnek. :)
 
 
 
 
noavatar

Tomy

márc. 18., 16:27
Én felvittem az All resistet 1300 ra,volt Hallowed Defender pajzsom meg vagy 5500 armorom,meg 103 vitalitym és még is meghaltam a wizzel act 3-on T4-en.....:)

  Jó béna vagyok!  :)  

 
 
 
 

kolli01

márc. 17., 14:44
már csak azt kéne visszarakni, mi még anno a megjelenéskor volt infernón a dögöknek; az áthatolhatatlan pajzs. :)
 
 
 
 
Gabriel  2.0 óta a frozen-től megőrülök :) Eleve sebez – aztán még sebez egy adagot, amikor robban – és ha mindez nem lenne elég még le is fagyaszt. Akkor pedig szabad a vásár lehet mindennel gyötörni a karimat. Ha benyelem, akkor biztosan halok. Szűk helyen fokozottan bosszantó. A jailer pedig nem desecration-el kombinálva az igazán brutális, hanem ezzel :) – hiszen akkor esélyem sincs lefalcolni a hülye hógolyók elől :).                
 

Morzan

márc. 17., 14:08
Ettől én is kivagyok. A DH -m nem nagyon szereti. De amelyiket a legjobban utálom, az a Thunderstorm... utálom, kb. 2 hit és meghalok.
 
 
 
 

Gabriel

márc. 17., 14:05
2.0 óta a frozen-től megőrülök :) Eleve sebez – aztán még sebez egy adagot, amikor robban – és ha mindez nem lenne elég még le is fagyaszt. Akkor pedig szabad a vásár lehet mindennel gyötörni a karimat. Ha benyelem, akkor biztosan halok. Szűk helyen fokozottan bosszantó. A jailer pedig nem desecration-el kombinálva az igazán brutális, hanem ezzel :) – hiszen akkor esélyem sincs lefalcolni a hülye hógolyók elől :).                
 
 
 
 
noavatar
Morzan  Az Armor a physical damaget csökkenti, míg a resist ezeket. 
 

Kenő

márc. 13., 15:00
Ok köszi!
 
 
 
 
Kenő  Tehát ezek ellen akkor csak a Resist csökkenti a bejövő sebzést?Armor vagy más nem?
 

Morzan

márc. 13., 14:58
Az Armor a physical damaget csökkenti, míg a resist ezeket. 
 
 
 
 
noavatar
Morzan  Szia!


A poison ellen a poison resist, fire ellen fire resist. De igen célszerű az allresre menni hiszen akkor nem érhet meglepetés. :)

 

Kenő

márc. 13., 14:49
Tehát ezek ellen akkor csak a Resist csökkenti a bejövő sebzést?Armor vagy más nem?
 
 
 
 
Kenő  Sziasztok!


Mikor az elitek alánk pakolják ezeket s poison/fire/molten tócsákat,Arcane sentryket stb-t,azok ellen csak az All res csökkenti a beérkező sebzést?

 

Morzan

márc. 13., 13:56
Szia!


A poison ellen a poison resist, fire ellen fire resist. De igen célszerű az allresre menni hiszen akkor nem érhet meglepetés. :)

 
 
 
 
noavatar

Kenő

márc. 13., 13:52
Sziasztok!


Mikor az elitek alánk pakolják ezeket s poison/fire/molten tócsákat,Arcane sentryket stb-t,azok ellen csak az All res csökkenti a beérkező sebzést?

 
 
 
 

Fiftyfan

jún. 30., 19:08
Engem csak a Nightmarish elitek zavarnak, az összes többit lazán tolom cm-el. Néha azokat is rémisztés nélkül túlvészelem, csak dühítő:D
 
 
 
 

Mayree

febr. 01., 20:09
Keywardens "titkos" képességei:

Act I - nincs info (szerintem semmi)

Act II - amikor forog, akkor reflect damos, amikor áll, addj neki!

Act III - nincs info

Act IV - életlopó, ez a nagy dammal párosítva megkeseríti az alacsony dpe-szel rendelkező vitézek dolgát (néha a tűz-tó akkor is sért ha nem vagy benne, ez bug?)


Ha valaki talál infót az ossza meg legyen szíves, mert HC-n nem nagy élmény ismeretlen okból (na jó semmiféle okból) megpusztulni :)

 
 
 
 

Mayree

febr. 01., 12:02
Tegnap jöttem rá, hogy HC halálakor automatikusan screenshot készül :)
 
 
 
 
saxxo  Jelezném, hogy benne volt/van "Dampening/Lassító" címszó alatt:)
 

Morzan

nov. 24., 15:32
És tényleg :D jó.
 
 
 
 
Morzan  Az is belekerült . :)
 

saxxo

nov. 24., 15:11
Jelezném, hogy benne volt/van "Dampening/Lassító" címszó alatt:)
 
 
 
 
Death  Nagyon jó lett, de a "Missile" kimaradt.
 

Morzan

nov. 24., 14:52
Az is belekerült . :)
 
 
 
 

_Berci_

nov. 22., 23:14
No igen a dupa elit az nagy szívás tudám lenni
 
 
 
 
noavatar

OldAkita

nov. 22., 22:09
Kösz a fordítást, jó kis gyűjtemény. Jó sok bosszúságot tudnak okozni ezek az elit skillek. Legjobban a Molten és a Desecration-t utálom, pláne mert igen gyakran együtt kapom a kettőt
 
 
 
 

Death

nov. 21., 12:12
Nagyon jó lett, de a "Missile" kimaradt.
 
 
 
 

Mr.RAP

nov. 20., 18:03
Köszönöm a cikket!!!! :DDD
 
 
 
 
SlipKnoTiaN666  

:D Ennyi, én eddig is hittem neki és ezután is fogok! :D

A Blizzard adott rossz nevet a képességnek, mert nem illik hozzá a magyar jelentése. :D

 

_Berci_

nov. 20., 03:59
pláne a googlefordító mondatok esetén xD
 
 
 
 
Morzan  Mindegy, a szótár így fordítja, neki hiszünk! :)
 

SlipKnoTiaN666

nov. 19., 21:35

:D Ennyi, én eddig is hittem neki és ezután is fogok! :D

A Blizzard adott rossz nevet a képességnek, mert nem illik hozzá a magyar jelentése. :D

 
 
 
 
SlipKnoTiaN666  Hát amúgy igen, eléggé nem oda illő.:D
 

Morzan

nov. 19., 21:19
Mindegy, a szótár így fordítja, neki hiszünk! :)
 
 
 
 
saxxo  Tudom, köszi, csak azért nem írtam bele ezeket a magyar szavakat, mert magához a képességhez szerintem nem illik. Például a meggyalázás szó arra, hogy tüzes lesz a talaj a lábad alatt:D
De azért javítva lett a cikk:)
 

SlipKnoTiaN666

nov. 19., 21:07
Hát amúgy igen, eléggé nem oda illő.:D
 
 
 
 
SlipKnoTiaN666  Jólvan nem kijavítani akartalak, csak gondoltam leírom.:)
 

saxxo

nov. 19., 10:40
Tudom, köszi, csak azért nem írtam bele ezeket a magyar szavakat, mert magához a képességhez szerintem nem illik. Például a meggyalázás szó arra, hogy tüzes lesz a talaj a lábad alatt:D
De azért javítva lett a cikk:)
 
 
 
 
saxxo  Persze, tudom magyarul mit jelent szó szerinti fordításban, de nem hiszem, hogy ezek odaillenek, meg egyébként szerintem nem is kell feltétlenül lefordítani ezeket.
 

SlipKnoTiaN666

nov. 18., 21:50
Jólvan nem kijavítani akartalak, csak gondoltam leírom.:)
 
 
 
 
SlipKnoTiaN666  

Dampening - csillapítás, csillapító, csökkentő
Plagued - gyötrés, pestis, fertőző
Desecration - (szótár szerint) meggyalázás, jobb nem jut eszembe és nem is találtam
Molten - (szintén szótár szerint) olvadt, megolvasztott, én tüzes nyomnak nevezném el, bár tudom h nem ezt jelenti.

És köszönöm a leírást! :))

 

saxxo

nov. 18., 21:21
Persze, tudom magyarul mit jelent szó szerinti fordításban, de nem hiszem, hogy ezek odaillenek, meg egyébként szerintem nem is kell feltétlenül lefordítani ezeket.
 
 
 
 

SlipKnoTiaN666

nov. 18., 19:59

Dampening - csillapítás, csillapító, csökkentő
Plagued - gyötrés, pestis, fertőző
Desecration - (szótár szerint) meggyalázás, jobb nem jut eszembe és nem is találtam
Molten - (szintén szótár szerint) olvadt, megolvasztott, én tüzes nyomnak nevezném el, bár tudom h nem ezt jelenti.

És köszönöm a leírást! :))

 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 
Milyenek a... hír
április 30.
 
Necromancer Összes... hír
április 13.
 
Elindult a... hír
április 12.
 
Necromancer Zárt... hír
április 06.
 
Necromancer... hír
április 02.
 
First Look - Season 10 hír
március 30.
 
Patch 2.5.0 Magyarul hír
március 27.
 
Season Konzolon hír
március 22.
 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
 
kép 13
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

2-1-2-patch-magyarul

A holnapi nap folyamán egy kis podcastet tervezünk a DiabloHungaryTV -n, amiben szóban lefordítjuk és átbeszéljük a 2.1.2 -es patch változásait. Az időpont 18:00 és megpróbáljuk maximum 40 percben összesűríteni. Tudjuk jól, hogy javában játszani fogtok, d
január 30. - diablohungary.hu

Új Season: Mire számíthatunk?

Hamarosan itt az idő, hogy az Első Szezon keretében lerakjuk a fegyvereinket és összegezzük az elérteket. Sokakban felvetődik a kérdés, hogy mi is lesz ha lezárul ez a folyamat, mi lesz a sok munkával megszerzett arannyal, illetve szintekkel 2015. február
január 30. - diablohungary.hu

Színes Bögre 2.0! Már rendelhető!

A DiabloHungary.hu egyedi bögréi már elég régóta tervbe voltak, hiszen magyar viszonylatban sajnos nem igazán lehet elérni ilyen termékeket, a licensz jogok miatt. Többek között emiatt is volt ekkora csúszás, mivel egyeztetnünk kellett a Blizzard Entertai
január 30. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu