Chat
Online
Chat now
16 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
PlayStation 4
1 hozzászólás
Xbox One
1 hozzászólás
Elsősegély
19 hozzászólás
Diablo 3 Konzol
280 hozzászólás
Diablo 3
1814 hozzászólás
Trade
238 hozzászólás
Diablo 2
420 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
68 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Monk
58772 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
58735 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
58162 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
57581 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
46691 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
38743 megtekintés
 
 
Minden a Legendary Gemekről
24874 megtekintés
 
Farmolási tippek
21631 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
19884 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
66 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

 

 

Morzan hozzászólt a(z) PlayStation 4 témájú fórumban. tegnap
 
 

Friss Diablo hírek

 
Diablo I 2012. április 01. 1 hozzászólás
 

Ellenérvek?
Olyan sokszor a varázsló ellen felhozott érv, hogy a pályafutása kezdetén roppant sebezhetõ, mivel az élet-pontjai kevesek a másik két karakterhez viszonyítva. Nos, ez igaz, de amint megszerzed az elsõ mana pajzs könyvedet, megváltozik a helyzet. Máris legalább 200-ra ugrik a HP-d, és így már nincs esélye a szörnyetegeknek. Érdemes eleinte a szintugrások pontjait az erőbe és a manába fektetni (a dex. nem annyira szükséges a felvenni szándékozott tárgyakhoz.).A vitality szerintem ráér, mert ha nagy nehezen szerzel egy mana pajzsot, nem lesz jelentõsége.

A másik kedvenc ellenérv, hogy nem csak a szörnyek sebzése fogyassza a manát, hanem még a varázslatok is. Ez is igaz, de éppen emiatt tanácsoltam, hogy fejlesszük szeretettel a magic-ot szintugráskor. Egyébként megfigyeltem, hogy ha a pályának megfelelõ vértezetben állom az ostromot, akkor a mechanikusok nagyon ritkán tudnak megsebezni, ha nem mozdulok. Valószínûleg ez amiatt van, mert amíg nem mozgok, a védekezésre tud koncentrálni a karakter.

Tehát a manát az alsóbb szinteken maximum az íjászok és a savköpõk és a villámdenevérek fogyasztják, más esetben csakis önmagunk használjuk. Mi ebbõl a tanulság? Ne lövöldözzünk ijedten össze-vissza, ha meglátunk egy klánt a túlsó sarkon, hanem kimérten lõjük 1 vagy 2 lövésbõl! Egy hátizsák full-mana italból kipucolom a nightmare/hell szinteket és még a jó cuccokat is magamhoz veszem anélkül, hogy felmennék a városba

Ennyit az ellenérvekrõl...

Jellemzõ paraméterek
Az ideális fegyverzet kérdésében megoszlanak a véredények. Szerintem egy csatamágus támadjon, ne pedig védekezzen. Én a varázslatszint növelõ tárgyakat részesítem elõnyben.

A fejemen egy Thinking Cap látható, 2 lvl emeléssel és +30 manával. Egy hátránya van csupán, a gyenge tartósság. Ezen is segítettem, már 51 a durja a sok Hidden shrine keresgélés eredménye képpen.  
A kezemben egy Dreamflange van, 1 lvl emelés, 110 mana, nagy mágia ellenállás, 72 dur és egy kis pulsz fény 8-).

A páncélzat nagy vitatémám Stormwormmal, szerintem a nagy AC, nem pedig a Fastest hit recovery a jó. Érvek: Storm szerint az a jó, ha a szörnyeket könnyen ott lehet hagyni a szorult helyzetben, majd szétlőni őket. Hadd üssenek a lovagok, úgysem tudnak eltalálni amíg szétlövöm őket. Ebből kifolyólag vettem magamnak egy Awesome Plate-et 70 AC +148% armor-ral. Egy a baj vele csak, 90 erő kell, hogy felvegyem.  Emiatt hordok a kezemben Stormshieldet. +10 erő, 40 AC, gyors blokkolás viszont segít az ellenfélnek +4 et ütni, de ez kit érdekel?

A gyûrûjeimet nem sorolom el, mert folyton változtatom őket. Mindössze annyit mondanék róluk, hogy nem bírok találni olyat, ami növeli az összes tulajdonságot legalább 15-el és mindenre rezisztenciát ad legalább 20-szal.

Mindezen tulajdonságok és magas szint miatt (jelenleg 46) nightmare/hell szinten minden ellenfél 1-2 lövéses. (Fireball 785-1075, Chain Lightning 4-96) Hell/hell már keményebb, de itt is ritka az olyan rezisztens szörny, aki kibír 3 tûzlabdát vagy villámhullámot. Persze ha immunis mindenre, akkor jobb, ha meggondoljuk, dicsõséget vagy tapasztalatokat akarunk gyûjteni.

Kis karakternek javaslom, hogy hajtson a mindenre jól adó tárgyakra. Lehet, hogy éppen a kardunk segít felvenni a páncélunkat... Ha már a gyûrûk eléggé jók a páncél tartására, akkor azonnal térjünk át egy varázsló kardra vagy botra. A botokat én speciel nem kedvelem a nagy méretük és a Dreamflange-hez viszonyított gyengécske voltuk miatt. Viszont egy 10-15-ös karakter még gazdaságos egy villám-bottal, csak később jó áttérni a mana használatára.

Ki ellen mivel lőjünk?
Ha van Stone curse varázslatunk, kezdjük azzal az ismeretlen pályán, hogy az elsõ jelentkezőket a szörnyekből alakítsuk szoborrá! Ezután próbáljuk ki rajta a mágikus vésőinket. Ami megöli, az jó lesz az elsõ 15 példány ellen, aztán meg már úgyis megismeri őket annyira a varázslónk, hogy kapunk egy adathalmazt a fajtájukról, ami megmondja, mire rezisztensek.

Az én gyorsvarázslat kiosztásom a következõ:

  • F5-Mana Shield, arra az esetre ha figyelmetlen lennék,
  • F6-Fireball, a rezisztenseknek is, mert ha egy kupacban vannak 2x10 mana FB olcsóbban kinnyírja őket, mint a villám
  • F7-Chain Lightning, ez a kicsi monstereknek javasolt, a helles szörnyeknél nem szeretem használni, mert drága és több kell belõle
  • F8-Teleport, ez a kedvencem! Védekezésre és száguldozásra is kiválóan alkalmas.

 

 
Morzan
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 1 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 

realfalcon

jan. 09., 17:11
hali!

Én anno így játszottam: 

f5 fireball, f6 chain lighting, f7 stone curse, f8 teleport. a mana shield addig megmarad, amig 10% alá nem megy a mana (ne hagyd:) ) ahogy leérek mana shield fel, és akkor nem kell külön beállítani... amúgy jó ez a leírás, én is magiccal nyomtam (újra tolom)  :)))

 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
kép 96
 
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

2-1-2-patch-magyarul

A holnapi nap folyamán egy kis podcastet tervezünk a DiabloHungaryTV -n, amiben szóban lefordítjuk és átbeszéljük a 2.1.2 -es patch változásait. Az időpont 18:00 és megpróbáljuk maximum 40 percben összesűríteni. Tudjuk jól, hogy javában játszani fogtok, d
január 30. - diablohungary.hu

Új Season: Mire számíthatunk?

Hamarosan itt az idő, hogy az Első Szezon keretében lerakjuk a fegyvereinket és összegezzük az elérteket. Sokakban felvetődik a kérdés, hogy mi is lesz ha lezárul ez a folyamat, mi lesz a sok munkával megszerzett arannyal, illetve szintekkel 2015. február
január 30. - diablohungary.hu

Színes Bögre 2.0! Már rendelhető!

A DiabloHungary.hu egyedi bögréi már elég régóta tervbe voltak, hiszen magyar viszonylatban sajnos nem igazán lehet elérni ilyen termékeket, a licensz jogok miatt. Többek között emiatt is volt ekkora csúszás, mivel egyeztetnünk kellett a Blizzard Entertai
január 30. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu