Chat
Online
Chat now
18 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Diablo 3
1827 hozzászólás
Diablo 3 Konzol
293 hozzászólás
Az utolsó remény
80 hozzászólás
Diablo 2
423 hozzászólás
Error 1016
3 hozzászólás
Xbox One
4 hozzászólás
Elsősegély
34 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
72 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Barbár
60781 megtekintés
 
Diablo III - Monk
60486 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
60279 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
59595 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
48573 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
40874 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
26132 megtekintés
 
 
Farmolási tippek
22413 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
21077 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
68 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

Tombrave hozzászólt a(z) Minden a Kanai’s Cube -ról című cikkhez. 46 perce
 
 

Friss Diablo hírek

 
Diablo I 2012. április 01. 1 hozzászólás
 

Ellenérvek?
Olyan sokszor a varázsló ellen felhozott érv, hogy a pályafutása kezdetén roppant sebezhetõ, mivel az élet-pontjai kevesek a másik két karakterhez viszonyítva. Nos, ez igaz, de amint megszerzed az elsõ mana pajzs könyvedet, megváltozik a helyzet. Máris legalább 200-ra ugrik a HP-d, és így már nincs esélye a szörnyetegeknek. Érdemes eleinte a szintugrások pontjait az erőbe és a manába fektetni (a dex. nem annyira szükséges a felvenni szándékozott tárgyakhoz.).A vitality szerintem ráér, mert ha nagy nehezen szerzel egy mana pajzsot, nem lesz jelentõsége.

A másik kedvenc ellenérv, hogy nem csak a szörnyek sebzése fogyassza a manát, hanem még a varázslatok is. Ez is igaz, de éppen emiatt tanácsoltam, hogy fejlesszük szeretettel a magic-ot szintugráskor. Egyébként megfigyeltem, hogy ha a pályának megfelelõ vértezetben állom az ostromot, akkor a mechanikusok nagyon ritkán tudnak megsebezni, ha nem mozdulok. Valószínûleg ez amiatt van, mert amíg nem mozgok, a védekezésre tud koncentrálni a karakter.

Tehát a manát az alsóbb szinteken maximum az íjászok és a savköpõk és a villámdenevérek fogyasztják, más esetben csakis önmagunk használjuk. Mi ebbõl a tanulság? Ne lövöldözzünk ijedten össze-vissza, ha meglátunk egy klánt a túlsó sarkon, hanem kimérten lõjük 1 vagy 2 lövésbõl! Egy hátizsák full-mana italból kipucolom a nightmare/hell szinteket és még a jó cuccokat is magamhoz veszem anélkül, hogy felmennék a városba

Ennyit az ellenérvekrõl...

Jellemzõ paraméterek
Az ideális fegyverzet kérdésében megoszlanak a véredények. Szerintem egy csatamágus támadjon, ne pedig védekezzen. Én a varázslatszint növelõ tárgyakat részesítem elõnyben.

A fejemen egy Thinking Cap látható, 2 lvl emeléssel és +30 manával. Egy hátránya van csupán, a gyenge tartósság. Ezen is segítettem, már 51 a durja a sok Hidden shrine keresgélés eredménye képpen.  
A kezemben egy Dreamflange van, 1 lvl emelés, 110 mana, nagy mágia ellenállás, 72 dur és egy kis pulsz fény 8-).

A páncélzat nagy vitatémám Stormwormmal, szerintem a nagy AC, nem pedig a Fastest hit recovery a jó. Érvek: Storm szerint az a jó, ha a szörnyeket könnyen ott lehet hagyni a szorult helyzetben, majd szétlőni őket. Hadd üssenek a lovagok, úgysem tudnak eltalálni amíg szétlövöm őket. Ebből kifolyólag vettem magamnak egy Awesome Plate-et 70 AC +148% armor-ral. Egy a baj vele csak, 90 erő kell, hogy felvegyem.  Emiatt hordok a kezemben Stormshieldet. +10 erő, 40 AC, gyors blokkolás viszont segít az ellenfélnek +4 et ütni, de ez kit érdekel?

A gyûrûjeimet nem sorolom el, mert folyton változtatom őket. Mindössze annyit mondanék róluk, hogy nem bírok találni olyat, ami növeli az összes tulajdonságot legalább 15-el és mindenre rezisztenciát ad legalább 20-szal.

Mindezen tulajdonságok és magas szint miatt (jelenleg 46) nightmare/hell szinten minden ellenfél 1-2 lövéses. (Fireball 785-1075, Chain Lightning 4-96) Hell/hell már keményebb, de itt is ritka az olyan rezisztens szörny, aki kibír 3 tûzlabdát vagy villámhullámot. Persze ha immunis mindenre, akkor jobb, ha meggondoljuk, dicsõséget vagy tapasztalatokat akarunk gyûjteni.

Kis karakternek javaslom, hogy hajtson a mindenre jól adó tárgyakra. Lehet, hogy éppen a kardunk segít felvenni a páncélunkat... Ha már a gyûrûk eléggé jók a páncél tartására, akkor azonnal térjünk át egy varázsló kardra vagy botra. A botokat én speciel nem kedvelem a nagy méretük és a Dreamflange-hez viszonyított gyengécske voltuk miatt. Viszont egy 10-15-ös karakter még gazdaságos egy villám-bottal, csak később jó áttérni a mana használatára.

Ki ellen mivel lőjünk?
Ha van Stone curse varázslatunk, kezdjük azzal az ismeretlen pályán, hogy az elsõ jelentkezőket a szörnyekből alakítsuk szoborrá! Ezután próbáljuk ki rajta a mágikus vésőinket. Ami megöli, az jó lesz az elsõ 15 példány ellen, aztán meg már úgyis megismeri őket annyira a varázslónk, hogy kapunk egy adathalmazt a fajtájukról, ami megmondja, mire rezisztensek.

Az én gyorsvarázslat kiosztásom a következõ:

  • F5-Mana Shield, arra az esetre ha figyelmetlen lennék,
  • F6-Fireball, a rezisztenseknek is, mert ha egy kupacban vannak 2x10 mana FB olcsóbban kinnyírja őket, mint a villám
  • F7-Chain Lightning, ez a kicsi monstereknek javasolt, a helles szörnyeknél nem szeretem használni, mert drága és több kell belõle
  • F8-Teleport, ez a kedvencem! Védekezésre és száguldozásra is kiválóan alkalmas.

 

 
Morzan
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 1 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 

realfalcon

jan. 09., 17:11
hali!

Én anno így játszottam: 

f5 fireball, f6 chain lighting, f7 stone curse, f8 teleport. a mana shield addig megmarad, amig 10% alá nem megy a mana (ne hagyd:) ) ahogy leérek mana shield fel, és akkor nem kell külön beállítani... amúgy jó ez a leírás, én is magiccal nyomtam (újra tolom)  :)))

 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 
Milyenek a... hír
április 30.
 
Necromancer Összes... hír
április 13.
 
Elindult a... hír
április 12.
 
Necromancer Zárt... hír
április 06.
 
Necromancer... hír
április 02.
 
First Look - Season 10 hír
március 30.
 
Patch 2.5.0 Magyarul hír
március 27.
 
Season Konzolon hír
március 22.
 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
kép 60
 
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

2-1-2-patch-magyarul

A holnapi nap folyamán egy kis podcastet tervezünk a DiabloHungaryTV -n, amiben szóban lefordítjuk és átbeszéljük a 2.1.2 -es patch változásait. Az időpont 18:00 és megpróbáljuk maximum 40 percben összesűríteni. Tudjuk jól, hogy javában játszani fogtok, d
január 30. - diablohungary.hu

Új Season: Mire számíthatunk?

Hamarosan itt az idő, hogy az Első Szezon keretében lerakjuk a fegyvereinket és összegezzük az elérteket. Sokakban felvetődik a kérdés, hogy mi is lesz ha lezárul ez a folyamat, mi lesz a sok munkával megszerzett arannyal, illetve szintekkel 2015. február
január 30. - diablohungary.hu

Színes Bögre 2.0! Már rendelhető!

A DiabloHungary.hu egyedi bögréi már elég régóta tervbe voltak, hiszen magyar viszonylatban sajnos nem igazán lehet elérni ilyen termékeket, a licensz jogok miatt. Többek között emiatt is volt ekkora csúszás, mivel egyeztetnünk kellett a Blizzard Entertai
január 30. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu