Chat
Online
Chat now
21 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Elsősegély
46 hozzászólás
Diablo 3 Konzol
295 hozzászólás
Barbarian
37 hozzászólás
Diablo 3
1858 hozzászólás
Season 11 Start
2 hozzászólás
Segítség
1 hozzászólás
Diablo 2
437 hozzászólás
Az utolsó remény
88 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Barbár
62608 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
62076 megtekintés
 
Diablo III - Monk
61936 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
61484 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
50304 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
42725 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
27205 megtekintés
 
 
Farmolási tippek
23216 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
22501 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
68 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

C55.1mm0rt4l hozzászólt a(z) Legendás ékkövek című blog bejegyzéshez. 15 órája
 
 

Friss Diablo hírek

 
Diablo I 2012. április 01. 1 hozzászólás
 

Ellenérvek?
Olyan sokszor a varázsló ellen felhozott érv, hogy a pályafutása kezdetén roppant sebezhetõ, mivel az élet-pontjai kevesek a másik két karakterhez viszonyítva. Nos, ez igaz, de amint megszerzed az elsõ mana pajzs könyvedet, megváltozik a helyzet. Máris legalább 200-ra ugrik a HP-d, és így már nincs esélye a szörnyetegeknek. Érdemes eleinte a szintugrások pontjait az erőbe és a manába fektetni (a dex. nem annyira szükséges a felvenni szándékozott tárgyakhoz.).A vitality szerintem ráér, mert ha nagy nehezen szerzel egy mana pajzsot, nem lesz jelentõsége.

A másik kedvenc ellenérv, hogy nem csak a szörnyek sebzése fogyassza a manát, hanem még a varázslatok is. Ez is igaz, de éppen emiatt tanácsoltam, hogy fejlesszük szeretettel a magic-ot szintugráskor. Egyébként megfigyeltem, hogy ha a pályának megfelelõ vértezetben állom az ostromot, akkor a mechanikusok nagyon ritkán tudnak megsebezni, ha nem mozdulok. Valószínûleg ez amiatt van, mert amíg nem mozgok, a védekezésre tud koncentrálni a karakter.

Tehát a manát az alsóbb szinteken maximum az íjászok és a savköpõk és a villámdenevérek fogyasztják, más esetben csakis önmagunk használjuk. Mi ebbõl a tanulság? Ne lövöldözzünk ijedten össze-vissza, ha meglátunk egy klánt a túlsó sarkon, hanem kimérten lõjük 1 vagy 2 lövésbõl! Egy hátizsák full-mana italból kipucolom a nightmare/hell szinteket és még a jó cuccokat is magamhoz veszem anélkül, hogy felmennék a városba

Ennyit az ellenérvekrõl...

Jellemzõ paraméterek
Az ideális fegyverzet kérdésében megoszlanak a véredények. Szerintem egy csatamágus támadjon, ne pedig védekezzen. Én a varázslatszint növelõ tárgyakat részesítem elõnyben.

A fejemen egy Thinking Cap látható, 2 lvl emeléssel és +30 manával. Egy hátránya van csupán, a gyenge tartósság. Ezen is segítettem, már 51 a durja a sok Hidden shrine keresgélés eredménye képpen.  
A kezemben egy Dreamflange van, 1 lvl emelés, 110 mana, nagy mágia ellenállás, 72 dur és egy kis pulsz fény 8-).

A páncélzat nagy vitatémám Stormwormmal, szerintem a nagy AC, nem pedig a Fastest hit recovery a jó. Érvek: Storm szerint az a jó, ha a szörnyeket könnyen ott lehet hagyni a szorult helyzetben, majd szétlőni őket. Hadd üssenek a lovagok, úgysem tudnak eltalálni amíg szétlövöm őket. Ebből kifolyólag vettem magamnak egy Awesome Plate-et 70 AC +148% armor-ral. Egy a baj vele csak, 90 erő kell, hogy felvegyem.  Emiatt hordok a kezemben Stormshieldet. +10 erő, 40 AC, gyors blokkolás viszont segít az ellenfélnek +4 et ütni, de ez kit érdekel?

A gyûrûjeimet nem sorolom el, mert folyton változtatom őket. Mindössze annyit mondanék róluk, hogy nem bírok találni olyat, ami növeli az összes tulajdonságot legalább 15-el és mindenre rezisztenciát ad legalább 20-szal.

Mindezen tulajdonságok és magas szint miatt (jelenleg 46) nightmare/hell szinten minden ellenfél 1-2 lövéses. (Fireball 785-1075, Chain Lightning 4-96) Hell/hell már keményebb, de itt is ritka az olyan rezisztens szörny, aki kibír 3 tûzlabdát vagy villámhullámot. Persze ha immunis mindenre, akkor jobb, ha meggondoljuk, dicsõséget vagy tapasztalatokat akarunk gyûjteni.

Kis karakternek javaslom, hogy hajtson a mindenre jól adó tárgyakra. Lehet, hogy éppen a kardunk segít felvenni a páncélunkat... Ha már a gyûrûk eléggé jók a páncél tartására, akkor azonnal térjünk át egy varázsló kardra vagy botra. A botokat én speciel nem kedvelem a nagy méretük és a Dreamflange-hez viszonyított gyengécske voltuk miatt. Viszont egy 10-15-ös karakter még gazdaságos egy villám-bottal, csak később jó áttérni a mana használatára.

Ki ellen mivel lőjünk?
Ha van Stone curse varázslatunk, kezdjük azzal az ismeretlen pályán, hogy az elsõ jelentkezőket a szörnyekből alakítsuk szoborrá! Ezután próbáljuk ki rajta a mágikus vésőinket. Ami megöli, az jó lesz az elsõ 15 példány ellen, aztán meg már úgyis megismeri őket annyira a varázslónk, hogy kapunk egy adathalmazt a fajtájukról, ami megmondja, mire rezisztensek.

Az én gyorsvarázslat kiosztásom a következõ:

  • F5-Mana Shield, arra az esetre ha figyelmetlen lennék,
  • F6-Fireball, a rezisztenseknek is, mert ha egy kupacban vannak 2x10 mana FB olcsóbban kinnyírja őket, mint a villám
  • F7-Chain Lightning, ez a kicsi monstereknek javasolt, a helles szörnyeknél nem szeretem használni, mert drága és több kell belõle
  • F8-Teleport, ez a kedvencem! Védekezésre és száguldozásra is kiválóan alkalmas.

 

 
Morzan
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 1 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 

realfalcon

jan. 09., 17:11
hali!

Én anno így játszottam: 

f5 fireball, f6 chain lighting, f7 stone curse, f8 teleport. a mana shield addig megmarad, amig 10% alá nem megy a mana (ne hagyd:) ) ahogy leérek mana shield fel, és akkor nem kell külön beállítani... amúgy jó ez a leírás, én is magiccal nyomtam (újra tolom)  :)))

 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
kép 26
 
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu