Chat
Online
Chat now
15 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Az utolsó remény
150 hozzászólás
Elsősegély
185 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
88 hozzászólás
Diablo 4
1 hozzászólás
Diablo: Immortal
1 hozzászólás
Keresgélő
315 hozzászólás
PlayStation 4
9 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Demon Hunter
83733 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
83060 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
82703 megtekintés
 
Diablo III - Monk
77598 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
65602 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
63558 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
37698 megtekintés
 
 
Mi az a Diablo?
34616 megtekintés
 
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
112 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
72 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

pulai100 hozzászólt a(z) Az utolsó remény témájú fórumban. 1 órája
 
 

Friss Diablo hírek

 
Diablo 4 2019. november 02. 6 hozzászólás
 

Mindent összeszedtünk, amit eddig tudunk a Diablo 4- ről!

Mostanra remélem már mindenki legalább 10-szer megnézte a csodálatosan véres új Diablo 4 bejelentő videót. Azt is remélem, hogy mostanra mindenki elfogadta, hogy ebben a világban nem gumicukrok és unikornisok várnak majd minket. Nem barátaim, ez bizony a régi Sanctuary, a maga bújával, bájával... és időnkénti élve feláldozott kriptafosztogatójával. Ha ezzel megvolnánk, akkor nézzük is meg közelebbről, hogy mit is tudhattunk meg a készítők bővebb prezentációjából.

Először is el kell mondanom, hogy sokkal kellemesebb prezentációban volt részünk ,mint az egy évvel ezelőttiben. A 3 készítő jól érezte magát a közönség előtt, nem voltak kínos szünetek és nem kérdezgettek minket a telefonunkról sem. Miért is tennék, hiszen a Diablo 4 PCre, XBOXra és PS4re érkezik.

Az első fontos infó a játék ideje: évtizedekkel járunk a Reaper of Souls befejezése után, de ez a sok idő nem igazán segített begyógyítani a Diablo majd Malthael által Sanctuaryn és a Mennyek birodalmán ejtett sebeket. A Mennyek seregei annyira rossz passzban vannak, hogy szimplán magukra zárták a kapukat és eldobták a kulcsot, mondván a tulaj jelenleg nem elérhető. Sanctuary népének imáit már senki sincs, aki meghallgatná, ennek hatására pedig vallási összeomlás megy végbe az emberek pedig visszatérnek pogány életmódjukhoz.

Ebben az amúgy sem egyszerű helyzetben sikerült feltámasztani Lilithet, Mephisto, a Gyűlölet urának leányát, és Sanctuary egyik teremtőjét. Érdekes részlet a cinematic trailerben, hogy a Lilithet feltámasztó rosszarcú fickó "Tisztelt anya" címen szólítja meg a vértől tocsogó főszereplőt és a szemfülesebb Lore rajongók nagyon jól tudják, hogy Lilith egyetlen ismert fia Rathma, az első necromancer. Hogy valóban ő szerepel-e a videón, vagy az anya megszólítást úgy kell érteni, hogy Lilith minden nefilim tiszteletbeli anyjának számít, azt majd csak később fogjuk megtudni.

A bemutató alatt többször is elismételték, hogy feltett szándékuk, hogy a játékosok átéljék a játék világát, annak részévé váljanak. Ennek első számú eszköze a már jól ismert izometrikus nézet, nem tértek el a jól bevált alapoktól, azonban amit ebből a madártávlati nézetből átélhetünk, már tartogat meglepetéseket. A világ online és a játékosok között megosztott formában lesz megvalósítva. Az átélést segíteni fogja továbbá a nappal és éjszaka váltakozása, valamint az időjárási effektek is.

Az első, hogy az eddigi részekkel ellentétben a bejárt utunk egyáltalán nem lineáris. Ezt úgy kell elképzelni, mintha az alap játékmenetnek része lenne a D3ból ismert Adventure Mode, tehát aki 1 húzásra akarja átélni a sztorit, az mehet a játék által kijelölt mederben, de arra is lesz lehetőség, hogy kalandjainkat saját utakon járva teljesítsük és elmerüljünk a különféle melléktevékenységekben. Erre adott lesz minden lehetőségünk, hiszen a világ telis-tele lesz véletlenszerűen generált dungeonökkel és world eventekkel, mint pl a fenti képen szereplő boss.

A világ méretéről is szó esett. Természetesen nem tudtunk meg számszerű adatokat, de az biztos, hogy az 5 fő régió átszeléséhez hátasokra lesz szükségünk, amik nagy választékban fognak a rendelkezésünkre állni. Nem kell megijedni, szivárvány unikornis nem lesz köztük... Lesz itt sivatag, mocsár, havas hegységek, mezős fennsíkok és sok-sok sötét föld alatti járat is, ami csak arra vár, hogy felfedezzük őket. Ja, és megyünk a pokolba is. Lesznek egyébként olyan képességeink, amiket tudunk majd lovon ülve használni. Sok részletet nem tudtunk meg, de egyetlen esetet megmutattak a készítők, ahol azt láthattuk, hogy egy varázsló és egy barbár lovagolnak együtt, majd, amikor egy csapat szörny kerül az útjukba, a varázsló vágta közben jéggé dermeszti az ellenfeleket, a barbár pedig a nyeregből egyenesen rájuk leapel és porrá zúzza őket.

A dungeon-ök egyébként továbbra is véletlenszerűen generáltak lesznek, méghozzá a D3 továbbfejlesztett rendszerének hála. Emellett még békés városokat is fogunk találni utazásaink során, ahol érintkezhetünk a játékostársainkkal, kereskedhetünk velük, csapatokat szervezhetünk egy kis közös kalandozáshoz, csak, ha olyan kedvünk van, simán lekaszabolhatjuk őket az egyik erre kijelölt PVP területen. A fejlesztők egyébként biztosítottak mindenkit, hogy a Diablo 4 teljes egészében végigjátszható lesz anélkül, hogy akár csak egyszer is érintkeznünk kellene egy másik játékossal (hála istennek) de nyilván az élmény szerves részének tekintik a játékosok közötti interakciót.

És hogy mi van a játékos karakterekkel? Nos a bemutató alapján a játék megjelenésekor 5 class lesz elérhető, ezek közül egyelőre 3at mutattak meg: A barbárt, a varászlót és a DRUIDÁT!!!! Igen, kedvenc természet barátunk visszatér, és apám, még hogy visszatér. Csak rövid ízelítőt kaptunk a képességeiből, de azt megtudtuk, hogy főleg villámmal és szélviharokkal operál, valamint speciális képességének hála minden fennakadás nélkül váltogathat farkas, ember és medve formái között. Természetesen megmaradtak társai, a farkasok és a hollók is.

A másik bemutatott karakter a barbár, a régi klasszikus. Nem hazudtolja meg magát, láttuk csépelni egykezes és kétkezes fegyverekkel, láttuk Leapet, láttunk Warcryt és azt is megtudtuk, hogy spéci képességének az Arsenal-nak hála 4 darab fegyvert aggathatunk erre a harcban edzett monstrumra, amiket utána harcban használni is fog méghozzá attól függően, hogy az általunk használt képességek éppen a két szekercénket, vagy a hátunkra akasztott kétkezes kardot igénylik.

Végül, de nem utolsó sorban, ott van a Varázsló, akit teljes tiszteletlenséggel arra használtak fel, hogy bemutassák az új grafikus motor dinamikus fényekkel kapcsolatos funkcióit, ami... Nos be kell valljam, lenyűgöző volt, tekintve hogy a legtöbb dungeon sötét, ahogyan lennie kell, a bemutatott karakter villámai és meteorjai pedig pontosan olyan szinten és olyan látványosan hasították át a sötétséget, ahogyan az ellenfelek koponyáit is.

A prezentáción bemutatott korai verzió grafikája egyébként bár nem volt tökéletes, de megnyugvással tapasztaltam, hogy a D3 meseszerű textúrái és effektjei helyett újra előtérbe került a D1 és D2 gótikus stílusa és az a horrorisztikus borzongás, ami a mai napig elfog hogyha visszagondolok arra, amikor először beléptem a Tristrami katedrális alatti katakombákba, hogy megmentsem a fiatal Albrecht herceget. Az képességek kifejezetten jól néznek ki, a harc pedig úgy tűnik, hogy valahol félúton van a D2 és a D3 között. Ezt úgy kell elképzelni, hogy bár megvan a D2ben megismert "súlya" a mozdulatoknak, mégis pörgősebb, bár nem annyira légies, mint a D3. Amolyan "legjobb mindkét világból" megoldásnak látszik.

Ízelítőt kaphattunk abból is, hogy hogyan tehetjük majd a kiválasztott karakterünket igazán a sajátunkká ugyanis a játékban az eddig megszokottól eltérően nem leszünk arra kárhoztatva, hogy egy előre legyártott egyen-fizimiskájú hőssel mentsük meg a világot. A fenti látványtervek alapján beállíthatunk majd nemet, szemszínt, bőrszínt, hajat, tetoválást és minden mást is, amire egy modern RPGben szükség lehet (#TitSliderForMales). Ha ez nem lenne elég, a D2ből visszatérnek a talent fák és a Rune Wordök amik a skilljeink szintjével együtt már igencsak el tudják mélyíteni a karakterünk egyediségét, És akkor még nem is beszéltünk a különféle felszerelésekről és fegyverekről, amikkel nem csak a saját, de hátasunk megjelenését és statjait is módosíthatjuk.

A tárgyakra egyébként nem tértek ki részletesen a készítők, de biztosítottak róla hogy több száz féle legendary tárgy várja majd a játék indulásakor, hogy megtaláljuk őket és mindegyik úgy lesz kialakítva, hogy build befolyásoló hatása legyen. Ellentétben a D3mal, ahol a hangsúly a seteken volt, itt sokkal hangsúlyosabbak lesznek a legendary tárgyak, persze megmaradnak a zöldek is, csak kisebb lesz rajtuk a hangsúly.

Végül pedig mit ér egy Diablo játék, ha nincsen benne megfelelő mennyiségű felaprítandó ellenfél? A prezentációban közeli képet kaphattunk a már régóta ismert Fallen ellenfelekről. Van itt Sámán, Lunatic és ágyútöltelék is, de ezek mellett a készítők új ellenfeleket is alkotnak nekünk. Ilyenek a Drownedek, egy újfajta élőhalott típus, amik gyakorlatilag az óceánból előmászó vízbefulladt emberek. Sokat nem tudtunk meg róluk, bár azt elmondták, hogy valamilyen úton módon képesek erősíteni egymást és hogy ilyenkor közös erejük "több lesz, mint az egyes lények erejének összege". Nagyon remélem, hogy ez nem azt jelenti, hogy a kisebb Drownedek összeolvadnak a nagy hájassá, mert akkor lesz pár álmatlan éjszakám. Bár attól még ugyanolyan öröm lesz alájuk gyújtani.

A mai estén ennyi információt tudtunk meg a Diablo 4-ről. Természetesen ez még egy nagyon korai verziója a játéknak és senki se számítson arra, hogy hamar meg fog jelenni, de most már legalább tudjuk, hogy jön. Tudjuk, és akarjuk... Tegnapra!

 

 
Morzan
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
Ezt a cikkünket olvastad már? close
Bejelentették a Diablo 4 -et
A továbbiakban láthattok két trailert is, egy cinamitc és egy gameplay!
1 hozzászólás
 
Eddig 5 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 
noavatar

Shaolor

6 napja
Nagyon várjuk! Remélem '21 körül már kint lesz.
 
 
 
 

lived

nov. 07., 08:38
Tartalom, endgame és a további támogatás.

Én csak ezektől félek.

Én is várom, de a D3-at is vártam és sajnos csak évekre rá lett játszható.

Nagyon impozáns amit eddig bemutattak, de mint tudjuk puding próbája az evés. Én most nem károgni akarok, de sajnos a mostanában egyre nagyobb divat lett félig kész játékokat kiadni amit a sokadik patch tud úgy ahogy rendbe rakni.
Ja és ne feledjük a szerver hibákat, nem lehet belogolni stb. stb.

Most mindenki oda-vissza van a hírtől, de mikor elkezd jászani vele lehet mindenki keserű száj ízzel fog ülni.
Persze ne legyen így. Én remélem,hogy tanultak a D3-as hibákból.

Szó se róla én is rengeteget játszottam is játszok most is a D3-al, de azért ne felejtsük el azt se hogy indult az egész....

 
 
 
 
noavatar

BTroll

nov. 05., 08:54
Huh, azt kell mondjam, hogy ez instant vétel lesz. Kíváncsi vagyok hány évet kell még rá várni, de inkább legyen több és kapjunk minőségi tartalmat, mint fordítva. :)
 
 
 
 

LordLuigi

nov. 04., 10:06
Bár már most szívesen játszanék vele, de a jóra megéri várni. 

Legalábbis bízom benne a Diablo4-re érdemes lesz várni. 

Az eddig látottak bizakodásra adnak okot. :)

 
 
 
 
noavatar

begu

nov. 03., 09:12
Igen, nagyon várjuk!

Ugye ez sem lesz magyarul elérhető? A lengyelek miért tudnak fordítást készíteni? Ennyere bénák lennénk?

Nem beszélek angolul, tehát marad a szimpla öldöklés, de nem tudjuk miért is harcolunk. Elszomorító!

 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu