Kezdjük egy rövid magyarázattal. Az elitek erősebb szörnyek, több életük van, mint a sima moboknak és nagyobb csoportokban fordulnak elő, elég nehéz nem észrevenni őket. Nem csupán a sima támadásuk erősebb, hanem olyan skilljeik is vannak, amivel igencsak meg tudják nehezíteni a játékosok dolgát.
3 fajtát különböztetünk meg:
Name | Stun Resist | Stun Minimum | Root Resist | Root Minimum | Move Slow Resist | Attack Speed ER | Knockback Minimum |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Champion | 65% | 0.5 | 50% | 0.5 | 25% | 65% | 10 |
Minion | 65% | 0.5 | 50% | 0.5 | 25% | 65% | 10 |
Rare | 65% | 0.5 | 50% | 0.5 | 25% | 65% | 21 |
Boss | 70% | 0.5 | 50% | 0.5 | 25% | 65% | 21 |
Fire chains/Tűz lánc: Az elitek között egy tűzes lánc húzódik, ami elég sok életet levesz azoktól, akik keresztül mennek rajta.
Fast/Gyors: Elég egyértelmű, sokkal gyorsabban mozognak.
Molten/Olvadt: Minden elite egy tűz csíkot húz maga után, amire ha rálépünk életet veszítünk. Ami viszont ennél többet sebez, az az mikor megöljük egy tűzgolyó keletkezik, ami felrobban. Érdemes a loot felszedése előtt megvárni, amíg felrobbannak.
Health link/Élet megosztás: Ha egy elitet sebzünk a csoportból, akkor a csoport többi tagja is sebződni fog. Ez azt eredményezi, hogy nagyjából egyszerre hal meg a csoport összes tagja.
Damage reflect/Sebzés visszafordítás: Ha sebzünk egy elitet akkor az egy bizonyos százaléknyi sebzésünket visszafordítja ránk. Ezt life regeneration-el illetve life on hit/life steal-el lehet kompenzálni.
Desecrator/Meggyalázás: Ezzel a képességgel az elitek egy tűzkört raknak a játékos lába alá, ami nagyon sokat sebez. Ha hamar észrevesszük és arrébb állunk, akkor nem sebződünk, de a csata hevében nehéz hamar észrevenni.
Plagued/Fertőzött: Egy mérgező kört raknak le alánk, ami ugyan kevesebbet sebez, mint az előző képesség, viszont sokkal nagyobb maga a kör.
Jailer/Börtönzés: 5 másodpercre bezárja a játékost, így nem tud mozogni. A skilljeit viszont tudja használni. Tehát mindössze csak a mozgástól fosztja meg a játékost 5 másodpercig. Ez a skill kombinálva a Desecration-nal elég kellemetlen tud lenni.
Avenger/Bosszúálló: Ha megöljük az egyiket, akkor a többi erősebb lesz és nagyobb.
Knockback/Hátraütés: A játékos hátrarepül és pár másodpercig lassan tud csak mozogni.
Electrified/Elektromos: Minden melee (közelharci) támadás után egy kis elektromos „villámot” bocsát ki, ami a földön cikázik és sebzi a játékost.
Arcane enchanted/Misztikus bűbáj: Egy lila sugarat tesz le a földre, ami elkezd forogni az egyik végpontjának tengelye körül. 360 fokot tesz meg. Nagyon nagy a sebzése.
Mortar/Tűzvető: Tűzgolyókat lő fel a levegőbe, melyek ívesen esnek vissza a földre, a játékost célozva. Viszonylag könnyű elkerülni őket, mert mikor a levegőben vannak, látni hova fognak becsapódni.
Waller/Falazó: Sziklafalakat húz elénk, melyek 5 másodpercig állnak. Ez leblokkolja a támadásainkat és nem lehet lerombolni.
Frozen/Fagyasztó: Véletlenszerűen lerak a földre egyszerre több jéggolyót, amik sebzést adnak le és rövid időn belül felrobbannak. Ha a közelében vagyunk az egyiknek, akkor megfagyunk 5 másodpercre. Mikor a jéggolyót lerakja, akkor látni, hogy mekkora a hatósugara, így ha van elég időnk könnyen kikerülhetjük.
Frozen Pulse: Egy jeges kristályt rak le az ellenfél, ami végigrepülve a pálya egy szakaszán heves sebzést ad le.
Extra health/Extra élet: Ez is egyértelmű, több életük van.
Vampiric/Vámpirizáló: Minden melee (közelharci) támadásuk, ami eltalálja a játékost, egy bizonyos százalékát visszatölti az életükbe.
Vortex/Visszarántás: Ha távolabb van a játékos, akkor az elite odarántja magához.
Teleporter/Teleportáló: Bárhova el tud teleportálni az adott pályán, ezzel meglepve a játékosokat.
Illusionist/Illúziós: Az elite lemásolja magát és sok ugyanúgy kinéző elitet fog lerakni maga köré. Ezeknek az illúzióknak kevesebb az életük és az armorjuk és kevesebbet is támadnak. A legnagyobb nehézséget azzal okozzák, hogy a játékos nem tudja melyik az igazi, melyiket kell támadni.
Shielding/Védőburkos: Egy védőburkot tesz maga köré, ami elnyeli szinte az összes támadásunkat, amíg rajta van ez a védőburok gyakorlatilag sebezhetetlen.
Horde/Horda: Csak a rare-eknél fordulhat ez elő, több csatlósa lehet.
Missile Dampening/Lassító: Ez is csak rare-eknél fordulhat elő. A fő szörny körül egy nagy buborék van folyamatosan, ami lelassítja a távoli támadásokból származó nyilakat, varázslatokat, gránátokat. A sebzés mértékét nem befolyásolja.
Nightmarish/Rémisztő: A szörny melee támadását (közelharci) követően elrémiszti a játékost. Egy kis halálfej jelenik meg az elrémisztett játékos feje felett. Ekkor nem tudjuk irányítani a karakterünket, egy véletlenszerű irányba elfut.
Orbiter: Az Orbiter affixal rendelkező szörnyek elektromos golyókkal fednek le igen nagy területeket, amelyekhez ha hozzáérünk sebeznek.
Poison Enchanted: Ezen szörnyek kis mérgező buborékokat rakna le a földre melyek szélsebesen, a lehetőségek minden irányában futnak szét. Érintve útjukat sebzésben részesülünk.
Thunderstorm: Ezen szörnyek hírtelen megjelenő elektromos csapásokkal sebzik a játékost.
Jó béna vagyok! :)
A poison ellen a poison resist, fire ellen fire resist. De igen célszerű az allresre menni hiszen akkor nem érhet meglepetés. :)
Mikor az elitek alánk pakolják ezeket s poison/fire/molten tócsákat,Arcane sentryket stb-t,azok ellen csak az All res csökkenti a beérkező sebzést?
A poison ellen a poison resist, fire ellen fire resist. De igen célszerű az allresre menni hiszen akkor nem érhet meglepetés. :)
Mikor az elitek alánk pakolják ezeket s poison/fire/molten tócsákat,Arcane sentryket stb-t,azok ellen csak az All res csökkenti a beérkező sebzést?
Act I - nincs info (szerintem semmi)
Act II - amikor forog, akkor reflect damos, amikor áll, addj neki!
Act III - nincs info
Act IV - életlopó, ez a nagy dammal párosítva megkeseríti az alacsony dpe-szel rendelkező vitézek dolgát (néha a tűz-tó akkor is sért ha nem vagy benne, ez bug?)
Ha valaki talál infót az ossza meg legyen szíves, mert HC-n nem nagy élmény ismeretlen okból (na jó semmiféle okból) megpusztulni :)
:D Ennyi, én eddig is hittem neki és ezután is fogok! :D
A Blizzard adott rossz nevet a képességnek, mert nem illik hozzá a magyar jelentése. :D
:D Ennyi, én eddig is hittem neki és ezután is fogok! :D
A Blizzard adott rossz nevet a képességnek, mert nem illik hozzá a magyar jelentése. :D
Dampening - csillapítás, csillapító, csökkentő
Plagued - gyötrés, pestis, fertőző
Desecration - (szótár szerint) meggyalázás, jobb nem jut eszembe és nem is találtam
Molten - (szintén szótár szerint) olvadt, megolvasztott, én tüzes nyomnak nevezném el, bár tudom h nem ezt jelenti.
És köszönöm a leírást! :))
Dampening - csillapítás, csillapító, csökkentő
Plagued - gyötrés, pestis, fertőző
Desecration - (szótár szerint) meggyalázás, jobb nem jut eszembe és nem is találtam
Molten - (szintén szótár szerint) olvadt, megolvasztott, én tüzes nyomnak nevezném el, bár tudom h nem ezt jelenti.
És köszönöm a leírást! :))