Chat
Online
Chat now
15 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Barbarian
46 hozzászólás
Elsősegély
84 hozzászólás
Demon Hunter
43 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
75 hozzászólás
Három szavas történet
206 hozzászólás
Az utolsó remény
91 hozzászólás
TeamSpeak
33 hozzászólás
Diablo 3 Konzol
296 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Barbár
64457 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
64343 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
63835 megtekintés
 
Diablo III - Monk
63580 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
52066 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
45182 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
28465 megtekintés
 
 
Farmolási tippek
24049 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
23785 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
68 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

kedveli a(z) Shadow Impale Demon Hunter Build című cikket. 9 órája
 
 

Friss Diablo hírek

 
D3: Reaper of Souls 2017. szeptember 10. 2 hozzászólás
 

Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Necromancerrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul.

A skillek képei feltöltés alatt állnak. A későbbiekben a bemutató kiegészül velük.

Honnan erednek a Nekromanták? Mi az Egyensúly, és miért foglalkoznak vele ennyit? És mikor is kezdték ezek a titokzatos alakok gyakorolgatni a sötét művészetet?

Ha játszottál már Diablo 2-s nekróval, vagy csak szimplán nagyon vártad az újat, talán még válaszolni is tudsz a fenti kérdésekre! Azonban ezen karakter történetek összefésülése sokszor nehézkes lehet, miközben olvassuk a könyveket róla, illetve a játékon belüli beszélgetéseket.

Hogy egy kicsit könnyebben meg tudd válaszolni a felgyülemlett kérdéseket, és kedvet kaptál kicsit holtakkal teázni a holdfényes citadella ablakai alatt, fogadd eme sorokat alább segítségül. (A könnyebb követés céljából a kulcsszavakat angolul is prezentáljuk)

Rathma Élete

  • Mikor Menedékföldét (Sanctuary) megteremtették, az ott rejtőző démonok és angyalalok (köztük Lilith és Inarius is) ivadékaik lettek az első halandók (nephalem). Az angyalok és démonok végül összecsaptak annak okán, hogy megmaradjanak, vagy kárhoztassanak ezen leszármazottak, amelyekben ott volt a potenciál, hogy őseiknél is erősebbek legyenek. Míg Inarius magányba burkolódzva fejtette ki álláspontját, Lilith ellentmondást nem tűrően leölte a maradék démoni és égi erőket, hogy meggátolja a halandók kiírtását.
  • Inarius a visszatérése után, szembesülve a történtekkel, felháborodva száműzte Lilith-et. Rövidesen azonban felfigyelt ő is a halandók növekvő erejére, és módosította a Világkövet, hogy gyengítse őket. Az elkövetkezendő években egyre rövidebb ideig éltek minden egyes generációban, közben egyre jobban feledésbe merült saját erejük, míg végül meg nem született a ma is ismert emberiség, amely Menedékföldét alkotja.
  • Időközben Inarius fia, Linarian, fellázadva apja döntésén egyre jobban erősítette magát, miközben kereste azon társait, akik osztoztak törekvésein. Egy pontban rálelt az Egyensúlyra – a gyengéd kölcsönhatás a rend és a káosz között. Időközben a Rathma nevet választotta magának és elkezdett azon dolgozni, hogy Menedékfölde a Magas Mennyek és az Égő Pokol befolyásától mentes legyen.

Mendeln, a tanonc

  • Sok évvel később Rathma megérezte, hogy Lilith visszatért Menedékföldére, ezért felkereste Mendeln Ul’Diomed-ot, hogy segítse őt megállítani. Ezen oknál fogva Mendeln az első tanonccá avanzsált. Több kritikus esemény is bekövetkezett akkortájt: Mendeln fivére, Uldyssian, erőteljes sereget toborzott Lilith felügyelése alatt és módosították a Világkövet, hogy a halandók erejét kiterjesszék, ne pedig visszafojtsák azt. Ezek után Inarius ismét száműzte kedvesét, ő maga pedig rabul esett, miután a Magas Mennyek és az Égő Pokol erői Menedékföldét megszállták.
  • Menedékfölde felfedezése után a magas mennyekbeli Angiris Tanács (Angiris Council) szavazott annak elpusztításáról. Bár a halandók megkíméltetettek, Uldyssian követőit emlékvesztéssel jutalmazták a Lilith újra megjelenése előtti időszakról és az tényleges erejükről. A Világkő is ismét átalakuláson esett át, hogy ismét elrejtésre kerüljenk a halandókban lappangó képességek. Csak Mendeln volt tudatában annak, hogy mi is történt eme válságos időszakban a Rathmával való közös múlt miatt, erről az angyalok és démonok azonban nem tudtak. Rövidesen ezután új nevet adott magának: Kalan, mint „tanár”, majd kineveztetett az Egyensúly védelmezőjének.

Rathma Papjai

  • Az elkövetkezendő években Mendeln megalapította a Rathma Papjait, akik Nekromanták néven híresültek el. Elkezdte a képességeinek tanítását a híveknek és az Egyensúlyról szóló meglátásait. Ezeket az ismereteket nem csak szóban de írásban is megörökítette „Kalan könyvei” néven. Ezek a első papok a Kehjistan keleti szélén található esőerdőkben alapították meg a központjukat. Kitanítás után minden pap szétszéledt a világban keresve a helyeket, ahol az Egyensúly megtörni készül, hogy helyreállítsák azt. Minden kitanított személy hajlandó volt továbbadni a hagyományokat saját tanítványokon keresztül.

Az Egyensúly szolgálatában

  • Mindegyik Nekro az elé tárulkozó megbirkóztatást tudományos feladatuknak tekintik az Egyesúly kontextusában. Míg mások fejest ugranának a csatának, a Nekrók kitanulták, hogyan irányítsák érzelmeiket. Ennek köszönhetően jobban tudják használni a sötét mágiát, amelyet alkalmaznak, nehogy a képességeik esetlegesen felülkerekedjenek rajtuk használat közben. Ezzel egyidőben azonban a külső szemlélő számára ezen viselkedés és az élet és halál manipulálásának ténye baljós érzéseket kelt a mágiahasználó irányába.

The Necromancer and the Dark Wanderer

  • Mikor Diablo és a Fő Gonoszok ismételt látogatást tettek Menedékföldén a Nekrók közbe kellett avatkozzanak. A Diablo 2-es Nekro történetében a hős sikeresen felülkerekedik Kisebb Gonoszokon (Lesser Evils), Andarielen, és Durielen, és végül a Fő Gonoszokon is, Diablon, Mephiston, és Baalon. Évekkel később ezen hős tanítványai közé fogadta Mehtan-t, akinek mi magunk is segítettünk helyreállítani egy helyen az Egyensúly már a Diablo 3-on belül.

A hullócsillag áttörte Tristram katedrálisát, amelyre a Nekromantáknak muszáj válaszolniuk. Mestered utasítására örök nyugalomba helyezed a holtakat és visszaállítod ott az Egyensúlyt. Mely el nem mondott képességet fogod ezen események alatt elsajátítani? Milyen akadályokba ütközöl, és hogyan kerekedsz felül rajtuk? Milyen rálátással fogsz bírni az eseményekre, miután az élet és halál szemszögéből ismét megismered azt?

PRIMARY

Bone spikes

  • Alap skill (Physical)
    • 24 Essence-t generál
    • Csont tüskéket idéz a föld alól 150% fegyver sebzést okozva.
  • Sudden impact (Physical)
    • A csont tüskék stunolják az ellenfelet 1 másodpercre.
  • Path of Bones (Physical)
    • Egy egyenes vonalban idéz csont tüskéket, amik 100% fegyver sebzést okoznak. A sebzés a legtávolabbi ellenfélig 100%-al növekszik.
  • Bone Pillars (Poison)
    • Csont oszlopokat idéz amik két ellenfelet sebeznek 150% fegyver sebzéssel.
  • Frost Spikes (Cold)
    • Egy fagyott foltot hagy, ami csökkenti az ellenfelek haladási sebességét 60%-al 2 másodpercre.
  • Blood Spikes (Physical)
    • Vérzést okoz az ellenfeleken 50% fegyver sebzés formájában 2 másodpercig, és 0,5%-át a Necromancer teljes életének visszagyógyítja.

Siphon Blood

  • Alap skill (Physical)
    • 15 Essence-t generál minden alkalommal, amikor sebzést okoz.
    • Elszívja a vért az ellenfélből, 300% fegyver sebzés formájában.
    • Gyógyítja a Necromancert, 2%-át a teljes életének minden másodpercben amíg channelve van.
  • Suppress (Cold)
    • Lassítja az ellenfeleket 75%-al.
  • Purity of Essence (Physical)
    • Az Essence generálás megnövelt 20-ra, mialatt teljes életerőn van a karakter.
  • Drain Life (Physical)
    • Növeli a visszanyert életerőt 6%-ra, de nem tölt Essence-t.
  • Power Shift (Poison)
    • A sebzés emelkedik 10%-al mindig amikor sebzést okozunk, 10 stack a maximum.
  • Blood Sucker (Physical)
    • Magadra húzod az összes health globe-ot 40 yardos körben mialatt a skillt használod.

Grim Scythe

  • Alap skill (Physical)
    • 12 Essence-t generál midnen ellenfélért, akit támadunk.
    • Idéz egy kaszát amivel támad, 150% fegyver sebzést okozva.
  • Blood Scythe (Physical)
    • 1%-ot gyógyít minden egyes ütésért.
  • Execution (Physical)
    • A 20% élet alatt levő ellenfelek támadásakor 5% esély van hogy azonnal meghalnak.
  • Frost Scythe (Cold)
    • Minden megütött ellenfélért 1%-kal növekszik az támadási sebességed 5 másodpercig. 15 stack maximum.
  • Dual Scythes (Physical)
    • Két kaszát idéz és azzal támad maga előtt 150% fegyver sebzést okozva és összetereli maga előtt a szörnyeket.
  • Cursed Scythe (Poison)
    • A kaszával támadott ellenfelekre 15% eséllyel egy random átok kerül.

SECONDARY

Death Nova

  • Alap skill (Poison)
    • 20 Essence
    • Elenged egy novat ami 350% fegyver sebzést okoz minden ellenfélen 25 yardon belül.
  • Tendril Nova (Physical)
    • 1%-ot gyógyít minden támadott ellenfélért, sebzés csökkentve 225%-ra.
  • Bone Nova (Physical)
    • Tüskék sugároznak ki a Necromancerből 475% fegyver sebzést okozva 12 yardon belül.
  • Blood Nova (Physical)
    • 10% életerőbe kerül, egy Blood Novat indit ami 450% fegyver sebzést okoz 25 yardon belül.
  • Blight (Poison)
    • Egy hosszú enyészet foltot hagy a talajon, ami lassítja az ellenfeleket 60%-al és 15% kevesebbet sebeznek 1 másodpercig.
  • Unstable Compound (Poison)
    • Minden használat növeli a következő Nova skill hatósugarát 5 yardal, 2 stack.

Bone Spear

  • Alap skill (Physical)
    • 20 Essence
    • Egy piercing (átmegy az ellenfeleke) lövedéket idéz ami 500% fegyver sebzést okoz minden ellenfelen amin átmegy.
  • Crystallization (Cold)
    • Minden ellenfél amin átmegy a támadási sebességük csökken 20%-al, és Necroé pedig növekszik 3%-al 3 másodpercig, maximum 10 stack.
  • Shatter (Physical)
    • A piercing helyett, az első ellenfélnel felrobban 450% fegyver sebzést okozva 15 yardon belül.
  • Blighted Marrow (Poison)
    • A sebzés növekszik 15%-al minden ellenfélért amin a lövedék áthalad.
  • Blood Spear (Physical)
    • A lövedék egy Blood Spear lesz, megnövelt sebzéssel. 650% fegyver sebzést okoz és 10% életerőbe is kerül.
  • Teeth (Physical)
    • 5 db Pengeéles fogat idéz amik egyenként 300% fegyver sebzést okoznak.

Skeleton Mage

  • Alap skill (Physical)
    • 40 Essence
    • Egy csontvázat támaszt fel, ami 400% fegyver sebzést okoz. 6 másodpercig él.
  • Gift of Death (Physical)
    • A feltámasztott csontvázak egy holttestet hagynak maguk után ha lejárnak vagy meghalnak.
  • Singularity (Physical)
    • Minden Essence-t felhasznál hogy megidézzen egy erős miniont. A minion sebzése 3%-al nő minden egyes Essence-ért amit elköltöttünk.
  • Life Support (Physical)
    • A feltámasztás 10% életerőbe is kerül, cserébe plusz 2 másodpercig marad velünk.
  • Contamination (Poison)
    • Egy fertőzött csontvázat támaszt fel ami a pusztulás auráját használja, 100% fegyver sebzést okozva.
  • Skeleton Archer (Cold)
    • Feltámaszt egy csontváz íjászt, ami 400% fegyver sebzést okoz.
    • A csontvázak növelik a támadási sebességed 3%-al 5 másodpercig minden alkalommal amikor a csontvázak sebzést okoznak, maximum 10 stack.

BLOOD AND BONE

Bone Armor

  • Alap skill (Physical)
    • 10 Essence
    • Cooldown: 10 másodperc
    • Szétrepeszti a csontokat a közeli ellenfelekből 150% fegyver sebzést okozva, majd egy páncél kerül ránk, ami csökkenti az elszenvedett sebzést 3%-al ellenfelenként, maximum 10 ellenfél. A páncél 60 másodpercig tart.
  • Harvest of Anguish (Cold)
    • Sebzés növelve 200%-al
  • Limited Immunity (Physical)
    • A páncél elnyel minden bejövő sebzést 5 másodpercig és immunisak leszünk minden control iparing effect-re.
  • Dislocation (Poison)
    • Stun 2 másodpercig
  • Thy Flesh Sustained (Physical)
    • 20% életerőbe kerül
    • Növeli a life per second-ünket 10%-al minden támadott ellenfélért.
  • Reap of Anguish (Physical)
    • Növeli a haladási sebességünket 1%-al minden támadott ellenfélért.

Bone Spirit

  • Alap skill (Physical)
    • Elindít egy csont szellemet, ami megkeresi az ellenfeleket. 4000% fegyver sebzést okoz becsapodáskor.
    • 1 charge-ot kapunk 15 másodpercenként, 3 charge lehet összesen. Visszatöltési idő csökken 1 másodpercel minden holttestért amit bekebelezünk.
  • Possession (Physical)
    • Elbájolja az ellenfelet 10 másodpercig, 5% életerőbe kerül.
  • Panic Attack (Poison)
    • 10 yardon belül fear-el 2 másodpercre.
  • Poltergeist (Cold)
    • Növeli a charge-ok maximális számát 4-re.
  • Unfinished Business (Cold)
    • A bone spirit felrobban 1250% fegyver sebzést okozva 10 yardon belül.
  • Astral Projection (Cold)
    • A sebzést 15% -al növeli minden egyes ellenfélért amin a Bone Spirit átment, mialatt a célt kereste.

Blood rush

  • Alap skill (Physical)
    • Cooldown: 5 másodperc
    • 5% életerőbe kerül
    • Elhagyod a halandó tested, majd újra visszatérsz bele 50 yardal odébb.
  • Transfusion (Physical)
    • 2%-ot gyógyít minden egyes ellenfélért amin áthaladt.
  • Hemostasis (Physical)
    • Nem kerül életerőbe.
  • Metabolism (Physical)
    • 2 chargeot kapunk, de kétszar annyi életbe kerül.
  • Potency (Physical)
    • 100%-al növeli az armorunkat 2 másodpercig használat után.
  • Molting (Physical)
    • Egy holttestet hagy az eredeti helyünkön.

Simulacrum

  • Alap skill (Physical)
    • 25% életerőbe kerül
    • Cooldown: 120 másodperc
    • Létrehoz egy bálványt vérből, ami megkettőzi az Essence spender képességeket 15 másodpercig
  • Reservoir (Physical)
    • A maximum Essenced 100%-al növelve amíg aktív a bálvány
  • Cursed Form (Physical)
    • Amíg aktív, az átok képességeid mind a 3 felrakja.
  • Blood Debt (Physical)
    • Az életerő költségei a skilleknek csökken 75%-al amíg aktív a bálvány.
  • Blood and Bone (Physical)
    • Létrehoz egy csont bálványt is, az időtartam 10 másodpercre csökken.
  • Self Sacrifice (Physical)
    • Ha meghalnál mialatt aktív a bálvány, a bálvány teszi ezt meg helyetted, te pedig teljesen felgyógyulsz.

REANIMATION

Land of the Dead

  • Base Skill (Physical)
    • Cooldown: 120 seconds
    • Az összes hulla képesség használható tetszés szerint 10 másodpercig.
  • Invigoration (Physical)
    • A skillek nem kerülnek Essencebe, amíg a Land of the Dead aktív.
  • Frozen Lands (Cold)
    • A Land of the Dead -en belül az ellenfelek periodikusan megfagynak.
  • Plaguelands (Poison)
    • A Land of the Dead 5,000% -os weapon damagel sebzi az ellenfeleket, amíg tart.
  • Land of Plenty (Physical)
    • A maximum életed 2% -ával healelődsz amikor megölsz egy ellenfelet, amíg a Land of the Dead aktív.
  • Shallow Graves (Physical)
    • Minden 10 megölt ellenfél után 1 másodperccel növekszik az időtartam, maximum 2 másodpercig

Command Skeletons

  • Base Skill (Physical)
    • Cost: 50 Essence
    • Active: Irányítsd az alattvalóidat egy célpontra. Ezalatt megnövekedik a sebzésük 50%-al 5 másodpercre
    • Passive: Csontvázak bújnak ki a földből minden 2 másodpercenként, maximum 7 csontváz. A csontvázak 50% -os weapon damagel sebeznek / támadás
  • Enforcer (Physical)
    • Csökkenti az aktív Essence költséget 25 -re
  • Dark Mending (Physical)
    • Alattvalóid az életed 0.5% -éval healelnek / per hit, amíg irányítás alatt vannak
  • Freezing Grasp (Cold)
    • A parancs célpontja 3 másodpercre
  • Kill Command (Poison)
    • Parancsold meg a csontvázaidnak, hogy robbanjanak fel. Ezzel 215% -os weapon damaget okozva az ellenfeleknek 15 yardon belül.
  • Frenzy (Physical)
    • Az irányított csontvázak megőrülnek, és 25% -os attack speedet generálnak

Command Golem

  • Base Skill (Poison)
    • Cooldown: 45 seconds
    • Active: Irányítsd a Golemed egy célzott pontra, ahol összeesik és 5 hulla lesz belőle
    • Passive: Egy Flesh Golemet idéz meg, aki érted harcol. 450% -os weapon damaget okoz / támadás
  • Bone Golem (Physical)
    • Active: A Golem egy csont tornádóvá válik, amely az adott területre a környező ellenfeleket mozgásképtelenné tesz 2 másodpercig
  • Blood Golem (Physical)
    • Active: A Golem a maximum életed 25% -át healeli rajtad. Ha újra megidézed, akkor az adott helyen 450% -os weapon damaget okoz a környező ellenfelekben.
  • Flesh Consuming Golem (Poison)
    • Active: A Golem hullákat fogyaszt az adott területen, ezzel 30% -al növeli a sebzését / hulla.
  • Decay Golem (Poison)
    • Active: Irányítsd a Golemed egy célzott helyre, ahol 8 hullává omlik össze.
  • Ice Golem (Cold)
    • Active: Irányítsd a Golemed egy adott pontra, ahol megfagyasztja az ellenfeleket 3 másodpercre és növeli a critical hit esélyét 10% -al 10 másodpercig

Army of the Dead

  • Base Skill (Physical)
    • Cooldown: 120 seconds
    • Idézz meg egy nagy csontváz hadsereget akik a célzott pontra érve, 15 yardos sugárban 12,000% -os weapon damaget okoznak
  • Blighted Grasp (Poison)
    • Kezek törnek fel a föld alól, amik 15 yardon belül sebzik az ellenfeleket 14,000% -os weapon damagel 5 másodpercig.
  • Frozen Army (Cold)
    • A Weapon damage  12,000%-ra emelkedik, és minden ellenfelet támadnak egy vonalban.
  • Unconventional Warfare (Physical)
    • A csontvázak a föld alól másznak elő és random ellenfeleket támadnak 4 másodpercig 50,000% -os weapon damaget okozva
  • Dead Storm (Physical)
    • Idézz meg egy vihart, ami körülvesz és sebezd az ellenfeleket 15,500%-os weapon damagel 5 másodpercig

CURSES

Decrepify

  • Base Skill (Physical)
    • Cost: 10 Essence
    • Bénító átok, ami csökkenti az ellenfél mozgási sebességét 75%-al és a sebzését 30%-al 30 másodpercig.
  • Opportunist (Physical)
    • 3% megnövelt futási sebesség minden átkozott ellenfélért
  • Borrowed Time (Physical)
    • 1% cooldown csökkentés minden átkozott ellenfélért.
  • Wither (Physical)
    • Sebzés csökkentés megnövelve 40%-ra, de nem csökkent mozgás sebességet.
  • Dizzying Curse (Physical)
    • A megátkozott ellenfelek 10% eséllyel 2 secre stunolódhatnak ha ütnek.
  • Enfeeblement (Physical)
    • Megnövelt eséllyel csökken a mozgási sebesség az első 5 másodpercben.

Frailty

  • Base Skill (Physical)
    • Cost: 10 Essence
    • Bénító átok ami megöli a 15% életerő alatti ellenfeleket. 30 másodpercig tart.
  • Harvest Essence (Physical)
    • 2 Essencet kapunk amikor meghal az ellenfél
  • Volatile Death (Physical)
    • A megátkozott ellenfelek halálukkor 100% fegyver sebzéssel felrobbannak.
  • Scent of Blood (Physical)
    • A megátkozott ellenfelek 15%-al több sebzést kapnak a minionoktól.
  • Aura of Frailty (Physical)
    • Aurát kapunk ami megátkoz minden ellenfelet 15 yardon belül
    • A gold pickup radius 50%-ával erősödik az aura
  • Early Grave (Physical)
    • Már 18% életerő alatt hatásos, de 10% saját életerőbe kerül

Leech

  • Base Skill (Physical)
    • Cost: 10 Essence
    • A megátkozott ellenfelek gyógyíthatnak téged ha 2% életerőnél nagyobbat sebeztek rajtadCurse the target area. 30 másodpercig tart.
  • Transmittable (Physical)
    • Ha a megátkozott ellenfél meghal, tovább terjeszit az átkot a még meg nem átkozott ellenfelekre.
  • Sanguine End (Physical)
    • Ha egy megátkozott ellenfél meghal gyógyí téged a life per killed 200%-ával
  • Cursed Ground (Physical)
    • Megátkozol a földön egy foltot minden benne levő elelnfél gyógyí téged a maximum életerőg 1%-ával.
  • Blood Flask (Physical)
    • Ha egy megátkozott ellenfél meghal, a potionod colldownja 1 másodpercel csökken.
  • Osmosis (Physical)
    • Minden megátkozott ellenfél növeli a life regenedet 751-el.

CORPSES

Corpse Explosion

  • Base Skill (Physical)
    • A céterületen felrobban midnen hulla 11 yardon belül, és sebez 350% fegyver sebzést 20 yardon belül.
  • Final Embrace (Physical)
    • A hullák odahúzzák magukat a legközelebbi ellenfélhez mielőtt robbannának, de 2% életerőbe kerülnek hullánként.
  • Close Quarters (Poison)
    • A közeli hullákat robbantja 325% fegyver sebzéssel 20 yardon belül.
  • Bloody Mess (Physical)
    • A robbanás hatósugara megnövelt 25 yardra.
  • Dead Cold (Cold)
    • Megfagyasztja az ellenfeleket 2 másodpercre a robbanással.
  • Shrapnel (Poison)
    • Tőled távol robbannak a hullák, tölcsér alakban sebeznek.

Corpse Lance

  • Base Skill (Physical)
    • Lövedékeket szabadít fel a közeli hullákból amik 1750% fegyver sebzést okoznak.
  • Brittle Touch (Cold)
    • A crit chance növekszik 5%-al 5 másodpercig minden támadás után.
  • Blood Lance (Physical)
    • 2% életerőért cserébe még egy corpse lance az ellenfél felé 250% fegyver sebzést okozva.
  • Visceral Impact (Physical)
    • 3 másodpercre stunnol.
  • Shredding Splinters (Poison)
    • Minden egyes Corpse Lance lassítja az ellenfeleket 10%-al és csökkenti a sebzésüket 6%-al 10 másodpercig. Maximum 5 stack.
  • Ricochet (Physical)
    • 20% esély hogy átpattanjon egy másik ellenfélre is.

Devour

  • Base Skill (Physical)
    • 60 yardon belül elhasználja a hullákat 10 essencet tölt minden hulláért.
  • Ruthless (Physical)
    • Felemészti a saját minionokat, 10 essence minden saját minionért.
  • Voracious (Physical)
    • 2%-al csökkent minden essence költséget minden felemésztett hulláért 5 másodpercig.
  • Devouring Aura (Physical)
    • Aura lesz, ami miden hullát bekebelez 15 yardon belül 11 essencet tölt minden hulláért A gold pickup radius 50%-ával erősödik az aura.
  • Satiated (Physical)
    • Maximum életerő növekszik 2 %-al 2 másodpercig minden hulláért.
  • Cannibalize (Physical)
    • Minden felemésztett hulla gyógyít 3% életerőt.

 

Revive

  • Base Skill (Physical)
    • Feléleszt 10 hullát 20 yardon belül 15 másodpercig.
  • Oblation (Physical)
    • Növeli a felélesztett lények sebzését 20%-al, de a skill 3% életerőbe kerül.
  • Personal Army (Physical)
    • Sebzéscsökkentés minden felélesztett minionért 1%-al.
  • Recklessness (Cold)
    • Növeli a felélesztett lények sebzését plusz 150%-al de csak 6 másodpercig élnek. Cold sebzés.
  • Horrific Return (Poison)
    • Amikor használjuk a skillt 20 yardon belül feareljük az ellenfeleket 3 másodpercre.
  • Purgatory (Physical)
    • A felélesztett minionok újra felhasználható hullák lesznek ha lejár az idő.

PASSIVES

  • Fueled by Death
    • Hulla fogyasztásnál megnövekszik a sebességed 3% -al 5 másodpercig
  • Life from Death
    • Hulla fogyasztásnál 20% esélyed van, hogy Health Globe éledjen.
  • Stand Alone
    • Megnövekszik az Armor 100% -al. Csökken 10%- al minden aktív minionért.
  • Bone Prison
    • Bone Spear, Bone Spikes és Bone Spiritnél 30% esélye van, hogy fogságba ejtsd az ellenfeleket csont börtönnel
  • Commander of the Dead
    • A Command Skeleton költsége és a Command Golem cooldownja 30%-al csökken
  • Swift Harvesting
    • Megnövekszik a Bone Spikes, Siphon Blood és Grim Scythe attack speedje 15% -al.
  • Aberrant Animator
    • A minionjaid a Thornod 200% -át kapják.
  • Eternal Torment
    • Az átkaid 50% -al kevesebbe kerülnek.
  • Blood for Blood
    • Health Globe felvételénél eltörli a következő Blood selled költségét. 10x stackelhető.
  • Blood is Power
    • Ha az életed 100% -át elveszted, az összes abilityd cooldownja 20% -al csökken. Csak egyszer csökkenti, nem tartós.
  • Draw Life
    • 10% -al megnövekszik a health regen minden egyes ellenfél után 20 yardon belül
  • Extended Servitude
    • Megnövekszik a Skeletal Mage és a Revive hossza 25% -al
  • Final Service
    • Ha halálos ütést kapnál, az összes minionod meghal és 10% -al healel. 60 másodpercenként egyszer alkalmazható. (Amig ez az effekt létrejön, a Necromancer 4 másodpercig sebezhetetlen lesz.)
  • Grisly Tribute
    • A Life on Hited 10% -ával healelődsz, amikor valamelyik minionod sebez egy ellenfelet.
  • Overwhelming Essence
    • A maximum Essence 40 -re nő.
  • Rathma’s Shield
    • 4 másodpercig nem tudsz meghalni, miután használtad a Land of the Dead, Army of the Dead és a Simulacrum skilleket.
  • Dark Reaping
    • Kasza használatakor generálj +2% Essencet és Life per kiltl.
  • Rigor Mortis
    • A Blight képességek le is lassítják az ellenfelet 30% -al és csökkentik az attack speedjüket 30% -al 5 másodpercig.
  • Serration
    • A Bone Spikes, Bone Spear és Bone Spirit 1% -os megnövekedett sebzést osztanak ki, minden 2 yard után – maximum 15% lehet

 

 
Morzan
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 2 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 
Kenő  Spreading Malediction passzív kimaradt.
 

Morzan

szept. 13., 10:51
Óó, javítjuk amint tudjuk. Köszi!
 
 
 
 
noavatar

Kenő

szept. 13., 05:37
Spreading Malediction passzív kimaradt.
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu