Adventure Mode bemutatása
Diablo 3 közelgő kiegészítőjében, a Reaper of Souls-ban, a játékosoknak lehetőségük lesz 2 játékmód között választani, amikor új játékot kezdenek, ez a két játékmód nem más, mint a Campaign Mode és az Adventure Mode.
Campaign Mode
A játékosok visszatérhetnek Sanctuary hősének világába. A Campaign Mode választásával a játékosoknak elérhető lesz az összes küldetés, átvezető videó és az egyes Actok végén elérhető rövid filmek is. A játék 5 Actjának végigjátszása szándékosan lineáris, hiszen a Campaign Mode nagyon hasonló lesz a mostani Diablo III élményhez.
Adventure Mode
Kaland módban, a legtöbb ilyen történet-alapú elem eltűnt, minden Waypoint elérhető, így a játékosoknak lehetőség van úgy játszani, ahogy akarnak. Az egész világ maga egy csatatér. Menj bárhova, ölj meg bármit!
Ezek a játékmódok bármikor elérhetőek lesznek és nyugodtan válthatsz a két játékmód között, amikor csak kedved tartja. Ezenkívül minden nehézségi szint elérhető, még több szabadságot adva a játékosoknak. Nem szeretnéd négyszer végigjátszani ugyanazt a lineáris történetet minden karaktereden? Megoldva! Farmolni szándékozol Adventure módban, majd átváltani Campaign módba, egy bizonyos nehézségi szintbe? Sima ügy lesz!
Azonban ez még csak a jéghegy csúcsa! Az Adventure mód újabb két új szórakoztató játékmódot takar magában, a Bounties-t, mely egyfajta fejvadászatként fogható fel, illetve a Nephalem Riftet, melynek régi neve a Loot Run volt.
Bounties
Nagyon meggyőző lehet a képesség, mely immár lehetővé teszi, hogy bárhova elutazhass, de mi van akkor, ha véletlenül nincs kedved saját elképzelésed szerint játszani és inkább egy adott útirány szerint mennél? Lépj be a Bounties módba!
Bounties(=Fejvadászatok) nem kötelezőek, randomizált tárgyak csak az Adventure módban lesznek. Fejvadászat küldetések egyik célja, hogy bemutassák azokat az új tartalmakat, melyeket a Diablo III kínálhat. Vérdíj küldetéseknek számos fajtája lehet, ilyenek lehetnek a Szörnyek mészárlása, Bossok megölése és különböző Eventek teljesítése.
Minden Act sajátos Fejvadász küldetésekkel fog rendelkezni és minden alkalommal más és más küldetések lesznek elérhetők, amint új Adventure mód játékot indítasz el.
Bounty-k teljesítésével a játékosok Tapasztalat pontokban és Aranyban fognak részesülni. Szeretnénk, hogy a Fejvadász küldetések teljesítése hozzáférést biztosítson különböző egyedi Legendary felszerelésekhez. Mi, a Blizzardnál még kísérletezünk, hogy hogyan fog még ez a jutalmazási rendszer működni, addig is „Maradj velünk!”
Nephalem Rift
Ezek a bizonyos Nephalem Hasadékok ( régi nevükön Loot Runok) randomizált Dungeonok, melyeket 10-15 perc alatt kell kitisztítani, befejezni. A Nephalem Hasadékok célja, a jutalmazás mellett, nem más, mint egy élvezhető játékélmény létrehozása, melyet a játékosok szívesen játszanak végig újra meg újra.
Mit is jelent ez a játék tényleges szempontjából?
Ez azt jelenti, hogy a Nephalem Hasadékok teljesen véletlenszerűek lesznek, mind a Dungeon belső és külső kinézete, a szörnyek és a Bossok, melyekkel megütközhetsz. Minden Nephalem Hasadék dungeon lehet akár 10 szint mélységű is, de még ez is teljesen randomizált!
A szabályok megszegésének jegyében, számos új ideiglenes buff lesz elérhető, ilyen például a Sérhetetlenség, Hatalmas Mozgási Sebesség, vagy a Villám Aura, mely minden szörnyet egy ütésből kinyír, ami hatósugarán belül van. Míg ezek a Szentélyek a Kampány módban hatalmas erőt jelentenének, addig a Nephalem Hasadékok zárt környezetéhez tökéletesen passzolnak.
Volt időnk szórakozni a szörnyek sűrűségével, ez azt jelenti, hogy előfordulhat egyes Nephalem Hasadékok, vagy szimplán egyes Hasadékok szintjén a zsúfoltság.
A Riftek eléréséhez nincs másra szükséged, mint egy kulcsra, majd egyes városokban a Nephalem Obelisk-re kattintva megjelenik a portál, lépj át rajta, majd készülj fel a hentelésre! Mint már említettük, Rift Keystone-okat a fejvadász küldetések teljesítésével szerezhetsz, azonban Adventure Módban a szörnyek is dobhatják bárhol a világon.
Szerencsés vadászatot!
Az alábbi videóban az Adventure mód, Nephalem Rift változatának kaotikus tündöklését láthatjátok !
A Rift Keystone-ok adott szörnyekből esnek fejvadászat közben, vagy véletlenszerűen eseik itt-ott?
Mondjuk nem is bánom ha lecserélik, nagyon igénytelen megoldás volt. Ennél biztos ki tudnak találni valami jobbat. A Torchlight-ban és a POE-ben is van pl minden random map-en egy rakás tulajdonság, azokat is bevezethetnék ide. Az egyik körben +50% tűz sebzés, a másikban gyorsabb szörnyek, stb... legalább nem lennének egyformák, kéne mindig kicsit alkalmazkodni a körülményekhez.