Chat
Online
Chat now
9 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Hardcore
90 hozzászólás
Diablo 3
1935 hozzászólás
Xbox One
8 hozzászólás
Keresgélő
314 hozzászólás
D2 Battle.net
25 hozzászólás
Trade
243 hozzászólás
Diablo 2
470 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Demon Hunter
80915 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
80882 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
80333 megtekintés
 
Diablo III - Monk
75947 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
63752 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
61206 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
36523 megtekintés
 
 
 
Mi az a Diablo?
33115 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
112 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
72 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

Spawn25 hozzászólt a(z) Hardcore témájú fórumban. 8 órája
 
 

Friss Diablo hírek

 
Általános 2014. augusztus 23. 7 hozzászólás
 

A napokban (08.21.-én) Wyatt Cheng, Don Vu és John Yang fejlesztők egy kocsmai beszélgetés keretében "megkörnyékezték" Brandy "Nevalistis" Camel-t! Ám félreértés ne essék, csábításról szó sem esett. Ellenben információáradat a 2.1 -es patchel kapcsolatban volt bőven.

A beszélgetés végül közel két órásra sikeredett. Aki élőben követte az láthatta/hallhatta, hogy bőséggel jöttek az infók. Voltak amikről már azelőtt is hallhattunk, de elhangoztak új információk is. A teljes anyagot sajnos idő hiányában nem tudjuk honosítani, de megpróbáljuk nektek a lényegesebb pontokat kiemelve átnézni, hogy miről is beszélgetett a "dev-team".

Az évadokról (Season):

Sok dologról szó esett, de nem térnénk ki mindenre, hiszen az évadokat bemutató cikkünkben az információk nagy része már elhangzott (Season Bemutató). Amik onnan kimaradtak, vagy konkretizálva lettek azok az alábbiak:

  • Egy évad 2-3 hónapig fog tartani.
  • Az Adventure mód alapból elérhető lesz az évadokban.
  • Azért nem lesz "Leveling Ladder" mert nem akarták ugyanazt a játékmenetet erőltetni ami a patch előtt már megszokott volt. (Itt a paragon szintek folyamatos monoton hajszolására gondoltak.)

A toplistákkal kapcsolatban kiemelték még, hogy ha nem is vagyunk a listák élén, a segítségükkel összevethetjük karaktereinket, haladásunkat az ismerőseinkével vagy klánunk tagjaival.

Kasztok kiegyensúlyozása és finomhangolások:

Itt is volt szó mindenről... Még a jövőröl is. Ahogyan azt majd a lenti felsorolásban is látni lehet, itt olyasmiket is megemlítettek amik még nem érkeznek a 2.1 -el, de már folyamatban/tervben van.

  • Leszögezték, hogy a hiedelemmel ellentétben nem egy-egy fejlesztő dolgozik egy-egy kaszton, hanem az egész csapat egy emberként vesz részt az összes kaszt fejlesztésében.
  • Kitértek a Barbárokat érintő panaszokra, miszerint túl lassan lehet furyt generálni és cserébe nem elég erősek a skillek. Az ő értelmezésükben ez azt jelenti: "a játékosok keveslik a dmg-jüket" :) Szerintük vannak skillek amik akkor "érnek" be igazán amikor a karakter eléri a lvl. 70-et (mert ekkor van a legjobb fury/dmg arány), viszont a beérés édessége elveszik amikor elkezdünk a Set Bonusok felé fordulni. Összességében, hogy megoldják a skill panaszokat (pl. a Frozen Orb vagy a Shield Bash nem elég erős) bevezetnek olyan új itemeket amik az ilyen skillekkel karöltve erősíteni fogják azokat.
  • A Sacrifice át lett dolgozva. Mostantól a gomb megnyomásakor egy Zombie Dog oda fog menni ahol a mutató éppen áll és fel fog robbani. Ezzel az itemmel már azonnal érdekesebbé is vált ez a skill: Homunculus.
  • A fejlesztők elgondolkodtak a Raiment Set -en.  Szerintük jelen pillanatban ez egy "egy gombos csoda" :) ,de a későbbiekben szeretnének olyan Legendary itemeket bevezetni amik ezzel a settel együtt jobban muzsikálnak majd.
  • A Nerves of Steel vagy a Relentless passzívok helyére egy jó ideje már szeretnének tenni egy "Második esély" jellegű passzívot.
  • Elárulták, hogy belső körökben beszélgettek már arról, hogy a blokkolt dmg mennyiségét egy fix intervallumról százalékosra állítsák át. Ez eddig nem kapott nagy hangsúlyt a fejlesztésben mert a jelenlegi rendszer jól működött, de a Greater Riftek ezen most kicsit változtattak. Ennek tükrében újragondolják a dolgot.
  • Hosszú távú cél, hogy a Wizard Armoroknak és Enchant Fegyvereknek is legyen egy aktív és egy passzív komponensük is, de ez egy új művészet és idő kell hozzá.
  • A Wall of Zombies jelen pillanatban nem teszi a dolgát, nem blokkolja az ellenfeleket. Szeretnék majd valahogy úgy megváltoztatni mint ahogyan a Heroes of the Storm-ban van, ahol körbeállva ejtik foglyul a mobokat.
  • A CHC -ről és a CHD -ről (Critical Hit Chance & Critical Hit Damage) úgy gondolják, hogy együtt túl erősek. Próbaképpen régebben fejlesztői körökben csináltak egy olyan verziót, ahol a gyűrűkön és az amuletteken valamelyik nem volt megtalálható, de ez ahhoz vezetett, hogy a játékosok visszatértek a lvl. 60 -as itemekhez. Mivel jelen pillanatban nem akarják, hogy a játékosok egyik nap belépve azt tapasztalják, hogy gyengébbek lettek mint előző nap, ezért a következő képpen próbálják megoldani a helyzetet: Ezen itemeken ez a két affix 2 helyet foglal el, míg egy socket csak egyet. Ezért vezettek be olyan Legendary köveket amik rákényszerítik a játékosokat, hogy döntsenek. CHC & CHD, vagy CHC/CHD és socket. (Megjegyzés: Ezen rész eléggé zavaros nekem, ezért az esetleges pontatlanságokért elnézést kérek.)

Egyéb:

  • A fejlesztők inkább új tartalmakat szeretnének behozni (mint pl.: Greed Realm és Cesspools), mintsem, hogy a régieket foltozgassák (pl.: Infernal Machine).
  • Most, hogy az üzletelésnek lőttek szeretnék fejleszteni a klán és közösségi részt, de konkrétumot nem osztottak meg erről.
  • Megismételték, hogy idővel minden Legendary itemnek akarnak adni valami plusz erőt. (Mint pl.:  a PTR-en a Grand Vizier aminél a Meteor a becsapódás helyszínéhez húzta a mobokat.)
  • A skill és felszerelés cserét nem engedélyezik a Greater Riftek alatt. Mivel időre megy a játék, nem akarják, hogy bizonyos időnként X itemekre váltás Y mennyiségű idővel javítsa a teljesítményt.
  • Nincs tervben az az opció, hogy a játékosok megcélozhassanak maguknak egy bizonyos legendary itemet. Azt megértik, hogy vannak akik egy bizonyos itemet szeretnének magukénak tudni, de ezért van Kadala és ők elégedettek a jelenlegi rendszerrel.
  • Smart Drop és a követőink: A rendszer jelenleg megfelelően működik. Minden dobásnál esély van arra, hogy a követőnknek való item essen.
  • Legendary Gem - XP: Nem akarják, hogy a kövek fejlesztési lehetősége összefüggésbe kerüljön a  (már?) megszerzett XP mennyiségével. Ha így lenne akkor mindenki a magának kényelmes szintű Greater Riften fejlesztene. Azt szeretnék ha mindenki próbálna egy szintel fentebb jutni. Jelen rendszer szerint ha valaki megpróbál egy magasabb szintet a riftben és sikerrel veszi azt akkor a fejlesztések esélye kétszerese lesz.

Konzollal kapcsolatos:

  • Jövőbeni patch-ek és a PS3/Xbox360: A régi rendszerek arhitektúrája miatt nagyon nehéz dolguk van, hogy a nagyobb patch-ekkel ellássák ezeket a gépeket. Szerencsére itt a PS4 és az Xbox One amikre sokkal könnyebb portolni és életképesebb is.
  • Nincs tervben a Gift rendszer alkalmazása PC-re.

 

A 2.1 érkezési ideje:

Természetesen - ahogy már megszokhattuk a Blizzardtól - hivatalos dátumot nem kaptunk a 2.1 patch megjelenésére: "Érkezik amikor kész lesz!"

Aki lemaradt az élő adásról, vagy esetleg kevesli a fent leírtakat, az ide kattintva megtekintheti a beszélgetés felvételét.

diablofans.com

 

 
Feenty
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 7 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 
Feenty  Én meg pl. most váltottam geart, amivel buktam 10% CHC-t ami együtt járt kb 250e dmg minusszal. T4-T5 -ön mégis jobban haladok mint előtte.
 

Wasmaccs

aug. 25., 17:35
Az igen! Hát, akkor jól változtattál :) Gratula :)
 
 
 
 
Wasmaccs  Köszi a fordítást!
Egyetértek a kollégával. Ésszerűnek tartottam CHC/CHD vonalat. Pl T3-on vagyok, megélek. T4 agyhalál és továbbra is sebzés problémáim vannak elsősorban, amiket még mindig ezzel a kettővel lehet a legjobban kiküszöbölni vagy legalább is javítani rajta. Nekem. Ha ezekbe belenyúlnak a közelharcosok számíthatnak a visszaesésre valamilyen szinten. Lehet rosszul látom.
 

Feenty

aug. 25., 13:37
Én meg pl. most váltottam geart, amivel buktam 10% CHC-t ami együtt járt kb 250e dmg minusszal. T4-T5 -ön mégis jobban haladok mint előtte.
 
 
 
 

Wasmaccs

aug. 24., 12:11
Köszi a fordítást!
Egyetértek a kollégával. Ésszerűnek tartottam CHC/CHD vonalat. Pl T3-on vagyok, megélek. T4 agyhalál és továbbra is sebzés problémáim vannak elsősorban, amiket még mindig ezzel a kettővel lehet a legjobban kiküszöbölni vagy legalább is javítani rajta. Nekem. Ha ezekbe belenyúlnak a közelharcosok számíthatnak a visszaesésre valamilyen szinten. Lehet rosszul látom.
 
 
 
 
Taki81  én ezzel azt akartam mondani, hogy mindig lesznek a gémben "legjobb tulajdonságok" régen a chd/chc maxolás volt.. most a elemental dmg-t hozzá dobták.. de ezt (chd/chc) úgy kezelik mintha baj lenne és meg kéne szüntetni, de akkor majd ezek után meg lehet változtatni a elemental dmg-t is mert mindenki azt hajszolja (eddig volt mindenki fire most jön majd a pecs lesz mindenki ice..... sarkítva persze). nem azt mondom, hogy minden jó ahogy van, kell a újítás/fejlesztés, de ezt ne úgy érjék el, hogy a régi buidek, stb mehessen a kukába. (bár én még sajna ott tartok, hogy T4 felé se tudok menni annyira béna vagyok :( )
 

Feenty

aug. 23., 15:49
Értem mire gondolsz, és sajnos tényleg az van/volt eddig, hogy minden nagy újításnál - ha nem is szándékosan - a régi buildek szét lettek bombázva. :-/
 
 
 
 

Taki81

aug. 23., 14:52
én ezzel azt akartam mondani, hogy mindig lesznek a gémben "legjobb tulajdonságok" régen a chd/chc maxolás volt.. most a elemental dmg-t hozzá dobták.. de ezt (chd/chc) úgy kezelik mintha baj lenne és meg kéne szüntetni, de akkor majd ezek után meg lehet változtatni a elemental dmg-t is mert mindenki azt hajszolja (eddig volt mindenki fire most jön majd a pecs lesz mindenki ice..... sarkítva persze). nem azt mondom, hogy minden jó ahogy van, kell a újítás/fejlesztés, de ezt ne úgy érjék el, hogy a régi buidek, stb mehessen a kukába. (bár én még sajna ott tartok, hogy T4 felé se tudok menni annyira béna vagyok :( )
 
 
 
 

Feenty

aug. 23., 11:26
Szerintem nincs ezzel különösebb baj. Anno a RoS megjelenésekor sokan úgy érezték, hogy a régi legendary itemek közül sok meg lett nerfelve (van pl. aki mai napig régi witching hour övet használ). Aztán szépen lassan rájöttek a játékosok az elemental dmg. erejére. Szóval míg régebben a száraz dps volt a lényeg, mostanra változott annyit a játék mechanizmusa, hogy a dps vadászatból ki akarják zökkenteni a usereket. SZVSZ!
 
 
 
 

Taki81

aug. 23., 07:52
nem igazán értem a fejlesztőket ezzel a chd/chc üggyel kapcsolatban. értem ezalatt... a játékban minél nagyobb sebzést akar elérni a gémer minél kevesebb védelem veszteséggel (mert haladni így lehet, de biztos van más módja is ... én még egyiket se találtam meg.... nincs szerencsém és/vagy béna vagyok). ha olyan rendszert csináltak ahol crit kell hozzá akkor most miért akarják megváltoztatni?... nem tudom mennyire vagyok érthető... ha pl. nincs ez a két érték és a weapon dmg számítana ennyire (a + % dmg) akkor mindenki azt nézné minél nagyobb fegyó sebzés feláldozva a többi tulajdonságot és akkor az lenne a baj, hogy mindenki arra hajt?!
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu