Chat
Online
Chat now
24 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Elsősegély
106 hozzászólás
Diablo 3
1866 hozzászólás
Az utolsó remény
98 hozzászólás
Három szavas történet
209 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
76 hozzászólás
Keresgélő
301 hozzászólás
Demon Hunter
44 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Barbár
66317 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
66263 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
65715 megtekintés
 
Diablo III - Monk
64961 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
53390 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
46945 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
29886 megtekintés
 
 
Farmolási tippek
24573 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
24497 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
68 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

Darkness hozzászólt a(z) Elsősegély témájú fórumban. 50 perce
 
 

Friss Diablo hírek

 
Általános 2017. szeptember 22. 0 hozzászólás
 

A következőkben Don Vu, Game Designer -től kapunk némi információt, hogy milyen balanszolási céljaik is vannak a 2.6.1 -es patchben.

Fő célok

Két fő célunk volt ezzel a patchel. Először is, azt akartuk, hogy minden egyes classnak legyen több, többféle játékstílust megkövetelő buildje amivel azonos nehézségen tudunk játszani. Abban egyetértünk, fontos, hogy nagy változatosság legyen az end-game játékélményben, mivel nagyon sok nehézségi fokozat van, minél több játékost szeretnénk, hogy elérje céljait a játékban, attól függetlenül, hogy milyen stílusban és milyen classal szeretnek játszani. Ez lehet, hogy nem sikerült minden buildel, de mindent megteszünk, hogy sok variáció legyen a kompetitív módokban.

Másodszor, el akarjuk simítani az endgame játékélményt. Ez azt jelenti, hogy minden build jól használható legyen tömeg ellen és csapatjátékban is. Ez mindig is folyamatos célja a csapatunknak, néhány változtatás ebben a patchben, különösen ezt a célt szolgálta.

Lépések a célig

Ezeket a célokat szem előtt tartva, mit is értünk el eddig? Néhány változásnak hamarabb végbe kell mennie, mint másoknak. Rengeteg régi motoros fan kedvencei - pl. Whirlwind, Frozen Orb, Exploding Palm – ideális jelöltek voltak a változásra. Ezek régóta kért buildek, amik buffért kiáltottak.

Nem buffoltunk fel minden egyes buildet a legmagasabb szintre, de szerintünk ez jó így: néhány build lehet csak móka a játékban, de meg lehet a helyük alacsonyabb nehézségen és a jobb gear farmolása közbeni fejlődésben.

Közben árgus szemekkel figyeljük a különböző class fórumokat, videókat és streameket, elemezzük saját adatainkat és sokat tesztelünk a játékkal, hogy megállapítsuk hol szükséges további javítás. Ez folyamatos munkát jelent. A saját elképzeléseinkből és a játékból kapott visszajelzésekből - akár a játékosoktól akár a community csapaton keresztül – mindig akad valami új amit érdemes megnézni, kipróbálni és beszélni róla ha úgy érezzük a játék hasznára válna.

Végül, ismétlés a tudás anyja. A játékfejlesztés sok összetevőből áll: kísérletezés, hibakeresés majd ezek megoldása. Néha ezek a kisérletek nem jutnak el a PTR szerverekre, mivel találtunk egy problémát vele, ami ellehetetleníti változást.

A visszajelzések beépítése

A legutóbbi PTR teszteken rendkívül magas volt a részvétel, és meg akartuk ragadni az alkalmat, nem csak hogy megköszönjük nektek, de hogy reagáljunk is néhány javaslatotokra.

Barbárok, egy ideje már figyeljük az ikonikus Whirlwind buildet. Az eddig eszközölt játék teljesítmény fejlesztésektől a Waste’s set és a Band of Might bónuszán át magasabb túlélési esélyért kiáltottatok. Bul-Kathos nevében melletted pörgünk győzelembe!

Wizardok, Halo of Karini egy hatásos tárgy, habár kellemetlen használni. Ezért buffoltunk rajta egy kicsit. Nagyobb esélyünk van használni és kisebb az idő kiesés két használat között. Ezen kívül még erősítünk az elérhető játékstílusokon is, hogy ne csak az Archon build legyen a non plus ultra a Wizardok között.

Necromancerek, Dayntee’s Binding nagy siker volt, de az átkok életképessége kicsit alacsonynak bizonyult. Az item tulajdonságának finomhangolásával sokkal nagyobb a variációk széma, főleg tönn Necro-t tartalmazó partykban. Remek látni milyen sokan élvezitek a legújabb class-t, köszönjük, hogy őrzitek az egyensúlyt!

Witch Doctorok, a Jade Harvester DoT effektje egy valóra vált álom. A törékenysége régóta terítéken volt, emiatt izgatottan látjuk a sok pioson mestert a megnövelt védelmű Jade settel. Köszönjük, hogy elmondtad Voodoo vágyaidat!

Demon Hunterek, Monkok és Crusaderek, nektek is rengeteg változás érkezik! Sokkal több Multishot, Exploding Palm és Blessed Shield használatot várunk a jövőben és nagyon várjuk, hogy visszatérjünk ezekhez az erős skillekhez, akárcsak ti!

Az új változások, amiket a patchben eszközöltünk, inkább a gyengébb buildeket buffolják nem pedig az erősebbeket nerfelik. Sok ikonikus játékstílus mögött volt egy legendás build, és ezeket az emlékezetes stílusokat szeretnénk, hogy továbbra is legendásnak érződjenek. Felerősíteni őket aktuális volt, köszönjük Nephalem hogy hangot adtatok ennek az érzésnek.

Mi várható most a 2.6.1 PTR-en?

A változtatásokat lezárjuk, hogy legyen időnk kijavítani a hibákat, teljesítménybeli dolgokat és finom hangolni a játékot az éles patch rajt előtt. Ez hosszadalmas folyamat, szóval van egy pont, ahol le kell állni az új dolgokkal.

Elértük ezt a pontot a PTR-en. Mostantól ne várjatok semmi nagy változtatást a 2.6.1-es patchben. (bármi nagyobb hibát, ami felmerül, egy utólagos patchben vagy hotfixben javítunk)
Legfőként a terhelés tesztre, apróbb hibák felderítésére, kísérletezésre kell a segítségetek és persze bármi őrült hiba feloldására mielőtt véglegesítjük a kódokat.

Még egyszer, nem tudjuk eléggé megköszönni a türelmeteket és a közreműködéseteket a 2.6.1 PTR patchel kapcsolatban. Mindig is figyelünk az észrevételeitekre, reméljük ez a mostani patchben különösen szembetűnik nektek.

 

 
Címkék: patch, 2.6.1
vissza
Ulmi
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu