Chat
Online
Chat now
20 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Az utolsó remény
142 hozzászólás
PlayStation 4
9 hozzászólás
Zárolt Battle.net profil
52 hozzászólás
Error 1016
4 hozzászólás
Segítség
2 hozzászólás
Diablo 3
1936 hozzászólás
Hardcore
90 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Demon Hunter
81956 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
81637 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
81087 megtekintés
 
Diablo III - Monk
76531 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
64527 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
62146 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
36964 megtekintés
 
 
 
Mi az a Diablo?
33521 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
112 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
72 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

kedveli a(z) Ma észleltük, hogy már 7 évesek vagyunk, a... című cikket. augusztus 11.
 
 

Friss Diablo hírek

 
Általános 2012. október 22. 9 hozzászólás
 

Csökkentik a Monster Powerrel egyre csak növekvő damaget kb. 25% -al minden szinten Infernon. Továbbiakban láthatjátok az új értékeket.

Mint írtuk - az eredeti értékekből mintegy 25% -ot csíptek le. Miért nerfeltek? Nem volt tökéletes az eloszló damage a szintek között. Így normalizálták azokat, hogy így is egyre közelebb kerüljenek a célhoz, amit megálmodtak a rendszerrel.

Csak a sebzés lett csökkentve! Az új értékek után megint fel lehet méregetni, hogy karakterünk melyik szinten bírja a gyűrődést. Ezek után megkockáztathatunk egy kicsit magasabb fokozatot is.

Az új értékek pedig itt találhatóak:

MP1: 109.60% (down from 114%)
MP2: 120.12% (down from 130%)
MP3: 131.65% (down from 148%)
MP4: 144.29% (down from 169%)
MP5: 158.14% (down from 193%)
MP6: 173.32% (down from 220%)
MP7: 189.96% (down from 250%)
MP8: 208.20% (down from 285%)
MP9: 228.18% (down from 325%)
MP10: 250.09% (down from 371%)

As the title suggests, we're going to be reducing the amount of damage monsters do in Inferno whenever Monster Power is enabled. Before I detail what's changing, though, let me first explain why we're making some adjustments.

When we originally designed and implemented the bonus values for monster damage in Inferno, we were unaware that a bug was causing monster abilities (i.e. Rare and Champion affixes) to not scale correctly with each Monster Power level. While this bug was caught during testing and did not make it into the game, the result of it being fixed meant that monster damage -- specifically damage done by monster abilities -- was ultimately higher at MP1 through MP10 than we intended it to be when 1.0.5 released.

So, to bring monster damage back in line with our original goals for the system, we're implementing a hotfix that will reduce the scaling bonus to monster damage in Inferno difficulty by approximately 25% for all Monster Power levels.

Here are the new damage values that will be hotfixed in for each MP setting:

MP1: 109.60% (down from 114%)
MP2: 120.12% (down from 130%)
MP3: 131.65% (down from 148%)
MP4: 144.29% (down from 169%)
MP5: 158.14% (down from 193%)
MP6: 173.32% (down from 220%)
MP7: 189.96% (down from 250%)
MP8: 208.20% (down from 285%)
MP9: 228.18% (down from 325%)
MP10: 250.09% (down from 371%)

Please note that these changes will only apply to monster damage in Inferno difficulty. Monsters in Normal, Nightmare, and Hell will be unaffected and continue to use their current values.

This hotfix is currently scheduled to be released tomorrow morning during normal Tuesday maintenance in the Americas, which means the new bonus damage values in Inferno will take affect once the game servers come back online.

Battle.net

 

 
Morzan
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 9 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 
kolli01  na most akkor én nem értem a lényeget....

Ha egyszer csökkentik a damaget, akkor az nem azt jelenti hogy kevesebbet sebzek? Így, hogy lesz könnyebb a játék? Az én értelmezésem szerint nehezebb. Vagy nem? :)

 

!ParaDoxx

okt. 25., 08:11
Nem a játékos által okozott sebzést csökkentik, hanem a szörnyek által okozott sebzést.
Ahogy növeled a Monster Power értékét úgy válnak a szörnyek egyre erősebbé = egyre több HP-val és egyre nagyobb sebzéssel rendelkeznek. Csakhogy azt vették észre, hogy ez a szörnyek okozta sebzés növekedés az egyes MP szinteken nem az elképzeléseik szerint alakult (a Rare és Champion szörnyek képességei nagyobbat ütöttek, mint eredetileg tervezték). Ezt korrigálandó, most kiadták ezt a hotfixet, amiben a szörnyek sebzését lejjebb vitték (de csak Inferno fokozaton).
Ha jól értem a számokat, akkor a százalékos érték azt jelzi, hogy mennyivel üt nagyobbat egy-egy szörny az MP nélküli játékhoz képest (zárójelben a nerfelés előtti értékekkel).
 
 
 
 

kolli01

okt. 25., 07:52
na most akkor én nem értem a lényeget....

Ha egyszer csökkentik a damaget, akkor az nem azt jelenti hogy kevesebbet sebzek? Így, hogy lesz könnyebb a játék? Az én értelmezésem szerint nehezebb. Vagy nem? :)

 
 
 
 
kolli01  szerintem nem baj, hogy csökkentik, legalább is én nem bánom...

így lassabban döglenek meg a szemetek... :)

 

Morzan

okt. 24., 17:52
Könnyebb lesz a játék sokkal, és ezt sokan nem nézik jó szemmel :)
 
 
 
 

kolli01

okt. 24., 08:45
szerintem nem baj, hogy csökkentik, legalább is én nem bánom...

így lassabban döglenek meg a szemetek... :)

 
 
 
 

Morzan

okt. 23., 14:17
javítva. :)
 
 
 
 
KridoX  Nem akarok okostojás lenni, de ami a zárójelben van nem az új érték, hanem a régi.
"Down from" abból került ki. :)
 

kolli01

okt. 23., 13:59
na most akkor csökken vagy nő? ...melyik szánalmasabb? :)
 
 
 
 
noavatar

dafkid

okt. 22., 23:54
Ez a diablo lessz igy a Blizzard legnagyobb bukása! Grat BLIZZ!
 
 
 
 

dworen

okt. 22., 23:51
erre én már nem mondok semmit.. szánalom

 
 
 
 

KridoX

okt. 22., 22:30
Nem akarok okostojás lenni, de ami a zárójelben van nem az új érték, hanem a régi.
"Down from" abból került ki. :)
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
 
kép 60
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu