Chat
Online
Chat now
29 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
PlayStation 4
1 hozzászólás
Xbox One
1 hozzászólás
Elsősegély
19 hozzászólás
Diablo 3 Konzol
280 hozzászólás
Diablo 3
1814 hozzászólás
Trade
238 hozzászólás
Diablo 2
420 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
68 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Monk
58772 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
58735 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
58162 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
57581 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
46691 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
38744 megtekintés
 
 
Minden a Legendary Gemekről
24875 megtekintés
 
Farmolási tippek
21631 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
19884 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
66 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

 

 

Morzan hozzászólt a(z) PlayStation 4 témájú fórumban. tegnap
 
 

Friss Diablo hírek

 
Általános 2017. február 09. 0 hozzászólás
 

2016 decemberében volt egy kis facebook kérdezz-felelek szösszenet, ahol többféle közösségi hálóról összeszedett kérdéseket, annak rendje és módja szerint megválaszoltak.

Következzen a három legfőbb érintett téma bővebb kifejtése:

divider

Első: „Elégedettek a jelenlegi Paragon rendszerrel, illetve vannak betervezett változtatások ezzel kapcsolatban?”

Összességében elégedettek vagyunk Paragon rendszerrel. Két fő okból is:

Elsősorban a Paragon szintek lehetővé teszik a karakterek számára a max szint feletti tapasztalatgyűjtést, amelyet további erősítés céljára felhasználhat. A Diablo alapja volt mindig is, hogy a belefektetett idő megtérüljön valamilyen szinten, még ha nem is tárgyak szintjén. Ahogy a felszerelésünk erősödik és a tárgybeli potenciális fejlesztések mértéke lelassul, ez különösen kulcsfontosságú elem. Ez az oka, hogy tulajdonképpen nincs felső határ. Ha nem tudod a 15 perces küszöbön belül teljesíteni a GRiftet, úgy is fejlődtél valamelyest, minden egyes szint pedig megkönnyíti a következő GRift szint elérését.

Másodsorban pedig account szintű a móka, tehát nem vesztesz azzal, ha új karaktereket, játékstílusokat próbálsz ki, amelyek megtalálhatóak a játékban, a fejlődés kölcsönös lesz a karakterek között. Ezzel a módszerrel még a Hardcore is könnyebbé válik, mivel teljes egészében nem tűnik el a karakterünk, hagy maga után örökséget.

Ennélfogva nincsenek tervek a rendszer megváltoztatását illetően, funkcióját ellátja.

(Persze azért vannak negatív dolgok is, pont emiatt, hogy túl is teljesít a koncepción. Nektek van ötletek, hogy lehetne javítani? - szerk)

divider

Második: „Vannak tervek más játék-végi elemek implementálására, mint ami a Greater Rift manapság?”

Bár nincsenek tervek egy hasonló kihívást igénylő rendszer bevezetésére, lesznek új játékbeli elemek, amelyek alternatív kihívásokkal fognak minket ellátni, ezzel javítva a játékélményt.

Ez lesz a Challange Rift, amelyek más kontextust fognak adni mindenkinek, akinek új a build, amit az adott karakter használ. (Challange Rift = valaki más karakterével kell megdönteni a rekordját). Ez jó koncepció ranglistára is, összehasonlíthatóak az időeredmények barátokkal, más játékosokkal. Bővebb infó erről majd jönni fog, amint közel állunk a kiadáshoz (mondhatni soon™ :D)

Továbbá a GRift optimalizálás sem áll meg, mobsűrűség, pályarészek, mezők, szörnyek módosításai várhatóak. Ezekből következik, hogy nem fogunk üresen tengődő helyekkel találkozni Rift közben, nincsenek váratlanul ránk, mint rántott húsra, rávetődő elitek a bejáratnál, vagy ugrás közben minket szétbombázó Lacunik sem.

divider

Harmadik: „Miért van az, hogy a változtatások nem befolyásolják nagymértékben a jelenlegi metát (tehát a legerősebb ismert kombinációkat)? Szem előtt tartják a metát a változtatások során?”

Community Manager-i hosszászólás: Ez nem egy konkrétan előfordult kérdés, de rengeteg szerteágazó kérdésre ad választ, amelyek a kérdezz-felelekből jöttek.

Mikor megtervezünk tárgyakat (pl Barber) vagy erősítünk a sebzéseken (pl Barbarian’s Wrath of the Wastes set) egy javítócsomagban, a cél az, hogy a választási lehetőségek bővüljenek, jöjjön létre alternatív út. Ha csak simán túlerősítenénk ezeket a dolgokat (overcreep), akkor csak szimplán az eddigi legerősebb kombináció helyett egy újat hoznánk létre, amely nem segíti elő a variálási lehetőségeket. Ezáltal nem kell attól félni, hogy minden új tárgyat feltétlen ki kell ütni, és használni erőltetve.

A fő cél, hogy alulteljesítő tárgyakat hozzunk a többi szintjére, hogy esetleg a tárgy adta lehetőségeket feltérképezhessék, hátha van új kombináció, amely vetekszik a metával. A közösség úgy is megtalálja a módját, hogy a legtöbbet kihasználja a tárgyból, ha ez színesebbé teszi a metát, akkor megérte. Látható tehát hogy a metát nem akarjuk felborítani, kerülni kell az elhanyagolhatatlan tárgyak bevezetését.

Természetesen, ha mégis hasonló jelenség fordulna elő, a megfelelő lépéseket meg kell lépni ennek érdekében, erre a jövőben is figyelünk.

Forrás: battle.net

 

 
Envo
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
Ezt a cikkünket olvastad már? close
Patch 2.5.0 Magyarul
Megérkezett a 2.5.0 -ás patch PC -re, Xbox One és PS4 -re! A patch notes a tovább után olvasható magyarul.
0 hozzászólás
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
 
 
kép 11
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

2-1-2-patch-magyarul

A holnapi nap folyamán egy kis podcastet tervezünk a DiabloHungaryTV -n, amiben szóban lefordítjuk és átbeszéljük a 2.1.2 -es patch változásait. Az időpont 18:00 és megpróbáljuk maximum 40 percben összesűríteni. Tudjuk jól, hogy javában játszani fogtok, d
január 30. - diablohungary.hu

Új Season: Mire számíthatunk?

Hamarosan itt az idő, hogy az Első Szezon keretében lerakjuk a fegyvereinket és összegezzük az elérteket. Sokakban felvetődik a kérdés, hogy mi is lesz ha lezárul ez a folyamat, mi lesz a sok munkával megszerzett arannyal, illetve szintekkel 2015. február
január 30. - diablohungary.hu

Színes Bögre 2.0! Már rendelhető!

A DiabloHungary.hu egyedi bögréi már elég régóta tervbe voltak, hiszen magyar viszonylatban sajnos nem igazán lehet elérni ilyen termékeket, a licensz jogok miatt. Többek között emiatt is volt ekkora csúszás, mivel egyeztetnünk kellett a Blizzard Entertai
január 30. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu