Chat
Online
Chat now
23 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Három szavas történet
207 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
76 hozzászólás
Keresgélő
301 hozzászólás
Diablo 3
1865 hozzászólás
Elsősegély
91 hozzászólás
Demon Hunter
44 hozzászólás
Barbarian
46 hozzászólás
Az utolsó remény
91 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Barbár
65379 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
65326 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
64857 megtekintés
 
Diablo III - Monk
64190 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
52703 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
46100 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
28930 megtekintés
 
 
Farmolási tippek
24346 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
24183 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
68 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

kedveli a(z) Condemn Crusader című cikket. 13 órája
 
 

Friss Diablo hírek

 
Általános 2017. február 09. 0 hozzászólás
 

2016 decemberében volt egy kis facebook kérdezz-felelek szösszenet, ahol többféle közösségi hálóról összeszedett kérdéseket, annak rendje és módja szerint megválaszoltak.

Következzen a három legfőbb érintett téma bővebb kifejtése:

divider

Első: „Elégedettek a jelenlegi Paragon rendszerrel, illetve vannak betervezett változtatások ezzel kapcsolatban?”

Összességében elégedettek vagyunk Paragon rendszerrel. Két fő okból is:

Elsősorban a Paragon szintek lehetővé teszik a karakterek számára a max szint feletti tapasztalatgyűjtést, amelyet további erősítés céljára felhasználhat. A Diablo alapja volt mindig is, hogy a belefektetett idő megtérüljön valamilyen szinten, még ha nem is tárgyak szintjén. Ahogy a felszerelésünk erősödik és a tárgybeli potenciális fejlesztések mértéke lelassul, ez különösen kulcsfontosságú elem. Ez az oka, hogy tulajdonképpen nincs felső határ. Ha nem tudod a 15 perces küszöbön belül teljesíteni a GRiftet, úgy is fejlődtél valamelyest, minden egyes szint pedig megkönnyíti a következő GRift szint elérését.

Másodsorban pedig account szintű a móka, tehát nem vesztesz azzal, ha új karaktereket, játékstílusokat próbálsz ki, amelyek megtalálhatóak a játékban, a fejlődés kölcsönös lesz a karakterek között. Ezzel a módszerrel még a Hardcore is könnyebbé válik, mivel teljes egészében nem tűnik el a karakterünk, hagy maga után örökséget.

Ennélfogva nincsenek tervek a rendszer megváltoztatását illetően, funkcióját ellátja.

(Persze azért vannak negatív dolgok is, pont emiatt, hogy túl is teljesít a koncepción. Nektek van ötletek, hogy lehetne javítani? - szerk)

divider

Második: „Vannak tervek más játék-végi elemek implementálására, mint ami a Greater Rift manapság?”

Bár nincsenek tervek egy hasonló kihívást igénylő rendszer bevezetésére, lesznek új játékbeli elemek, amelyek alternatív kihívásokkal fognak minket ellátni, ezzel javítva a játékélményt.

Ez lesz a Challange Rift, amelyek más kontextust fognak adni mindenkinek, akinek új a build, amit az adott karakter használ. (Challange Rift = valaki más karakterével kell megdönteni a rekordját). Ez jó koncepció ranglistára is, összehasonlíthatóak az időeredmények barátokkal, más játékosokkal. Bővebb infó erről majd jönni fog, amint közel állunk a kiadáshoz (mondhatni soon™ :D)

Továbbá a GRift optimalizálás sem áll meg, mobsűrűség, pályarészek, mezők, szörnyek módosításai várhatóak. Ezekből következik, hogy nem fogunk üresen tengődő helyekkel találkozni Rift közben, nincsenek váratlanul ránk, mint rántott húsra, rávetődő elitek a bejáratnál, vagy ugrás közben minket szétbombázó Lacunik sem.

divider

Harmadik: „Miért van az, hogy a változtatások nem befolyásolják nagymértékben a jelenlegi metát (tehát a legerősebb ismert kombinációkat)? Szem előtt tartják a metát a változtatások során?”

Community Manager-i hosszászólás: Ez nem egy konkrétan előfordult kérdés, de rengeteg szerteágazó kérdésre ad választ, amelyek a kérdezz-felelekből jöttek.

Mikor megtervezünk tárgyakat (pl Barber) vagy erősítünk a sebzéseken (pl Barbarian’s Wrath of the Wastes set) egy javítócsomagban, a cél az, hogy a választási lehetőségek bővüljenek, jöjjön létre alternatív út. Ha csak simán túlerősítenénk ezeket a dolgokat (overcreep), akkor csak szimplán az eddigi legerősebb kombináció helyett egy újat hoznánk létre, amely nem segíti elő a variálási lehetőségeket. Ezáltal nem kell attól félni, hogy minden új tárgyat feltétlen ki kell ütni, és használni erőltetve.

A fő cél, hogy alulteljesítő tárgyakat hozzunk a többi szintjére, hogy esetleg a tárgy adta lehetőségeket feltérképezhessék, hátha van új kombináció, amely vetekszik a metával. A közösség úgy is megtalálja a módját, hogy a legtöbbet kihasználja a tárgyból, ha ez színesebbé teszi a metát, akkor megérte. Látható tehát hogy a metát nem akarjuk felborítani, kerülni kell az elhanyagolhatatlan tárgyak bevezetését.

Természetesen, ha mégis hasonló jelenség fordulna elő, a megfelelő lépéseket meg kell lépni ennek érdekében, erre a jövőben is figyelünk.

Forrás: battle.net

 

 
Envo
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 
Shadow Impale Demon... hír
október 15.
 
Lightning Hydra... hír
október 13.
 
Megjelent a Blizzard... hír
szeptember 30.
 
Exploding Palm Monk... hír
szeptember 25.
 
Diablo III - Necromancer hír
szeptember 13.
 
Új PTR iteráció:... hír
augusztus 31.
 
Suppork monk build -... hír
augusztus 30.
 
Ma 17 éves a Diablo II hír
augusztus 20.
 
2.6.1 PTR Patch -... hír
augusztus 16.
 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu