Chat
Online
Chat now
36 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Diablo 3
1808 hozzászólás
Elsősegély
9 hozzászólás
Az utolsó remény
75 hozzászólás
Zárolt Battle.net profil
51 hozzászólás
Diablo 2
418 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
65 hozzászólás
Diablo 3 Konzol
279 hozzászólás
Keresgélő
294 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Monk
57921 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
57811 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
57013 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
56523 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
45811 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
37682 megtekintés
 
 
Minden a Legendary Gemekről
24263 megtekintés
 
Farmolási tippek
21271 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
19189 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
66 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

 

 

Yooboy hozzászólt a(z) Primal Ancient változások megerősítve című cikkhez. tegnap
 
 

Friss Diablo hírek

 
Általános 2017. február 09. 0 hozzászólás
 

2016 decemberében volt egy kis facebook kérdezz-felelek szösszenet, ahol többféle közösségi hálóról összeszedett kérdéseket, annak rendje és módja szerint megválaszoltak.

Következzen a három legfőbb érintett téma bővebb kifejtése:

divider

Első: „Elégedettek a jelenlegi Paragon rendszerrel, illetve vannak betervezett változtatások ezzel kapcsolatban?”

Összességében elégedettek vagyunk Paragon rendszerrel. Két fő okból is:

Elsősorban a Paragon szintek lehetővé teszik a karakterek számára a max szint feletti tapasztalatgyűjtést, amelyet további erősítés céljára felhasználhat. A Diablo alapja volt mindig is, hogy a belefektetett idő megtérüljön valamilyen szinten, még ha nem is tárgyak szintjén. Ahogy a felszerelésünk erősödik és a tárgybeli potenciális fejlesztések mértéke lelassul, ez különösen kulcsfontosságú elem. Ez az oka, hogy tulajdonképpen nincs felső határ. Ha nem tudod a 15 perces küszöbön belül teljesíteni a GRiftet, úgy is fejlődtél valamelyest, minden egyes szint pedig megkönnyíti a következő GRift szint elérését.

Másodsorban pedig account szintű a móka, tehát nem vesztesz azzal, ha új karaktereket, játékstílusokat próbálsz ki, amelyek megtalálhatóak a játékban, a fejlődés kölcsönös lesz a karakterek között. Ezzel a módszerrel még a Hardcore is könnyebbé válik, mivel teljes egészében nem tűnik el a karakterünk, hagy maga után örökséget.

Ennélfogva nincsenek tervek a rendszer megváltoztatását illetően, funkcióját ellátja.

(Persze azért vannak negatív dolgok is, pont emiatt, hogy túl is teljesít a koncepción. Nektek van ötletek, hogy lehetne javítani? - szerk)

divider

Második: „Vannak tervek más játék-végi elemek implementálására, mint ami a Greater Rift manapság?”

Bár nincsenek tervek egy hasonló kihívást igénylő rendszer bevezetésére, lesznek új játékbeli elemek, amelyek alternatív kihívásokkal fognak minket ellátni, ezzel javítva a játékélményt.

Ez lesz a Challange Rift, amelyek más kontextust fognak adni mindenkinek, akinek új a build, amit az adott karakter használ. (Challange Rift = valaki más karakterével kell megdönteni a rekordját). Ez jó koncepció ranglistára is, összehasonlíthatóak az időeredmények barátokkal, más játékosokkal. Bővebb infó erről majd jönni fog, amint közel állunk a kiadáshoz (mondhatni soon™ :D)

Továbbá a GRift optimalizálás sem áll meg, mobsűrűség, pályarészek, mezők, szörnyek módosításai várhatóak. Ezekből következik, hogy nem fogunk üresen tengődő helyekkel találkozni Rift közben, nincsenek váratlanul ránk, mint rántott húsra, rávetődő elitek a bejáratnál, vagy ugrás közben minket szétbombázó Lacunik sem.

divider

Harmadik: „Miért van az, hogy a változtatások nem befolyásolják nagymértékben a jelenlegi metát (tehát a legerősebb ismert kombinációkat)? Szem előtt tartják a metát a változtatások során?”

Community Manager-i hosszászólás: Ez nem egy konkrétan előfordult kérdés, de rengeteg szerteágazó kérdésre ad választ, amelyek a kérdezz-felelekből jöttek.

Mikor megtervezünk tárgyakat (pl Barber) vagy erősítünk a sebzéseken (pl Barbarian’s Wrath of the Wastes set) egy javítócsomagban, a cél az, hogy a választási lehetőségek bővüljenek, jöjjön létre alternatív út. Ha csak simán túlerősítenénk ezeket a dolgokat (overcreep), akkor csak szimplán az eddigi legerősebb kombináció helyett egy újat hoznánk létre, amely nem segíti elő a variálási lehetőségeket. Ezáltal nem kell attól félni, hogy minden új tárgyat feltétlen ki kell ütni, és használni erőltetve.

A fő cél, hogy alulteljesítő tárgyakat hozzunk a többi szintjére, hogy esetleg a tárgy adta lehetőségeket feltérképezhessék, hátha van új kombináció, amely vetekszik a metával. A közösség úgy is megtalálja a módját, hogy a legtöbbet kihasználja a tárgyból, ha ez színesebbé teszi a metát, akkor megérte. Látható tehát hogy a metát nem akarjuk felborítani, kerülni kell az elhanyagolhatatlan tárgyak bevezetését.

Természetesen, ha mégis hasonló jelenség fordulna elő, a megfelelő lépéseket meg kell lépni ennek érdekében, erre a jövőben is figyelünk.

Forrás: battle.net

 

 
Envo
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 
Primal Ancient... hír
február 07.
 
Patch 2.5.0 PTR hír
február 01.
 
2.4.3 patch magyarul hír
január 14.
 
Kellemes ünnepeket! hír
december 25.
 
Új 2.4.3-as PTR patch hír
december 12.
 
2.4.1 szárnyak... hír
december 05.
 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

2-1-2-patch-magyarul

A holnapi nap folyamán egy kis podcastet tervezünk a DiabloHungaryTV -n, amiben szóban lefordítjuk és átbeszéljük a 2.1.2 -es patch változásait. Az időpont 18:00 és megpróbáljuk maximum 40 percben összesűríteni. Tudjuk jól, hogy javában játszani fogtok, d
január 30. - diablohungary.hu

Új Season: Mire számíthatunk?

Hamarosan itt az idő, hogy az Első Szezon keretében lerakjuk a fegyvereinket és összegezzük az elérteket. Sokakban felvetődik a kérdés, hogy mi is lesz ha lezárul ez a folyamat, mi lesz a sok munkával megszerzett arannyal, illetve szintekkel 2015. február
január 30. - diablohungary.hu

Színes Bögre 2.0! Már rendelhető!

A DiabloHungary.hu egyedi bögréi már elég régóta tervbe voltak, hiszen magyar viszonylatban sajnos nem igazán lehet elérni ilyen termékeket, a licensz jogok miatt. Többek között emiatt is volt ekkora csúszás, mivel egyeztetnünk kellett a Blizzard Entertai
január 30. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu