Chat
Online
Chat now
16 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Elsősegély
68 hozzászólás
Az utolsó remény
91 hozzászólás
TeamSpeak
33 hozzászólás
Diablo 3 Konzol
296 hozzászólás
Diablo 2
438 hozzászólás
Barbarian
37 hozzászólás
Diablo 3
1858 hozzászólás
Season 11 Start
2 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Barbár
63833 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
63597 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
63086 megtekintés
 
Diablo III - Monk
63062 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
51569 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
44334 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
28114 megtekintés
 
 
Farmolási tippek
23782 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
23413 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
68 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

kedveli a(z) Whirlwind Barbarian Build - 2.6.1 című cikket. 4 napja
 
 

Friss Diablo hírek

 
Általános 2017. február 08. 0 hozzászólás
 

A fejlesztők elárulták hogyan változott az elképzelésük a Greater Riftek tervezésével kapcsolatban.

Miközben egyre nagyobb és nagyobb szintű G-Rifteket pusholsz (a nagyobb rank vagy nagyobb Legendary Gem szint elérése miatt) egyszer elérkezel ahhoz, hogy a kiválasztott Riftet már nem tudod teljesíteni.

A G-Rift sikeres végrehajtását három tényező határozza meg:

  • A karakter ereje. (Main statok, Crit Hit Chance stb..) Ez a legszámottevőbb faktor.
  • Mennyire tudod kihasználni, kivitelezni a karaktered buildjét. (Focus és Restraint buffok megléte, Convention of the Elements ciklus maximális kihasználtsága stb..)
  • Mennyire tudsz alkalmazkodni a kapott Rift kihívásaihoz. ( A dungeon mérete, mobok és elitek sűrűsége, milyen Rift Guardiant kell legyőzni.)

Más szóval, G-Rifthez három dolog kombinációja szükséges: Erő, Kivitelezés, Alkalmazkodás.

A Blizzard megcsinálhatná, hogy minden Greater Rift ugyanazzal az elrendezéssel, mob sűrűséggel és bossal jöjjön, ilyenkor csak a builden és a kivitelezésen lenne a hangsúly. Valójában a Challenge Rift majd ugyanezt fogja nyújtani. Bizonyos időközönként egy új Challenge Rift lesz elérhető, melyben a kapott hősöd buildjét tudod tesztelni, miközben a Rift felépítése állandó.

A Greater Riftek azonban különböznek.

Nagyon sok időt töltesz ugyanazzal a karakterrel. A karaktered ereje pedig nem nő gyorsan, különösképp late-gameben, amikor már egy komplett, jól rollolt szettel rendelkezel. Habár fejlődsz és más buildet is kipróbálhatsz, ez az érték mégis statikus. Így hát máshova kell összpontosítani, hogy a G-Riftet szórakozás legyen újra és újra kivinni.

Itt jön képbe az alkalmazkodás. A fejlesztők észszerűen terveznek szörnyeket, Rift Bossokat, dungeon felépítéseket, melyek kihívás elé állítják a játékosokat. A behatásoknak riftről riftre változniuk kellene, azonban, ha túl sokszor változnak úgy érezheted, hogy a dungeon teljesítése meghaladja képességedet. A fejlesztők célja az, hogy kevesebb változók érjenek, viszont különbözzenek egymástól.Ha olyan riftben vagy, ami barlang felépítésű, vagy az első mob csoport sok Writhing Deceiverből áll és azonnal tudod, hogy lehetetlen lesz kivinni, akkor vagy a barlang felépítésén vagy a mob sűrűségen kell állítani.

Ezért hát csökkentették a Rift folyosók átlagos méretét a 2.4.3-as Patchben, hogy növeljék a folyosók számát az adott Riftben, kevesebb hangsúlyt fektetve a felépítésen és mob sűrűségen. Továbbá, néhány meglévő struktúrán és szörnytípuson változtattak, például a Heaven (Menny) beállításon feltöltöttek sok, üres helyet, vagy a fentebb említett Writhing Deceiverek már sokkal gyorsabban bukkannak fel, elrejtőzött állapotukból.

Most, mikor a karaktered maximális erejével és kihasználtságával tolod a dungeont, ahhoz az elkerülhetetlen pillanathoz jutsz, hogy akkor vagy sikeres, ha a tökéletes Riftet kapod. Ez az az igazság, amit nem próbálnak elkerülni. De, ha a tökéletes egyensúlyt állítjuk be a karakter ereje, kivitelezése és alkalmazkodása között, akkor nagyjából növelhető az az élmény és küszöb, aminél mindennek tökéletesen kell menni.

Forrás: Battle.net

 

 
mmartin95
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu