Chat
Online
Chat now
19 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
PlayStation 4
1 hozzászólás
Xbox One
1 hozzászólás
Elsősegély
19 hozzászólás
Diablo 3 Konzol
280 hozzászólás
Diablo 3
1814 hozzászólás
Trade
238 hozzászólás
Diablo 2
420 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
68 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Monk
58772 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
58735 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
58162 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
57581 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
46691 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
38744 megtekintés
 
 
Minden a Legendary Gemekről
24874 megtekintés
 
Farmolási tippek
21631 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
19884 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
66 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

 

 

Morzan hozzászólt a(z) PlayStation 4 témájú fórumban. tegnap
 
 

Friss Diablo hírek

 
Általános 2017. február 08. 0 hozzászólás
 

A fejlesztők elárulták hogyan változott az elképzelésük a Greater Riftek tervezésével kapcsolatban.

Miközben egyre nagyobb és nagyobb szintű G-Rifteket pusholsz (a nagyobb rank vagy nagyobb Legendary Gem szint elérése miatt) egyszer elérkezel ahhoz, hogy a kiválasztott Riftet már nem tudod teljesíteni.

A G-Rift sikeres végrehajtását három tényező határozza meg:

  • A karakter ereje. (Main statok, Crit Hit Chance stb..) Ez a legszámottevőbb faktor.
  • Mennyire tudod kihasználni, kivitelezni a karaktered buildjét. (Focus és Restraint buffok megléte, Convention of the Elements ciklus maximális kihasználtsága stb..)
  • Mennyire tudsz alkalmazkodni a kapott Rift kihívásaihoz. ( A dungeon mérete, mobok és elitek sűrűsége, milyen Rift Guardiant kell legyőzni.)

Más szóval, G-Rifthez három dolog kombinációja szükséges: Erő, Kivitelezés, Alkalmazkodás.

A Blizzard megcsinálhatná, hogy minden Greater Rift ugyanazzal az elrendezéssel, mob sűrűséggel és bossal jöjjön, ilyenkor csak a builden és a kivitelezésen lenne a hangsúly. Valójában a Challenge Rift majd ugyanezt fogja nyújtani. Bizonyos időközönként egy új Challenge Rift lesz elérhető, melyben a kapott hősöd buildjét tudod tesztelni, miközben a Rift felépítése állandó.

A Greater Riftek azonban különböznek.

Nagyon sok időt töltesz ugyanazzal a karakterrel. A karaktered ereje pedig nem nő gyorsan, különösképp late-gameben, amikor már egy komplett, jól rollolt szettel rendelkezel. Habár fejlődsz és más buildet is kipróbálhatsz, ez az érték mégis statikus. Így hát máshova kell összpontosítani, hogy a G-Riftet szórakozás legyen újra és újra kivinni.

Itt jön képbe az alkalmazkodás. A fejlesztők észszerűen terveznek szörnyeket, Rift Bossokat, dungeon felépítéseket, melyek kihívás elé állítják a játékosokat. A behatásoknak riftről riftre változniuk kellene, azonban, ha túl sokszor változnak úgy érezheted, hogy a dungeon teljesítése meghaladja képességedet. A fejlesztők célja az, hogy kevesebb változók érjenek, viszont különbözzenek egymástól.Ha olyan riftben vagy, ami barlang felépítésű, vagy az első mob csoport sok Writhing Deceiverből áll és azonnal tudod, hogy lehetetlen lesz kivinni, akkor vagy a barlang felépítésén vagy a mob sűrűségen kell állítani.

Ezért hát csökkentették a Rift folyosók átlagos méretét a 2.4.3-as Patchben, hogy növeljék a folyosók számát az adott Riftben, kevesebb hangsúlyt fektetve a felépítésen és mob sűrűségen. Továbbá, néhány meglévő struktúrán és szörnytípuson változtattak, például a Heaven (Menny) beállításon feltöltöttek sok, üres helyet, vagy a fentebb említett Writhing Deceiverek már sokkal gyorsabban bukkannak fel, elrejtőzött állapotukból.

Most, mikor a karaktered maximális erejével és kihasználtságával tolod a dungeont, ahhoz az elkerülhetetlen pillanathoz jutsz, hogy akkor vagy sikeres, ha a tökéletes Riftet kapod. Ez az az igazság, amit nem próbálnak elkerülni. De, ha a tökéletes egyensúlyt állítjuk be a karakter ereje, kivitelezése és alkalmazkodása között, akkor nagyjából növelhető az az élmény és küszöb, aminél mindennek tökéletesen kell menni.

Forrás: Battle.net

 

 
mmartin95
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
kép 57
 
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

2-1-2-patch-magyarul

A holnapi nap folyamán egy kis podcastet tervezünk a DiabloHungaryTV -n, amiben szóban lefordítjuk és átbeszéljük a 2.1.2 -es patch változásait. Az időpont 18:00 és megpróbáljuk maximum 40 percben összesűríteni. Tudjuk jól, hogy javában játszani fogtok, d
január 30. - diablohungary.hu

Új Season: Mire számíthatunk?

Hamarosan itt az idő, hogy az Első Szezon keretében lerakjuk a fegyvereinket és összegezzük az elérteket. Sokakban felvetődik a kérdés, hogy mi is lesz ha lezárul ez a folyamat, mi lesz a sok munkával megszerzett arannyal, illetve szintekkel 2015. február
január 30. - diablohungary.hu

Színes Bögre 2.0! Már rendelhető!

A DiabloHungary.hu egyedi bögréi már elég régóta tervbe voltak, hiszen magyar viszonylatban sajnos nem igazán lehet elérni ilyen termékeket, a licensz jogok miatt. Többek között emiatt is volt ekkora csúszás, mivel egyeztetnünk kellett a Blizzard Entertai
január 30. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu