Chat
Online
Chat now
8 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Az utolsó remény
144 hozzászólás
PlayStation 4
9 hozzászólás
Zárolt Battle.net profil
52 hozzászólás
Error 1016
4 hozzászólás
Segítség
2 hozzászólás
Diablo 3
1936 hozzászólás
Hardcore
90 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Demon Hunter
82693 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
82225 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
81742 megtekintés
 
Diablo III - Monk
76956 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
65005 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
62709 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
37318 megtekintés
 
 
 
Mi az a Diablo?
33883 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
112 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
72 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

Johnson hozzászólt a(z) Az utolsó remény témájú fórumban. 2 órája
 
 

Friss Diablo hírek

 
Általános 2015. február 12. 3 hozzászólás
 

A február 10-i "kocsmai beszélgetésben" Nevalistis, Travis Day, Don Vu és Wyatt Cheng vesézte ki a Season 1, 2-vel és a közeli jövővel kapcsolatos kérdéseket.

Először nézzük a szezonnal kapcsolatok érdekességeket az egyszerűség kedvéért pontokban:

  • A Season egy újfajta közösségi lehetőséget biztosít, pl. a kedvenc streamer-ünk fejlődésének követése nulláról.
  • A Season 2 kevésbé akarja a középpontba helyezni a gyors szintezést, az "okos játék" elérése érdekében.
  • A Pylonok és a GRiftek még több módosítást kapnak a még relevánsabb ranglista érdekében, hiába az RNG* az úr.
  • A következő szezonok rövidebbek lesznek (5 hónapnál biztos nem több). Ez viszont befolyásolni fogja a javításokat érkeztét is, amik két Season közt fogunk megkapni, az egyensúly megtartása érdekében egy szezonon belül. (Nem úgy mint a 2.1.2-nél)
  • A Hódítások* lényege, hogy egy különleges játékélményt adjanak, ne a szokásos monoton cselekvéssel találkozzunk.
  • Wyatt szerint a GRift elvonja a figyelmet az ember egyéni fejlődéséről, sokkal inkább ezt kellene a játéknak jutalmazni.
  • A legjobb GRiftet elérő csoportok összetétele folyamatosan változik Season-ön belül, nincs egy fix legütősebb összeállítás.
  • A szezonok vonzóbbá tételének következményei a csak ott található új legendás ékkövek.
  • A Season exkluzív tárgyak használata felülmúlta az elvárásokat, boldogak az eredménnyel.
  • Játékmenetbeli változtatásokon is gondolkodnak Season-ön belül, mi lenne ha nem is lenne gyógyítás? Nyílván az ilyen szezonok nem lennének nagyon hosszúak.

Egyéb:

  • A "Talk to Alaric" küldetés a (gyors szintezés miatt) módosításokon fog átesni.
  • Az Ancient tárgyakat Travis vetette fel ötletként, mert 2 hét alatt elérte a célját a Season-ben.
  • Eredetileg skálázott Ancient-ök voltak az alapötletben, de leegyszerűsítették egyfajtára, mivel feleslegesen lett volna komplexebb.
  • A Diablonak annak a játéknak kell lennie, amiben elérsz egy bizonyos saját célt, majd egy időre lerakod, és várod/csinálsz új kihívást.
  • A BlizzCon-on bemutatott szetteket érintő változtatások érkezni fognak, ha nem is abban a formában, de azt az elvet követve.
  • Az alapanyagok automatikus felvétele megtévesztő lenne a játékos számára a jutalmazás megítélése, és a felvétel megtörténte szemszögéből, viszont elismerik, hogy idegesítő egyesével felvenni mindet.
  • A BlizzCon-on alkotott gyűrű, ami váltogatja az elementális bónuszát, már készen van.
  • A klasszikus Diablo settek fognak kapni 6-os set bónuszt az elkövetkezendőkben (Pl Tal Rasha set)
  • A képességek variálhatóságát a Legendary affixokkal akarják elérni, nem a meglévő képességek változtatásával.
  • A RoRG farmolása körüli nehézségeknek utána fognak járni. (Szerk.: Ami szerintem teljesen felesleges, mivel T6-on 20% esélye van esni Cache-ből. Aki nem tud T5-T6-on menni, az azzal a gyűrűvel sem tudna.)
  • A "kétkezes-két egykezes fegyver" közti egyensúllyal elégedettek a fejlesztők.
  • A kasztspecifikus tárgyakon azért kevesebb a legendás tulajdonság, mert a nagyvonalú, mindenki számára használható tárgyakat helyezték előtérbe. Gondoloni kell itt a Mighty Belt-re például.
  • Azért nincs a játékban tűzalapú legendás ékkő, mert ez az elementál már így is több bónuszt kap tárgyakból, mint a többi.
  • A Nemezis rendszer* nem fog PC-re jönni.
  • A GRift Trialokkal kapcsolatos kellemetlenségeknek utánanéznek.
  • A Succubus debuffjai újra lesznek tervezve.
  • A Blood Shard korlátozás nem véletlen, ezzel akarját ösztönözni a újakat a használatára, és hogy ne vonjuk meg magunkat a jutalomtól. A felső korlát viszont változhat.
  • Nem terveznek berakni nagyobb nehézségi szinteket.
  • A Forgotten Soul kisebb karaktereknek túl ritka, a nagyobb karaktereknek túl lényegtelen. Keresik erre a megoldást.
  • A gyűrűk terén fellelhető variálhatóság hiánya kezelve lesz.
  • A kereskedés feketelistán van továbbra is, nem lehet a játékba tenni káros hatások nélkül.
  • Az új settek terv szerint az egycélpontos képességeket fogják előnyben részesíteni.
  • A Focus és Restraint gyűrűpáros és a Helltooth Set módosítva lesz.



*RNG - véletlenszerű értékgenerálás
*Hódítás - Conquest
*Nemezis rendszer - A nagyobb karakterhez való felskálázás egy játékon belül

Forrás: DiabloFans

 

 
Envo
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 3 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 

Erasor

febr. 13., 16:02
Köszi az összefoglalót.
 
 
 
 

Sc.Dawe

febr. 13., 14:35
Köszi szépen :) hasznos leírás
 
 
 
 

Liteon

febr. 13., 08:15
Köszi a összefoglalót.
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu