Chat
Online
Chat now
24 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Három szavas történet
207 hozzászólás
Magyar Diablo III Klánok
76 hozzászólás
Keresgélő
301 hozzászólás
Diablo 3
1865 hozzászólás
Elsősegély
91 hozzászólás
Demon Hunter
44 hozzászólás
Barbarian
46 hozzászólás
Az utolsó remény
91 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Barbár
65379 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
65326 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
64857 megtekintés
 
Diablo III - Monk
64190 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
52702 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
46100 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
28930 megtekintés
 
 
Farmolási tippek
24346 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
24183 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
68 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

kedveli a(z) Condemn Crusader című cikket. 13 órája
 
 

Friss Diablo hírek

 
Általános 2016. január 24. 0 hozzászólás
 

Ismerd meg a Greyhollow Island történetét, amely a 2.4 -es patchel vált elérhetővé.

PATCH 2.4.0 ÁTTEKINTÉS: GREYHOLLOW ISLAND

A tenger sója égeti a szemed, miközben tombol a végtelen vihar. Rengeteg hajó emléke, amint nekicsapódnak a szárazföld csipkézett partjainak, villan fel benned olyan élénken, mint a villám, ami imént csapja ketté az eget erősen megvilágítva a körülötted lévő erdőt. Az erős fenyőillatot megzavarja az édeskés íze a pusztulásnak, és az ezernyi szempár, ami a messziségből tekint ránk figyelmeztetően – ha a Greyhollow Island őrült légköre nem szed szét, a bestiák majd megoldják.

Ami elveszett, maradjon is úgy.

Mérföldekre Westmarch partjaitól van egy sziget, amiről a legtöbben azt hiszik, hogy csak egy legenda. Elzárva Sanctuary többi fejlett civilizációitól. Greyhollow egyszer egy hatalmas birodalom központja volt, gyakorta az elszigetelt társadalmak hihetetlen mértékben nőttek és fejlődtek, Greyhollow-val sem volt ez másképp. A polgárai elhivatottak voltak a titokzatos és –ahogy az gyakran előfordul a Sanctuaryban - velejéig romlott teremtmények iránt. Eddig ismeretlen okok miatt ez az elképzelhetetlenül fejlett társadalom összeomlott romokat, káoszt és időtlen átkokat hagyott maga után.

Az évek alatt kíváncsi kalandozók pislákoló fényeket véltek felfedezni a távolban. A legtöbben azt hitték, hogy csak egy illúzió, vagy esetleg csapda, amit a gonoszok találtak ki, akik ezt a földet lakják. Akadtak olyanok, akiknek a kíváncsisága kielégíthetetlen volt és megpróbáltak elutazni a szigetre, felfedezni azt, hogy híressé és gazdaggá váljanak, de mindegyik utazás tragédiával ért véget.

A Rejtély létrehozása – Életet lehelni Grehollow-ba

Greyhollow Island rejtélyes eseményei mögött gondos tervezés, valamint több különböző téma áll.

Összességében hátborzongató hangulat jellemzi ezt a természetfeletti területet. Biztosra szerettünk volna menni, hogy ez az uralkodó hangulat az egész övezeten végig fennmaradjon a játék művészi megjelenésétől a teremtmények modelljéig. Ezek összhangba hozása a sziget erdőségeivel gyorsan és határozottan megvolt, hiszen a tervezőink és designereink buzgón vágtak neki a terület élettel való feltöltésével, ahogy a koncepció a játéknak egyre szervesebb részévé kezdett válni. Ez azt jelenti, hogy az elején néhány vázlat és stílusleírás volt még csak; de Greyhollow máris annyira letisztult és összetett lett, hogy csak kis erőfeszítés szükségeltetett az elemek saját eszközeinkkel való elkészítéséhez. Nyilvánossá vált számunkra, hogy a „játékos a természet ellen” hangulat eléréséhez kerülnünk kellett a humanoidok túlzott használatát. Joe Shely vezető játéktervező röviden elmondta, hogy a döntés tudatos volt: „Grehollow Island az erőben lévő éjszakai egyedüllétről szól.

Ez egy meg nem szelídített sziget természetes és természetfeletti veszélyekkel. A sziget teremtményei ezt visszatükrözik az Ősi Vadászon (Primeval Hunter) és az Izzó Halálon (Glowing Death) keresztül egészen a Kaptár Anyáig (Hive Mother) és az Ezüsthátig (Silverback). Az inspiráció a változatos helyekből jött, de Neal Wojahn technikai művész Csendes-óceáni partvidék észak-nyugati személyes tapasztalata is kulcsszerepet töltött be a halálos tengeri elemek behozásában: ott született és nőtt fel a vidéken. Neal egy visszaemlékezése során mesélt egy partvidékről, mely a „Csendes-ócéán temetője” nevet viseli, melyen a többi partvidékhez képes jóval több hajóroncsot található. Ezek a jegyek Greyhollow-szerte megtalálhatóak, ahol csak egy pillanatig tart megtalálni egy roncsot, melyet a hullámot kavarnak és morzsolnak szét, így az óceán nyert erejét türközik, ahogy azt a csapat is szerette volna.

Végtelen felfedezés – A sztori behozása az Adventure Mode-ba

Az olyan területek Adventure Mode-ba való behozásával, melyek a Kampány módban nem elérhetőek, a fejlesztői csapat új a történetmesélés új módszereivel kísérleteznek. „Nem igazán volt olyan lehetőségünk, hogy ezt a sztori közepébe csak úgy beledobjuk”, osztja meg Matthew Berger senior szinttervező. „Ez új kihívások elé állított minket, hiszen az Adventure Mode nem a sztori végigjátszására lett kitalálva; itt a játékosok újra és újra végigjátsszák a tartalmat”.

Greyhollow történetének megragadása sokkal komplexebb törekvéseket igényelt, mintsem egy rövid kiruccanás a zónába. Ahogy felfedezed a szigetet, lépésről lépésre ki fogod tudni bogozni minden egyes naplóbejegyzés után a szigetet övező rejtélyt. Nem minden játékos fogja ugyanúgy megtapasztani a történetet, továbbá nem mindenki fogja ugyan arra az eredményre következtetni; ez valóban minden játékos saját hozzáállásán fog múlni, mire koncentrál rá, vagy csak keresztül megy a területen és teljesíti a vérdíjakat.

Ez egy hatalmas lehetőség volt, hogy felfedezhesd az Örök Konfliktus eseményeit Sanctuary-n kívül is. Leonard Boyarsky senior világtervező kifejti, hogy Greyhollow Island történetmesélési módszereit inkább vezeti a felfedezés, mintsem a sima kifejtése a dolgoknak. „Arra fókuszáltunk, hogy kevesebb legyen a fő narratíva, és több hangsúly essen a rejtélyekre és a melléktörténetekre, és hogy a játékosok a történet darabjait maguktól tegyék össze, mi is történt valójában”. Ez a megközelítés sokat segít abban, hogy Sanctuary lényegesen nagyobb és sokkal élőbb, mint eddig bármikor, ahol az angyalok, démonok és kalandorok fondorlatos eseményei megtörténnek.

A Sziget éhezik…

Greyhollow szigetének hangulatai, ellenségei és játékmenete mind egy hátborzongató és magányos érzés közvetítésére lett tervezve, amely kétségbeesést kíván kelteni azok között, akik elvesztek a fák között. A növény- és állatvilág is vérszomjasnak mondható, és csak a rendíthetetlen kalandorok fedezik majd fel az eltemetett titkokat. Izgatottan várjuk, hogy a játékoson belemerüljenek és kitalálják Greyhollow titokzatos lakóinak legendáját.

Legyetek óvatosan, kalandorok, nehogy Ti is az ősi gonosz elfeledett áldozataivá váljatok!

 

 
Morzan
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
Kapcsolódó cikkek
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 

Diablo videók

 

Utolsó hozzászólások

 
Shadow Impale Demon... hír
október 15.
 
Lightning Hydra... hír
október 13.
 
Megjelent a Blizzard... hír
szeptember 30.
 
Exploding Palm Monk... hír
szeptember 25.
 
Diablo III - Necromancer hír
szeptember 13.
 
Új PTR iteráció:... hír
augusztus 31.
 
Suppork monk build -... hír
augusztus 30.
 
Ma 17 éves a Diablo II hír
augusztus 20.
 
2.6.1 PTR Patch -... hír
augusztus 16.
 

Ajánló

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 
kép 80
 
 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu