Minden lovagnak egyszerre csak egy aurája lehet aktív, viszont az addig működik, amíg csak akarjuk. Ha több lovag is van egymás közelében, akkor mindegyiknek az aurája érvényesül, amennyiben különbözőket használnak - azonos aurák esetén csak az erősebb hatása jelentkezik. Amikor egy lényen (vagy akár rajtunk is) több aura van jelen, az aurák felváltva jelennek meg, egyszer az egyik, egyszer a másik látszódik. A védőaurák segítik a lovagot és csapattársait a túlélésben, az ellenségben viszont semmilyen kárt sem tesznek. Sajnos ezek a képzettségek egészüket tekintve nem túlságosan hasznosak, egyedül a Defiance és Salvation az, amit még tudunk valamire használni.
Prayer - Ima |
Resist Fire - Tűzellenállás |
 |
 |
 |
 |
A Prayer manáért cserébe gyógyítja a lovagot és csapattársait (ez az egyetlen aura, ami manát igényel). Nem túlságosan hasznos skill, ahhoz túl keveset gyógyít. Már a játék elején látni fogjuk, hogy más aurák, pl. Might, sokkal hasznosabbak. Egy pontnál többet semmiképpen nem érdemes rárakni, azt is legfeljebb azért, mert előfeltétel magasabb skillekhez. Használjunk inkább életlopást, vagy a Redemption aurát.
|
Növeli a paplovag és csapatának tűzellenállását. Sok értelme nincs ennek a skillnek, mert a Salvation egyszerre növeli a három elemi támadás elleni ellenállást, így ezt az aurát aligha érdemes használni. Ilyen jellegű aurákkal lényegében nem lehet látni lovagokat.
|
|
Vigor - Életerő |
 |
 |
Növeli a csapat tagjainak futási gyorsaságát és erőnlét-visszanyerését. Ezzel szinte sosem fáradsz el, percekig futhatsz folyamatosan akár a legnehezebb páncélban is, mindezt sokkal gyorsabban, mint eddig. Ezen kívüli haszna legfeljebb párbajban képzelhető el, ahol a Charge skillel kombinálva még ennél (és ellenfelünknél) is gyorsabbak lehetünk.
|
|
Meditation - Meditáció |
 |
 |
Rendkívüli mértékben meggyorsítja a paladin és csapattársainak mana-visszatöltődését. Ez kifejezetten a varázsló kasztok számára előnyös, amennyiben ilyen csapattársakkal játszunk együtt, rakhatunk rá egy pontot. Ez is bőven elég, mert már első szinten is többszörör annyi mana töltődik vissza, mint egyébként.
|
|
Redemption - Megváltás |
Salvation - Üdvözülés |
 |
 |
 |
 |
Hasznos lehet ez az aura, ami bizonyos időközönként jelentős mértékben növeli a lovag életerejét és manáját azzal, hogy a közelben lévő elhullott ellenfelek lelkét szabadítja fel - szintenként nő ez a mennyiség, és a megváltás esélye. Nagy hátránya, hogy csak a lovagra hat, a csapattársakra sajnos nem. Szükségességét kérdésessé teszi az élet- és manalopás megléte is.
|
Talán a leghasznosabb aura a védőaurák között, a Salvation növeli a tűz-, jég- és villámellenállásunkat, és ez érvényes a csapat összes tagjára is. Legfeljebb 5-6 pontot érdemes rákölteni, ugyanis addig gyorsan nő a hatásfoka, utána viszont jelentősen lassul, de az igazat megvallva egy pont szinte kötelező rá, főleg, hogy nincs előfeltétele. Nightmare és Hell nehézségi fokozaton hasznos a leginkább, hiszen ott alapból csökkentett ellenállással indulunk.
|
|
|