Chat
Online
Chat now
13 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Elsősegély
196 hozzászólás
Diablo 2
480 hozzászólás
Trade
248 hozzászólás
Három szavas történet
247 hozzászólás
Segítség
10 hozzászólás
Az utolsó remény
165 hozzászólás
Diablo 3 Konzol
327 hozzászólás
Diablo 3
1957 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Demon Hunter
92532 megtekintés
 
Diablo III - Barbár
91303 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
91001 megtekintés
 
Diablo III - Monk
83665 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
71634 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
71516 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
41864 megtekintés
 
 
Mi az a Diablo?
39888 megtekintés
 
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
114 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
72 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

Anthony_75 hozzászólt a(z) Elsősegély témájú fórumban. február 20.
 

Diablo II Bérgyilkos Skillek

 
"Akit nem a hamis ego ösztönöz, és értelme mentes az anyagi kötelékektől, azt tettei nem kötik, s nem is gyilkos ő, még ha embereket öl evilágban." - Bhagavad Gita, 18.17

Az orgyilkos harcművészeti képzettségeit két fő kategóriába különíthetjük el. Az első kategóriába tartoznak az úgynevezett befejező mozdulatok, melyekkel a betárolt energiákat tudjuk kisütni. Fontosnak tartom még itt megjegyezni, a félreértések elkerülése végett, hogy a sima támadás is befejező ütésnek minősül. A másik osztályt a feltölthető képességek alkotják, amelyek kihasználásához először néhány sikeres ütést kell bevinnünk ellenfeleinknek. Csak ezután süthetjük ki, és élvezhetjük az általuk kínált bonuszt. Ezek főleg elemi támadási formák lesznek, de akad néhány egészen speciális is. 

Ez a kép egy ritka pillanatot örökít meg, a Bérgyilkosnő minden feltöltő képessége maximumon van: 


1. szintű képességek

Tiger Strike - Tigriscsapás Dragon Talon - Sárkánykarom


A legegyszerűbb feltölthető képesség. Sokkal nagyobb fizikai sebzést okozhatunk segítségével. Mellette szól, hogy csak kobra-, illetve tigrisütések kombinációjával fogjuk a legkönnyebben legyőzni - nem fizikai immunis - ellenfeleinket, ha egy az egy ellen harcolunk velük. Ismereteink mélyülésével manaigénye nem változik, csak sebzése és támadóértéke nő. Bármilyen osztályú fegyverrel használható. Ez a feltöltő képesség csak egy fegyverrel tölt fel.
Az első speciális befejező mozdulatunk. Igazából semmi különös, csak egy gyomorforgató rúgás, ellenfelünk irányában. Igen látványos, főleg, ha néhány elementáris feltöltést is betároltunk előzőleg. A magasabbrendű befejező mozgások előkövetelménye, egyébként csak szép. Ha mégis magasabb szintű elsajátítása mellett döntünk, számíthatunk sebzésének és támadóértékének növekedésére. Sőt, ha igazán sok energiát fordítunk rá, rúgásaink száma is emelkedhet. Manaigénye fejlődésünk minden szakaszában változatlan.

6. szintű képességek

Fists of Fire - Tüzes Öklök Dragon Claw - Sárkánykörmök




A képesség használatával a legegyszerűbb elemi segítőnket: a tüzet hívhatjuk oldalunkra társnak. Feltölthető képesség, kisütésének többféle módja lehet. Rövid koncentrációval, és egy ütéssel csak egy ellenfelünk érzi majd meg erejét - tűzsebzés formájában -, ha azonban több időt szánunk feltöltésére, pár másodpercre felgyújthatjuk a talajt magunk mellett, illetve kisebbfajta tűzrobbanást is okozhatunk vele. Előkövetelményként a Tigriscsapás ismerete szerepel. Magasabb szinteken csak sebzése és támadóértéke növekedik, manafogyasztása változatlan marad. Csak karom osztályú fegyverrel használható. Ez a képesség egy vagy két karommal is feltölthető.
A második speciális befejező mozgásunk. Speciális, mert ez az egyetlen képesség, melynek használatához két fegyverre van szükségünk. Használatakor az orgyilkos egy - majdnem védhetetlen - ütéskombinációval támad ellenfelére, és ha ez még nem lett volna elég, az előzőleg betárolt energiákat is rászabadítja. Megtanulásához előkövetelmény a Sárkánykarom ismerete. Ismereteink mélyítése közben sebzésünk és támadóértékünk fog növekedni, manafelhasználása konstans. Csak két, karom osztályú fegyverrel használható.

12. szintű képességek

Cobra Strike - Kobramarás

Már-már a tiszta vámpírizmus megjelenése orgyilkosunk fegyvertárában. Használatakor az ellenfél élet- és mágikus energiáit tudjuk magunkévá tenni. Kisütésének pillanatától függ a lopás típusa, és erőssége is. Előkövetelmény a Tigriscsapás ismerete. Fejlesztésének következtében az energiaszívás mennyisége, és a támadóértékünk nő, manaemésztése változatlan marad. Bármilyen osztályú fegyverrel használható. Ez a feltöltő képesség csak egy fegyverrel tölt fel.

18. szintű képességek

Claws of Thunder - Villámok Karmai Dragon Tail - Sárkányfarok




Második elementáris feltöltési képességünk az elektromos energiákat szólítja meg. Hatalmas pusztítást vihet végbe, de figyeljünk, hogy mindig a megfelelő formában engedjük ki a kezeinkből. Nem mindegy ugyanis, hogy egy - mindent elsöprő - hullámban, egy irányban szabadítjuk fel, vagy sok kis apró tüskét hozunk belőle létre. Előkövetelménye a Tüzes Öklök képzettség ismerete. Ha időt fordítunk elsajátítására, tapasztalhatjuk, hogy a sebzés és a támadóérték növekedése mellett manaigénye nem változik. Csak karom osztályú fegyverrel használható. Ez a képesség egy vagy két karommal is feltölthető.
Igen érdekes befejező mozdulat, egy rúgással indul, amit egy robbanás és az előre eltárolt energiák kisütése követ. A robbanás hatására a közvetlen közelünkben lévő ellenfelek hátratántorodnak, vagy esetleg a reinkarnáció következõ fázisába lépnek. Megtanulásához előkövetelmény a Sárkánykarmok ismerete. Magasabb ismereti fokon a robbanás és a rúgás sebzése, valamint a támadóértéke emelkedik. Manafogyasztása nem növekszik.

24. szintű képességek

Blades of Ice - Jégpengék Dragon Flight - Sárkányrepülés
(delay: 2 mp)


Az elemi feltöltések közül a jég és a hideg uralmát sajátíthatjuk el utoljára. A képesség használatával nagy területen dermeszthetjük meg ellenfeleinket, és adhatunk jelentős hidegsebzést támadásunkhoz. Előkövetelmény hozzá a Villámkarmok ismerete. Mélyebb megismerésével növelhetjük sebzését és támadóértékét. A használatához szükséges mana mennyisége nem változik. Csak karom osztályú fegyverrel használható. Ez a képesség egy vagy két karommal is feltölthető.
Az orgyilkos talán legsokoldalúbb befejező mozdulata ez, hiszen nyithatja meglepetésszerűen az összecsapást egy ilyen rúgással, és veszély esetén könnyen el is tud vele menekülni, még akkor is, ha körbeveszik. Maga a képesség egy teleportból és egy rúgásból áll. Természetesen, ha vannak betárolt energiáink, a támadás azokat is felszabadítja. Előkövetelmény megtanulásához a Sárkányfarok ismerete. Hosszabb távú használata és gyakorlása során emelkedik sebzése és támadóértéke. Manaemésztése magas, de változatlan marad.

30. szintû képességek

Phoenix Strike - A Főnix Támadása


Az elementáris támadási formákat ötvözték egybe ebben a képességben. Kisütésének idejétől függően idézhet az orgyilkos tüzet, villámokat, jeget. Ez igen sokoldalúvá teszi a képzettséget, és majdnem minden szituációt megoldhatunk vele. Fontos megjegyezni, hogy a jég típusú támadás itt valódi fagysebzést okoz, és nem hideg általi lassítást.A megismeréséhez előkövetelménynek számít a Kobramarás és a Jégpengék ismerete. Magasabb szintre emelésével sebzései és támadóértéke növekszik, manaigénye azonban mindvégig állandó. Bármilyen osztályú fegyverrel használható. Ez a feltöltőképesség csak egy fegyverrel tölt fel.

Diablo videók

 

Ajánló

 

Utolsó hozzászólások

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu