Chat
Online
Chat now
17 látogató
 
vissza az oldal tetejére

Diablo hírek

 

Partnereink

 

 

 

 

Diablo fórumok

 
Diablo 3 Konzol
294 hozzászólás
Barbarian
37 hozzászólás
Diablo 3
1858 hozzászólás
Season 11 Start
2 hozzászólás
Segítség
1 hozzászólás
Elsősegély
44 hozzászólás
Diablo 2
437 hozzászólás
Az utolsó remény
88 hozzászólás

Új Diablo játékosok

 

Kedvelt Diablo cikkek

 
Diablo III - Barbár
62558 megtekintés
 
Diablo III - Demon Hunter
62019 megtekintés
 
Diablo III - Monk
61887 megtekintés
 
Diablo III - Wizard
61418 megtekintés
 
Diablo III - Witch Doctor
50254 megtekintés
 
Diablo III - Crusader
42662 megtekintés
 
Minden a Legendary Gemekről
27166 megtekintés
 
 
Farmolási tippek
23194 megtekintés
 
Mi az a Diablo?
22442 megtekintés
 

Beszéd téma

 
Minden a Legendary Gemekről
109 hozzászólás
 
Patch 2.1.1 - Magyarul
91 hozzászólás
 
Minden a Kanai’s Cube -ról
68 hozzászólás
 
 
Indul a Lottó!
57 hozzászólás
 
 

darkness123 hozzászólt a(z) Diablo 3 Konzol témájú fórumban. 5 órája
 
by xjj 2014. október 25. 57 hozzászólás
 

Írásom afféle vitaindítónak tekinthető, ami remélhetőleg folyamatosan fejlődni fog. Mindez tőletek függ: ha kapok jó tippeket, ötleteket eme ékkövek használatával kapcsolatban, azt hozzáírom.

Az ékkövek szintje maximálisan 200 lehet - kivéve a Boon of the Hoardert, amely 50. szinten eléri a 100%-os esélyt. A goblinékkő amúgy is kakukktojás, mert nem Greater Rift Guardian dobhatja, hanem Greed néni, aki a rejtélyes aranyportálon túl lelhető fel. A Gogok of Swiftness 50. szinten ugyancsak 100%-os lesz (de nem találtam rá vonatkozó infot, hogy gyakorlatilag lehet-e onnan tovább fejleszteni, de mindegy is, mert értelme nincs).

Az egyszeri játékos számára három dolog nagyon fontos: szintenként mennyivel fejlődik az ékkő, 25. szinten milyen új tulajdonságot kap (*), valamint mennyi esélye van Urshinak a különböző szintű Greater Riftek (GR) végén fejlesztenie. Ebből az előző kettő információt megtalálod az alábbi táblázatban - kiegészítve egy távolabbi céllal, az 50. szintű ékkő statisztikájával. Urshi fejlesztési esélyei attól függenek, hogy milyen szintű GR végén vagy, és milyen szintű az ékkő, amin javítani próbálsz általa. Ha legalább 10 szintnyi különbség van az ékkő javára a kettő között, az esély 100%-os.

+9: 90%
+8: 80%
+7: 70%
+6-tól 0-ig: 60%
-1: 30%
-2: 15%
-3: 8%
-4: 4%
-5: 2%
-6: 1%
-7-től lefelé: 0%

Fontosnak tartottam a pontos fordítást. Mindent magyarítottam, és mivel tudom, hogy a játék angol kifejezéseihez vagytok szokva, az új szavak első felbukkanásánál zárójelben jeleztem, hogy miről is van szó - ha elsőre nem lennének nyilvánvalóak. :) Jó olvasást, böngészést!

A hatalmasok végzete (Bane of the Powerful)

Sebzésed 30 mp erejéig 20%-kal megnő egy elit szörnycsapat elpusztítása után.

* Az elitek elleni sebzésed 15%-kal megnöveli és 15%-kal kevesebb sebzést szenvedsz el tőlük. (25. rangtól kezdődően.)

"Kevés dolog bátorítja fel jobban a lelket annál, mint amikor egy erőteljes ellenfelünk holtan hever a lábaink előtt." - Andomiel Chu, Xiansai drágakőcsiszoló mestere

Fejlesztés: rangonként 1 mp-cel tart tovább a hatás.

25. rang: a hatás 55 mp-ig tart.
50. rang
: a hatás 80 mp-ig tart.

Ötlet, tipp. Nyugodtan nevezhetjük a leggyakrabban használt és legjobb legendás ékkőnek. Ez annak köszönhető, hogy a sebzésünket szorozza.
A csapdába esettek végzete (Bane of the Trapped)
Sebzésed 15%-kal megnöveli az olyan ellenfelekkel szemben, melyek a szabad mozgást akadályozó hatás alatt állnak /slow, stun stb./.

* Kapsz egy aurát, amely a 15 yardnál (kb. 14 méternél) közelebb tartózkodó szörnyek mozgását 30%-kal lelassítja. (25. rangtól kezdődően.)

Tu de Qing úrhölgy ezekkel a szavakkal rendelte meg ezt az ékkövet a xiansai műhelyektől: "Jobban szeretem ha a célpontjaim alszanak, vagy részegek. Persze, nekem az is jó, ha lomhák."

Fejlesztés: rangonként 0,3% adódik a hatáshoz.

25. rang: a sebzésfokozó hatás 22,5%-os.
50. rang
: a sebzésfokozó hatás 30%-os.

Ötlet, tipp. Szintén rendkívül népszerű ékkő, hiszen általa szintén szorzódik a sebzésünk. Ha használsz lassító v. hasonló hatással rendelkező képességet, ez az ékkő neked való.

Megjegyzés. Az igazán durva benne, hogy az ékkő másodlagos képessége (25. szintű) aktiválja az elsődlegest! Szóval semmi lassító stb. képességre nincs szükséged, megcsinálja ezt a kavics magától, ha felfejlesztetted 25-ösre!
A végrehajtó (The Enforcer)
15%-kal megnöveli a megidézett lényeid /pet/ sebzését.

* A megidézett lényeid 25%-kal kevesebb sebzést szenvednek el. (25. rangtól kezdődően.)

Ez a kő megosztja az erőteljes szívét azokkal, akik a viselőjét szolgálják.

Fejlesztés: rangonként 0,3% adódik a hatáshoz.

25. rang: a sebzésfokozó hatás 22,5%-os.
50. rang: a sebzésfokozó hatás 30%-os.

Ötlet, tipp. Magától értetődő, hogy a Witch Doctoroknak lehet hasznos. Emellett nagyon jó íjcsapdás (sentry) Demon Huntereknek. Esetleg érdekes lehet még Crusadereknek (phalanx), Barbároknak (call of the ancients), Wizardoknak (hydra), Monkoknak (mystic ally).

Megjegyzés. A sentryk és a hidrák is idézett lényeknek számítanak!
A hatékony méreg ékköve (Gem of Efficacious Toxin)
Megmérgezi a megütött ellenfeleket, akik 10 mp lefolyása alatt összesen 2000% fegyversebzésnyit sérülnek.

* Minden megmérgezett ellenfeled 10%-kal nagyobb sebzést szenved el - bármely sebzésfajtát használsz. (25. rangtól kezdődően.)

Xiansai méregkeverői egy Zhong Yi Rou nevű beteges ékkőcsiszolóról mesélnek, aki időnként felbukkant a dézsáiknál azt rikoltozva, hogy "Egyszer mindőtök kenyerét elveszem! Úgy bizony!"

Fejlesztés: rangonként 50% adódik a hatáshoz.

25. rang: a sebzésfokozó hatás 3250%-os.
50. rang
: a sebzésfokozó hatás 4500%-os.

Ötlet, tipp. 25. rangtól lényegében 10%-kal nagyobbat sebzünk, emiatt bármely karakternek hasznos lehet, ettől függetlenül nem említi mindenki a legjobb háromban eme ékkövet. Witch Doctorok és Wizardok számára rendkívül hasznos.

Megjegyzés. Ha egyszerre több karakter is használja, akkor a méregsebzés számlálója minden egyes találatnál újraindul (tehát nem adódik össze). Hogy a 10%-os bónusz összeadódik-e? Ez kérdéses, további tesztelést igényel.

A fürgeség gogokja (Gogok of Swiftness)
Találat esetén 50% esély Fürgeségre, amely 4 mp-re 1%-kal megnöveli a támadási sebességed. Ez a hatás egyvégtében 15-ször halmozódhat.

* Minden egyes halmozódó Fürgeség 1%-kal csökkenti a képességek újratöltődési idejét /CDR/. (25. rangtól kezdődően.)

"Nem szükséges, hogy erősebb légy ellenfeleidnél, ha gyorsabb náluk szellemed és tested." - Seondeok királynő

Fejlesztés: rangonként 1% adódik az esélyhez.

25. rang: 75% esély Fürgeségre.
50. rang
: 100% esély Fürgeségre.

Ötlet, tipp. Azoknak a karaktereknek hasznos, akik egyébként is gyorsan támadnak és így hamar fel tudják halmozni a Fürgeséget (pl. Monk). Létfontosságú, hogy szörnykupacok között gyorsan mozogva folyamatosan fenn tudjuk tartani a 15-szörös halmozódást, így maximálisan kihasználva az ékkő tulajdonságait. A fentiek miatt elsősorban közelharcosoknak ideális. (Perpill Demon Hunterrel használom, és öröm nézni, ahogy a sentry-k köpködése felgyorsul a gogok által. Nehézség: maga a sentry találata nem ad hozzá a halmozódáshoz, azt nekem kell összehoznom valamely támadóképességgel.)

Megjegyzés. Sajnos a 25. szintű bónusz nem használható ki teljesen a tárgy működési módja miatt. Előbb kell felhalmozni a Fürgeséget és utána elsütni a kívánt képességet, melynek az újratöltődési idejét csökkenteni akarjuk. Csak így hasznos, fordítva (előbb a képesség, utána a halmozás) nem rövidíti ezt az időtartamot.

Érdekesség. A gogok görbe gyöngy v. ékkő, amely a bronzkori Korea területéről ismeretes. Ilyen leleteket találtak Szibéria valamint Japán területén is. A Blizzard nyilván a koreai játékosoknak igyekezett a kedvében járni.
Élénkítő ékkő (Invigorating Gemstone)
30%-kal csökkenti az elszenvedett sebzés mértékét, amíg szabad mozgást akadályozó hatás alatt állsz.

* Amint szabad mozgást akadályozó hatás alá kerülsz, a maximális életed 20%-ával gyógyulsz. (25. rangtól kezdődően.)

"Vannak, akik azt mondják, hogy ez a kő a hatalmát tulajdonosának életerejéből nyeri, amely így megrövidül minden egyes használattal. Nos, én azt mondom, hogy bármely harc, mely elől megléphetek győzelemnek minősül, a holnapon pedig nem aggasztom magam." - A neves harcos, Lenalas - egy nappal a halála előtt.

Fejlesztés: rangonként 0,4% adódik a csökkentéshez.

25. rang: az elszenvedett sebzés mértéke 40%-kal csökken.
50. rang
: az elszenvedett sebzés mértéke 50%-kal csökken.

Ötlet, tipp. Meglehetősen védekezést segítő jellegű, így inkább hc-ban tudom hasznosnak elképzelni. Sc-ben nem számít, ha néha elhasal az ember, szinte kizárólag a sebzés mértéke a fontos. Nagyon kevesen használják.
Mirinae, a csillagszövő könnye (Mirinae, Teardrop of the Starweaver)
Sikeres támadás esetén 15% esélyed van arra, hogy 2000% fegyversebzés mértékben lesújts egy környező ellenfélre Szent sebzés formájában.

* Minden 5. mp-ben lesújtasz egy környező ellenfélre. (25. rangtól kezdődően.)

"Azt mondják, minden évben egyszer a szerelmesek a folyó két átellenes partjához érkeztek. Madarak formáltak nekik hidat, hogy érinthessék egymást. Elválásukkor a táj megtelt a könnyeikkel. A Mirinae egy ilyen könny. A mélyükben rejtező szomorúság és düh csak azokra van hatással, akik közel vannak hozzá." - A jeles tudós, Sojin Hwang

Fejlesztés: rangonként 40% adódik az okozott sebzéshez.

25. rang: az okozott sebzés mértéke 3000% fegyversebzésnyi.
50. rang
: az okozott sebzés mértéke 4000% fegyversebzésnyi.

Ötlet, tipp. Főleg közelharcosoknak jó, a lényeg, hogy képes legyen kellően gyakran beindítani (proccolni).
Moratórium (Moratorium)
A kapott sebzés 25%-át nem egyszerre szenveded el, hanem lépcsőzetesen elosztva, 3,00 mp alatt.

* Minden megölt szörny után 10% esélyt kapsz arra, hogy a lépcsőzetesen eloszló sebzés semmissé váljon. (25. rangtól kezdődően.)

Az Ivgorod-hegy csúcsán néha értékes köveket lehet találni. Azt mondják, hogy csatában a kövek harmóniája akár magát a halált is képes késleltetni.

Fejlesztés: rangonként 0,1 mp-cel nő az időtartam.

25. rang: a sebzés eloszlásának időtartama 5,5 mp.
50. rang
: a sebzés eloszlásának időtartama 8 mp.

Ötlet, tipp. A hc játékosok jobban értékelik, de még ezzel együtt sem igazán népszerű ékkő.
Fájdalomfokozó (Pain Enhancer)
A kritikus találatok hatására vérezni kezd az ellenség és 3 mp alatt 1200,0%-nyi fegyversebzést szenved el Fizikai sebzésként.

* Vér Őrjöngés hatása alá kerülsz: minden egyes 20 yardon (18 méter) belül lévő vérző ellenfél 3%-kal megnöveli a Támadási Sebességed. (25. rangtól kezdődően.)

Xiangyi, a xiansai ékkőcsiszolók legszebbike, egy korábbi szerelme emlékére készítette ezt az ékkövet. Minél dühösebb lett, annál gyorsabban dolgozott, így az ékkő hamar elkészült. Csak akkor vált igazán elégedetté, amikor kipróbálta a kő hatékonyságát.

Fejlesztés: rangonként 30% adódik az okozott sebzéshez.

25. rang: az okozott sebzés mértéke 1950,0% fegyversebzésnyi.
50. rang
: az okozott sebzés mértéke 2700,0% fegyversebzésnyi.

Ötlet, tipp. Közelharcosok és Witch Doctorok számára hasznos holmi.

Megjegyzés. Nem ír maximumot a vérző ellenfelek miatti sebességnövekedésre...
Az egyszerűség ereje (Simplicity’s Strength)
Az elsődleges képességek sebzése 25%-kal megnő.

* Az elsődleges képességekkel elért találatok a maximális élet 2%-ával gyógyítanak.

"Egy egyszerű feladat, melyet ezerszer el kell végezni lélekölőnek tűnhet, de az erő, melyet teremt felmérhetetlen." - Lian Rasmussen mátriárka

Fejlesztés: rangonként 0,5% adódik a sebzéshez.

25. rang: az elsődleges képességek sebzése 37,5%-kal nő.
50. rang: az elsődleges képességek sebzése 50%-kal nő.

Ötlet, tipp. Szintén nem túl népszerű cucc, de a Monkok az átlagosnál gyakrabban használják.
Taeguk (Taeguk)
Elsődleges erőforrásod /mana stb./  használata után 3 mp-re megnő a sebzésed 0,5%-kal. Ez a hatás egyvégtében 20-szor halmozódhat.

* Minden egyes halmozódás 0,5%-kal növeli a Páncélzatod. (25. rangtól kezdődően.)

"Elegendő erőforrás esetén abszolút és végtelen lehetőségek birtokosává válsz." - Baek főpap

Fejlesztés: a maximális halmozódás mértéke rangonként 1-gyel nő.

25. rang: a hatás egyvégtében 45-ször halmozódhat.
50. rang
: a hatás egyvégtében 70-szer halmozódhat.

Ötlet, tipp. Az alant lévő infot végiggondolva talán nem meglepő, hogy a gogokhoz hasonlóan ezt is inkább a Monkok használják - de náluk sem a legnépszerűbb eme kavics. Ennek az lehet az oka, hogy nagyon gyorsnak és ügyesnek kell lenni a halmozódás folyamatos fenntartásához. Rendkívül frusztráló lehet, amikor megszűnik egy 45-szörös halmozódás...

Érdekesség
. A Taegeuk a végső valóságot szimbolizálja, melyből minden dolog és érték származtatható. Dél-Korea nemzeti vallásával, a koreai sámánizmussal, valamint a taoizmussal hozható kapcsolatba. Kétszínű változata a zászlajukban látható, de a játékban lévő háromszínű is nagyon népszerű.
Villámkoszorú (Wreath of Lightning)
Sikeres támadás esetén 15% esélyed van arra, hogy Villámkoszorúhoz juss, amely mp-ként 600,0% fegyversebzés mértékben Villámsebzést okoz a környező ellenfeleknek.

* Mozgási sebességed 25%-kal megnő, amíg a Villámkoszorú hatása alatt állsz.

Arianne, az őrült nő azt képzelte, hogy képes olyan ékkövet csiszolni, amelyet villámcsuklyaként használhat. "Villám" - hallották motyogni, "A fejemen!". A testét hetekkel később találták meg, ahogy hajatlan fővel ezt a követ markolja.

Fejlesztés: rangonként 10% adódik a sebzéshez.

25. rang: az okozott sebzés mértéke 850,0% fegyversebzésnyi.
50. rang
: az okozott sebzés mértéke 1100,0% fegyversebzésnyi.

Ötlet, tipp. Elsősorban közelharcosok számára hasznos ékkő. Gogokkal együtt hasznos lehet, mivel beindítja azt.
Zei bosszúköve (Zei’s Stone of Vengeance)
Minden 10 yardnyi (~9 m) távolság után - mely közted és eltalált ellenfeled között van - 4,00%-kal nő a sebzésed. A maximális elérhető növekedés 20,00% - 50 yardos (~ 45 m) távolságnál.

* Az eltalált ellenfelet 20% eséllyel Elkábítja /Stun/ 1 mp-re.

Azt regélik, ezt a követ Zei készítette, hogy megfutamodó ellenfeleit gyötörje. Más történetek szerint Zei nem is létezett.

Fejlesztés: rangonként 0,05% adódik a 10 yardonkénti sebzéshez (tehát a maximálisan elérhető növekedéshez 0,25% adódik).

25. rang: minden 10 yard távolság után 5,25%-kal nő a sebzésed (a maximális 50 yard esetén így 26,25%-kal).
50. rang
: minden 10 yard távolság után 6,50%-kal nő a sebzésed (a maximális 50 yard esetén így 32,50%-kal).

Ötlet, tipp. Távolsági támadók egyik kedvenc köve (pl. Wizard, Demon Hunter). A bónusz talán kevésnek tűnik, de szorozza a sebzésünket, tehát valójában roppant hasznos!
A felhalmozó adománya (Boon of the Hoarder)
25% esélyed van arra, hogy egy ellenség leölése aranyesőt okoz.

* Aranyat felszedve 3 mp-re 30%-kal megnő a Mozgási Sebességed.

"Az a szóbeszéd járja, hogy létezik egy kapzsi Bárónő, aki kincseket gyűjteni küldi ki az alattvalóit, akiket speciális ékkövek segítenek abban, hogy még több kincset tudjanak összeszedni. Azt mondják, A felhalmozó adománya egyike ezeknek az értékes ékköveknek." - Abd al-Hazir

Fejlesztés: rangonként 1,5% adódik az esélyhez.

25. rang: az esély az aranyesőre 62,5%.
50. rang
: az esély az aranyesőre 100%.

Ötlet, tipp. Magától értetődő, hogy nem állandó jelleggel használt ékkőről van szó, hanem átmeneti pénzszűke idején érdemes beültetni az ékszerünk foglalatába. De... vegyél fel hozzá Goldwrap övet, és hatalmas lesz a toughnessed... Greater Rifteken kívül bárhol hasznos taktika. ;)
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 51 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 

Liteon

ápr. 13., 14:02
Zei bosszúköve jelzi valahogy a sebzés növekedést?
 
 
 
 

peti

szept. 29., 20:17
ps4 d3 online fizetös ?
 
 
 
 

LordLuigi

szept. 29., 18:53
Néha meglepődöm aztán inkább jót derülök, hogy milyen parázs viták mennek itt, mint pl a % számítás elvének működéséről, de akár más témáknál is. Mert úgy vettem észre, hogy itt is akad Don Quijote személyiség, akinek egyszerűen nem lehet megmagyarázni semmit, mert amit a fejébe vesz az úgy van. :D 
 
 
 
 

xjj

aug. 02., 14:10
"Ha kiírja pl. hogy az esély 66%, az annyit kellene jelentsen, hogy  ha az első nyitás nemleges, akkor mindkét másodikat fixre kell beadnia !" Sztem kevered a valószínűségszámítást a statisztikával. Mondok egy példát. Vegyük pl. a rulettnél a színeket. Vagy fekete, vagy piros. 50% esélyed van eltalálni. Mondjuk, hogy mindig pirossal játszol. Mit ad ég, elsőre feketét pörgetnek. A te okfejtésed szerint, következőre MINDENKÉPPEN pirosnak kell lennie. Nos, ez nincs így. Következőre is 50% esélyed van csupán! És könnyen lehet, hogy nem jön be. Könnyen lehet, hogy 10x egymás után fekete jön ki, és csak utána piros. Ezt hívják rossz szériának. De ha elegendő statisztikai adatod van (pl. 10000 pörgetés), akkor azt fogod látni, hogy a statisztika hosszú távon nagyon közel áll a matematikailag számított valószínűséghez. Szumma szummárum: a Diablo-féle pszichológiai játékok esetén (keress rá Skinner dobozára!) az ember gyakran érzi úgy, hogy szopatja a játék, és ezért merő frusztrációból még többet játszik, hogy ugyan adják már neki oda végre azt a rohadt piros kisautót! Nem vitatom, simán lehet, hogy vannak olyan rejtett trükkök, amikről soha senki nem fog beszélni, és az a lényege h a karakterosztályodnak való legjobb cuccok direkt más karijaidnak esnek ki. (Ez az összevágna azzal h a fejlesztőknek az az érdeke h minél több időt üss el a játékkal.) Sztem mindenkinek vannak ilyen élményei h "pont XY tárgy nem esik ki, a fene egye meg!", de nagyobb eséllyel pszichológiai okokra vezethető vissza a dolog, mintsemhogy az előbb említett játékfejlesztői trükközéssel állnánk szemben.
 
 
 
 
Hero  Envo, az a helyzet, hogy pedig sikerült úgy elhagynod, ugyanis nem hogy a matek részét nem értetted meg annak amit írtam, de a nyelvtanit sem. De tudod mit, ne ragozzuk tovább mielőtt át nem nézed az általános iskolai tankönyveket. Hidd el érdemes, tanulni nem szégyen, és akkor nem kérdezel talán majd ilyeneket : "szerinted arról van szó hogy a szintet 60%-kal emeled ?". Meguntam a teljes értetlenséget, a hozzá értés maximális hiányát, amit sikerült felmutatnod, kár volt írnom bármit is.
 

Envo

aug. 02., 13:49
A tény, hogy szerinted, a valószínűség százalékos alakja hozzákapcsolható a százalékszámításhoz egyenesen kiábrándító és nem vagy hajlandó a kettő között különbséget tenni, mivel gondolom a kettő közül nem is érted az egyiket. Matematikai és informatikai tudásom tökéletesen rendben van ne aggódj :)
 
 
 
 
Hero  Envo, az a helyzet, hogy pedig sikerült úgy elhagynod, ugyanis nem hogy a matek részét nem értetted meg annak amit írtam, de a nyelvtanit sem. De tudod mit, ne ragozzuk tovább mielőtt át nem nézed az általános iskolai tankönyveket. Hidd el érdemes, tanulni nem szégyen, és akkor nem kérdezel talán majd ilyeneket : "szerinted arról van szó hogy a szintet 60%-kal emeled ?". Meguntam a teljes értetlenséget, a hozzá értés maximális hiányát, amit sikerült felmutatnod, kár volt írnom bármit is.
 

Mayree

aug. 02., 10:19
hozzáértés.
 
 
 
 
noavatar

Hero

aug. 01., 20:06
Envo, az a helyzet, hogy pedig sikerült úgy elhagynod, ugyanis nem hogy a matek részét nem értetted meg annak amit írtam, de a nyelvtanit sem. De tudod mit, ne ragozzuk tovább mielőtt át nem nézed az általános iskolai tankönyveket. Hidd el érdemes, tanulni nem szégyen, és akkor nem kérdezel talán majd ilyeneket : "szerinted arról van szó hogy a szintet 60%-kal emeled ?". Meguntam a teljes értetlenséget, a hozzá értés maximális hiányát, amit sikerült felmutatnod, kár volt írnom bármit is.
 
 
 
 

Envo

júl. 10., 10:38

Attól függetlenül nem fogok úgy elhagyni egy beszélgetést, hogy a végén én legyek a hülye, főleg akkor ha nekem van igazam, na :D szeretek vitázni


 
 
 
 
Envo  Ha még mindig nem értenéd én a valószínűségszámítás témájában írtam,, te meg ezt a témát meg csak meg sem közelítetted, nem hogy érdemit információt adtál volna át... A matekkal nekem nincs bajom, neked annál inkább, látszik hogy minden amit írsz teljesen felületes, és nem arra reagálsz amit én írok a legelső mondatom miatt.


Még egyszer: valószínűséget randommal szimulálsz, és igen az intervallumos probléma tökéletes példa, mert itt egy esemény bekövetkezésének a valószínűségéről beszélünk, nem pedig számok szorzásáról (amit te írtál). (Ha e kettő közt nem látod a különbséget akkor nem én nem fogok levizsgázni ;) )

Hidd el hogy a Blizzard algoritmusa ugyan ez, mint amit leírtam. Már aki egy kicsit is ért a programozáshoz, az így csinálja, mert így a legkönnyebb és legbiztosabb és szinte semmilyen erőforrást nem igényel.
Régen amíg nem tudtak kódból (mármint programkódból) randomot létrehozni, mert ugyebár ez egy elég nehéz feladat volt régen a kezdetek kezdetén, a bankot így trükköztek:
Beállítottak egy lávalámpát a szoba közepére és amikor kellett nekik egy random szám, lefotózták. A kép minőségét lebutították annyira (pixelveszteségesen tömörítették) amilyen bonyolult szám nekik kellett. És ezt a képet használták kód formájában (RGB vagy éppen bármilyen megfeleltetés jó, te is kitalálhatsz egyet) mint egy random szám.

 

Hot10tott@

júl. 10., 10:27
Kedves Envo! Ez egy szélmalomharc, amit Heroval vívsz. Felesleges minden erőfeszítés, őt nem lehet meggyőzni de nem is kell, hadd maradjon így magának. ;)


 
 
 
 

Envo

júl. 10., 01:16
Ha még mindig nem értenéd én a valószínűségszámítás témájában írtam,, te meg ezt a témát meg csak meg sem közelítetted, nem hogy érdemit információt adtál volna át... A matekkal nekem nincs bajom, neked annál inkább, látszik hogy minden amit írsz teljesen felületes, és nem arra reagálsz amit én írok a legelső mondatom miatt.


Még egyszer: valószínűséget randommal szimulálsz, és igen az intervallumos probléma tökéletes példa, mert itt egy esemény bekövetkezésének a valószínűségéről beszélünk, nem pedig számok szorzásáról (amit te írtál). (Ha e kettő közt nem látod a különbséget akkor nem én nem fogok levizsgázni ;) )

Hidd el hogy a Blizzard algoritmusa ugyan ez, mint amit leírtam. Már aki egy kicsit is ért a programozáshoz, az így csinálja, mert így a legkönnyebb és legbiztosabb és szinte semmilyen erőforrást nem igényel.
Régen amíg nem tudtak kódból (mármint programkódból) randomot létrehozni, mert ugyebár ez egy elég nehéz feladat volt régen a kezdetek kezdetén, a bankot így trükköztek:
Beállítottak egy lávalámpát a szoba közepére és amikor kellett nekik egy random szám, lefotózták. A kép minőségét lebutították annyira (pixelveszteségesen tömörítették) amilyen bonyolult szám nekik kellett. És ezt a képet használták kód formájában (RGB vagy éppen bármilyen megfeleltetés jó, te is kitalálhatsz egyet) mint egy random szám.

 
 
 
 

Envo

júl. 09., 21:31
Én amit írtam azt a random és a százalék kapcsolatára írtam CSAK, a fizetésemelésben nem hiszem hogy random van...
 
 
 
 

Envo

júl. 09., 21:29
itt most szerinted arról van szó hogy a szintet 60%-kal emeled? itt arról van szó hogy a szintemelés esélye 60%... Ahhoz amit te írsz ahhoz semmi köze
 
 
 
 
noavatar
Envo  mérnöknek készülök, nem kell kioktass matekból, amit mondtam az igaz, mivel egy százalékos bekövetkezést randommal lehet szimulálni, és így is szokták, MINDIG így csinálják.

pl. (1;100) zárt intervalumból random veszek egy számot és azt mondom ha 60 alatti a szám akkor az nekem jó, ez 60% esélyt jelent. A százalék egy tulajdonság, nem pedig egy művelet. ennek a random számításnak a bekövetkezése, hogy nekünk jó lesz 60%. Ez egy tulajdonság.


Ha ezt nem érted akkor ne is mennyünk tovább. Ahogy elnézem valamiért megbántotta a játék a szegény kis lelkedet :(

 

Hero

júl. 09., 21:07
Remélhetőleg mikor kapsz 10% fizetés emelést, majd az is a zárt intervallumú bekövetkezéses véletlen randommal ugyanannyira jön majd ki mint az előző fizetésed és akkor rájössz hogy átvágtak a saját tudományoddal. Mérnökkém emlékeztetlek hogy mikor általánosban százalékot tanultál számolni, nem a % gombot nyomtad meg, hanem szorzással számoltad. Adott % érték fix értéket jelent amennyiben egy számot írnak oda, nem pedig egy további véletlen tényezővel rontott, vagy tól-ig értéket. A fix %-nak megfelelő érték a teljes értékből számolandó rész. Ha kiírja pl. hogy az esély 66%, az annyit kellene jelentsen, hogy  ha az első nyitás nemleges, akkor mindkét másodikat fixre kell beadnia ! Ha egy boltban van 50% os leértékelés és a kasszánál mégis a 100%-ot kell fizetned mert ezt dobta pluszba hozzá a random, akkor roppantul csodálkoznál gondolom. Ami ezen felül van bármi nemű belemagyarázás, az nem matek, hanem átverés. Reméljük azért sikerül valahogy a mérnöki vizsgád, mert a százalék számítás nem megy...  :D
 
 
 
 
Hero  Randomnak a százalékszámítása :D:D:D óriási ! Új matematikai művelet, avagy ami az iskolában kimaradt. Ez gondolom olyan mit az összeadás köbe, meg az osztás hatványa... Ez nem a randomnak a százalékszámítása, hanem a játékosok átverése. ma is 3x60 % = 0, utána 2x90 1x80 = 0. Megjegyzem nekem hosszú távú stat. is átverést jelez. Tudod miben van ilyen amiről írsz ? A kocsmai egykarú rabló, meg gyümölcs pörgetős átverő gépekben, ami nyilvánvalóan csak a pénz lenyúlásáról szól. Abban hiába van random, van egy plusz százalék ráta szabályzó is, a harácsolási szintet lehet beállítani rajta a kocsma tulajának. Így lehetséges hogy 2 esélyes valamire hiába random, 10-ből 1x igen és 9x nem, vagy még rosszabb. De ez nyilvánvaló átverés, és ezt aki pénzt nyomogat bele tudja, mert nincs kiírva a gépre, hogy mi hány százalék, mint itt ! Amúgy ezek a gépek a legtöbb helyről régóta ki is lettek tiltva.
 

Envo

júl. 09., 16:34
mérnöknek készülök, nem kell kioktass matekból, amit mondtam az igaz, mivel egy százalékos bekövetkezést randommal lehet szimulálni, és így is szokták, MINDIG így csinálják.

pl. (1;100) zárt intervalumból random veszek egy számot és azt mondom ha 60 alatti a szám akkor az nekem jó, ez 60% esélyt jelent. A százalék egy tulajdonság, nem pedig egy művelet. ennek a random számításnak a bekövetkezése, hogy nekünk jó lesz 60%. Ez egy tulajdonság.


Ha ezt nem érted akkor ne is mennyünk tovább. Ahogy elnézem valamiért megbántotta a játék a szegény kis lelkedet :(

 
 
 
 
noavatar
Envo  1.: Pont hogy amíg ah volt, addig volt meghatározó a cheat, mert pénz jött belőle meg lófasz sem esett, a mostani játékban SEMMILYEN kihatása nincs senkire ha valaki belövi a cheatet.

"Nem ismeri a százalékszámítást blizz, összetéveszti a randommal."

2.: Amit ott látsz az a randomnak a százalékszámítása (a kettő tökéletesen összefügg), nem is értem min vagy fennakadva.

Bocsi, de konkrétan azt sem tudod miről beszélsz, minden mondatodban van elvi hiba.

Pont hogy az online miatt kevesebb a cheater, mivel nem tudsz annyit babrálni a játékkal, másrészt ott az 1. pont amit írtam.
 

Hero

júl. 08., 09:57
Randomnak a százalékszámítása :D:D:D óriási ! Új matematikai művelet, avagy ami az iskolában kimaradt. Ez gondolom olyan mit az összeadás köbe, meg az osztás hatványa... Ez nem a randomnak a százalékszámítása, hanem a játékosok átverése. ma is 3x60 % = 0, utána 2x90 1x80 = 0. Megjegyzem nekem hosszú távú stat. is átverést jelez. Tudod miben van ilyen amiről írsz ? A kocsmai egykarú rabló, meg gyümölcs pörgetős átverő gépekben, ami nyilvánvalóan csak a pénz lenyúlásáról szól. Abban hiába van random, van egy plusz százalék ráta szabályzó is, a harácsolási szintet lehet beállítani rajta a kocsma tulajának. Így lehetséges hogy 2 esélyes valamire hiába random, 10-ből 1x igen és 9x nem, vagy még rosszabb. De ez nyilvánvaló átverés, és ezt aki pénzt nyomogat bele tudja, mert nincs kiírva a gépre, hogy mi hány százalék, mint itt ! Amúgy ezek a gépek a legtöbb helyről régóta ki is lettek tiltva.
 
 
 
 

xjj

júl. 07., 14:35
Az tény h annyi csíter biztosan nincs, mint D2-ben... sajna a klasszikus nagy ívben letojja a Blizz, hiszen pénze már nincs belőle. Egy darabig ment a tízezres nagyságrendben a cd-kulcsok letiltása, hadd vegyenek a botosok új d2-ket, de jó ideje erről is leszoktak. Viszont nemtom h D3-ban mennyire éri meg botokat használni, hiszen lebuksz, akkor az acc-ot is bukod. Hero, a gem upgrade sanszokat illetően: nekem is voltak olyan szériáim h az asztalt csapkodtam mérgemben, de ha jót akarsz magadnak, akkor csinálj statisztikát, és látni fogod h hosszú távon "normálisan" jönnek ki a dolgok.
 
 
 
 
Hero  http://www.ros-bot.com/ , http://brohacks.com/diablo-3-bot/  stb. Még linkelhetnék jó párat, de megtelne az oldal :D  Ide jutott a nagy Blizzard játék 13-14 év fejlesztés után, botosok, csalól paradicsoma, erre jó az online, nekem meg ma a legend gem fejlesztéskor először 90%, utána meg 80%-ra dobja a "failed"-et. Nem ismeri a százalékszámítást blizz, összetéveszti a randommal. 
 

Envo

júl. 07., 11:03
1.: Pont hogy amíg ah volt, addig volt meghatározó a cheat, mert pénz jött belőle meg lófasz sem esett, a mostani játékban SEMMILYEN kihatása nincs senkire ha valaki belövi a cheatet.

"Nem ismeri a százalékszámítást blizz, összetéveszti a randommal."

2.: Amit ott látsz az a randomnak a százalékszámítása (a kettő tökéletesen összefügg), nem is értem min vagy fennakadva.

Bocsi, de konkrétan azt sem tudod miről beszélsz, minden mondatodban van elvi hiba.

Pont hogy az online miatt kevesebb a cheater, mivel nem tudsz annyit babrálni a játékkal, másrészt ott az 1. pont amit írtam.
 
 
 
 
noavatar
Mayree  Gőzöm sincs miről beszélsz. Többnyire egyedül játszom, vagy klán tagokkal, barátokkal.
 

Hero

júl. 07., 10:28
http://www.ros-bot.com/ , http://brohacks.com/diablo-3-bot/  stb. Még linkelhetnék jó párat, de megtelne az oldal :D  Ide jutott a nagy Blizzard játék 13-14 év fejlesztés után, botosok, csalól paradicsoma, erre jó az online, nekem meg ma a legend gem fejlesztéskor először 90%, utána meg 80%-ra dobja a "failed"-et. Nem ismeri a százalékszámítást blizz, összetéveszti a randommal. 
 
 
 
 
Hero  Nagyon egyszerű, köszönhetően annak hogy a játék állandó online, így tele van okosítókkal, cheaterekkel, botosokkal. Így hogy már nincs AH sem, rég kellett volna egy offline módot is betenni, ahol nem ütközik lépten nyomon ilyenekbe az ember. Diablo 2-ben ez így volt anno, 5 évig játszottam vígan, soha nem találkoztam hasonlókkal. Ezt hozta magával az online, a teljes káoszt.
 

Mayree

júl. 05., 13:43
Gőzöm sincs miről beszélsz. Többnyire egyedül játszom, vagy klán tagokkal, barátokkal.
 
 
 
 
noavatar
Mayree  GR kérdés.

T1-es kezdő cuccokkal szerencsétlenkedtünk open játékban, amikor bejött egy srác és megkérdezte szeretnénk-e lvl21-es GRiftezni, van booster. 

Elmentem vele, a játékban bent volt egy DH magas paragonnal, legyártottuk az első kulcsot úgy, hogy mi ketten a másik sráccal azonnal fölmentünk. Aztán végigdarálta a riftet, szaladni sem bírtam utána, de ami a lényeg, mindig 21-es szintet adott a következő kulcsra (csak azt nyomtuk a loot miatt) úgy, hogy sosem kellett várni a timerre azért, hogy alacsonyabb szintű legyen a kulcs. 

Ezt hogyan csinálják?

 

Hero

júl. 04., 15:20
Nagyon egyszerű, köszönhetően annak hogy a játék állandó online, így tele van okosítókkal, cheaterekkel, botosokkal. Így hogy már nincs AH sem, rég kellett volna egy offline módot is betenni, ahol nem ütközik lépten nyomon ilyenekbe az ember. Diablo 2-ben ez így volt anno, 5 évig játszottam vígan, soha nem találkoztam hasonlókkal. Ezt hozta magával az online, a teljes káoszt.
 
 
 
 
SzaszaHun  Tudok én is greater riftezni ha nekem csak alapjáték van meg?Magyarán ha felhúzom lvl60ra akkor onnantól kezdve tudok greater riftezni vagy meg kéne venni hozzá a kieget?
 

Mayree

júl. 04., 10:28
GR kérdés.

T1-es kezdő cuccokkal szerencsétlenkedtünk open játékban, amikor bejött egy srác és megkérdezte szeretnénk-e lvl21-es GRiftezni, van booster. 

Elmentem vele, a játékban bent volt egy DH magas paragonnal, legyártottuk az első kulcsot úgy, hogy mi ketten a másik sráccal azonnal fölmentünk. Aztán végigdarálta a riftet, szaladni sem bírtam utána, de ami a lényeg, mindig 21-es szintet adott a következő kulcsra (csak azt nyomtuk a loot miatt) úgy, hogy sosem kellett várni a timerre azért, hogy alacsonyabb szintű legyen a kulcs. 

Ezt hogyan csinálják?

 
 
 
 
SzaszaHun  Tudok én is greater riftezni ha nekem csak alapjáték van meg?Magyarán ha felhúzom lvl60ra akkor onnantól kezdve tudok greater riftezni vagy meg kéne venni hozzá a kieget?
 

Mayree

júl. 04., 10:25
Ahhoz kell a kiegészítő, szerintem.
 
 
 
 
noavatar

SzaszaHun

júl. 03., 22:52
Tudok én is greater riftezni ha nekem csak alapjáték van meg?Magyarán ha felhúzom lvl60ra akkor onnantól kezdve tudok greater riftezni vagy meg kéne venni hozzá a kieget?
 
 
 
 

xjj

júl. 03., 11:17
A játékosok "összesorsolásával" van néha gondja a rendszernek, de nem létezik h nem kerülj össze veled hasonló szintűekkel gr-ezni. Ha meg mégis ez van, akkor tessék szólóban gr-ezni, és ott erősödni. Fog az menni. Leechelni meg úgyis sima riftekkel kell.
 
 
 
 
Hero  Ezeket a köveket a játékosok kb. 1%-a tudja kihasználni, ugyanis greater riftre be sem tudsz lépni ha nem vagy para 5-600-as azonnal kidobnak az egó matyik. Nehogy má' a kicsi köveket húzzon, nehogy má' ő is fejlődjön ! A játék lényege az egó villogtatása, hogy látványosan mutathassák az erősek hogy ők mennyire hasítanak. Amúgy pedig természetesen benne van blizzardosan az átverés is : 10x 60%-os szintemelési lehetőségből, kb. 2x sikerül, magyarán az általános iskolai matekkal, meg a jószándékkal még van egy kis gondjuk.
 

Mayree

júl. 03., 07:16
Hogy Te honnan szedsz ilyen marhaságokat.... :D
 
 
 
 
noavatar
Envo  LOL a legerősebb tárgyak a játékban ezek a szarok :D
 

Hero

júl. 03., 07:09
Ezeket a köveket a játékosok kb. 1%-a tudja kihasználni, ugyanis greater riftre be sem tudsz lépni ha nem vagy para 5-600-as azonnal kidobnak az egó matyik. Nehogy má' a kicsi köveket húzzon, nehogy má' ő is fejlődjön ! A játék lényege az egó villogtatása, hogy látványosan mutathassák az erősek hogy ők mennyire hasítanak. Amúgy pedig természetesen benne van blizzardosan az átverés is : 10x 60%-os szintemelési lehetőségből, kb. 2x sikerül, magyarán az általános iskolai matekkal, meg a jószándékkal még van egy kis gondjuk.
 
 
 
 
Hero  Ha jól látom ezek a kövek konkrétan semmit nem érnek kb., úgy mint a zászló... A leírás ettől függetlenül kiváló, köszönjük.
 

Envo

jún. 27., 13:56
LOL a legerősebb tárgyak a játékban ezek a szarok :D
 
 
 
 
noavatar

Hero

jún. 27., 09:13
Ha jól látom ezek a kövek konkrétan semmit nem érnek kb., úgy mint a zászló... A leírás ettől függetlenül kiváló, köszönjük.
 
 
 
 
xjj  Az ottani leírások megvannak itt magyarul, a táblázatokhoz meg már csak a számokat kell ismerni. :D
 

LordLuigi

máj. 05., 11:50
xjj na látod én azt már nem néztem, hogy itt ugyanúgy megvannak a magyar leírások. Ott a pont. :D
 
 
 
 

Mayree

máj. 04., 19:27
Na, már van egy 70-es :)
 
 
 
 
LordLuigi  Jó a link, bár némi angol tudás nem árt hozzá. :) Én YouTube-on szoktam nézelődni új karakter buildek és gearek után. Elég sok hasznos videó van fent és emellett még a konkrét játékmenetet is lehet látni az adott buildekkel, így mielőtt valaki összefarmolja hozzá a cuccot meglesheti milyen lesz kb a karival játszani.
 

xjj

máj. 04., 19:16
Az ottani leírások megvannak itt magyarul, a táblázatokhoz meg már csak a számokat kell ismerni. :D
 
 
 
 

LordLuigi

máj. 04., 18:51
Jó a link, bár némi angol tudás nem árt hozzá. :) Én YouTube-on szoktam nézelődni új karakter buildek és gearek után. Elég sok hasznos videó van fent és emellett még a konkrét játékmenetet is lehet látni az adott buildekkel, így mielőtt valaki összefarmolja hozzá a cuccot meglesheti milyen lesz kb a karival játszani.
 
 
 
 

Geo

máj. 04., 18:26
Köszönöm az infót és a linket is, hasznosnak tűnik.
 
 
 
 

xjj

máj. 04., 17:23
Igen, az Enforcert szeretik a WD-k. Itt meg tudod nézni h melyek a leggyakrabban használt gemek, karakterosztályonként. http://diablo.somepage.com/info/legendary-gems
 
 
 
 

Geo

máj. 04., 11:44
Üdv.

WD próbálkozok, a kérdésem az lenne, h a petek is ugyanúgy megkapják a leg kövek bónuszait, ha ők ütnek/harcolnak, vagy ez csak a karakterre vonatkozik? WD nak am milyen kavicsok ajánlottak?
Köszi.
 
 
 
 
GyaxyBoy  Ilyen köveket honnan lehet mf-elni?
 

Envo

ápr. 05., 20:14
Ha az a kérdés hogy honnan eshet, az ott van az első bekezdésben, az mf meg teljesen felesleges, mert GRift 20-on is esik 2-3 ha még nincs meg mind.
 
 
 
 

GyaxyBoy

ápr. 05., 19:49
Legendás ékköveket. 
 
 
 
 
GyaxyBoy  Ilyen köveket honnan lehet mf-elni?
 

Morzan

ápr. 05., 19:21
Hogy mit? :D
 
 
 
 

GyaxyBoy

ápr. 05., 17:23
Ilyen köveket honnan lehet mf-elni?
 
 
 
 

Isoo

okt. 31., 14:09
Ennek a leírásnak nagyon örülök!

Köszi! :)

 
 
 
Hozzászólások betöltése...

Diablo videók

 

Ajánló

 

Utolsó hozzászólások

 

Szavazás

Diablo képekben

 
 

Diablo a facebookon

 

A Diablo hírei

 

5 éves a Diablo és a Diablo Hungary

Bár mi tegnap lettünk hivatalosan 5 évesek, a Diablo III viszont ma! Szóval Boldog születésnapot mind a kettőnknek!
június 21. - diablohungary.hu

Betekintés: Challenge Rift

Mi az a Challenge Rift és milyen kihívásokat állít felénk? A Blizzard betekintőjének következő részét ezen kérdések feltárásának szánta.
június 21. - diablohungary.hu

Necromancer kampány animáció

Percekkel ezelőtt gurult ki a hivatalos facebook oldalra az alábbi videó, amely az új karakter kampányához tartozik. Sötétnek sötét, erősnek erős, mi kell még?
június 21. - diablohungary.hu

Minden amit a Season -ről tudni kell

Számos cikkben írtunk már arról, hogy mit is tartogat számunkra a 2.1 -es patch; volt már szó a season-röl is hírmorzsák keretében. Most azonban egy csokorba foglalva részletesen megnézzük miről is szól valójában és mi mindent tartogat számunkra.
január 30. - diablohungary.hu

Crusader Karakterbemutató

Üdvözöllek Kalandor! Ebben a bemutatóban megismerkedhetsz a Crusaderrel! Teljes leírást olvashatsz a Reaper of Souls új kasztjáról, amibe beletartozik története és összes eddigi skillje. Mindez teljesen magyarul. Frissítve a 2.1 -es javításnak megfelelően
január 30. - diablohungary.hu